Jump to content

Υγεία μπαταρίας


V.K
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλησπέρα σας, αγόρασα τέλη Ιανουαρίου το κινητό μου, iPhone 17 pro και με 100 χρήσεις η υγεία μπαταριας έπεσε σήμερα στο 99%,είναι φυσιολογικό? Σε φίλη μου με αγορά από Νοέμβριο και 180 χρήσεις είναι ακόμη στο 100%.

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, V.K said:

Καλησπέρα σας, αγόρασα τέλη Ιανουαρίου το κινητό μου, iPhone 17 pro και με 100 χρήσεις η υγεία μπαταριας έπεσε σήμερα στο 99%,είναι φυσιολογικό? Σε φίλη μου με αγορά από Νοέμβριο και 180 χρήσεις είναι ακόμη στο 100%.

Δεν μπορώ να απαντήσω με σιγουριά αλλά μήπως έκανες Γρηγόρη φόρτιση κ το επηρεάζει? Ίσως λέω κ βλακείες βέβαια.Ισως κάποιο άλλο μέλος να γνωρίζει καλύτερα κ σου απαντήσει πιο σίγουρα

Link to comment
Share on other sites

41 minutes ago, V.K said:

Καλησπέρα σας, αγόρασα τέλη Ιανουαρίου το κινητό μου, iPhone 17 pro και με 100 χρήσεις η υγεία μπαταριας έπεσε σήμερα στο 99%,είναι φυσιολογικό? Σε φίλη μου με αγορά από Νοέμβριο και 180 χρήσεις είναι ακόμη στο 100%.

Όχι και μάλιστα έχω βάλει όριο να φτάνει 85%.

16 minutes ago, josuts said:

Δεν μπορώ να απαντήσω με σιγουριά αλλά μήπως έκανες Γρηγόρη φόρτιση κ το επηρεάζει? Ίσως λέω κ βλακείες βέβαια.Ισως κάποιο άλλο μέλος να γνωρίζει καλύτερα κ σου απαντήσει πιο σίγουρα

Όχι και μάλιστα έχω βάλει όριο φόρτισης μέχρι 85%.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, V.K said:

Όχι και μάλιστα έχω βάλει όριο να φτάνει 85%.

Όχι και μάλιστα έχω βάλει όριο φόρτισης μέχρι 85%.

με τι φορτιστή και τι καλώδιο?

Nokia 8800 Scirocco
Link to comment
Share on other sites

28 minutes ago, Tasos19s said:

με τι φορτιστή και τι καλώδιο?

Το καλώδιο που είχε μέσα η συσκευή ή καινούργια και αντάπτορα του προηγούμενου αιφον μου.

Link to comment
Share on other sites

9 minutes ago, V.K said:

Το καλώδιο που είχε μέσα η συσκευή ή καινούργια και αντάπτορα του προηγούμενου αιφον μου.

Αρα φορτίζεις με ταχύ φορτιστή 

Nokia 8800 Scirocco
Link to comment
Share on other sites

2 ώρες πριν, Tasos19s said:

Αρα φορτίζεις με ταχύ φορτιστή 

Nαι αλλά και η φίλη μου αντίστοιχα με τον ίδιο φορτίζει και μάλιστα εκείνη το βάζει και στο αμάξι που δεν είναι αυθεντικός ο φορτιστής 

Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πριν, V.K said:

Nαι αλλά και η φίλη μου αντίστοιχα με τον ίδιο φορτίζει και μάλιστα εκείνη το βάζει και στο αμάξι που δεν είναι αυθεντικός ο φορτιστής 

Έχει να κάνει με την μπαταρία σαν μεμονωμένο ανταλλακτικό 

Επισης το ποσοστό κάποιες φορές είναι πλασματικό μπορεί να κολλήσει για αρκετό καιρό  πχ στο 99% και μετά από μια αναβάθμιση λογισμικού να δεις 93% 

Οσο και να δίνεις σημασία δεν σώζεις την κατάσταση αν η μπαταρία σου πάντως είναι να αντέξει λιγότερο από της φίλης γιατί ίσως έτσι έτυχε να είναι η χημεία της κάθε μπαταρίας ανάλογα με την παρτίδα των υλικών με τα οποία κατασκευάστηκε 

Εμένα από πέρυσι είναι 87% στην συσκευή μου αλλά ξέρω κάποια στιγμή θα πάει απότομα προς τα κάτω 

Nokia 8800 Scirocco
Link to comment
Share on other sites

17 ώρες πριν, V.K said:

Καλησπέρα σας, αγόρασα τέλη Ιανουαρίου το κινητό μου, iPhone 17 pro και με 100 χρήσεις η υγεία μπαταριας έπεσε σήμερα στο 99%,είναι φυσιολογικό? Σε φίλη μου με αγορά από Νοέμβριο και 180 χρήσεις είναι ακόμη στο 100%.

Φίλε μου, μην αγχώνεσαι και μην το κοιτάς καθόλου! Το ίδιο έκανα κι εγώ και κατέληξα με ψυχολογικά και ocd... Περισσότερο κακό κάνεις σε εσένα γιατί καιγεσαι άδικα... Η συμπεριφορά του ποσοστού είναι εντελώς διαφορετική στους πιο πολλούς και δεν θα βγάλεις άκρη. Κοίτα να χαρείς τη συσκευή σου! Εγώ φορτιζω μέχρι το 100% και εδώ και 2 μήνες η υγεία έχει κολλήσει στο 86%

Link to comment
Share on other sites

Εγώ προσωπικά δεν έχω κάποιο θέμα μπαταρίας 

IMG_1467.png

IMG_1469.png

[sIGPIC][/sIGPIC]

https://xiaomi-miui.gr/

 

Xiaomi Mi5s plus (natrium)...by Octaviastikos ®

Link to comment
Share on other sites

On 14/5/2026 at 2:26 ΜΜ, Nos1453 said:

Εγώ προσωπικά δεν έχω κάποιο θέμα μπαταρίας 

IMG_1467.png

IMG_1469.png

Την φορτίζεις μέχρι 100% ή έχεις βάλει όριο μέχρι 85%; 

Ιστορικό: Ericsson T28s, Nokia 3330, Sony ericsson T630,K750i, K800i, Motorola V3x, Sony ericsson w950i, Nokia n95 8gb, Sony ericsson vivaz , Nokia Ν8 , iphone 4 , Samsung Galaxy SIII , Samsung Galaxy S4, Samsung Galaxy S7, Samsung Galaxy Νοte10 Plus και τώρα  Samsung Galaxy S26 Ultra

Link to comment
Share on other sites

Πάντα στο 100% η φόρτιση του!!

[sIGPIC][/sIGPIC]

https://xiaomi-miui.gr/

 

Xiaomi Mi5s plus (natrium)...by Octaviastikos ®

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Η ένδειξη είναι στο περίπου, δίνει μια εκτίμηση για το πότε θα πρέπει να την αλλάξεις. Αργά ή γρήγορα, θα πάει στο 80%, καθώς ο σκοπός της είναι η διαφάνεια ως προς τον χρήστη, και οι μπαταρίες δεν είναι αιώνιες. Αν το κοιτάς συνέχεια, μπορεί να αποκτήσεις χρόνιο άγχος, όποτε, να χαρείς τη συσκευή σου, και όταν έρθει η στιγμή για αλλαγή μπαταρίας, κλείνεις ραντεβού σε εξουσιοδοτημένο σέρβις. 

[img]http://mowned.com/sig/zurabi.smart.jpg[/img]

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...