fotisbasm_ Δημοσιεύτηκε 7 Μαΐου Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε 7 Μαΐου (edited) Καλησπέρα σας έχω ένα πρόβλημα ,έχω ένα garmin ρολόι και είμαι υπερευχαριστημένος το πρόβλημα είναι με την εφαρμογή garmin connect που τρέχει στο παρασκήνιο και καταναλώνει μπαταρία και θα ήθελα χρήστες των garmin & iPhone να μου πουν τι μπορώ να κάνω , υπόψην ότι έκλεισα την εφαρμογή από το μενού παρασκήνιο , αλλά πάλι τρέχει . Edited 7 Μαΐου by fotisbasm_ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.