Antonio21 Δημ. 4 Νοέμβριος Κοινοποίηση Δημ. 4 Νοέμβριος Τι όριο έχει το 4g 200 giga? 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pan_nl Δημ. 4 Νοέμβριος Κοινοποίηση Δημ. 4 Νοέμβριος Έκανε κανείς μετάβαση από το παλιό router σε αυτό με την εξωτερική κεραία; Αν ναι, είδατε σημαντική βελτίωση; Μπορούμε να αιτηθούμε αντικατάσταση; Κάναμε ενεργοποίηση στην Καλλιθέα Αττικής τον περασμένο Ιούνιο και με σήμα 4 μπάρες 5G η ταχύτητα ποτέ δεν πήγε πάνω από τα 50 Mbps. Έχουμε το router που έδιναν αρχικά. Στο upload δεν ολοκληρώνει ποτέ τη μέτρηση στο speedtest.net για κάποιον λόγο, οπότε δεν έχω ιδέα πόσο πιάνει. Σε κλήσεις έχω δει μέχρι 2 Mbps αποστολή δεδομένων. 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Antonio21 Δημ. 4 Νοέμβριος Κοινοποίηση Δημ. 4 Νοέμβριος (edited) Στην Καλλιθέα Αττικής μου είπαν δίνουν αυτό που έδωσαν σε μένα. Σε ποια διεύθυνση είστε; Εγώ μένω Σοφοκλέους χαμηλά και η κεραία είναι στο μεγάλο Πάρκινγκ στην Ξενοφώντος 3 στενά πιο πάνω. Τωρινή μέτρηση.. Edited 4 Νοέμβριος by Antonio21 4 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
pan_nl Δημ. 5 Νοέμβριος Κοινοποίηση Δημ. 5 Νοέμβριος (edited) On 4/11/2024 at 11:12 ΜΜ, Antonio21 said: Στην Καλλιθέα Αττικής μου είπαν δίνουν αυτό που έδωσαν σε μένα. Σε ποια διεύθυνση είστε; Εγώ μένω Σοφοκλέους χαμηλά και η κεραία είναι στο μεγάλο Πάρκινγκ στην Ξενοφώντος 3 στενά πιο πάνω. Τωρινή μέτρηση.. Expand Είμαστε πιο χαμηλά, Αθηνάς και Δοϊράνης περίπου, πολυ κοντά στο Public. Μας είχαν πει πως υπήρχε πρόβλημα με την κεραία το καλοκαίρι, το οποίο όμως επισκευάστηκε σύμφωνα με τα λεγόμενά τους. Η κεραία μπορεί να μείνει και σε εσωτερικό χώρο για να αποφύγουμε τρύπες στον τοίχο; Ενεργοποιήσαμε το πρόγραμμα ως λύση ανάγκης μέχρι να εγκαταστήσουν οπτικές ίνες στην περιοχή του χρόνου. Edited 5 Νοέμβριος by pan_nl 3 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Antonio21 Δημ. 5 Νοέμβριος Κοινοποίηση Δημ. 5 Νοέμβριος Μας έφεραν το outdoor που κανονικά μπαίνει σε εξωτερικό χώρο και είχε ίδια ταχύτητα και μέσα και έξω. Φυσικά δεν κάναμε καμία τρύπα, όπως έιπε ο συγκεκριμένος τεχνικός που είναι από εξωτερικό συνεργάτη ελάχιστοι κάνουν τρύπα. Μονό που έχεις κάτι μέτρα καλώδιο στο σπίτι μαζεμένο. Τρύπα θα γίνει μονο για οπτική όταν φέρουν το 3099. Ναι ως λύση ανάγκης φυσικά, εδώ έχουμε μόνο adsl. 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sat_rrstm Δημ. 6 Νοέμβριος Κοινοποίηση Δημ. 6 Νοέμβριος On 1/11/2024 at 7:17 ΜΜ, Don_VitoCorleone said: Να πούμε κι ένα άσχημο που συνεχίζεται στο ΖΤΕ router και μετά το χθεσινό firmware update ότι οι random επανεκκινήσεις που αναφέρονται κι από άλλους ανεξαρτήτως παρόχου (καθώς πωλείται και ως ανεξάρτητη συσκευή) συνεχίζονται απτόητες, σε συνδυασμό με το ευχάριστο να πιάνω την ταχύτητα των 50Mbps αν και ο τιμοκατάλογος που έδωσα και παραπάνω αναφέρει σαφώς ότι η ονομαστική ταχύτητα των 30 που αναφέρεται πλέον στο πακέτο είναι η ανώτερη θεωρητική. Τα reboot του router σε αφήνουν εκτός internet για 1,5 λεπτό χοντρικά και για online gaming μπορεί να επιφέρει απρόβλεπτες συνέπειες σε νεύρα καθώς ενίοτε μπορεί να γίνουν και 2 φορές σε 5 λεπτά ενώ άλλες φορές περνάνε μέρες ολόκληρες χωρίς να συμβαίνουν. Expand Είχα το ίδιο πρόβλημα μέχρι εχθες το πρωί και τους πήρα να ρωτήσω γιατί οι συνεχείς επανεκκινήσεις. Επειδή μετά από μία αναβάθμιση είπαν καλό είναι να κάνουμε factory reset για να εφαρμοστεί σωστά, λογικό μου φάνηκε, την έκανα, έβγαλα και το ρουτερ απ'το ρεύμα για 10" και απο εκείνη την ώρα, πάνω από 24 ώρες τώρα δεν είχα ούτε μία επανεκκίνηση! Ελπίζω να λύθηκε για τα καλά το πρόβλημα. 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Don_VitoCorleone Δημ. 6 Νοέμβριος Κοινοποίηση Δημ. 6 Νοέμβριος (edited) Το factory reset και το ξεφισωμα από το ρεύμα για 10 δευτερόλεπτα είναι δύο εντελώς διαφορετικές καταστάσεις. Όταν δεις το μετρητή του router να μετράει 70 ώρες συνδεδεμένο στείλε μας ένα screenshot. Το reset γίνεται από δω παρεπιπτόντως Edited 6 Νοέμβριος by Don_VitoCorleone Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sat_rrstm Δημ. 6 Νοέμβριος Κοινοποίηση Δημ. 6 Νοέμβριος (edited) Σε τι βοηθούν οι 70 ώρες συνεχους σύνδεσης? Screenshot από τι να στείλω εννοείς? Reset έχει και από το πλήκτρο στην πίσω πλευρά του ρουτερ. Εννοείς ότι αμφιβάλεις για το αν ήταν αυτό που με απάλλαξε μέχρι στιγμής από τις τυχαίες συνεχείς επανεκκινήσεις του ρουτερ μήπως? Edited 6 Νοέμβριος by sat_rrstm Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Don_VitoCorleone Δημ. 6 Νοέμβριος Κοινοποίηση Δημ. 6 Νοέμβριος 70 ώρες είναι το μεγαλύτερο νούμερο που έχω πετύχει στο δικό μου. Screenshot από το μετρητή σύνδεσης να δούμε πόσες ώρες είναι συνδεδεμένο χωρίς επανεκκίνηση. Δεν έχεις απαλλαχθεί από τίποτα αν δε δεις το μετρητή να γράφει μέρες χωρίς αποσύνδεση, δηλαδή επανεκκίνηση. Αν δε γνωρίζεις πως να δεις το μετρητή και μετράς μόνο επανεκκινήσεις που πέτυχες σερφαροντας τότε για κάθε μία που πέτυχες η συσκευή έχει κάνει 5 ακόμη που δεν πέτυχες. Το φαινόμενο όπως έχω ξαναπεί και λες και εσύ είναι τυχαίο, ενίοτε συμβαίνει 3 φορές σε 10 λεπτά και άλλες φορές 2 φορές σε μια εβδομάδα. Δυστυχώς με το τελευταίο update συμπτωματικά ή όχι έχει χειροτερέψει Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Antonio21 Δημ. 6 Νοέμβριος Κοινοποίηση Δημ. 6 Νοέμβριος Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sat_rrstm Δημ. 7 Νοέμβριος Κοινοποίηση Δημ. 7 Νοέμβριος OK, έχω φτάσει τις 40 ώρες μέχρι τώρα, θα το παρακολουθήσω πόσο θα φτάσει και θα ενημερώσω. Πάντως από 4-5 φορές την ημέρα που παρατηρούσα και αυτές οι 40 ώρες είναι για εμένα δείγμα ότι η επαναφορά διόρθωσε αρκετά την κατάσταση με τις επανεκκινήσεις, εσείς το δοκιμάσατε? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Don_VitoCorleone Δημ. 7 Νοέμβριος Κοινοποίηση Δημ. 7 Νοέμβριος (edited) Δεν πιστεύω ότι το reset επιδιορθώνει οτιδήποτε αλλά αν δω ότι το χάλι συνεχίζεται για μια δυο μέρες ακόμη θα το κάνω μόνο και μόνο για να έχουμε συμπαράσταση μεταξύ μας. Γύρισα σπίτι και στα 10 λεπτά είχα πάλι επανεκκίνηση. Έκανα κι εγώ ένα reset και περιμένω να δω τι θα γίνει από δω και πέρα. Edited 7 Νοέμβριος by Don_VitoCorleone Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sat_rrstm Δημ. 7 Νοέμβριος Κοινοποίηση Δημ. 7 Νοέμβριος Τι ειρωνία της τύχης όμως! Επάνω που σε έπεισα να δοκιμάσεις ήρθε και με διέψευσε το δικό μου το ρουτερ μετά από 42-43 ώρες περίπου!!! Συγνώμη λοιπόν και ευχές να το διορθώσουν με νέα αναβάθμιση. 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Antonio21 Δημ. 7 Νοέμβριος Κοινοποίηση Δημ. 7 Νοέμβριος Το 4g έχετε; 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sat_rrstm Δημ. 7 Νοέμβριος Κοινοποίηση Δημ. 7 Νοέμβριος Ναι δυστυχώς, στην περιοχή μου δεν ήταν διαθέσιμο το 5G. 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Antonio21 Δημ. 7 Νοέμβριος Κοινοποίηση Δημ. 7 Νοέμβριος Το πρόβλημα πρέπει να είναι με τον εξοπλισμό του 4g που δίνουν. 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Don_VitoCorleone Δημ. 7 Νοέμβριος Κοινοποίηση Δημ. 7 Νοέμβριος (edited) Το έχουμε ήδη πει αρκετές φορές ότι αφορά το ΖΤΕ MF296R το φαινόμενο, όχι την υπηρεσία. Οι 40 ώρες είναι ένα τυπικό διάστημα χωρίς reboot όταν είναι στα κέφια του. Εδώ μέσα είμαι ο πρώτος που το έβαλε τον Ιούλιο και παρατηρώ το φαινόμενο από τη δεύτερη τρίτη κιόλας μέρα. Edited 7 Νοέμβριος by Don_VitoCorleone 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sat_rrstm Δημ. 8 Νοέμβριος Κοινοποίηση Δημ. 8 Νοέμβριος Σε εμένα πάντως απο το 13700 μου είπαν ότι αν δεν στρώσει με την επαναφορά θα μου δώσουν άλλο, δεν είπαν για το ίδιο ή άλλη μάρκα. Μόλις έχω νεώτερα θα τα ξαναπούμε. 2 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Don_VitoCorleone Δημ. 8 Νοέμβριος Κοινοποίηση Δημ. 8 Νοέμβριος Μα δεν έχει νόημα αλλαγή με ίδιο το πρόβλημα είναι γνωστό εδώ και 1,5 χρόνο τουλάχιστον στο ίντερνετ κι ακόμη άλυτο 1 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sat_rrstm Δημ. 8 Νοέμβριος Κοινοποίηση Δημ. 8 Νοέμβριος Σήμερα μου είπαν να το έχω μόνο του στην πρίζα, δηλ.όχι σε πολύμπριζο, νομίζουν ότι είναι θέμα σωστής τροφοδοσίας και θα το δοκιμάσω και αυτό. Ξεκίνησα βγάζοντας εκτός το mini ups που τροφοδοτούσε το ρούτερ μέχρι τώρα και βάζοντας το αυθεντικό τροφοδοτικό του ρουτερ σε διαφορετικό πολύμπριζο και αν δεν, θα δοκιμάσω και μόνο του σε μία πρίζα. Αν αποτύχει και αυτό θα το αντικαταστήσουν άμεσα, πιθανόν με ίδιο, ή όμως και με άλλο μοντέλο. Τέλος πήρα και επιβεβαίωση αν αποτύχουν όλα αυτά θα μπορώ να διακόψω το συμβόλαιο χωρίς πρόστιμο. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikkal Δημ. 8 Νοέμβριος Κοινοποίηση Δημ. 8 Νοέμβριος On 8/11/2024 at 3:24 ΜΜ, sat_rrstm said: Σήμερα μου είπαν να το έχω μόνο του στην πρίζα, δηλ.όχι σε πολύμπριζο, νομίζουν ότι είναι θέμα σωστής τροφοδοσίας και θα το δοκιμάσω και αυτό. Ξεκίνησα βγάζοντας εκτός το mini ups που τροφοδοτούσε το ρούτερ μέχρι τώρα και βάζοντας το αυθεντικό τροφοδοτικό του ρουτερ σε διαφορετικό πολύμπριζο και αν δεν, θα δοκιμάσω και μόνο του σε μία πρίζα. Αν αποτύχει και αυτό θα το αντικαταστήσουν άμεσα, πιθανόν με ίδιο, ή όμως και με άλλο μοντέλο. Τέλος πήρα και επιβεβαίωση αν αποτύχουν όλα αυτά θα μπορώ να διακόψω το συμβόλαιο χωρίς πρόστιμο. Expand Κι εμένα μου άλλαξαν router με νέο ίδιου τύπου αλλά τζιφός... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sat_rrstm Δημ. 8 Νοέμβριος Κοινοποίηση Δημ. 8 Νοέμβριος Εγώ αν αποτύχουν όλες οι προτάσεις και προσπάθειές τους μάλλον θα την ψάξω αλλού, δεν θα την ανεχτώ αυτήν την αποτυχία τους και δε νομίζω να μου ζητήσουν και τα ρέστα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikkal Δημ. 8 Νοέμβριος Κοινοποίηση Δημ. 8 Νοέμβριος On 8/11/2024 at 7:18 ΜΜ, sat_rrstm said: Εγώ αν αποτύχουν όλες οι προτάσεις και προσπάθειές τους μάλλον θα την ψάξω αλλού, δεν θα την ανεχτώ αυτήν την αποτυχία τους και δε νομίζω να μου ζητήσουν και τα ρέστα. Expand Επειδή τον τραβηξα τον δρόμο της αποχώρησης άνευ ποινής, να ξέρεις πως θα είναι μακρυς... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Don_VitoCorleone Δημ. 8 Νοέμβριος Κοινοποίηση Δημ. 8 Νοέμβριος On 8/11/2024 at 3:24 ΜΜ, sat_rrstm said: Σήμερα μου είπαν να το έχω μόνο του στην πρίζα, δηλ.όχι σε πολύμπριζο, νομίζουν ότι είναι θέμα σωστής τροφοδοσίας και θα το δοκιμάσω και αυτό. Ξεκίνησα βγάζοντας εκτός το mini ups που τροφοδοτούσε το ρούτερ μέχρι τώρα και βάζοντας το αυθεντικό τροφοδοτικό του ρουτερ σε διαφορετικό πολύμπριζο και αν δεν, θα δοκιμάσω και μόνο του σε μία πρίζα. Αν αποτύχει και αυτό θα το αντικαταστήσουν άμεσα, πιθανόν με ίδιο, ή όμως και με άλλο μοντέλο. Τέλος πήρα και επιβεβαίωση αν αποτύχουν όλα αυτά θα μπορώ να διακόψω το συμβόλαιο χωρίς πρόστιμο. Expand Κλασσικές μπούρδες δε φταίει ούτε η τροφοδοσία ούτε το reset είναι λύση. Όσοι πήραν αυτό το router έχουνεπανεκκινήσεις ούτε άτυχος είσαι ούτε λάθος έχεις κάνει κάπου. Το δικό μου έκανε ξανά πριν μια ώρα μετά το χθεσινό reset, κράτησε 25 ώρες περίπου. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
sat_rrstm Δημ. 9 Νοέμβριος Κοινοποίηση Δημ. 9 Νοέμβριος Και σε εμένα έκανε πάλι στις 3 τα ξημερώματα απ΄ότι βλέπω, οπότε πρέπει να δοκιμάσω και την τελευταία πρόταση τους να το βάλω απ' ευθείας στην πρίζα και όχι σε πολύμπριζο. Θάπρεπε όμως όλοι όσοι έχουν αυτό το πρόβλημα να τους ταράζουν στα τηλέφωνα κι όχι να τα λέμε μόνο μεταξύ μας διότι εμένα και τις δυο φορές που τους ενόχλησα μέχρι στιγμής μου φάνηκε ότι δεν τους είναι και τόσο γνωστό αυτό το πρόβλημα και την ψάχνουν για δικά μου λάθη τοποθέτησης και συνδεσμολογίας. Ας το παλέψουμε λίγο αυτό, παρακαλώ ενοχλήστε τους όλοι εδώ μέσα που το βιώνετε το πρόβλημα, για να μην ψάχνουν άσκοπα σφάλματα στον κάθε χρήστη που τους το αναφέρει, να καταλάβουν δηλαδή ότι φταίει το σύστημα τους κι όχι ο χρήστης. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.