Jump to content

Ποιο είναι το καλύτερο δίκτυο κινητής τηλεφωνίας; (No2)


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

3 minutes ago, johnny_htc said:

Οκ, αλλά το perfomance και πάλι κομπλέ φαίνεται. Άμα δεις όμως να αλλάζει κάτι δραματικά, στειλτο βλάβη με τη μία 

Έχει πέσει το σήμα αρκετά και η απόδοση στα μισά σε συγκεκριμένα σημεία λες και ένα πάνελ τον πήρε.

Το έχω δηλώσει από τη προηγούμενη εβδομάδα για έλεγχο γιατί έκανε κάτι κόλπα αλλά το αίτημα περιλαμβάνει άλλες 5 οπότε θα αργήσουν να μου δώσουν απάντηση. 

Λες να έκαναν τπτ χαζομάρα; γιατί όντως ήρθαν οι τύποι 

"Ὁ σοφὸς Νόβα ἔφη: 'Ἐὰν θὲλῃς 4G, ἀνάβα εἰς τὸν Ὄλυμπον καὶ εὔχου τοῖς θεοῖς· ἐὰν δὲ θὲλῃς EDGE, πορεύου εἰς τὴν γῆν καὶ ἡρεμίαν ἀπόλαυσε.''

Link to comment
Share on other sites

On 26/12/2024 at 9:24 ΜΜ, p_k said:

Αν θέλεις φίλε ενημέρωσε στο συγκριτικό νήμα τι κάνει και η τρίτη εταιρεία στο Κιλκίς για να έχουμε μία σφαιρική εικόνα.

Όχι εδώ όμως, στο κατάλληλο νήμα των συγκρίσεων. 

Αν βέβαια γνωρίζεις.

με τη Nova πρωην Wind δεν τα πάω καλά γιατί δεν υποστηρίζει twinsim στα καρτοκινητά,οπότε δεν χρησιμοποιώ nova αλλά αυτό που έχω δει είναι οτί όλες οι κεραίες της ειναι collocation με voda ακόμη και μέσα στην πόλη,πάνω κάτω τα ίδια με vodafone σε κάλυψη,σε ταχύτητες δε ξερω,συνεχίζω στο νήμα συγκρίσεων.

Link to comment
Share on other sites

45 minutes ago, johnny_htc said:

Οκ, αλλά το perfomance και πάλι κομπλέ φαίνεται. Άμα δεις όμως να αλλάζει κάτι δραματικά, στειλτο βλάβη με τη μία 

Επέστρεψα όντως τώρα φαίνεται σωστό bandwidth 

Δράμα η n78 λες και καππιο κουτάκι τς έφτυσε από το απεριόριστο τους

IMG_20241229_020705_168.thumb.jpg.7755d03d585df0c4a50bf078a674dbb9.jpg

4G+ με κίνηση-8 Β7+Β1 πάλι στο ίδιο σημείο το Α34 έδωσε μόνο 40mbps κ το S21 52mbps,πολύ λίγα και έβλεπα τη κεραία. 

Btw αυτά κάνει η Cosmote και μετά χαλάει τη σταθερότητα της,χρονιάρες μέρες βρήκαν.

"Ὁ σοφὸς Νόβα ἔφη: 'Ἐὰν θὲλῃς 4G, ἀνάβα εἰς τὸν Ὄλυμπον καὶ εὔχου τοῖς θεοῖς· ἐὰν δὲ θὲλῃς EDGE, πορεύου εἰς τὴν γῆν καὶ ἡρεμίαν ἀπόλαυσε.''

Link to comment
Share on other sites

7 ώρες πριν, elkons said:

Επέστρεψα όντως τώρα φαίνεται σωστό bandwidth 

Δράμα η n78 λες και καππιο κουτάκι τς έφτυσε από το απεριόριστο τους

IMG_20241229_020705_168.thumb.jpg.7755d03d585df0c4a50bf078a674dbb9.jpg

4G+ με κίνηση-8 Β7+Β1 πάλι στο ίδιο σημείο το Α34 έδωσε μόνο 40mbps κ το S21 52mbps,πολύ λίγα και έβλεπα τη κεραία. 

Btw αυτά κάνει η Cosmote και μετά χαλάει τη σταθερότητα της,χρονιάρες μέρες βρήκαν.

Όντως, βρήκαν μέρες να το κάνουν και αυτό..Με τέτοιο συνδυασμό, θα έπρεπε να κατοσταριζει το combo για πλάκα στο τεστ. Για το 4g που γράφεις εννοώ 

8 ώρες πριν, elkons said:

Έχει πέσει το σήμα αρκετά και η απόδοση στα μισά σε συγκεκριμένα σημεία λες και ένα πάνελ τον πήρε.

Το έχω δηλώσει από τη προηγούμενη εβδομάδα για έλεγχο γιατί έκανε κάτι κόλπα αλλά το αίτημα περιλαμβάνει άλλες 5 οπότε θα αργήσουν να μου δώσουν απάντηση. 

Λες να έκαναν τπτ χαζομάρα; γιατί όντως ήρθαν οι τύποι 

Τους έκανες αίτημα και για άλλες στην Εύβοια απ ο, τι καταλαβαίνω δηλαδή; 

Edited by johnny_htc
Link to comment
Share on other sites

Ναι τους έχω ξεπατώσει για τις γιορτές στους ελέγχους😃

Δε πειράζει να περνάνε συνέχεια να βλέπουν στο δρόμο τα χάλια τους μήπως βάλουν μυαλό.

"Ὁ σοφὸς Νόβα ἔφη: 'Ἐὰν θὲλῃς 4G, ἀνάβα εἰς τὸν Ὄλυμπον καὶ εὔχου τοῖς θεοῖς· ἐὰν δὲ θὲλῃς EDGE, πορεύου εἰς τὴν γῆν καὶ ἡρεμίαν ἀπόλαυσε.''

Link to comment
Share on other sites

27 minutes ago, elkons said:

Ναι τους έχω ξεπατώσει για τις γιορτές στους ελέγχους😃

Δε πειράζει να περνάνε συνέχεια να βλέπουν στο δρόμο τα χάλια τους μήπως βάλουν μυαλό.

Καλά κάνεις, έτσι θέλουν και να μπουν και κάποιες εταιρείες στη θέση τους 😏

Link to comment
Share on other sites

Ελέγχους εννοώ αναφέρω στη Cosmote μερικές κεραίες που θέλω και γίνεται έλεγχος για προβλήματα. 

Κάτι σαν το Windows Troubleshooter όταν κάποιο πρόγραμμα δεν ανταποκρίνεται και κάνει διαγωνιστικό έλεγχο 😂😅

"Ὁ σοφὸς Νόβα ἔφη: 'Ἐὰν θὲλῃς 4G, ἀνάβα εἰς τὸν Ὄλυμπον καὶ εὔχου τοῖς θεοῖς· ἐὰν δὲ θὲλῃς EDGE, πορεύου εἰς τὴν γῆν καὶ ἡρεμίαν ἀπόλαυσε.''

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, elkons said:

Ελέγχους εννοώ αναφέρω στη Cosmote μερικές κεραίες που θέλω και γίνεται έλεγχος για προβλήματα. 

Κάτι σαν το Windows Troubleshooter όταν κάποιο πρόγραμμα δεν ανταποκρίνεται και κάνει διαγωνιστικό έλεγχο 😂😅

Αχαχαχ.ναι κατάλαβα. 😅

Link to comment
Share on other sites

Βόλτα στον Κορυδαλλό σήμερα 

 

Στα δοκιμαστήρια του cosmos 

Βονταρα

IMG_8195.thumb.png.3968aea8236b045d453f357f20a698c1.png
 

Κοντουλα

IMG_8196.thumb.png.f1393e9412fc8edb7d5cfc837812f3a5.png


Στο κοσμηματοπωλείο Chrysostomos

Βοντ

IMG_8198.thumb.png.e26041356e88ae302a0581f93c2cc857.png
Κοντ

IMG_8197.thumb.png.b76dc646cd2263a7d42f37fd257e5063.png

IMG_8197.png

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, Gv2008 said:

Βόλτα στον Κορυδαλλό σήμερα 

 

Στα δοκιμαστήρια του cosmos 

Βονταρα

IMG_8195.thumb.png.3968aea8236b045d453f357f20a698c1.png
 

Κοντουλα

IMG_8196.thumb.png.f1393e9412fc8edb7d5cfc837812f3a5.png


Στο κοσμηματοπωλείο Chrysostomos

Βοντ

IMG_8198.thumb.png.e26041356e88ae302a0581f93c2cc857.png
Κοντ

IMG_8197.thumb.png.b76dc646cd2263a7d42f37fd257e5063.png

IMG_8197.png

Λολ. Χρωστάει κεραία η Cosmote εκεί κοντά και δεν την έχει βάλει ακόμα. Ωραίος 😛

Link to comment
Share on other sites

Η Cosmote χρωστάει πολλές, φέτος δεν έκανε πολύ δουλειά. 

Εμάς που χρειάζεται μια συνεγκατασταση έτσι ώστε καλύψει καλύτερα ζητήθηκε στη Nova συνεγκατασταση η Cosmote αλλά η νοβαρα δε δέχτηκε.

"Ὁ σοφὸς Νόβα ἔφη: 'Ἐὰν θὲλῃς 4G, ἀνάβα εἰς τὸν Ὄλυμπον καὶ εὔχου τοῖς θεοῖς· ἐὰν δὲ θὲλῃς EDGE, πορεύου εἰς τὴν γῆν καὶ ἡρεμίαν ἀπόλαυσε.''

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, elkons said:

Η Cosmote χρωστάει πολλές, φέτος δεν έκανε πολύ δουλειά. 

Εμάς που χρειάζεται μια συνεγκατασταση έτσι ώστε καλύψει καλύτερα ζητήθηκε στη Nova συνεγκατασταση η Cosmote αλλά η νοβαρα δε δέχτηκε.

Δεν δέχτηκε; Αυτή θα βγει χαμένη, λολ

Link to comment
Share on other sites

Στο κελί 33 ποια εταιρία πιάνει καλύτερα;

Vodafone FTTH 100mbps + Giga unlimited ultra / Nova FREE2GO / Cosmote internet on the go

Link to comment
Share on other sites

5 minutes ago, marios239 said:

Στο κελί 33 ποια εταιρία πιάνει καλύτερα;

Μάλλον όλες, γιατί πρέπει το κινητό να είναι κοντά στο παράθυρο 😂😂😂

Link to comment
Share on other sites

8 minutes ago, VIPdriver said:

Βονταφον και φυλακη, πιο συμβολική σύμπτωση δεν υπάρχει!

Τι έχεις πάθει με τη βονταφον; 🤪 Αν γινόταν να την βάλεις όλη όπως είναι μέσα φυλακή, εδώ και τωρα🤪🤣😂

Link to comment
Share on other sites

4 minutes ago, johnny_htc said:

Τι έχεις πάθει με τη βονταφον; 🤪 Αν γινόταν να την βάλεις όλη όπως είναι μέσα φυλακή, εδώ και τωρα🤪🤣😂

Μερικοι θα επρεπε να ειναι ηδη φυλακη...

Link to comment
Share on other sites

46 minutes ago, marios239 said:

Στο κελί 33 ποια εταιρία πιάνει καλύτερα;

Για το 33 δεν ξέρω, στο 34 πάντως η νονταρα έχει 5G N78 SA 1400 mbps

Link to comment
Share on other sites

Ελλάδα 2.0 

Μας Κοροϊδεύουν οι Πάροχοι Internet στην Ελλάδα ; Βραβείο ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑΣ Πελατών !

https://www.youtube.com/watch?v=6OsymX9oaAI

 

Νοντα ονλυ 🤣

Powered by Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100. 

Link to comment
Share on other sites

Επέστρεψες δυναμικά, έχεις χάσει επεισόδια .

Νοντ ονλυ 

"Ὁ σοφὸς Νόβα ἔφη: 'Ἐὰν θὲλῃς 4G, ἀνάβα εἰς τὸν Ὄλυμπον καὶ εὔχου τοῖς θεοῖς· ἐὰν δὲ θὲλῃς EDGE, πορεύου εἰς τὴν γῆν καὶ ἡρεμίαν ἀπόλαυσε.''

Link to comment
Share on other sites

3 minutes ago, cmvr said:

Ελλάδα 2.0 

Μας Κοροϊδεύουν οι Πάροχοι Internet στην Ελλάδα ; Βραβείο ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑΣ Πελατών !

https://www.youtube.com/watch?v=6OsymX9oaAI

 

Νοντα ονλυ 🤣

Στάρλινκ, ο μπαμπάς όλων που γράφει και ένας μέσα αχαχαχ😎

Αλλά άμα βγάλει starlink η νόβα, εκεί εννοείται πάμε κατευθείαν. Νοβαλινκ ονλυ 😂

Just now, elkons said:

Επέστρεψες δυναμικά, έχεις χάσει επεισόδια .

Νοντ ονλυ 

Έχεις χάσει πολλά επεισόδια @cmvr, εύχομαι να ξεκουραστηκες αχαχχα

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, elkons said:

Επέστρεψες δυναμικά, έχεις χάσει επεισόδια .

Νοντ ονλυ 

 

7 minutes ago, johnny_htc said:

Στάρλινκ, ο μπαμπάς όλων που γράφει και ένας μέσα αχαχαχ😎

Αλλά άμα βγάλει starlink η νόβα, εκεί εννοείται πάμε κατευθείαν. Νοβαλινκ ονλυ 😂

Έχεις χάσει πολλά επεισόδια @cmvr, εύχομαι να ξεκουραστηκες αχαχχα

Νοβα ονλυ δεν νον μπαϊερ νετγουορκ 🤣

Στο νησί του τύπου είναι μόνο η κοντ αλλά τα ίδια ισχύουν για όλες τις εταιριάρες 

 

Διαβάστε τι γράφει ο άλλος στα σχόλια από κάτω στο βίντεο που σας ανάρτησα

 


@unafacciaunarazza
πριν από 3 ώρες
Καλημέρα και χρόνια πολλά και καλές γιορτές! Έλεγα να γράψω επώνυμα αλλά το αφήνω για άλλη φορά 🙂
Θα μιλήσω ως κάποιος που δούλεψε (δεν γράφω εργάστηκε γιατί ήταν δουλεία) σε 2 παρόχους, Vodafone και Nova στις βλάβες, για να προσπαθήσω να απομυθοποιήσω λίγο τα τηλεφωνικά κέντρα και τις βλάβες. Έχω φύγει εδώ και 2 χρόνια από αυτόν τον κλάδο και θα κρατήσω μια ουδέτερη στάση, ούτε θα παίξω τον δικηγόρου των παρόχων αλλά ούτε και θα χαϊδέψω τα αφτιά των πελατών.
Ίσως σπάσω την απάντηση μου σε πολλά μέρη σαν απάντηση σε εμένα.


Δεν έχει νόημα να αναφέρεις πληρωμές λογαριασμών και τι λεφτά δίνεις, ΔΕΝ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΑΥΤΑ και δεν μας ενδιαφέρει. Αυτό που βλέπουμε είναι ΑΝ δεν έχεις πληρώσει για λίγο καιρό και έχει μπει φραγή όπου και πάλι θα σε στείλουμε στην εξυπηρέτηση, δεν υπάρχει κάτι που να μπορεί να κάνει το τεχνικό για αυτό.
Επόμενο, λες ότι είσαι επαγγελματίας και δουλεύεις μέσα από το internet σωστά; Γιατί έχεις οικιακό συμβόλαιο; Το έχεις διαβάσει τι λέει; Βάλε δικηγόρο ή ότι θες, νομικά οι εταιρίες είναι καλυμένες. 9/10 Κλήσεις που λάμβανα κάθε μέρα ανέφεραν δικηγόρους, καντήλια, θεούς και δαίμονες, πόσοι κάνανε κάτι; 0 σε πάνω από 30.000 tickets που διαχειρίστηκα  σε 2 χρόνια. Επίσης απειλές κτλ...όσοι καλείτε και τα λέτε αυτά...ξέρετε ότι βλέπουμε που μένετε έτσι; Το αναφέρω γιατί αυτός που καλεί, ακούει ένα όνομα/επίθετο και τίποτα άλλο, εμείς μπροστά μας έχουμε οδό, ΑΦΜ, τηλέφωνα, ταυτότητες και άλλα πολλά. Και προσπαθώ να εργαστώ με pc που κολλάνε, με siebel που σέρνεται και πέφτει και έχω και τον κάθε Μ....α να με απειλεί από πάνω για 7.5/8 ώρες την ημέρα!
Νίκο σε πολλά video λες το τι έζησες στις δουλειές που έκανες, τα έχω ζήσει και εγώ αυτά και τα ζω. Αν δεν έχεις δουλέψει σε Τ/Κ παρόχου internet δεν μπορείς να καταλάβεις για τι μιλάω. Δεν αρκεί να το περιγράψω.


Επόμενο, δεν είναι όλοι οι τεχνικοί στο Τ/Κ τεχνικοί δικτύων. Εγώ είμαι και έχω εργαστεί σε πολλές εταιρίες σε μεγάλα δίκτυα, όταν πήγα στην VF μου έκανε εντύπωση που μου είπαν ότι ο πιο καλός τους τεχνικός ήταν ένας πρώην ταρίφας. ΟΚ το παιδί έμαθε το infoportal απ'έξω και το έκανε παπαγαλία αλλά δεν θα κάτσει ποτέ να κάνει port forward, δεν θα σου κάνει ΝΑΤ και ούτε κατά διάνοια να σου βγάλει δίκτυο και υποδίκτυο. Εγώ λοιπόν σαν τεχνικός έπιανα και έλυνα τις βλάβες που μπορούσα σε πρώτο χρόνο (FTF = First Time Fix), δεν λύνονται όμως όλες σε πρώτο χρόνο, κάποιες βλάβες είναι στο κτήριο όπου θα στείλω τεχνικό παρόχου και κάποιες στο δίκτυο έξω από το κτήριο όπου θα πρέπει να πάει στον ΟΤΕ. Μάντεψε τι; Δεν άρεσε στον teamleader και την ομάδα γενικότερα που είχα το μεγαλύτερο FTF του τμήματος γιατί δεν έπιανα το ΑΗΤ(Average Handling Time) το οποίο θέλει μέσο όρο στις κλήσεις τα 6 λεπτά, αν ξεπεράσει η κλήση τα 6 λεπτά αρχίζουν τα όργανα με τους υπεύθυνους  βάρδιας με τα "θες βοήθεια;", όχι ρε μεγάλε δεν θέλω βοήθεια, ηρεμία να βοηθήσω τον πελάτη θέλω. Αλλά αυτό χαλάει τους χρόνους όλου του τμήματος βλέπεις όχι μόνο τους δικούς μου ατομικά και αρχίζει ο κάθε πρώην ταρίφας να σε ρωτάει τι δεν καταλαβαίνεις κτλ. Οπότε το τεχνικό τμήμα, ακόμα και αν ο agent θέλει να βοηθήσει τον πελάτη, πιέζει ώστε να πεταχτεί η βλάβη πχ σε τεχνικό πεδίου ή ΟΤΕ. Βλέπεις το FTF σαν bonus έδινε 20€ τον μήνα αλλά το AHT έδινε 200€, βέβαια ποτέ δεν αρκούσε να πιαστεί μόνο ένα σαν στόχος, ήθελε πακέτο πολλών μαζί.
Με αυτό θέλω να πω ότι μάλλον 9/10 agents που θα πετύχετε σε μια κλήση δεν θα είναι δικτυάδες που θα ξέρουν 1-2-3 πράγματα αλλά παπαγάλοι που απλά θέλουν να ξεπετάξουν την κλήση. Ο 1/10 που θα είναι του κλάδου ΑΝ βοηθήσει να ξέρετε τι θα περνάει από το υπόλοιπο τμήμα...
Και οι TeamLeaders μόλις πάνε σε αυτήν την θέση ξεχνάνε τι περνάγανε ως agents και γίνονται βασιλικότεροι του βασιλέως!

Το κινητό ως backup, το έχουν όλοι οι πάροχοι και είναι υποχρεωτικό ο agent να το προσφέρει ως λύση έχεις δεν έχεις κινητό στον ίδιο πάροχο, τώρα για τον Α-Β-Γ λόγω δεν μπορείς να κάνεις δουλειά εσύ με αυτό; Αφού το ανέφερε ο agent στην κλήση είναι καλυμμένος.
Επόμενο: Καταγραφή κλήσης, ναι, καταγράφονται όλες οι κλήσεις, είτε εισερχόμενες είτε εξερχόμενες ΑΛΛΑ δεν μπορούμε να τις ακούσουμε οι agents! ΚΑΙ δεν έχουμε το εργαλείο για να ακουστεί η κλήση ΚΑΙ δεν είναι δουλειά μας. Ο πελάτης αν θέλει την κλήση, μιλάει με το τοπικό κατάστημα για το τι χαρτούρα θέλει και πάει από εκεί να κάνει αίτηση για να την λάβει. Ο agent απλά θα κάνει μια αναφορά στον teamleader να ακουστεί η κλήση γιατί υπάρχει πρόβλημα αλλά αυτό δεν θα γίνει άμεσα γιατί πχ αν εσένα σου πούλησε το εμπορικό μια υπηρεσία και αναφέρεις το λάθος στο τεχνικό, τι να σου κάνουμε εμείς; Ο δικό μου TL θα δώσει την αναφορά στον/ην TL του τμήματος που αφορά το περιστατικό και θα γίνουν ενέργειες, να κρατάς τον agent σε κλήση 1 ώρας με κραυγές και απειλές για κάτι που δεν μπορεί να κάνει δεν έχει νόημα.

Κοίτα γενικά είναι πολλά που μπορώ να πω και ως πελάτης και ως κάποιος που δούλεψε στο τεχνικό(TSR & 2nd), ναι υπάρχουν κακοί υπάλληλοί, ναι υπάρχει και αδιαφορία. Πχ μας ζητάνε να υιοθετήσουμε το πρόβλημα του πελάτη και να το αντιμετωπίσουμε ως δικό μας, οκ το έκανα δεν λέω δεν ότι δεν γίνεται αλλά θα πω ότι δεν είναι εύκολο να κάνεις δικό σου το πρόβλημα του πελάτη όταν αυτός σε γ@μω$ταυρίζει καθόλη την διάρκεια της κλήσης.
Εγώ λοιπόν που εργάζομαι για λίγο πιο πάνω από τον βασικό μισθό στο σπίτι μου έχω πέραν της κύριας γραμμής internet (1000/500 cosmote εδώ και 2 χρόνια) ΚΑΙ backup μέσω κινητής και δεν εννοώ το κινητό σε hotspot αλλά έχω καλό κύριο router (mini pc που τρέχει pfSense) και πάνω σε αυτό τις 2 γραμμές, μπορώ και bonding δλδ 1000+όσο πιάσει το 4G αλλά και failover δλδ αν πέσει το FTTH να γυρίσει στην κινητή. Και όλα αυτά κάποιος που ΔΕΝ έχει σπίτι δικό του αλλά μένω σε ενοίκιο και παίρνω μισθό της λούτσας, οπότε δεν μπορείς να φανταστείς πόσο άσχημα μου χτυπάει όταν ακούω επαγγελματία να μην έχει plan B και να έχει οικιακή σύνδεση. Καμία όμως δικαιολογία.
Οκ φταίει ο πάροχος σε πάρα πολλά, εσύ σαν επαγγελματίας πουθενά; Και το λέω και πάλι, εγώ που είμαι ένα μηδενικό και έχω backup/plan B δεν γίνεται bro, απλά δεν γίνεται.
Στην Ελλάδα πάντα φταίνε οι άλλοι ΠΑΝΤΑ όμως! Πληρώνουμε τον πάροχο και πετάμε το μπαλάκι στην εξέδρα, για όλα φταίει εκείνος! Και πάω να δω ως τεχνικός, έξω από το κύριο επάγγελμα μου, καλωδιώσεις και είναι τα ΠΑΝΤΑ όμως, σάπια!
Και μιλάμε στον χώρο ευθύνης του πελάτη, αλλά αντί να φέρεις ηλεκτρολόγο να σου αλλάξει καλωδίωση, ξέρεις κάποιον που να έχει σωστά όργανα και όχι απλά να δει τάση και να σου πει "παίζει μια χαρά", αρχίζεις πολύωρες κλήσεις στον πάροχο. Το είπα και πιο πάνω, υπάρχει συμβόλαιο, διάβασε το!
Ας κοιτάμε και εμείς σαν καταναλωτές να έχουμε σωστές υποδομές, ένα backup plan(ειδικά αν μιλάμε για επαγγελματικό χώρο) και μετά μιλάμε με τον πάροχο μας και λύση θα βρεθεί. Υπάρχει το SLA (Service Level Agreement) για να κάνει ενέργειες ο πάροχος μέσα σε συγκεκριμένα χρονικά πλαίσια, το διαβάζουμε για να δούμε τι διαφορά έχει το οικιακό και το επαγγελματικό και πράττουμε αναλόγως!
Υ.Γ. Για όσους καλούν και λένε θα φύγουν κτλ, από το τεχνικό παιδιά αν και έχω γάτο, δεν θα τον βάλω να κλάψει πάντως. Αν υπάρχει πρόβλημα στην γραμμή, η αλλαγή παρόχου τι αλλάζει; Το router και το καλώδιο στο Αστικό Κέντρο που θα πάει από την καμπίνα Β στην Δ πχ, όλα τα άλλα ίδια μένουν.

Powered by Cosmote Unlimited + Extrasim, Vodafone Red Unlimited + I4S + Vodafone Red 3 + VDSL 100. 

Link to comment
Share on other sites

26 minutes ago, cmvr said:

 

Νοβα ονλυ δεν νον μπαϊερ νετγουορκ 🤣

Στο νησί του τύπου είναι μόνο η κοντ αλλά τα ίδια ισχύουν για όλες τις εταιριάρες 

 

Διαβάστε τι γράφει ο άλλος στα σχόλια από κάτω στο βίντεο που σας ανάρτησα

 


@unafacciaunarazza
πριν από 3 ώρες
Καλημέρα και χρόνια πολλά και καλές γιορτές! Έλεγα να γράψω επώνυμα αλλά το αφήνω για άλλη φορά 🙂
Θα μιλήσω ως κάποιος που δούλεψε (δεν γράφω εργάστηκε γιατί ήταν δουλεία) σε 2 παρόχους, Vodafone και Nova στις βλάβες, για να προσπαθήσω να απομυθοποιήσω λίγο τα τηλεφωνικά κέντρα και τις βλάβες. Έχω φύγει εδώ και 2 χρόνια από αυτόν τον κλάδο και θα κρατήσω μια ουδέτερη στάση, ούτε θα παίξω τον δικηγόρου των παρόχων αλλά ούτε και θα χαϊδέψω τα αφτιά των πελατών.
Ίσως σπάσω την απάντηση μου σε πολλά μέρη σαν απάντηση σε εμένα.


Δεν έχει νόημα να αναφέρεις πληρωμές λογαριασμών και τι λεφτά δίνεις, ΔΕΝ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΑΥΤΑ και δεν μας ενδιαφέρει. Αυτό που βλέπουμε είναι ΑΝ δεν έχεις πληρώσει για λίγο καιρό και έχει μπει φραγή όπου και πάλι θα σε στείλουμε στην εξυπηρέτηση, δεν υπάρχει κάτι που να μπορεί να κάνει το τεχνικό για αυτό.
Επόμενο, λες ότι είσαι επαγγελματίας και δουλεύεις μέσα από το internet σωστά; Γιατί έχεις οικιακό συμβόλαιο; Το έχεις διαβάσει τι λέει; Βάλε δικηγόρο ή ότι θες, νομικά οι εταιρίες είναι καλυμένες. 9/10 Κλήσεις που λάμβανα κάθε μέρα ανέφεραν δικηγόρους, καντήλια, θεούς και δαίμονες, πόσοι κάνανε κάτι; 0 σε πάνω από 30.000 tickets που διαχειρίστηκα  σε 2 χρόνια. Επίσης απειλές κτλ...όσοι καλείτε και τα λέτε αυτά...ξέρετε ότι βλέπουμε που μένετε έτσι; Το αναφέρω γιατί αυτός που καλεί, ακούει ένα όνομα/επίθετο και τίποτα άλλο, εμείς μπροστά μας έχουμε οδό, ΑΦΜ, τηλέφωνα, ταυτότητες και άλλα πολλά. Και προσπαθώ να εργαστώ με pc που κολλάνε, με siebel που σέρνεται και πέφτει και έχω και τον κάθε Μ....α να με απειλεί από πάνω για 7.5/8 ώρες την ημέρα!
Νίκο σε πολλά video λες το τι έζησες στις δουλειές που έκανες, τα έχω ζήσει και εγώ αυτά και τα ζω. Αν δεν έχεις δουλέψει σε Τ/Κ παρόχου internet δεν μπορείς να καταλάβεις για τι μιλάω. Δεν αρκεί να το περιγράψω.


Επόμενο, δεν είναι όλοι οι τεχνικοί στο Τ/Κ τεχνικοί δικτύων. Εγώ είμαι και έχω εργαστεί σε πολλές εταιρίες σε μεγάλα δίκτυα, όταν πήγα στην VF μου έκανε εντύπωση που μου είπαν ότι ο πιο καλός τους τεχνικός ήταν ένας πρώην ταρίφας. ΟΚ το παιδί έμαθε το infoportal απ'έξω και το έκανε παπαγαλία αλλά δεν θα κάτσει ποτέ να κάνει port forward, δεν θα σου κάνει ΝΑΤ και ούτε κατά διάνοια να σου βγάλει δίκτυο και υποδίκτυο. Εγώ λοιπόν σαν τεχνικός έπιανα και έλυνα τις βλάβες που μπορούσα σε πρώτο χρόνο (FTF = First Time Fix), δεν λύνονται όμως όλες σε πρώτο χρόνο, κάποιες βλάβες είναι στο κτήριο όπου θα στείλω τεχνικό παρόχου και κάποιες στο δίκτυο έξω από το κτήριο όπου θα πρέπει να πάει στον ΟΤΕ. Μάντεψε τι; Δεν άρεσε στον teamleader και την ομάδα γενικότερα που είχα το μεγαλύτερο FTF του τμήματος γιατί δεν έπιανα το ΑΗΤ(Average Handling Time) το οποίο θέλει μέσο όρο στις κλήσεις τα 6 λεπτά, αν ξεπεράσει η κλήση τα 6 λεπτά αρχίζουν τα όργανα με τους υπεύθυνους  βάρδιας με τα "θες βοήθεια;", όχι ρε μεγάλε δεν θέλω βοήθεια, ηρεμία να βοηθήσω τον πελάτη θέλω. Αλλά αυτό χαλάει τους χρόνους όλου του τμήματος βλέπεις όχι μόνο τους δικούς μου ατομικά και αρχίζει ο κάθε πρώην ταρίφας να σε ρωτάει τι δεν καταλαβαίνεις κτλ. Οπότε το τεχνικό τμήμα, ακόμα και αν ο agent θέλει να βοηθήσει τον πελάτη, πιέζει ώστε να πεταχτεί η βλάβη πχ σε τεχνικό πεδίου ή ΟΤΕ. Βλέπεις το FTF σαν bonus έδινε 20€ τον μήνα αλλά το AHT έδινε 200€, βέβαια ποτέ δεν αρκούσε να πιαστεί μόνο ένα σαν στόχος, ήθελε πακέτο πολλών μαζί.
Με αυτό θέλω να πω ότι μάλλον 9/10 agents που θα πετύχετε σε μια κλήση δεν θα είναι δικτυάδες που θα ξέρουν 1-2-3 πράγματα αλλά παπαγάλοι που απλά θέλουν να ξεπετάξουν την κλήση. Ο 1/10 που θα είναι του κλάδου ΑΝ βοηθήσει να ξέρετε τι θα περνάει από το υπόλοιπο τμήμα...
Και οι TeamLeaders μόλις πάνε σε αυτήν την θέση ξεχνάνε τι περνάγανε ως agents και γίνονται βασιλικότεροι του βασιλέως!

Το κινητό ως backup, το έχουν όλοι οι πάροχοι και είναι υποχρεωτικό ο agent να το προσφέρει ως λύση έχεις δεν έχεις κινητό στον ίδιο πάροχο, τώρα για τον Α-Β-Γ λόγω δεν μπορείς να κάνεις δουλειά εσύ με αυτό; Αφού το ανέφερε ο agent στην κλήση είναι καλυμμένος.
Επόμενο: Καταγραφή κλήσης, ναι, καταγράφονται όλες οι κλήσεις, είτε εισερχόμενες είτε εξερχόμενες ΑΛΛΑ δεν μπορούμε να τις ακούσουμε οι agents! ΚΑΙ δεν έχουμε το εργαλείο για να ακουστεί η κλήση ΚΑΙ δεν είναι δουλειά μας. Ο πελάτης αν θέλει την κλήση, μιλάει με το τοπικό κατάστημα για το τι χαρτούρα θέλει και πάει από εκεί να κάνει αίτηση για να την λάβει. Ο agent απλά θα κάνει μια αναφορά στον teamleader να ακουστεί η κλήση γιατί υπάρχει πρόβλημα αλλά αυτό δεν θα γίνει άμεσα γιατί πχ αν εσένα σου πούλησε το εμπορικό μια υπηρεσία και αναφέρεις το λάθος στο τεχνικό, τι να σου κάνουμε εμείς; Ο δικό μου TL θα δώσει την αναφορά στον/ην TL του τμήματος που αφορά το περιστατικό και θα γίνουν ενέργειες, να κρατάς τον agent σε κλήση 1 ώρας με κραυγές και απειλές για κάτι που δεν μπορεί να κάνει δεν έχει νόημα.

Κοίτα γενικά είναι πολλά που μπορώ να πω και ως πελάτης και ως κάποιος που δούλεψε στο τεχνικό(TSR & 2nd), ναι υπάρχουν κακοί υπάλληλοί, ναι υπάρχει και αδιαφορία. Πχ μας ζητάνε να υιοθετήσουμε το πρόβλημα του πελάτη και να το αντιμετωπίσουμε ως δικό μας, οκ το έκανα δεν λέω δεν ότι δεν γίνεται αλλά θα πω ότι δεν είναι εύκολο να κάνεις δικό σου το πρόβλημα του πελάτη όταν αυτός σε γ@μω$ταυρίζει καθόλη την διάρκεια της κλήσης.
Εγώ λοιπόν που εργάζομαι για λίγο πιο πάνω από τον βασικό μισθό στο σπίτι μου έχω πέραν της κύριας γραμμής internet (1000/500 cosmote εδώ και 2 χρόνια) ΚΑΙ backup μέσω κινητής και δεν εννοώ το κινητό σε hotspot αλλά έχω καλό κύριο router (mini pc που τρέχει pfSense) και πάνω σε αυτό τις 2 γραμμές, μπορώ και bonding δλδ 1000+όσο πιάσει το 4G αλλά και failover δλδ αν πέσει το FTTH να γυρίσει στην κινητή. Και όλα αυτά κάποιος που ΔΕΝ έχει σπίτι δικό του αλλά μένω σε ενοίκιο και παίρνω μισθό της λούτσας, οπότε δεν μπορείς να φανταστείς πόσο άσχημα μου χτυπάει όταν ακούω επαγγελματία να μην έχει plan B και να έχει οικιακή σύνδεση. Καμία όμως δικαιολογία.
Οκ φταίει ο πάροχος σε πάρα πολλά, εσύ σαν επαγγελματίας πουθενά; Και το λέω και πάλι, εγώ που είμαι ένα μηδενικό και έχω backup/plan B δεν γίνεται bro, απλά δεν γίνεται.
Στην Ελλάδα πάντα φταίνε οι άλλοι ΠΑΝΤΑ όμως! Πληρώνουμε τον πάροχο και πετάμε το μπαλάκι στην εξέδρα, για όλα φταίει εκείνος! Και πάω να δω ως τεχνικός, έξω από το κύριο επάγγελμα μου, καλωδιώσεις και είναι τα ΠΑΝΤΑ όμως, σάπια!
Και μιλάμε στον χώρο ευθύνης του πελάτη, αλλά αντί να φέρεις ηλεκτρολόγο να σου αλλάξει καλωδίωση, ξέρεις κάποιον που να έχει σωστά όργανα και όχι απλά να δει τάση και να σου πει "παίζει μια χαρά", αρχίζεις πολύωρες κλήσεις στον πάροχο. Το είπα και πιο πάνω, υπάρχει συμβόλαιο, διάβασε το!
Ας κοιτάμε και εμείς σαν καταναλωτές να έχουμε σωστές υποδομές, ένα backup plan(ειδικά αν μιλάμε για επαγγελματικό χώρο) και μετά μιλάμε με τον πάροχο μας και λύση θα βρεθεί. Υπάρχει το SLA (Service Level Agreement) για να κάνει ενέργειες ο πάροχος μέσα σε συγκεκριμένα χρονικά πλαίσια, το διαβάζουμε για να δούμε τι διαφορά έχει το οικιακό και το επαγγελματικό και πράττουμε αναλόγως!
Υ.Γ. Για όσους καλούν και λένε θα φύγουν κτλ, από το τεχνικό παιδιά αν και έχω γάτο, δεν θα τον βάλω να κλάψει πάντως. Αν υπάρχει πρόβλημα στην γραμμή, η αλλαγή παρόχου τι αλλάζει; Το router και το καλώδιο στο Αστικό Κέντρο που θα πάει από την καμπίνα Β στην Δ πχ, όλα τα άλλα ίδια μένουν.

Ωχ, είναι ολόκληρος πάπυρος. Κάποια στιγμή θα διαβαστεί 😜 Φαίνεται να έχει ζουμί 

Edited by johnny_htc
Link to comment
Share on other sites

Το διάβασα όλο,ζαλίστηκα από τα πολλά γράμματα 😂

"Ὁ σοφὸς Νόβα ἔφη: 'Ἐὰν θὲλῃς 4G, ἀνάβα εἰς τὸν Ὄλυμπον καὶ εὔχου τοῖς θεοῖς· ἐὰν δὲ θὲλῃς EDGE, πορεύου εἰς τὴν γῆν καὶ ἡρεμίαν ἀπόλαυσε.''

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...