Nagata Δημοσιεύτηκε August 1, 2022 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε August 1, 2022 Είναι κάτι περισσότερο από ενοχλητικό να παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στο τηλέφωνό σας και να χρειαστεί να το αφήσετε σε ένα κέντρο επισκευής με τον συνεχή φόβο εάν τα προσωπικά σας δεδομένα θα ήταν ασφαλή ή όχι. Επίσης, δεν θέλετε οι τεχνικοί να παρακολουθούν τη συσκευή σας αποκτώντας άμεση πρόσβαση σε προσωπικές φωτογραφίες, μηνύματα ή οικονομικές πληροφορίες. Άλλωστε γι΄αυτό πολλές φορές δυσκολευόμαστε να δώσουμε και το Pin κλειδώματος του τηλεφώνου. Η νέα λειτουργία επισκευής της Samsung τα αποτρέπει όλα αυτά. Το νέο προστιθέμενο χαρακτηριστικό θα εμφανιστεί στις ρυθμίσεις κάτω από το μενού “Battery and Device Care”. Μόλις επιλεγεί, το τηλέφωνο θα επανεκκινήσει και θα περιορίσει την πρόσβαση στα προσωπικά δεδομένα. Μόνο οι προ-επιλεγμένες/προ-εγκατεστημένες εφαρμογές θα είναι προσβάσιμες ενώ το τηλέφωνο βρίσκεται σε λειτουργία επισκευής. Μόλις επιδιορθωθεί η συσκευή, οι χρήστες μπορούν να βγουν από τη λειτουργία επισκευής και να αποκτήσουν ξανά πρόσβαση στα προσωπικά τους δεδομένα. Θα πρέπει απλώς να επανεκκινήσουν και να ξεκλειδώσουν τα τηλέφωνά τους μέσω της αναγνώρισης μοτίβων/δαχτυλικών αποτυπωμάτων. Δυστυχώς, το χαρακτηριστικό έρχεται μόνο σε συσκευές Galaxy στη Νότια Κορέα προς το παρόν, αλλά δεν βλέπουμε εμπόδια προκειμένου η Samsung αργότερα να κυκλοφορήσει την λειτουργία και σε άλλες αγορές. [via] back to the Article 1 Παράθεση Κυριακή 18.06.23 │Νέο meeting @ Thessaloniki Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε! 💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..." Α.Lincoln Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MAD 13 Δημ. August 2, 2022 Κοινοποίηση Δημ. August 2, 2022 Φτάσαμε αισίως 2022 ώστε μόλις ένας κατασκευαστής να βάλει δοκιμαστικά σε ένα μόλις κράτος, μια λειτουργία που θα έπρεπε να είναι Default σε όλες τις συσκευές του πλανήτη εδώ και δεκαετίες. Μπραβο σίγουρα δεν θα πω.. μέχρι να το δω και στη συσκευή μου!! Κι επειδή Γιάννης κερνάει.. και Γιάννης πίνει.. καλό θα ήταν να τεσταριστει πόσο safe και πόσο δύσκολη στο "σπασιμο" είναι! Α και να μην σου λένε στο σέρβις... ΟΚ αλλά δώσε μου το κανονικό pin γιατί θέλω να δω ΧΨ λεπτομέρειες που δεν φαίνονται όταν ειναι στο safe mode Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lneam Δημ. August 2, 2022 Κοινοποίηση Δημ. August 2, 2022 (edited) εγω εχω μια διαφορετικη εικονα, αν και εχουν περασει μερικα χρονια που πηγα σε καποιο service της samsung ή αλλου. Υπηρχε γραπτη προειδοποιηση κατα την παραδoση της συσκευης, αλλα και στο ελεγαν επιπλεον ευγενικα οι υπαλληλοι πως 1. πρεπει να εχετε κανει backup των δεδομενων σας και 2. ουδεμια ευθυνη εχουμε για απωλεια των δεδομενων που εχετε εντος της συσκευης μετα την παραδοση στο τεχνικο εργαστηριο. θυμαμαι πως ειχα παει για αντικατασταση μπαταριας (εγγυηση) και μου ειπαν πως θα γινει επαναφορα της συσκευης, μιας και αυτη ειναι η απαιτουμενη απο τον κατασκευαστη διαδικασια ωστε να γινει το τελικος ελεγχος της συσκευης πριν την παραδoση στον πελατη. Η πλακα ειναι πως τοτε, οι μπαταριες ηταν removable. Μου κανει εντυπωση, σημερα να μην "πειραζουν" την συσκευη του πελατη, οπως και να ειναι πληρως "ανευθυνοι" για καθε απωλεια δεδομενων του πελατη. Edited August 2, 2022 by lneam Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Brainmorf Δημ. August 2, 2022 Κοινοποίηση Δημ. August 2, 2022 (edited) Χρήσιμο αφού δεν βλέπω να υπάρχει κλείδωμα των εφαρμογών με κωδικό ή PIN. Edited August 2, 2022 by Brainmorf Παράθεση Everything is a frequency Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.