Jump to content

Δυναμικό όπως μια "τίγρη" το νέο Galaxy S22 της Samsung, το μαρτυρά και το πρόσφατο teaser!


Nagata
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ενόψει της έκθεσης CES 2022, είδαμε από μεριάς στελεχών της Samsung να επιχειρούν με διάφορα τεχνάσματα να εφαρμόσουν μια νέα στρατηγική που θα τους βοηθήσει να μειώσουν το χάσμα με την Apple στην αμερικανική αγορά.

Τώρα, λίγο  πριν την επίσημη παρουσίαση του Samsung Galaxy S22 Series, η Samsung στα πλαίσια των νέων της προωθητικών ενεργειών εντάσσει την παρουσίαση των νέων μοντέλων σε μία στρατηγική που ονομάζεται TIGER.

Στο πιο πρόσφατο βίντεο της εταιρείας, βλέπουμε ουσιαστικά μια τίγρη που γίνεται το νέο σύμβολο για τη Samsung και το ζώο βγαίνει από το
γυάλινο περίβλημά του με θέα στην Times Square.Πέρα από τα θέματα του Marketing, η επιλογή της τίγρης δεν είναι τυχαία, αφού σχετίζεται με το Κινέζικο Ημερολόγιο και την χρονιά της τίγρης που μόλις ξεκίνησε.
Τι σημαίνει η επιχείρηση TIGER της Samsung για τη στρατηγική της στην αγορά το 2022; Γιατί, ορίστε, σύμφωνα με την The Korea Herald:
True No.1 brand in all product categories
Improve the market share of premium phones priced $600 and up
Gap-narrowing with Apple
Expand horizontally with new products, including wireless earbuds
Record year and exceeding expectations
Αν και όλα μπορεί να σας ακούγονται αστεία, η Samsung αντιμετωπίζει αυξανόμενη πίεση στα τμήματα χαμηλής και μεσαίας κατηγορίας λόγω της συνδυασμένης ισχύος των Κινέζων κατασκευαστών τηλεφώνων όπως η Xiaomi και τα Oppo, Vivo και OnePlus triumvirate της BBK Holding.
Τι άλλο θέλει να εκφράσει η Samsung με την παρουσία της Τίγρης;
Τα μάτια της τίγρης χρησιμοποιήθηκαν στο αρχικό teaser του Unpacked και τώρα το ζώο εμφανίζεται σε περίοπτη θέση σε ένα νέο βίντεο προώθησης για την εκδήλωση. Προφανώς, η Samsung επέλεξε μια τίγρη ως μασκότ για να δείξει την υπεροχή της κάμερας του Galaxy S22 επειδή είναι “γνωστή για την ισχυρή νυχτερινή της όραση και τους ζωηρούς χρωματισμούς της” και σύμβολο για την άρνηση της Samsung να “το παίξει με ασφάλεια και να οδηγήσει τις καινοτομίες για κινητά που διαμορφώνουν τον κόσμο μας”.
Η Samsung λέει ότι ξεκινά την καμπάνια “Tiger in the City” σήμερα ενόψει της εκδήλωσης Unpacked στις 9 Φεβρουαρίου, προκειμένου να εντυπωσιάσει και να αυξήσει την προσμονή για τη σειρά τηλεφώνων Galaxy S22. Θα υπάρχουν τρισδιάστατες διαφημιστικές πινακίδες όπως αυτή που βλέπετε στο teaser βίντεο που θα τοποθετηθούν σε εξέχουσες τοποθεσίες σε μεγάλες πόλεις του κόσμου όπως στην Νέα Υόρκη, στο Λονδίνο, στο Ντουμπάι, στο Κουάλα Λουμπούρ και στην Σεούλ.
Προφανώς, ” η ενοχλητική 3D τίγρη θα ξεπεράσει τα ψηφιακά εμπόδια για να δείξει πώς η επόμενη σειρά smartphone της Samsung θα βοηθήσει τους χρήστες να κάνουν τη νύχτα-μέρα με τις νέες εξελίξεις στην τεχνολογία φωτογραφίας smartphone χαμηλού φωτισμού .” 
[via]

back to the Article

Κυριακή 18.06.23 Νέο meeting @ Thessaloniki

Συζητήσεις, διαγωνισμοί, εκπλήξεις... σας περιμένουμε!

💡"ο κάθε άνθρωπος είναι ευτυχισμένος τόσο... όσο του επιτρέπει το μυαλό του..."

Α.Lincoln

μεετινγγ.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...