MobilesNews Δυναμικό όπως μια “τίγρη” το νέο Galaxy S22 της Samsung, το μαρτυρά και το πρόσφατο teaser! By i.tsompas 5 Φεβρουαρίου, 2022856 views ShareTweet 0 Ενόψει της έκθεσης CES 2022, είδαμε από μεριάς στελεχών της Samsung να επιχειρούν με διάφορα τεχνάσματα να εφαρμόσουν μια νέα στρατηγική που θα τους βοηθήσει να μειώσουν το χάσμα με την Apple στην αμερικανική αγορά. Τώρα, λίγο πριν την επίσημη παρουσίαση του Samsung Galaxy S22 Series, η Samsung στα πλαίσια των νέων της προωθητικών ενεργειών εντάσσει την παρουσίαση των νέων μοντέλων σε μία στρατηγική που ονομάζεται TIGER. Στο πιο πρόσφατο βίντεο της εταιρείας, βλέπουμε ουσιαστικά μια τίγρη που γίνεται το νέο σύμβολο για τη Samsung και το ζώο βγαίνει από το γυάλινο περίβλημά του με θέα στην Times Square.Πέρα από τα θέματα του Marketing, η επιλογή της τίγρης δεν είναι τυχαία, αφού σχετίζεται με το Κινέζικο Ημερολόγιο και την χρονιά της τίγρης που μόλις ξεκίνησε. Τι σημαίνει η επιχείρηση TIGER της Samsung για τη στρατηγική της στην αγορά το 2022; Γιατί, ορίστε, σύμφωνα με την The Korea Herald: True No.1 brand in all product categories Improve the market share of premium phones priced $600 and up Gap-narrowing with Apple Expand horizontally with new products, including wireless earbuds Record year and exceeding expectations Αν και όλα μπορεί να σας ακούγονται αστεία, η Samsung αντιμετωπίζει αυξανόμενη πίεση στα τμήματα χαμηλής και μεσαίας κατηγορίας λόγω της συνδυασμένης ισχύος των Κινέζων κατασκευαστών τηλεφώνων όπως η Xiaomi και τα Oppo, Vivo και OnePlus triumvirate της BBK Holding. Τι άλλο θέλει να εκφράσει η Samsung με την παρουσία της Τίγρης; Τα μάτια της τίγρης χρησιμοποιήθηκαν στο αρχικό teaser του Unpacked και τώρα το ζώο εμφανίζεται σε περίοπτη θέση σε ένα νέο βίντεο προώθησης για την εκδήλωση. Προφανώς, η Samsung επέλεξε μια τίγρη ως μασκότ για να δείξει την υπεροχή της κάμερας του Galaxy S22 επειδή είναι “γνωστή για την ισχυρή νυχτερινή της όραση και τους ζωηρούς χρωματισμούς της” και σύμβολο για την άρνηση της Samsung να “το παίξει με ασφάλεια και να οδηγήσει τις καινοτομίες για κινητά που διαμορφώνουν τον κόσμο μας”. Η Samsung λέει ότι ξεκινά την καμπάνια “Tiger in the City” σήμερα ενόψει της εκδήλωσης Unpacked στις 9 Φεβρουαρίου, προκειμένου να εντυπωσιάσει και να αυξήσει την προσμονή για τη σειρά τηλεφώνων Galaxy S22. Θα υπάρχουν τρισδιάστατες διαφημιστικές πινακίδες όπως αυτή που βλέπετε στο teaser βίντεο που θα τοποθετηθούν σε εξέχουσες τοποθεσίες σε μεγάλες πόλεις του κόσμου όπως στην Νέα Υόρκη, στο Λονδίνο, στο Ντουμπάι, στο Κουάλα Λουμπούρ και στην Σεούλ. Προφανώς, ” η ενοχλητική 3D τίγρη θα ξεπεράσει τα ψηφιακά εμπόδια για να δείξει πώς η επόμενη σειρά smartphone της Samsung θα βοηθήσει τους χρήστες να κάνουν τη νύχτα-μέρα με τις νέες εξελίξεις στην τεχνολογία φωτογραφίας smartphone χαμηλού φωτισμού .” [via] Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε Συνδεθείτε για να σχολιάσετε Καλώς ήλθατε {{inv_username}} comments Συνδεθείτε για να απαντήσετε Aπαντήστε {{inv_error}} New Comment Post Comment Logout Σύνδεση Email Κωδικός Σύνδεση Κλείσιμο
News Εντατικές δράσεις κατά της τηλεοπτικής «πειρατείας»: Οι συλλήψεις πωλητών «κουτιών» που δίνουν πρόσβαση παράνομα σε τηλεοπτικό περιεχόμενο συνεχίζονται! By p.kypraios12 ώρες ago0
Gadgets Lime Type C Dual Super Fast Travel LTC75W: “Εντυπωσιακές επιδόσεις και αξιοπιστία”! By p.kypraios13 ώρες ago0
Mobiles Περνά τα σύνορα της Κίνας το Xiaomi Mix Flip, έρχεται Ευρώπη με τιμή στα 1.300 ευρώ By i.tsompas1 ημέρα ago0
News “Tο πιο λεπτό τηλέφωνο στρατιωτικής ποιότητας στον κόσμο” θα μας δείξει η Motorola By i.tsompas1 ημέρα ago0
Apps Ακόμη καλύτερη η εφαρμογή Blackmagic Camera, υποστήριζεται από OnePlus και Xiaomi By i.tsompas1 ημέρα ago0
News Ξεπέρασε το 99% η πανελλαδική πληθυσμιακή κάλυψη του Cosmote 5G By Δημήτρης Θωμαδάκης2 ημέρες ago0
News Τα Galaxy Z Fold6 και Z Flip6 μαζί με τα νέα wearables της Samsung διαθέσιμα σε Ελλάδα και Κύπρο By Δημήτρης Θωμαδάκης2 ημέρες ago0