innova2008 Δημ. January 14, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 14, 2010 μια ηλεκτρονικη daytona λετε να δημιουργησει προβληματα σε ενα μαμα κινητηρα ιννοβα? να την βαλω ή θα τα γ@@@@@@ ολα? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Glx90 Δημ. January 14, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 14, 2010 Τίποτα δεν θα κάνει από πλευράς προβλημάτων.. Τώρα το κατα πόσο θα δώσει κάτι δεν γνωρίζω Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
socrati007 Δημ. January 15, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 15, 2010 παιδια κηνητηρας απο το ιννοβα με καρπηρατερ αγοραζεται ξεχοριστα δλδ μονο το μοτερ ???? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mikeioannina Δημ. January 15, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 15, 2010 παιδιά το ετοίμασα το μηχανάκι αυτή τη φορά σε έναν γνωστο μάστορα αλλά δεν ταίριαξαν οι ανοχές κυλίνδρου πιστονιού και μου καίει λάδια τώρα... μου είπε ο μάστορας να το στρώσω 100-150χμ και μετά να το ανοίγω συνέχεια να του πιω το αίμα και ότι προβλήματα είναι να βγάλει να βγουν από τώρα... μετά μου είπε να το κάνω 54μμ αασα τριγωνικό με 54μμ αασα κοντό πιστόνι και εναν κυλινδρο καλο και θα αντεξει μου λεει αρκετο καιρο Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Daytonass Δημ. January 15, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 15, 2010 παιδια κηνητηρας απο το ιννοβα με καρπηρατερ αγοραζεται ξεχοριστα δλδ μονο το μοτερ ???? Δεν γνωριζω αν πωλειτε ξεχωριστα,αλλα αν κανει π.χ 500-600 ευρω καλυτερα να βαλεις εναν λιφαν με 250 ευρω που λεει ο λογος.Ενταξει απο αξιοπιστια δεν ειναι ιδιοι αλλα με ενα καλο στρωσιμο θα ειναι σκυλι Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
socrati007 Δημ. January 15, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 15, 2010 Δεν γνωριζω αν πωλειτε ξεχωριστα,αλλα αν κανει π.χ 500-600 ευρω καλυτερα να βαλεις εναν λιφαν με 250 ευρω που λεει ο λογος.Ενταξει απο αξιοπιστια δεν ειναι ιδιοι αλλα με ενα καλο στρωσιμο θα ειναι σκυλι ναι αλλα αμα παρω ενα μοτερ λιφαν 110-125 cc και το φτιαχς στα 140 cc θα αντεχει επειδη ακουω οτι δεν κρατανε ολο και κατι χαλαει ισχυει ???? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Daytonass Δημ. January 15, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 15, 2010 ναι αλλα αμα παρω ενα μοτερ λιφαν 110-125 cc και το φτιαχς στα 140 cc θα αντεχει επειδη ακουω οτι δεν κρατανε ολο και κατι χαλαει ισχυει ???? Εγω αν επερνα μοτερ λιφαν θα του εβαζα ενα καρμπυρατερ και εναν εκκεντροφορο μετα το στρωσιμο και θα το αφηνα ετσι οπως ειναι..Οτι θα βγαλει προβλημα αν το πειραξεις θα βγλαει δεν ειναι και οτι καλυτερο υπαρχει, δες εδω ενα μοτερ λιφαν 140cc με συμπλεκτη,προκειμενου να παρεις τα αλλα και να τα πειραξεις παρε αυτο και αστο ετσι οπως ειναι http://www.moto-rider.com/product-view.aspx?pid=33539 :happy: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Skymoto Δημ. January 15, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 15, 2010 (edited) παιδιά το ετοίμασα το μηχανάκι αυτή τη φορά σε έναν γνωστο μάστορα αλλά δεν ταίριαξαν οι ανοχές κυλίνδρου πιστονιού και μου καίει λάδια τώρα... μου είπε ο μάστορας να το στρώσω 100-150χμ και μετά να το ανοίγω συνέχεια να του πιω το αίμα και ότι προβλήματα είναι να βγάλει να βγουν από τώρα... μετά μου είπε να το κάνω 54μμ αασα τριγωνικό με 54μμ αασα κοντό πιστόνι και εναν κυλινδρο καλο και θα αντεξει μου λεει αρκετο καιρο Σου είπε τετοιο πράγμα ο μάστορας; 100-150 χμ δεν ειναι στρώσιμο καταρχήν....Και αν του πιεις οπως λες το αίμα απ'τα 150 χμ θα σου φαει κυλινδρο-πιστόνι-ελατήρια-μπιελα και αν λες ότι καιει λάδια και σου κολίσει παμε ακομα πιο βαθια...Ουσιαστικά σου μίλησε λες και νομίζει ότι το μοτερ σου θα βγάλει 1002 προβλήματα...(κινεζικο είναι;)Καντο 53mm να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο...Εγώ τώρα έβαλα πάνω σε 90αρι μοτέρ 53mm νικασιλ της aasa και απο ένα ανοιγμα (μεχρι τα 60 μη σκεφτεσαι πολλα δε θα του αλλάξω τα φώτα ακόμα) το παπι πετάει. Έχει όμως δυστυχώς πολλή συμπιεση,η μίζα δεν καταφέρνει να τη σπάσει και το πρωι αμα έχει υγρασία και κάνει κρυο τραβάω τα μαλλιά μου..Επίσης αλλη μια βλακεία είναι ότι το στρώνω με 22αρι καρμπ, και οι βαλβίδες βρίσκουνε ελαφρά στο πιστόνι (ημιπομπε ειναι).Ξέρει ρε παιδιά κανείς αν υπάρχει πρόβλημα που ακούγονται οι βαλβίδες;Το λέω γιατί φοβάμαι μετά το στρώσιμο όταν το ανοίξω τέρμα (καμια 100αρα +) μην πάθει τίποτα πιο σοβαρό. Edited January 15, 2010 by Skymoto Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mikeioannina Δημ. January 15, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 15, 2010 Σου είπε τετοιο πράγμα ο μάστορας; 100-150 χμ δεν ειναι στρώσιμο καταρχήν....Και αν του πιεις οπως λες το αίμα απ'τα 150 χμ θα σου φαει κυλινδρο-πιστόνι-ελατήρια-μπιελα και αν λες ότι καιει λάδια και σου κολίσει παμε ακομα πιο βαθια...Ουσιαστικά σου μίλησε λες και νομίζει ότι το μοτερ σου θα βγάλει 1002 προβλήματα...(κινεζικο είναι;)Καντο 53mm να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο...Εγώ τώρα έβαλα πάνω σε 90αρι μοτέρ 53mm νικασιλ της aasa και απο ένα ανοιγμα (μεχρι τα 60 μη σκεφτεσαι πολλα δε θα του αλλάξω τα φώτα ακόμα) το παπι πετάει. Έχει όμως δυστυχώς πολλή συμπιεση,η μίζα δεν καταφέρνει να τη σπάσει και το πρωι αμα έχει υγρασία και κάνει κρυο τραβάω τα μαλλιά μου..Επίσης αλλη μια βλακεία είναι ότι το στρώνω με 22αρι καρμπ, και οι βαλβίδες βρίσκουνε ελαφρά στο πιστόνι (ημιπομπε ειναι).Ξέρει ρε παιδιά κανείς αν υπάρχει πρόβλημα που ακούγονται οι βαλβίδες;Το λέω γιατί φοβάμαι μετά το στρώσιμο όταν το ανοίξω τέρμα (καμια 100αρα +) μην πάθει τίποτα πιο σοβαρό. βασικά έχω κάνει κι εγώ βλακείες πολλές... στην αρχή είχα κύλινδρο-πιστόνι 53μμ στρόφαλο 90άρη και κεφαλή μεταχειρισμένη(όλα μαζί 80€) δεν δούλεβε η τρόμπα λαδιού, φαγώθηκαν όλα στην κεφαλή, έσπασε βαλβίδα εξαγωγής, για πέταμα κυλινδρος-πιστόνι-κεφαλή μετά πήρα ένα πιστόνι καλό 53μμ(25€) και άλλαξα χιτώνιο στον κύλινδρο έβαλα πιο χοντρό(60€) και ξαναάνοιξα τα κάρτερ(25€) και κεφαλή σε άριστη κατάσταση (25€) πήγα το μοτέρ σε μάστορα, πήρα μια τρόμπα λαδιού που μου την πούλησαν για καλή(με 15€) και μου τα έδεσε όλα... καταρχάς ο κύλινδρος είχε αρκετά μεγαλύτερες ανοχές από το πιστόνι και δεν έιχε μπει σωστά το χιτώνιο πάνω(έμενε ένα πολύ λεπτό σημείο που δεν πάταγε η φλάτζα και έφευγε η συμπίεση από ένα μπουζόνι... ο μάστορας πάλευε 2 μέρες με διαφορετικές φλάτζες για να μην χάνει την συμπίεση... όταν το έβαλε μπροστά δεν δούλεβε η τρόμπα λαδιού για 10-15 λεπτά(είναι τελείως μούφα μου την έδειξε ο μάστορας) οπότε δεν λιπάνθηκε ο στρόφαλος για αυτό το διάστημα και θα χτυπήσει μπιέλα σύντομα απ ότι μου είπε ο μάστορας, γιατί έχει και πολλά χιλιόμετρα χρησιμοποιημένος είμαι ακόμα στο στρώσιμο, ούτε 50 χιλιόμετρα δεν έχω κάνει και ήδη καίει λάδια και ακούγεται μέσα στο μοτέρ το πιστόνι να κροταλίζει στον κύλινδρο λόγω των λάθος ανοχών οπότε μου λέει ο μάστορας αφού θα τα αλλάξεις που θα τα αλλάξεις βάλε αυτά(54 στρόφαλο 54 πιστόνι) υπόψιν ότι αυτός ο μάστορας είναι από τους καλύτερους στα γιάννενα, έχει φτιάξει αρκετά δυνατά παπιά και δεν έχουν βγάλει προβλήματα εμένα το μοτέρ μου είναι απο c50 πλατινοφόρο και το έχω κάνει ηλεκτρονικό(τριάρι σασμάν το μανίσιο αλλά οι ταχύτητες μπαίνουν με τη σειρά Ν-1-2-3 δεν έιναι σαν τα περισσότερα πλατινοφόρα σασμαν) τώρα άμα το φτιάξω το μοτέρ μια και καλή σε 1 μήνα περίπου σκέφτομαι να βάλω τα εξής: στρόφαλος 54μμ τριγωνικος,πιστόνι αασα 54μμ, κύλινδρο 54μμ δεν ξέρω τι να βάλω(ο μάστορας μου είπε να βάλω ότι θέλω αρκέι να είναι καλός) τρόμπα λαδιού takegawa(γιατι σκέφτομαι να βάλω και ψυγείο αργότερα),και μετά το στρώσιμο ένα καρμπιρατέρ 24 και έναν αγριο εκκεντροφόρο... με αυτό το φτιάξιμο μου είπαν ότι θα κρατήσει πολύ καιρό και δεν θα βγάλει ζημιές το μοτέρ εγώ το μηχανάκι το έχω για βόλτες όχι για κόντρες, δεν το σκίζω όλη μέρα(μόνο λίγο) σόρρυ για το τεράστιο ποστ... όποιος βαριέται ας μην το διαβάσει, απλά ήθελα να τα πω όλα για να ξέρετε και τις λεπτομέρειες Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
powerman95 Δημ. January 15, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 15, 2010 Α ρε mike τι έχεις τραβήξει.Για αυτό λένε ότι καμιά φορά είναι προτιμότερο να το πας σε έναν μηχανικό{καλό όμως όχι κλεφτη}και να δώσεις μερικά λευτά παραπάνω παρά να κάθεσαι με μεταχειρισμένα και ********. Αν το είχες κάνει από την αρχή σε μηχανικό όπως θα το κάνεις τώρα 54Χ54 θα σου είχε βγει όσο σου βγήκε να το φτιάξεις μόνος σου:rolleyes: Παράθεση Youtube΄s Channel:Kamilaririder check out my bikepics account http://64.19.142.11/p1.bikepics.com/pics/2010%5C12%5C15%5Cbikepics-2114379-200.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Skymoto Δημ. January 15, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 15, 2010 βασικά έχω κάνει κι εγώ βλακείες πολλές... στην αρχή είχα κύλινδρο-πιστόνι 53μμ στρόφαλο 90άρη και κεφαλή μεταχειρισμένη(όλα μαζί 80€) δεν δούλεβε η τρόμπα λαδιού, φαγώθηκαν όλα στην κεφαλή, έσπασε βαλβίδα εξαγωγής, για πέταμα κυλινδρος-πιστόνι-κεφαλή μετά πήρα ένα πιστόνι καλό 53μμ(25€) και άλλαξα χιτώνιο στον κύλινδρο έβαλα πιο χοντρό(60€) και ξαναάνοιξα τα κάρτερ(25€) και κεφαλή σε άριστη κατάσταση (25€) πήγα το μοτέρ σε μάστορα, πήρα μια τρόμπα λαδιού που μου την πούλησαν για καλή(με 15€) και μου τα έδεσε όλα... καταρχάς ο κύλινδρος είχε αρκετά μεγαλύτερες ανοχές από το πιστόνι και δεν έιχε μπει σωστά το χιτώνιο πάνω(έμενε ένα πολύ λεπτό σημείο που δεν πάταγε η φλάτζα και έφευγε η συμπίεση από ένα μπουζόνι... ο μάστορας πάλευε 2 μέρες με διαφορετικές φλάτζες για να μην χάνει την συμπίεση... όταν το έβαλε μπροστά δεν δούλεβε η τρόμπα λαδιού για 10-15 λεπτά(είναι τελείως μούφα μου την έδειξε ο μάστορας) οπότε δεν λιπάνθηκε ο στρόφαλος για αυτό το διάστημα και θα χτυπήσει μπιέλα σύντομα απ ότι μου είπε ο μάστορας, γιατί έχει και πολλά χιλιόμετρα χρησιμοποιημένος είμαι ακόμα στο στρώσιμο, ούτε 50 χιλιόμετρα δεν έχω κάνει και ήδη καίει λάδια και ακούγεται μέσα στο μοτέρ το πιστόνι να κροταλίζει στον κύλινδρο λόγω των λάθος ανοχών οπότε μου λέει ο μάστορας αφού θα τα αλλάξεις που θα τα αλλάξεις βάλε αυτά(54 στρόφαλο 54 πιστόνι) υπόψιν ότι αυτός ο μάστορας είναι από τους καλύτερους στα γιάννενα, έχει φτιάξει αρκετά δυνατά παπιά και δεν έχουν βγάλει προβλήματα εμένα το μοτέρ μου είναι απο c50 πλατινοφόρο και το έχω κάνει ηλεκτρονικό(τριάρι σασμάν το μανίσιο αλλά οι ταχύτητες μπαίνουν με τη σειρά Ν-1-2-3 δεν έιναι σαν τα περισσότερα πλατινοφόρα σασμαν) τώρα άμα το φτιάξω το μοτέρ μια και καλή σε 1 μήνα περίπου σκέφτομαι να βάλω τα εξής: στρόφαλος 54μμ τριγωνικος,πιστόνι αασα 54μμ, κύλινδρο 54μμ δεν ξέρω τι να βάλω(ο μάστορας μου είπε να βάλω ότι θέλω αρκέι να είναι καλός) τρόμπα λαδιού takegawa(γιατι σκέφτομαι να βάλω και ψυγείο αργότερα),και μετά το στρώσιμο ένα καρμπιρατέρ 24 και έναν αγριο εκκεντροφόρο... με αυτό το φτιάξιμο μου είπαν ότι θα κρατήσει πολύ καιρό και δεν θα βγάλει ζημιές το μοτέρ εγώ το μηχανάκι το έχω για βόλτες όχι για κόντρες, δεν το σκίζω όλη μέρα(μόνο λίγο) σόρρυ για το τεράστιο ποστ... όποιος βαριέται ας μην το διαβάσει, απλά ήθελα να τα πω όλα για να ξέρετε και τις λεπτομέρειες Πωπω ρε φιλε....Ποσα πεταμένα λεφτα δηλαδή....Αυτή τη στιγμή η τρόμπα του λαδιού δε δουλεύει;Τώρα για το ψυγείο λαδιού που λες είχα ρωτήσει και μου είπαν μην κάνω καμιά μαλ.... και το βάλλω.Κάτι λέγαν ότι αλλοιώνει την πυκνότητα του λαδιού και την πιεση στον κινητήρα (ιδεα δεν εχω).Το πιστόνι λες κροταλίζει,επειδή δεν λιπαίνεται με λάδι ο κύλινδρος;Αα....Και απ'τη στιγμή που ανοίγεις τα καρτερ ο κινητήρας χάνει την αξιοπιστία του (έτσι έχω ακούσει δηλαδη..).Παρε ενα κυλινδρο νικασιλ 54mm απ'την aasa που με σωστο στρώσιμο θα αντέξει, και για κεφαλή επειδή εμπιστεύομαι μόνο τα japan πάρε μια astrea (αλλιως CDI..).Εγώ προσωπικά πάντα έφτιαχνα το παπί απ'τον κύλινδρο και πέρα,μοτέρ ποτε δεν έχω αγκίξει (πέραν της μπιέλας δε ξέρω τη φοραει! :blink:, αλλά για να μην έχει βγάλει το μοτερ τουλαχιστον πρόβλημα εδώ και 50000 χμ που έχω κάνει σημαίνει ότι είναι τα πάντα απο 90αρι). Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mikeioannina Δημ. January 15, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 15, 2010 Πωπω ρε φιλε....Ποσα πεταμένα λεφτα δηλαδή....Αυτή τη στιγμή η τρόμπα του λαδιού δε δουλεύει;Τώρα για το ψυγείο λαδιού που λες είχα ρωτήσει και μου είπαν μην κάνω καμιά μαλ.... και το βάλλω.Κάτι λέγαν ότι αλλοιώνει την πυκνότητα του λαδιού και την πιεση στον κινητήρα (ιδεα δεν εχω).Το πιστόνι λες κροταλίζει,επειδή δεν λιπαίνεται με λάδι ο κύλινδρος;Αα....Και απ'τη στιγμή που ανοίγεις τα καρτερ ο κινητήρας χάνει την αξιοπιστία του (έτσι έχω ακούσει δηλαδη..).Παρε ενα κυλινδρο νικασιλ 54mm απ'την aasa που με σωστο στρώσιμο θα αντέξει, και για κεφαλή επειδή εμπιστεύομαι μόνο τα japan πάρε μια astrea (αλλιως CDI..).Εγώ προσωπικά πάντα έφτιαχνα το παπί απ'τον κύλινδρο και πέρα,μοτέρ ποτε δεν έχω αγκίξει (πέραν της μπιέλας δε ξέρω τη φοραει! :blink:, αλλά για να μην έχει βγάλει το μοτερ τουλαχιστον πρόβλημα εδώ και 50000 χμ που έχω κάνει σημαίνει ότι είναι τα πάντα απο 90αρι). η τρόμπα λαδιού δουλέυει τώρα... το πιστόνι κροταλίζει γιατί έγινε λάθος στο ρεκτιφιέ όταν άλλαξα χιτώνιο και είναι ανοιγμένος ο κύλινδρος λίγο πάνω απο 53μμ οπότε έχει ελάχιστο κενό το πιστόνι μεσα στον κύλινδρο... το κροτάλισμα ακούγεται μόνο στο ρελαντί και μου είπε ο μάστορας ότι δεν είναι πολύ σημαντικό πρόβλημα, απλώς θα φαγωθεί λίγο νωρίτερα το πιστόνι και ο κύλινδρος και θα καίει λίγα λάδια. για την τρόμπα λαδιού ο μάστορας μου είπε αν θέλω για ψυγείο λαδιού να βάλω οπωσδήποτε takegawa τρόμπα λαδιού ή και χωρίς ψυγείο θα κάνει πολύ καλή δουλειά... το θέμα είναι ότι δεν είχαν στα γιάννενα τρόμπα λαδιού takegawa πουθενά, και σε ένα μαγαζί που πήγα μου έδωσαν μια με 15€ λέγοντας ότι είναι πολύ καλή και στέλνει λάδι με πίεση σχεδόν όπως η takegawa... όταν την πήγα όμως στον μάστορα μου είπε ότι κατά 70% δεν θα δουλέβει καλά αυτή η τρόμπα... τα κάρτερ τα έχω ανοίξει μέχρι 54-55μμ όπως μου είπε ο μάστορας ότι μέχρι εκεί είναι ασφαλές... όταν τα ανοίγεις παραπάνω χάνεις πολύ αξιοπιστία απ' ότι μου είπε ο μάστορας ευτυχώς είναι και γνωστός του πατέρα μου και εργατικά για 3 μέρες που έκανε να το δέσει με τα προβλήματα που του έβγαλε, μου πήρε λιγότερο απο 25€... αν το ήξερα θα τα είχα πάει από την αρχή εκεί... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Skymoto Δημ. January 15, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 15, 2010 η τρόμπα λαδιού δουλέυει τώρα... το πιστόνι κροταλίζει γιατί έγινε λάθος στο ρεκτιφιέ όταν άλλαξα χιτώνιο και είναι ανοιγμένος ο κύλινδρος λίγο πάνω απο 53μμ οπότε έχει ελάχιστο κενό το πιστόνι μεσα στον κύλινδρο... το κροτάλισμα ακούγεται μόνο στο ρελαντί και μου είπε ο μάστορας ότι δεν είναι πολύ σημαντικό πρόβλημα, απλώς θα φαγωθεί λίγο νωρίτερα το πιστόνι και ο κύλινδρος και θα καίει λίγα λάδια. για την τρόμπα λαδιού ο μάστορας μου είπε αν θέλω για ψυγείο λαδιού να βάλω οπωσδήποτε takegawa τρόμπα λαδιού ή και χωρίς ψυγείο θα κάνει πολύ καλή δουλειά... το θέμα είναι ότι δεν είχαν στα γιάννενα τρόμπα λαδιού takegawa πουθενά, και σε ένα μαγαζί που πήγα μου έδωσαν μια με 15€ λέγοντας ότι είναι πολύ καλή και στέλνει λάδι με πίεση σχεδόν όπως η takegawa... όταν την πήγα όμως στον μάστορα μου είπε ότι κατά 70% δεν θα δουλέβει καλά αυτή η τρόμπα... τα κάρτερ τα έχω ανοίξει μέχρι 54-55μμ όπως μου είπε ο μάστορας ότι μέχρι εκεί είναι ασφαλές... όταν τα ανοίγεις παραπάνω χάνεις πολύ αξιοπιστία απ' ότι μου είπε ο μάστορας ευτυχώς είναι και γνωστός του πατέρα μου και εργατικά για 3 μέρες που έκανε να το δέσει με τα προβλήματα που του έβγαλε, μου πήρε λιγότερο απο 25€... αν το ήξερα θα τα είχα πάει από την αρχή εκεί... Αφού έχει κενο έχει καθόλου συμπιεση; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mikeioannina Δημ. January 15, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 15, 2010 Αφού έχει κενο έχει καθόλου συμπιεση; έχει κανονικά συμπίεση, το κενό είναι πολύ λίγο, δέκατα του χιλιοστού δηλαδή μην φανταστείς πολύ κενό.... το πιο επίφοβο πάντως είναι να χτυπήσει μπιέλα γιατί είναι ταλαιπωρήμένος ο στρόφαλος και 2 μέρες ήταν χωρίς να λιπαίνεται αρκετά γιατί είχα μια άλλη τρόμπα λαδιού που κολλούσε Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Skymoto Δημ. January 15, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 15, 2010 έχει κανονικά συμπίεση, το κενό είναι πολύ λίγο, δέκατα του χιλιοστού δηλαδή μην φανταστείς πολύ κενό.... το πιο επίφοβο πάντως είναι να χτυπήσει μπιέλα γιατί είναι ταλαιπωρήμένος ο στρόφαλος και 2 μέρες ήταν χωρίς να λιπαίνεται αρκετά γιατί είχα μια άλλη τρόμπα λαδιού που κολλούσε Αμα χτυπησει μπιελα....Να έχεις εύκαιρο τον στρόφαλο της aasa που δεν νιώθει τίποτα..Να ρωτήσω ρε παιδιά,ξέρετε αν το glx και το astrea εχουν ίδιες στροφαλομπιελες; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mikeioannina Δημ. January 15, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 15, 2010 Αμα χτυπησει μπιελα....Να έχεις εύκαιρο τον στρόφαλο της aasa που δεν νιώθει τίποτα..Να ρωτήσω ρε παιδιά,ξέρετε αν το glx και το astrea εχουν ίδιες στροφαλομπιελες; το glx90 με το astrea έχουν στρόφαλο με ίδια διαδρομή αλλά απ'οτι ξέρω είναι διαφορετικοί από την δεξιά μερια γιατί το glx είναι μονοκάμπανο και το astrea δικάμπανο Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
powerman95 Δημ. January 16, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 16, 2010 Όντως το astrea και το glx είναι διαφορετικά από την πλευρά της καμπάνας για τον λόγο που ανέφερε ο mike;) Παράθεση Youtube΄s Channel:Kamilaririder check out my bikepics account http://64.19.142.11/p1.bikepics.com/pics/2010%5C12%5C15%5Cbikepics-2114379-200.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Skymoto Δημ. January 16, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 16, 2010 Όντως το astrea και το glx είναι διαφορετικά από την πλευρά της καμπάνας για τον λόγο που ανέφερε ο mike;) Μπιέλες έχουν ίδιες; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
powerman95 Δημ. January 16, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 16, 2010 Μπιέλες έχουν ίδιες; Δεν ξέρω και δεν με νοιάζει κιόλας.Αυτό σε ενδιαφέρει μόνο αν χτυπήσει μπιέλα και δεν βρεις από astrea και βρεις από glx,που μπιέλα η και στρόφαλο βρίσκεις πανεύκολα από οποιονδήποτε άσχετο μάστορα:O Παράθεση Youtube΄s Channel:Kamilaririder check out my bikepics account http://64.19.142.11/p1.bikepics.com/pics/2010%5C12%5C15%5Cbikepics-2114379-200.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Skymoto Δημ. January 16, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 16, 2010 Δεν ξέρω και δεν με νοιάζει κιόλας.Αυτό σε ενδιαφέρει μόνο αν χτυπήσει μπιέλα και δεν βρεις από astrea και βρεις από glx,που μπιέλα η και στρόφαλο βρίσκεις πανεύκολα από οποιονδήποτε άσχετο μάστορα:O πολυ σωστος ο φιλος ;) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
powerman95 Δημ. January 16, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 16, 2010 Αυτό που θέλω να σου πω skymoto,είναι να μην σε ενδιαφέρει για ανταλλακτικά.Ότι ζημιά και να βγάλει φτιάχνετε.Ότι και να θες να κάνεις,και 200 κυβικά στα honda μοτέρ μπορείς.Δεν χρειάζεται να ψάχνεις τι μήκος μπιέλα έχουν,τι βαλβίδες φοράνε,πόση διαδρομή έχει κτλ........ότι και να ψάχνεις το βρίσκεις............ Αυτά πρέπει να τα σκέφτονται άτομα σαν και εμένα που έχουν fb και ψάχνουν ανταλλακτικά με το κυάλια Παράθεση Youtube΄s Channel:Kamilaririder check out my bikepics account http://64.19.142.11/p1.bikepics.com/pics/2010%5C12%5C15%5Cbikepics-2114379-200.jpg Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Skymoto Δημ. January 16, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 16, 2010 (edited) Αυτό που θέλω να σου πω skymoto,είναι να μην σε ενδιαφέρει για ανταλλακτικά.Ότι ζημιά και να βγάλει φτιάχνετε.Ότι και να θες να κάνεις,και 200 κυβικά στα honda μοτέρ μπορείς.Δεν χρειάζεται να ψάχνεις τι μήκος μπιέλα έχουν,τι βαλβίδες φοράνε,πόση διαδρομή έχει κτλ........ότι και να ψάχνεις το βρίσκεις............ Αυτά πρέπει να τα σκέφτονται άτομα σαν και εμένα που έχουν fb και ψάχνουν ανταλλακτικά με το κυάλια Εδώ πρέπει να σου πω κάτι όμως...Πόσο καιρό πιστεύεις ότι 8α υπάρχουν τα glx, θα έχουν ζήτηση, ανταλλακτικά κλπ; Σε 5 χρόνια εγώ πιστεύω οτι το glx θα το έχουν όπως εμείς τώρα το town mate των παππούδων μας.Η τεχνολογία προχωράει, σε λίγο θα καταργήσουν τα δίχρονα και μαζί και τη super (Plus,LRP κλπ) εγώ εδώ με τα βίας βρίσκω ανάμεσα στα 40 βενζινάδικα 2 που να έχουν ακόμα super.Σχεδόν όλα με unleaded παίζουν πλέον (για τα lifan...). Τα Honda είναι συλλεκτικά και οι πιο πολλοί καταλήγουν στην εναλλακτική λύση που είναι τα μουφοLIFAN..Μην γελιόμαστε τώρα ένα lifan 125 ότι και να του κάνεις σαν ένα honda glx/astrea στα 53mm δε πάει...Αυτο που θέλω να σου πω είναι ότι σε καμια δεκαετία τα μηχανάκια που έχουμε εμείς και παίζουμε μ'αυτα απ'το '90 σε λίγο δε θα υπάρχουν πλεον.Βλέπεις τα καρμπ αρχίζουν και τα αντικαθιστούν με injection και @@ιες, είμαστε η γενιά που είχε την τύχη να γνωρίσει τα αθάνατα σκυλιά, αλλά και πάλι όμως "είμαστε ΜΙΑ γενιά"...Εσυ στα 30 σου θα δώσεις στο παιδί σου το fb;Εγώ θα του δώσω το glx;Δε ξέρω καν τι θα έχουν βγει σε 10-15 χρόνια από τωρα και αν τα παπάκια που έχουμε τώρα θα βρίσκονται σε κανα μουσείο ιστορίας ή σε καμια χωματερή.Όποιος προλάβει πρόλαβε και αυτό είναι το θέμα.Εσύ μπορεί να ψάχνεις ΤΩΡΑ με τα κυάλια ανταλλακτικά για το fb σε λίγα χρόνια θα ψάχνουμε έτσι και εμείς. Edited January 17, 2010 by Skymoto Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
BlackX Δημ. January 17, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 17, 2010 Εδώ πρέπει να σου πω κάτι όμως...Πόσο καιρό πιστεύεις ότι 8α υπάρχουν τα glx, θα έχουν ζήτηση, ανταλλακτικά κλπ; Σε 5 χρόνια εγώ πιστεύω οτι το glx θα το έχουν όπως εμείς τώρα το town mate των παππούδων μας.Η τεχνολογία προχωράει, σε λίγο θα καταργήσουν τα δίχρονα και μαζί και τη super (Plus,LRP κλπ) εγώ εδώ με τα βίας βρίσκω ανάμεσα στα 40 βενζινάδικα 2 που να έχουν ακόμα super.Σχεδόν όλα με unleaded παίζουν πλέον (για τα lifan...). Τα Honda είναι συλλεκτικά και οι πιο πολλοί καταλήγουν στην εναλλακτική λύση που είναι τα μουφοLIFAN..Μην γελιόμαστε τώρα ένα lifan 125 ότι και να του κάνεις σαν ένα honda glx/astrea στα 53mm δε πάει...Αυτο που θέλω να σου πω είναι ότι σε καμια δεκαετία τα μηχανάκια που έχουμε εμείς και παίζουμε μ'αυτα απ'το '90 σε λίγο δε θα υπάρχουν πλεον.Βλέπεις τα καρμπ αρχίζουν και τα αντικαθιστούν με injection και @@ιες, είμαστε η γενιά που είχε την τύχη να γνωρίσει τα αθάνατα σκυλιά, αλλά και πάλι όμως "είμαστε ΜΙΑ γενιά"...Εσυ στα 30 σου θα δώσεις στο παιδί σου το fb;Εγώ θα του δώσω το glx;Δε ξέρω καν τι θα έχουν βγει σε 10-15 χρόνια από τωρα και αν τα παπάκια που έχουμε τώρα θα βρίσκονται σε κανα μουσείο ιστορίας ή σε καμια χωματερή.Όποιος προλάβει πρόλαβε και αυτό είναι το θέμα.Εσύ μπορείς να ψάχνεις ΤΩΡΑ με τα κυάλια ανταλλακτικά για το fb σε λίγα χρόνια θα ψάχνουμε έτσι και εμείς. Σε αυτο δεν συμφωνω για τι και τα δυο ειναι σχεδον ιδια ποιοτητα...επειδη θα το κανεις 53 και θα ειναι glx δεν σημαινει οτι παρα μενει η αξιοπιστια και γρηγορο επειδη ειναι glx... Παράθεση Sony Ericcson Xperia X10 mini E10i MiniCM10 4.0.1:D Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Skymoto Δημ. January 17, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 17, 2010 (edited) Σε αυτο δεν συμφωνω για τι και τα δυο ειναι σχεδον ιδια ποιοτητα...επειδη θα το κανεις 53 και θα ειναι glx δεν σημαινει οτι παρα μενει η αξιοπιστια και γρηγορο επειδη ειναι glx... Να σου δωσω ένα παράδειγμα...Έχεις ένα Lifan 125 μαμά πόσο είναι 52-53 mm;ΟΛΑ μαμα όμως.Παίρνεις και ένα glx 90 το κάνεις 52mm ώστε να είναι στα ίδια με το Lifan.Ποια είναι η διαφορά ξέρεις;Το Lifan θα βγάζει 85-90 τελική και το glx 100.Τα Lifan είναι βαριά μοτερ,κινεζικα...σαν τα honda δε προκειτε να πάνε...Δε λέω είναι καλά μοτέρ που αντέχουν παραπάνω φτιάξιμο από ένα 90αρι και αν τα φτιάξεις καλά θα πηγαίνουν καλά.Αλλά εγώ προσωπικά τα θεωρώ μια απομίμηση της honda. Edited January 17, 2010 by Skymoto Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
apostolis15 Δημ. January 17, 2010 Κοινοποίηση Δημ. January 17, 2010 Να σου δωσω ένα παράδειγμα...Έχεις ένα Lifan 125 μαμά πόσο είναι 52-53 mm;ΟΛΑ μαμα όμως.Παίρνεις και ένα glx 90 το κάνεις 52mm ώστε να είναι στα ίδια με το Lifan.Ποια είναι η διαφορά ξέρεις;Το Lifan θα βγάζει 85-90 τελική και το glx 100.Τα Lifan είναι βαριά μοτερ,κινεζικα...σαν τα honda δε προκειτε να πάνε...Δε λέω είναι καλά μοτέρ που αντέχουν παραπάνω φτιάξιμο από ένα 90αρι και αν τα φτιάξεις καλά θα πηγαίνουν καλά.Αλλά εγώ προσωπικά τα θεωρώ μια απομίμηση της honda. δεν θα ειναι τα ιδια κυβικα....αλλα δεν παιζει ρολο...το λιφαν οντως στην ευθεια τοσα παει....αλλα γενικα τα κινεζικα εχουν δυνατο μπαμ(οταν ειχα το μοτερ το 125 πανω στο λιφαν μου...ειχα κανει δοκιμαστικο με ενα ιnnova(εξατμιση.και ειχει 2.500 χιλιομετρα,εμενα πατιναριζε λιγο)και στα 400 μετρα...δεν με εφτανε..αλλα μετα ομως με περασε...εχουν μικρη τελικη αλλα εχουν καλο μπαμ τα λιφαν..και φυσικα τα μοτερια της λιφαν ειναι αντιγραφη τον honda.το αλλο θεμα τωρα αν φτιαξεις ενα 125 λιφαν(εκκεντροφορο,καρμπυρατερ,ροικη εξελιξη και ενα 54 πες κυλινδροπιστονο)και ενα 90αρι η ενα astrea το λιφαν δεν θα αντεξει γιατι μεσα σε μικρο χρονικο διαστημα θα σου κοψει στροφαλο(το εχουν παθει 2 φιλοι μου...και εγω γι αυτο δεν το πειραξα καθολου)ενω το honda θα πηγαινει για χρονια....:) Παράθεση http://img110.mytextgraphics.com/quakemaker/2009/10/11/51ddbe60600caddaf1d6836203db7270.gif Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.