Jump to content

[MOTO] Μηχανάκια Honda: GLX, Astrea κ.α.


exosceleton
 Κοινοποίηση

ποιο παπί της honda θεωρειτε καλυτερο???  

802 members have voted

  1. 1. ποιο παπί της honda θεωρειτε καλυτερο???

    • glx90
      257
    • c50
      99
    • innova125
      160
    • astrea supra
      139
    • astrea grand
      147


Recommended Posts

  • Απαντήσεις 10,3χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

paidia mphte an thelete sto http://www.bikepics.com/pictures/810412/ na deite to innova mou na mou peite thn gnwmh sas an to exw kanei wraio!!! perimenw apanthseis

siga re file klassiko boostarisma ekanes sto innova.Vamena flashakia kai piso fos kai eksatmisi.Tsekare to innova parakato na deis ti douleia exei ginei

[sIGPIC][/sIGPIC]VW Golf_TSI 1400cc 140ps + Honda Innova125 +AEK + Panserraikos = My passions
Link to comment
Share on other sites

siga re file klassiko boostarisma ekanes sto innova.Vamena flashakia kai piso fos kai eksatmisi.Tsekare to innova parakato na deis ti douleia exei ginei

ektos apo tis zantes den exeis kati diaforetiko apo emena mono autokollhto!!!!

 

asxeta oti den einai honda mphte http://www.bikepics.com/pictures/810832/ na deite to papi tou aderfou mou na mou peite sxolia...

sifnos for ever!!!:p
Link to comment
Share on other sites

asxeta oti den einai honda mphte http://www.bikepics.com/pictures/810832/ na deite to papi tou aderfou mou na mou peite sxolia...

aytokolita+piso anartiseis+lastixa+poli kaliteri eksatmisi(kata ti gnomi mou panta).Kai oso gia to kymco tou aderfou sou mi to pareis prosopika re file alla kymco eine kai mia zoi tha eine klasseis katotero apo ta honda-yamaha.Se poiotita kataskeyeis se aksipisteia se gkazia se times kai se polla alla...

[sIGPIC][/sIGPIC]VW Golf_TSI 1400cc 140ps + Honda Innova125 +AEK + Panserraikos = My passions
Link to comment
Share on other sites

aytokolita+piso anartiseis+lastixa+poli kaliteri eksatmisi(kata ti gnomi mou panta).Kai oso gia to kymco tou aderfou sou mi to pareis prosopika re file alla kymco eine kai mia zoi tha eine klasseis katotero apo ta honda-yamaha.Se poiotita kataskeyeis se aksipisteia se gkazia se times kai se polla alla...

lastixa exw allaksei kai egw ta auto kolita den dinoun tpt eksatmish nomizw pws kaneis lathos... kai to kymko oxi epeidh einai tou aderfou mou alla shnergazetai me thn honda kai apo gkazia einai to poio grhgoro tetraxrono kata thn gnwmh mou

sifnos for ever!!!:p
Link to comment
Share on other sites

file kai ta kymgo kinezika eine apla antigrafoune to moter kai ta vazou ola taiwan mesa.kai afta pou lene oloi oti synergazonte me ti honda kai oti ehoune pistopioitiki tis honda ola mal....s eine gia na poulane.ayto to montelo kymco nomizo eine 115 ego me to mamisio mou to supra ton ekana skoni.fysika kai to allo mamisio itane
Link to comment
Share on other sites

file kai ta kymgo kinezika eine apla antigrafoune to moter kai ta vazou ola taiwan mesa.kai afta pou lene oloi oti synergazonte me ti honda kai oti ehoune pistopioitiki tis honda ola mal....s eine gia na poulane.ayto to montelo kymco nomizo eine 115 ego me to mamisio mou to supra ton ekana skoni.fysika kai to allo mamisio itane

to kymko einai 125cc kai o aderfos mou to exei kanei 150cc vlepoun oloi kolofanaro

sifnos for ever!!!:p
Link to comment
Share on other sites

opa re file...xalarwse ligo!! de lew omorfoutsiko to ekane kata ti gnwmi mou o aderfos sou alla oxi kai to poio grigoro tetraxrono.. etsi opws to exei o aderfos sou twra mama fx pantws den pernaei me kamia panagia

[sIGPIC][/sIGPIC]

POLICE.....XAXAXAXA

Link to comment
Share on other sites

file kai ta kymgo kinezika eine apla antigrafoune to moter kai ta vazou ola taiwan mesa.kai afta pou lene oloi oti synergazonte me ti honda kai oti ehoune pistopioitiki tis honda ola mal....s eine gia na poulane.ayto to montelo kymco nomizo eine 115 ego me to mamisio mou to supra ton ekana skoni.fysika kai to allo mamisio itane

katse kala re file pou eine kai to pio grigoro 4xrono pou kikloforei.Mipos na fero ena fx dipla dipla.Eilikrina oute tetarti tha xreiastei na valei.To fx eine to pio fovero idropsikto.diplo ekkentroforo exei, idropsikto eine kai sikonei poli ma poli ftiaksimo.Deytero me megali diafora erxete to innova kai kai akolouthoun crypton

R 2004 kai teleytaia kati Kaze-R kai kati kymco.As iremisoume ligo pou eginan kai ta kymco sovara mixanakia.Parto kai apo thema poliseon(Edo serres de kikloforei mono ena.Fantasou poso moufa eine)

[sIGPIC][/sIGPIC]VW Golf_TSI 1400cc 140ps + Honda Innova125 +AEK + Panserraikos = My passions
Link to comment
Share on other sites

katse kala re file pou eine kai to pio grigoro 4xrono pou kikloforei.Mipos na fero ena fx dipla dipla.Eilikrina oute tetarti tha xreiastei na valei.To fx eine to pio fovero idropsikto.diplo ekkentroforo exei, idropsikto eine kai sikonei poli ma poli ftiaksimo.Deytero me megali diafora erxete to innova kai kai akolouthoun crypton

R 2004 kai teleytaia kati Kaze-R kai kati kymco.As iremisoume ligo pou eginan kai ta kymco sovara mixanakia.Parto kai apo thema poliseon(Edo serres de kikloforei mono ena.Fantasou poso moufa eine)

kateva me to innova sou na doume an einai moufa prosekse den kathgoro kanena kai den lew oti einai san honda giati authn yposthrizw alla sou lew oti mono to fx to pernaei innova kai crupton den vlepoun oute thn skonh

sifnos for ever!!!:p
Link to comment
Share on other sites

katse kala re file pou eine kai to pio grigoro 4xrono pou kikloforei.Mipos na fero ena fx dipla dipla.Eilikrina oute tetarti tha xreiastei na valei.To fx eine to pio fovero idropsikto.diplo ekkentroforo exei, idropsikto eine kai sikonei poli ma poli ftiaksimo.Deytero me megali diafora erxete to innova kai kai akolouthoun crypton

R 2004 kai teleytaia kati Kaze-R kai kati kymco.As iremisoume ligo pou eginan kai ta kymco sovara mixanakia.Parto kai apo thema poliseon(Edo serres de kikloforei mono ena.Fantasou poso moufa eine)

 

file an katalava kala se lathos anthropo tin eipes.akouste ena symvan apo kymco pou trelathika molis to eida.apo ena moter pou thahe den thahe 20000 hiliometra fagothike to karter ekei pou mpenei to rouleman kai pernaei apo mesa o aksonas tou kivotiou pou vgenei gia to granazi mprosta.skefteite me ti ahristo iliko kanoun ta karter ta kinezika.eiha ena strogkilofanaro tou 1980 otan douleya tahidromio kai edina grammata sineheia me proti deytera kai ta karter kai ta rouleman den pathenan tipota.alla milame gia honda ohi gia mal....s.paides den lei na tsakoneste.o kathenas ypostirizei to mihanaki tou etsi den ginete panta

Link to comment
Share on other sites

omorfouliko einai to kymco etsi opws to ekane kai sygxaritiria pou asxolike na ftiaksei ena tetoio mixanaki. mporei na einai grigoro alla toso kalo oso mas ta leei o filos mas den pisteyw na einai..

 

to fx einai 4t kai ydropsikto.

http://www.lovina.gr

------------------------------

Link to comment
Share on other sites

εμβαδο κύκλου: πr^2 * διαδρομή = κυβικά (r= χιλιοστά/2)

αν κάνω λάθος ας με διαωρθώσει κάποιος. αυτόν τον τύπο θυμάμαι για το εμβαδό κύκλου.

 

alkispa dokimasa ton ma8imatiko tipo sou alla ta apotelesmata pou mou vgazei den mou fainetai na antapokrinontai sto antikeimeno pou zitisa. thanx pantos. an kapoios allos gnorizei kati as mou pei.

 

sigoura ekanes kapoio lathos giati aytos einai.den an thes kai to paromio post tou antonio sto thread dinamik.

http://www.lovina.gr

------------------------------

Link to comment
Share on other sites

το fx ειναι αεροελαιοψυκτο οτι και να λετε!

το kymco το εχει κανει καπως πιο ομορφο απο το μαμισιο αλλα εμενα δεν μου αρεσει!

ο τυπος που ξερω εγω ¨για να υπολογισεις τα κυβικα ειναι: ακτινα πιστονιου επι τον εαυτο της επι την διαδρομη δια 3,14!

παραγειγμα: για πιστονι στα 56mm με διαδρομη στροφαλου στα 56mm: 28 x 28 x 56 / 3.14 = 13982.166 αρα βγαινει 139 χονδρικα 140 παρα λιγο!

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/5565hondasport.jpg
Link to comment
Share on other sites

kateva me to innova sou na doume an einai moufa prosekse den kathgoro kanena kai den lew oti einai san honda giati authn yposthrizw alla sou lew oti mono to fx to pernaei innova kai crupton den vlepoun oute thn skonh

koita tha prospathiso na sigkratiso ta gelia mou alla den antexo re seis me ayta pou akouo edo mesa.Katarxein exoun 15 kivika diafora me to crypton ara logiko eine na eine to innova pio grigoro.Katalava.....kymco exete to crypton pataei innova lete.Ti na kanoume?fenontai osoi gnorizoun apo mixanakia

[sIGPIC][/sIGPIC]VW Golf_TSI 1400cc 140ps + Honda Innova125 +AEK + Panserraikos = My passions
Link to comment
Share on other sites

Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420Χ150 και 16Κ
Link to comment
Share on other sites

re paidia mi trelathoume telios....an itan idropsikto (lew twra) de tha ipirxe estw ena psigio gia ta matia tou kosmou???????????????????????????

se ligo tha metonomasoume to thread ''koufa kai efthima dikikla honda''

[sIGPIC][/sIGPIC]

POLICE.....XAXAXAXA

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...