Jump to content

H δύση του Ήλιου για 121 ζωές...


minovg
 Κοινοποίηση

Τι έφταιξε κατά τη γνώμη σας και έπεσε το αεροσκάφος;  

154 members have voted

  1. 1. Τι έφταιξε κατά τη γνώμη σας και έπεσε το αεροσκάφος;

    • Βλάβη στον κλιματισμό/αποσυμπίεση
    • Πολιτική ορισμένων εταιρειών "Διαθέτουμε λίγα χρήματα για ασφάλεια/συντήρηση/διαρκείς ελέγχους"
    • Ντόμινο βλαβών
    • Η ανικανότητα των πιλότων
    • Η εταιρεία ΗΛΙΟΣ γενικά
    • Η Κυπριακή πολιτεία/Υπ.Πολιτ.Αερ.που δεν έχει αυστηρούς κανόνες όπως ορίζει η ΕΕ για την ασφάλεια
    • Άλλο : Διευκρινίστε


Recommended Posts

Φίλε δεν τα ξέρεις καλά τα πράματα. Οι σύγχρονες καταρρίψεις δεν είναι με βλήμματα και ρουκέτες αλλά με παρέκκλιση της πορείας και ακόμα πιο σύγχρονα με ηλεκτρομαγνητικές παρεμβολές. Κάτι που σημαίνει ότι δεν θα ήταν ορατό και δεν θα το μάθουμε ποτέ αν κατερρίφθη ή όχι.

 

H θερμοκρασία πέφτει 2 βαθμούς ανά 1000πόδια. Οπότε σε 34.000 πόδια η διαφορά θερμοκρασίας είναι -68 βαθμούς Κελσίου από αυτήν του εδάφους. Εφόσον στο έδαφος ήταν περίπου 35, άρα είχε -33 σε εκείνο το ύψος.

 

 

 

έχεις απόλυτο δίκιο σχετικά με τους 2 βαθμούς ανα 1000 πόδια.τώρα το ξαναδίαβασα και ειδα οτι είπα κοτσάνα...

 

σχετικα με αυτο που λές με τις συγχρονες καταρρίψεις πίστευεις οτι έχουμε δυνατότητα να κάνουμε τέτοιου είδους ηλεκτρόνικου πολέμου?

αμα δεν χρειαζόντουσαν τα βλήματα δεν θα χαλάγαμε τοσα δις δραχμές για να πάρουμε 100 amhraam...

 

δηλαδή πιο σύστημα μπορείς να παρεμβάλλεις του airbus?το ins του?το gps του?τα γυροσκόπια του?

το gps μπορεί να παρεμβληθεί αλλα σίγουρα οχι απο 2 f16 .......

 

οι ηλεκτρονικές παρεμβολές που αναφέρεις χρησιμοποιουνται για να μπλοκάρεις κάποια ηλεκτρονικά οπλικά συστήματα και οχι για να ρίξεις ενα αεροπλάνο....

http://img24.imageshack.us/img24/8241/image1ph.jpg

 

Κάθε εθνικό οικοδόμημα,κατά συνέπεια και το ελληνικό πρέπει να στηριχθεί σε τρεις στύλους: Τη θρησκεία, την παιδεία και την δικαιοσύνη.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 272
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Πολυ παραξενο αυτο το ατυχημα....ΠΑΑΑΑΑΡΑ πολυ παραξενο...το αεροπλανο χαθηκε απο τα ρανταρ ποση ωρα...επι 1 1/2 ωρα δεν ξερουμε που βρισκοταν...και δεν ξερουμε επισης πως ηταν δυνατον να ειναι ζωντανοι σε τετοιες συνθηκες...και τοοοσα αλλα...παρ'ολα αυτα δεν θα το πω...θα το αφησω να εννοηθει...
ΕΓΚΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΚΥΨΕΛΗ!!!!!!!!! http://www.tvxs.gr/v4012
Link to comment
Share on other sites

Pragmati,polla kai dyskola na apanth8oun erwthmata(akoma kai meta to telos twn ereynwn pi8anologw oti 8a einai dyskolo na apofan8oun 100% gia to ti pragmatika egine se ayth th moiraia pthsh).

Ayto pou me enoxlei emena einai ola ayta pou akougontai kai ta symferonta pou kryvontai pisw akoma kai apo ayth thn tragwdia.

Kapoioi lene gia paradeigma sta Mesa Mazikhs Enhmerwshs," mhn petate me tis low-cost etairies,pate me tis "akrives" .Dhladh akoma ki edw exyphretountai symferonta??? Kai giati kaneis den anaferetai sthn armodia Yphresia Politikhs Aeroporias( sthn prokeimenh periptwsh ths Kyprou), h opoia otan dinei adeies se tetoies "low-cost" etairies prepei na einai se 8esh na mporei na elegxei apolyta kai o,ti exei na kanei me tis apaitoumenes energeies gia thn asfaleia twn pthsewn.

Allwste,exei diafanei pws akoma kai etaireies xamhlou-kostous ana ton kosmo exoun kataferei na diathroun se ypshlotata standards ton tomea asfaleia kai na exoun kai idiaitera xamhlo eisithrio...

Link to comment
Share on other sites

Paidia thelw na ekfrasw kai egw thn lyph mou alla kai thn orgh mou taytoxrona. Thn lyph mou thn ekfrazw gia tis ekatontades oikogeneiwn pou ksekliristikan kai gia tous anthropous pou meinane pisw kai na tous perimenonun. Thn orgh mou thn ekfrazw 1) gia thn etairia "HELIOS" pou an einai alitheia estw kai ta misa pou exoun bgei sth fora tote aytoi oi aytoapokaloumenoi anthropoi tha eprepe na exoun odhghthei sth fylakh toulaxiston. 2) gia ta MME ta opoia metatrepsane thn olh ypothesi se parwdia kai se agwna paraplhroforhshs tou kosmou sto bomo tou xrhmatos. Me to na kaloun sta panel twn eidhsewn 500 diaforetikous pilotous to mono pou sou kanoun einai na se mperdepsoun perissotero. 3) gia auton ton blaka mhn ton pw alliws pou bghke kai eipe oti tou esteile sms o ksaderfos tou apo to aeroplano.Kala toso arrwstos einai?

 

Paidia emena gnwmh mou einai oti ontos kati to periergo kai synama spanio eftaikse se aythn thn ypothesi.Kalo einai na mhn anaparagagoume logia kai ampelofilosofies twn diaforwn "eidikwn". Na perimenoume to porisma kai na mhn rixnoume ftaiksimata apo dw kai apo kei.Oute na ginomaste oloi pilotoi - eidikoi. As timhsoume me ton trpo mas tous nekrous

 

 

P.S. An htan na erixnan to aeroskafos ta maxhtika , tha to ekanan pio prin giati kaneis den tous eggyotan oti sto gewgrafiko shmeio pou tha tou erixnan to blhma tha htan kai ayto pou tha epefte.Gnwmh mou einai oti ayto tha to epixeirousan sthn thalassa pou eixan thn eykairia na to kanoun gia polh wra.Kai pali mia gnwmh lew xwris na eimai eidikos

 

 

Filika

 

 

Constantinos

Τελικα πρεπει να ειναι ωραια στον απαλο κοσμο του Souplin
Link to comment
Share on other sites

Kai se synexeia tou post mou,antigrafw apo to link pou pare8ese o filos gkr41:

 

"...Με αφορμή τα προβλήματα ασφάλειας του συγκεκριμένου Boeing, τις αλλαγές των μηχανικών και των υπευθύνων ασφάλειας της εταιρείας, ο δημοσιογράφος Πέτρος Θεοχαρίδης της εφημερίδας «Ο Φιλελεύθερος», ο οποίος καλύπτει τον τομέα της Πολιτικής Αεροπορίας, αναφέρεται σε πληροφορίες που έχει ότι υπήρξαν προειδοποιήσεις προς τις αρμόδιες Αρχές για ευνοϊκή μεταχείριση και εύκολες παραχωρήσεις εγκρίσεων και πιστοποιητικών που έθεταν σε αμφισβήτηση την πραγματική τήρηση των διαδικασιών, σε αντίθεση με τους ελέγχους και τις πιστοποιήσεις που απαιτούνταν για απαιτήσεις άλλων εταιρειών, μεταξύ των οποίων και οι Κυπριακές Αερογραμμές.

 

Η ίδια εφημερίδα αναφέρθηκε προ μηνός σε «παράξενες» συμπεριφορές του Τμήματος Πολιτικής Αεροπορίας σε σχέση με την παροχή εγκρίσεων για χρήση από την «Ηλιος» αιγυπτιακών αεροσκαφών για την καλοκαιρινή περίοδο. Επισημαίνεται επίσης η ανεπάρκεια (ποσοτική και ποιοτική) του Τμήματος Πολιτικής Αεροπορίας σε διάφορους τομείς, μεταξύ των οποίων και αυτός της αεροπλοϊμότητας και της ασφάλειας των αεροσκαφών. Το υπουργικό Συμβούλιο ενέκρινε κατεπειγόντως, πριν από 30 μήνες, θέσεις για τους εξειδικευμένους αυτούς τομείς, που ποτέ δεν πληρώθηκαν. Τότε η Κύπρος βρισκόταν υπό την πίεση της Ε.Ε. για εναρμόνιση και πέρασε τους ελέγχους με «κρυφές μετακινήσεις προσωπικού και εξοπλισμού από το ένα πόστο στο άλλο»... "

 

To pio anhsyxhtiko einai,loipon, otan yparxoun-estw yponoies- gia anamixh kai politikwn paragontwn se tetoiou eidous provlhmata.

Kakoi epixeirhmaties yparxoun kai 8a yparxoun panta(xwris na yponow kati gia th sygkekrimenh etairia,allwste h ereyna einai se plhrh exelixh kai kaneis de mporei na pei kati prin exax8oun ta aparaithta porismata),alla to 8ema einai ti ginetai me aytous pou exoun epilegei apo to lao na frontizei gia thn asfaleia tous...

Link to comment
Share on other sites

Πολυ παραξενο αυτο το ατυχημα....ΠΑΑΑΑΑΡΑ πολυ παραξενο...το αεροπλανο χαθηκε απο τα ρανταρ ποση ωρα...επι 1 1/2 ωρα δεν ξερουμε που βρισκοταν...και δεν ξερουμε επισης πως ηταν δυνατον να ειναι ζωντανοι σε τετοιες συνθηκες...και τοοοσα αλλα...παρ'ολα αυτα δεν θα το πω...θα το αφησω να εννοηθει...

 

 

Φίλε μου πουθενά δεν αναφέρεται ότι τι αεροπλάνο ήταν εξαφανισμένο ή δεν το έβλεπαν τα ραντάρ...

 

Τυπικό αεροπορικό ατύχημα είναι με πολλαπλά αιτία και παρά πολλούς υπευθύνους…

the show must go on...
Link to comment
Share on other sites

Kala to exoume kanei "Welcome to the twilight zone". Mou fainetai oti mas exei piasei to james bondistiko mas kai pame na bgaloume lavraki.Dystyxws ena aeroporiko dystyxhma einai me kapoies sygyries kai amelies. Pantws to ΚΕΠΑΘ kai h ATA (anotath taktikh aeramina) to eblepan ALLA DEN TO AKOUGAN sta systhmata epikoinwniwn.Ti to trello exei ayto re paidia? Den ginetai oloklhro , SYMBATIKO aeroskafos na mhn to blepeis sta radar.
Τελικα πρεπει να ειναι ωραια στον απαλο κοσμο του Souplin
Link to comment
Share on other sites

Τυπική ανθρώπινη και ελληνική συμπεριφορά.

 

Εδώ το άλλο το τσογλάνι, επιεικέστατα :mad: , βγήκε και έκανε πλάκα με τα μηνύματα και όλα αυτά για την δημοσιότητα. Αφήστε που δυο μέρες τώρα βλέπουμε και ακούμε τα απίστευτα στα δελτία. Όποιος πρόλαβε, τα 5 λεπτά δημοσιότητας, πρόλαβε. Οι υπόλοιποι σε άλλο θέμα… :cool:

the show must go on...
Link to comment
Share on other sites

Συνετρίβη κολομβιανό αεροσκάφος με 160 επιβαίνοντες στη Βενεζουέλα

 

Κολομβιανό αεροσκάφος με 152 επιβάτες και οκταμελές πλήρωμα συνετρίβη στη νοτιοδυτική Βενεζουέλα, την Τρίτη. Το αεροσκάφος της εταιρίας West Caribbean Airways προερχόταν από τον Παναμά και κατευθυνόταν στην Μαρτινίκα.

 

Ο κυβερνήτης του αεροσκάφους, τύπου MD-82, είχε αναφέρει στον πύργο ελέγχου ότι αντιμετώπιζε πρόβλημα στον ένα κινητήρα και επτά λεπτά αργότερα ανέφερε πρόβλημα και στο δεύτερο κινητήρα. Στη συνέχεια χάθηκε η επαφή του αεροσκάφους με τον πύργο ελέγχου.

 

Αμέσως, κινητοποιήθηκαν οι αρχές της Βενεζουέλας για τον εντοπισμό του αεροσκάφους. Μαρτυρίες έκαναν λόγο για ισχυρή έκρηξη στην περιοχή Ζούλια.

 

Διασώστες έσπευσαν στην περιοχή, που βρίσκεται στα σύνορα με την Κολομβία, προκειμένου να εντοπίσουν επιζώντες, ωστόσο αυτό δεν κατέστη δυνατό.

 

Οι επιβάτες ήταν στο σύνολό τους Γάλλοι υπήκοοι από τη Μαρτινίκα και το πλήρωμα Κολομβιανοί.

 

Ένα άλλο δικινητήριο αεροσκάφος της εταιρίας West Caribbean Airways είχε πέσει στη διάρκεια της απογείωσης το Μάρτιο, με αποτέλεσμα να σκοτωθούν οκτώ άνθρωποι και να τραυματιστούν άλλοι έξι.

 

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=643658&lngDtrID=245

Open your Windows to Freedom!

 

[sIGPIC][/sIGPIC]

 

http://www.reactos.org

Link to comment
Share on other sites

Πολυ παραξενο αυτο το ατυχημα....ΠΑΑΑΑΑΡΑ πολυ παραξενο...το αεροπλανο χαθηκε απο τα ρανταρ ποση ωρα...επι 1 1/2 ωρα δεν ξερουμε που βρισκοταν...και δεν ξερουμε επισης πως ηταν δυνατον να ειναι ζωντανοι σε τετοιες συνθηκες...και τοοοσα αλλα...παρ'ολα αυτα δεν θα το πω...θα το αφησω να εννοηθει...

Αγλέορα όντως έχουμε άπειρα ερωτήματα, αλλά στα δυο πρώτα είμαστε απόλυτα σίγουροι και είναι τα μόνα στα οποία έχουμε σαφέστατες απαντήσεις.

 

Ανά πάσα στιγμή ξέραμε πού βρίσκεται το αεροπλάνο και δεν χάθηκε ποτέ από τα ραντάρ παρά μόνο όταν κατέπεσε.

 

Να προσέχουμε τι λέμε ρε παιδιά...

 

σχετικα με αυτο που λές με τις συγχρονες καταρρίψεις πίστευεις οτι έχουμε δυνατότητα να κάνουμε τέτοιου είδους ηλεκτρόνικου πολέμου?

αμα δεν χρειαζόντουσαν τα βλήματα δεν θα χαλάγαμε τοσα δις δραχμές για να πάρουμε 100 amhraam...

 

δηλαδή πιο σύστημα μπορείς να παρεμβάλλεις του airbus?το ins του?το gps του?τα γυροσκόπια του?

το gps μπορεί να παρεμβληθεί αλλα σίγουρα οχι απο 2 f16 .......

 

οι ηλεκτρονικές παρεμβολές που αναφέρεις χρησιμοποιουνται για να μπλοκάρεις κάποια ηλεκτρονικά οπλικά συστήματα και οχι για να ρίξεις ενα αεροπλάνο....

Δεν ξέρω πώς γίνεται ακριβώς, το άκουσα από τα πολλά που ακούστηκαν αυτές τις ημέρες από έναν πιλότο μαχητικού. Δεν έχω ιδίαν άποψη για το πώς μπορεί να συμβεί αυτό και αν θέλεις έχω τις ίδιες απορίες με τις δικές σου... Κι εμένα παράξενο μου φαίνεται...

 

Ο φίλος hydro που είναι του στρατού ας ρωτήσει κανά φίλο του της αεροπορίας να μάθουμε πώς θα μπορούσαν να ρίξουν το αεροπλάνο τα μαχητικά F-16.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε δεν τα ξέρεις καλά τα πράματα. Οι σύγχρονες καταρρίψεις δεν είναι με βλήμματα και ρουκέτες αλλά με παρέκκλιση της πορείας και ακόμα πιο σύγχρονα με ηλεκτρομαγνητικές παρεμβολές. Κάτι που σημαίνει ότι δεν θα ήταν ορατό και δεν θα το μάθουμε ποτέ αν κατερρίφθη ή όχι.

 

H θερμοκρασία πέφτει 2 βαθμούς ανά 1000πόδια. Οπότε σε 34.000 πόδια η διαφορά θερμοκρασίας είναι -68 βαθμούς Κελσίου από αυτήν του εδάφους. Εφόσον στο έδαφος ήταν περίπου 35, άρα είχε -33 σε εκείνο το ύψος.

δηλαη παρεκλισση πορειας? πεφτουν επανω του? :wacko:

ηλεκτρομαγνητικες παρεμβολες η αλλιως radar jammer ειναι αποκλειστικα στο να "τυφλωσει" εχθρικα αμυντικα συστηματα απο το να τους εντοπισουν ο μοναδικος τροπος να τους ριξουν ειναι μονο με κανενα aim 120 διοτι ετσι και ειναι στο fox3 που λενε τοτε θα μαζευαν και το f16 αλλα δεν εγινε ποτε αυτο διοτι τουλαχιστον εμεινε η ουρα και μερικα αλλα κομματια οποτε δεν...

Link to comment
Share on other sites

h ATA (anotath taktikh aeramina) radar.

 

 

μήπως είναι ΤΟ ΑΤΑ (αρχηγεio τακτικής αεροποριας)??? :lol: :lol:

 

http://www.haf.gr/el/structure/domi/ata.asp

 

 

 

Ο φίλος hydro που είναι του στρατού ας ρωτήσει κανά φίλο του της αεροπορίας να μάθουμε πώς θα μπορούσαν να ρίξουν το αεροπλάνο τα μαχητικά F-16.

 

 

ρώτα κατευθείαν εμένα μωρε :rolleyes:

 

το μεσημέρι βγήκε ενας συγγενης και έδειχνε φωτογραφίες με τρύπες απο σημεία του αεροσκάφους και έλεγε οτι το ρίξανε...

οι τρύπες που έδειχνε ειναι απο τα κυκλικα δαχτυλιδια που πάνε καταμήκος του αεροσκάφους και σχηματίζουν την άτρακτο.

 

αυτα τα δαχτυλίδια για μείωση του βάρους είναι με τρύπες.οπως η πόρτα του αμαξιού μας έχει τρύπες?κάπως έτσι.

 

με aim120 είναι λιγο δύσκολο να το ρίξεις γιατι αυτα τα βλήματα ακολουθουν ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολια ρανταρ που τo boing δεν νομίζω να έχει.

http://img24.imageshack.us/img24/8241/image1ph.jpg

 

Κάθε εθνικό οικοδόμημα,κατά συνέπεια και το ελληνικό πρέπει να στηριχθεί σε τρεις στύλους: Τη θρησκεία, την παιδεία και την δικαιοσύνη.

Link to comment
Share on other sites

ρώτα κατευθείαν εμένα μωρε :rolleyes:

 

το μεσημέρι βγήκε ενας συγγενης και έδειχνε φωτογραφίες με τρύπες απο σημεία του αεροσκάφους και έλεγε οτι το ρίξανε...

οι τρύπες που έδειχνε ειναι απο τα κυκλικα δαχτυλιδια που πάνε καταμήκος του αεροσκάφους και σχηματίζουν την άτρακτο.

 

αυτα τα δαχτυλίδια για μείωση του βάρους είναι με τρύπες.οπως η πόρτα του αμαξιού μας έχει τρύπες?κάπως έτσι.

 

με aim120 είναι λιγο δύσκολο να το ρίξεις γιατι αυτα τα βλήματα ακολουθουν ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολια ρανταρ που τo boing δεν νομίζω να έχει.

Ε πέστο ντε ότι είσαι του επαγγέλματος. :p Ενδιαφέρουσα η άποψή σου τότε. Όσον αφορά τον συγγενή, σύμφωνα με τα λεγόμενά σου πρόκειται για μεγάλη πατάτα. Γιατί όμως τα κανάλια το δείχνουν συνέχεια αυτό; (ρητορική ερώτηση...Δεν περιμένω απάντηση... :whistle: )

 

Κατηγορηματικά μπορείς να μας απαντήσεις στο εξής; Πώς ρίχνουν ένα πολιτικό αεροσκάφος (ή οποιοδήποτε αεροσκάφος τέλος πάντων) τα F-16 αν θέλουν να γίνει διακριτικά;

Με βλήμα, με πυραύλους, με παρέκκλιση πορείας, με ηλεκτρομαγνητικές παρεμβολές; Θα ήταν ορατό από τον κόσμο που παρακολουθούσε από κάτω την ξέφρενη πορεία; Τι απ'όλα ισχύει; Γιατί θα μας τρελάνουν με την παραπληροφόρηση...

Link to comment
Share on other sites

μήπως είναι ΤΟ ΑΤΑ (αρχηγεio τακτικής αεροποριας)??? :lol: :lol:

 

http://www.haf.gr/el/structure/domi/ata.asp

 

 

 

 

 

ρώτα κατευθείαν εμένα μωρε :rolleyes:

 

το μεσημέρι βγήκε ενας συγγενης και έδειχνε φωτογραφίες με τρύπες απο σημεία του αεροσκάφους και έλεγε οτι το ρίξανε...

οι τρύπες που έδειχνε ειναι απο τα κυκλικα δαχτυλιδια που πάνε καταμήκος του αεροσκάφους και σχηματίζουν την άτρακτο.

 

αυτα τα δαχτυλίδια για μείωση του βάρους είναι με τρύπες.οπως η πόρτα του αμαξιού μας έχει τρύπες?κάπως έτσι.

 

με aim120 είναι λιγο δύσκολο να το ρίξεις γιατι αυτα τα βλήματα ακολουθουν ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολια ρανταρ που τo boing δεν νομίζω να έχει.

 

το aim120 εχει θερμικη καμερα επανω του και δεκτη rf ειναι ενας μεσαιου ταξεως βλημα(σαν κατι στην μοναδα μου) οπου κυνηγαει την ουρα που λεμε δεν γινεται να "βλεπει" το ρανταρ καθως τυφλωνεται απο τα καυσαερια και την θερμοκρασια ολοι σχεδον οι σειρα των aim ειναι μαζι με data link σε συνεργασια με το lantrin αλλα αυτο που ακουσα οτι το εριξαν με τα πυροβολα ηταν το κορυφαιο :wacko: :wacko:

δηλαδη δεν εχει ρανταρ το boeing τοτε πως πεταει με το gps η με πυξιδα?

ασχετο ξερει κανεις αν η πτηση ηταν οντως ifr??????

ασχετο 2 το aim ειναι κλασης bvr...

Link to comment
Share on other sites

Paidia, sigoura einai palavo na pisteyoume ola osa akougontai se MME, alla einai kapoia pragmata pou opws kai an ta 8eseis, de mporeis na pareis logikes apanthseis.

Otan o Iatrodikasths leei oti apo ta 20 peripou 8ymata pou exetase, sxedon ta misa vriskontan en zwh, estw oti apla ta zwtika organa leitourgousan, tote ayto erxetai na anatrepsei ta panta.

Ayto DE mporei na ginei an yphrxe aposympiesh, opote 12 ton ari8mo lepta paroxh oxygonou gia tous epivates kai kat'epektash de mporei na yparksei ixnos zwhs meta apo 3 sxedon wres pthshs!

Kai poioi mpainovgainan sto pilothrio meta toses wres?O pilotos tou F16 (to onoma tou opoiou kai h akrivhs martyria de 8a do8ei sth dhmosiothta) anefere xarakthristika oti eide anais8hto sygkyvernhth kai 2 ton ari8mo atoma( enas sth 8esh tou pilotou kai enas or8ios) na prospa8oun na elegxoun to skafos.Alh8eia, aytoi vlepontas to F16 den ekanan kanena nohma, kanena shma, ontas se apognwsh?

Telos, to aeroskafos eixe kaysima gia thn pthsh mexri thn Praga, dhladh panw apo 3 wres, ara sxedon sigoura eixe akoma kaysima otan katepese.

Mporei kapoioi na exoume fantasia kai na kanoume diafores ypo8eseis, alla ayta pou proanefera einai dedomena kai de mporoun na amfisvhth8oun,ta pragmata loipon periplekontai para poly...

Link to comment
Share on other sites

Paidia, sigoura einai palavo na pisteyoume ola osa akougontai se MME, alla einai kapoia pragmata pou opws kai an ta 8eseis, de mporeis na pareis logikes apanthseis.

Otan o Iatrodikasths leei oti apo ta 20 peripou 8ymata pou exetase, sxedon ta misa vriskontan en zwh, estw oti apla ta zwtika organa leitourgousan, tote ayto erxetai na anatrepsei ta panta.

Ayto DE mporei na ginei an yphrxe aposympiesh, opote 12 ton ari8mo lepta paroxh oxygonou gia tous epivates kai kat'epektash de mporei na yparksei ixnos zwhs meta apo 3 sxedon wres pthshs!

Kai poioi mpainovgainan sto pilothrio meta toses wres?O pilotos tou F16 (to onoma tou opoiou kai h akrivhs martyria de 8a do8ei sth dhmosiothta) anefere xarakthristika oti eide anais8hto sygkyvernhth kai 2 ton ari8mo atoma( enas sth 8esh tou pilotou kai enas or8ios) na prospa8oun na elegxoun to skafos.Alh8eia, aytoi vlepontas to F16 den ekanan kanena nohma, kanena shma, ontas se apognwsh?

Telos, to aeroskafos eixe kaysima gia thn pthsh mexri thn Praga, dhladh panw apo 3 wres, ara sxedon sigoura eixe akoma kaysima otan katepese.

Mporei kapoioi na exoume fantasia kai na kanoume diafores ypo8eseis, alla ayta pou proanefera einai dedomena kai de mporoun na amfisvhth8oun,ta pragmata loipon periplekontai para poly...

Σωστό το σκεπτικό σου, αλλά... υπάρχει κάποιος τρόπος να γράφεις ελληνικά και όχι greeklish; :O Γιατί τα μάτια μας γίναν :shock:

Link to comment
Share on other sites

Σωστό το σκεπτικό σου, αλλά... υπάρχει κάποιος τρόπος να γράφεις ελληνικά και όχι greeklish; :O Γιατί τα μάτια μας γίναν :shock:

 

Για τεχνικούς λόγους συνηθίζω να γράφω σε greeklish, αλλά στην προκειμένη περίπτωση και εφόσον μπορώ θα γράφω ελληνικά.

Καποια σκέψη για αυτά που ανέφερα?

Και στα 3 αυτά ερωτήματα είναι ενδιαφέρον κάποιοι να δώσουν απαντήσεις, γιατί προσωπικά δεν πείθομαι απο τα σενάρια που ακούγονται για αποσυμπίεση και πτώση απο έλλειψη καυσίμων (χωρίς να θέλω να υπαινιχθώ οτι υπήρχε κατάρριψη, το αντίθετο ,κατά τη γνώμη μου, δεν υπάρχει τέτοιο ενδεχόμενο).

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν κάνω λάθος, καύσιμα είχε μέχρι την Αθήνα, πράγμα που "δένει" με το σενάριο που λέει οτι έπεσε μόλις τελειωσαν αυτά.
Link to comment
Share on other sites

Για τεχνικούς λόγους συνηθίζω να γράφω σε greeklish, αλλά στην προκειμένη περίπτωση και εφόσον μπορώ θα γράφω ελληνικά.

Καποια σκέψη για αυτά που ανέφερα?

Και στα 3 αυτά ερωτήματα είναι ενδιαφέρον κάποιοι να δώσουν απαντήσεις, γιατί προσωπικά δεν πείθομαι απο τα σενάρια που ακούγονται για αποσυμπίεση και πτώση απο έλλειψη καυσίμων (χωρίς να θέλω να υπαινιχθώ οτι υπήρχε κατάρριψη, το αντίθετο ,κατά τη γνώμη μου, δεν υπάρχει τέτοιο ενδεχόμενο).

Εγώ πιστεύω ότι υπήρξαν πολλαπλά προβλήματα και συνέπεσαν όλα μαζί. Δηλαδή:

 

1. Το air condition είχε πρόβλημα (αναφορά αεροσυνοδού ότι σε προηγούμενη πτήση υπήρχε ακόμα και πάγος μέσα στο αεροσκάφος!!!)

 

2. Αποσυμπίεση αποκλείεται να υπήρξε, γιατί σε τέτοια περίπτωση θα είχαν πεθάνει όλοι ώρα πριν. Μάλλον πρέπει να υπήρξε διαρροή δηλητηριωδών αερίων λόγω χαλασμένου υδραυλικού συστήματος και κακής ροής οξυγόνωσης της καμπίνας.

 

3. Οι εφεδρικές φιάλες οξυγόνου των πιλότων μάλλον θα ήταν εκτός λειτουργίας λόγω κακοσυντήρησης.

 

4. Για κάποιο λόγο κόλλησαν οι επικοινωνίες και χάλασαν όλα τα συστήματα επικοινωνίας.

 

Έτσι με την εισροή δηλητηριωδών αερίων (κάτι που μπορεί να αποδειχθεί από την τοξικολογική έρευνα των πνευμόνων των επιβατών σε 10 το πολύ μέρες) όσοι δεν μπόρεσαν να βρούνε οξυγόνο ήρθαν σε λήθαργο και έπεσαν σε βαθύ κώμα (δεν πέθαναν ακριβώς, αλλά ουσιαστικά ήταν κλινικά νεκροί).

 

Να σημειώσω εδώ ότι μην έχετε και πολύ υπόληψη στον Γερμανό πιλότο γιατί αποδεδειγμένα του είχε ανακληθεί η άδεια ασκήσεως επαγγέλματος από την Γερμανία και τελικά έπιασε δουλειά πριν λίγους μήνες στην εταιρεία ΗΛΙΟΣ!!!! Είχε περίεργη συμπεριφορά, δεν είχε φίλους όπου κι αν εργάστηκε κλπ...

 

Απευθύνομαι προς τους αδελφούς Κύπριους: Με λίγα λόγια παιδιά εσείς εκεί κάτω είστε χειρότεροι και από μας. Υπήρξαν τραγικά λάθη στην οργάνωση και στην ασφάλεια των πτήσεων από την Λάρνακα. Να εξηγήσω:

1. Δόθηκε άδεια να πετάει η συγκεκριμένη εταιρεία κάτω από μυστηριώδεις συνθήκες και μόνο μετά από μεσολάβηση κάποιου υπουργού της Κύπρου.

2. Δεν γίνεται έλεγχος λέει σε κάθε αεροσκάφος που απογειώνεται από την Λάρνακα από την συγκεκριμένη εταιρεία!!!! Άκουσον άκουσον!!!

 

Υπάρχει κράτος στην Κύπρο; Η αστυνομία σας γιατί περίμενε 30 ώρες για να κάνει "αιφνιδιαστικό" έλεγχο στα γραφεία της εταιρείας;

 

Πολύ προκλητικό είδα τον Κύπριο υπουργό ονόματι Θράσσου (Συγκοινωνιών νομίζω) όπως επίσης τους στραβομούρηδες εκπροσώπους της ΗΛΙΟΣ (διευθύνοντα σύμβουλο και διευθυντή της εταιρείας). Είναι δυνατόν να μην υπάρχει λίστα επιβατών και πόσο μάλλον να μην ξέρουν την ακριβή ηλικία του πληρώματος; :blink: :wacko:

 

Μπορεί να είστε πλούσιοι ως κράτος και ως πολίτες (από βιοτικό επίπεδο εννοώ) αλλά υπολείπεστε κι εσείς πάρα πολύ σε πολλούς τομείς του κράτους... Το αίμα νερό δε γίνεται αδελφοί... :O

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν κάνω λάθος, καύσιμα είχε μέχρι την Αθήνα, πράγμα που "δένει" με το σενάριο που λέει οτι έπεσε μόλις τελειωσαν αυτά.

 

Οχι, όπως έγινε γνωστό απο άτομα σχετιζόμενα με την τροφοδοσία των αεροσκαφών στην Κύπρο,το συγκεκριμένο αεροπλάνο είχε καύσιμα και για το δεύτερο σκέλος της πτήσης μέχρι την Πράγα!

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πιστεύω ότι υπήρξαν πολλαπλά προβλήματα και συνέπεσαν όλα μαζί. Δηλαδή:

 

1. Το air condition είχε πρόβλημα (αναφορά αεροσυνοδού ότι σε προηγούμενη πτήση υπήρχε ακόμα και πάγος μέσα στο αεροσκάφος!!!)

 

2. Αποσυμπίεση αποκλείεται να υπήρξε, γιατί σε τέτοια περίπτωση θα είχαν πεθάνει όλοι ώρα πριν. Μάλλον πρέπει να υπήρξε διαρροή δηλητηριωδών αερίων λόγω χαλασμένου υδραυλικού συστήματος και κακής ροής οξυγόνωσης της καμπίνας.

 

3. Οι εφεδρικές φιάλες οξυγόνου των πιλότων μάλλον θα ήταν εκτός λειτουργίας λόγω κακοσυντήρησης.

 

4. Για κάποιο λόγο κόλλησαν οι επικοινωνίες και χάλασαν όλα τα συστήματα επικοινωνίας.

 

Έτσι με την εισροή δηλητηριωδών αερίων (κάτι που μπορεί να αποδειχθεί από την τοξικολογική έρευνα των πνευμόνων των επιβατών σε 10 το πολύ μέρες) όσοι δεν μπόρεσαν να βρούνε οξυγόνο ήρθαν σε λήθαργο και έπεσαν σε βαθύ κώμα (δεν πέθαναν ακριβώς, αλλά ουσιαστικά ήταν κλινικά νεκροί).

 

Να σημειώσω εδώ ότι μην έχετε και πολύ υπόληψη στον Γερμανό πιλότο γιατί αποδεδειγμένα του είχε ανακληθεί η άδεια ασκήσεως επαγγέλματος από την Γερμανία και τελικά έπιασε δουλειά πριν λίγους μήνες στην εταιρεία ΗΛΙΟΣ!!!! Είχε περίεργη συμπεριφορά, δεν είχε φίλους όπου κι αν εργάστηκε κλπ...

 

Απευθύνομαι προς τους αδελφούς Κύπριους: Με λίγα λόγια παιδιά εσείς εκεί κάτω είστε χειρότεροι και από μας. Υπήρξαν τραγικά λάθη στην οργάνωση και στην ασφάλεια των πτήσεων από την Λάρνακα. Να εξηγήσω:

1. Δόθηκε άδεια να πετάει η συγκεκριμένη εταιρεία κάτω από μυστηριώδεις συνθήκες και μόνο μετά από μεσολάβηση κάποιου υπουργού της Κύπρου.

2. Δεν γίνεται έλεγχος λέει σε κάθε αεροσκάφος που απογειώνεται από την Λάρνακα από την συγκεκριμένη εταιρεία!!!! Άκουσον άκουσον!!!

 

Υπάρχει κράτος στην Κύπρο; Η αστυνομία σας γιατί περίμενε 30 ώρες για να κάνει "αιφνιδιαστικό" έλεγχο στα γραφεία της εταιρείας;

 

Πολύ προκλητικό είδα τον Κύπριο υπουργό ονόματι Θράσσου (Συγκοινωνιών νομίζω) όπως επίσης τους στραβομούρηδες εκπροσώπους της ΗΛΙΟΣ (διευθύνοντα σύμβουλο και διευθυντή της εταιρείας). Είναι δυνατόν να μην υπάρχει λίστα επιβατών και πόσο μάλλον να μην ξέρουν την ακριβή ηλικία του πληρώματος; :blink: :wacko:

 

Μπορεί να είστε πλούσιοι ως κράτος και ως πολίτες (από βιοτικό επίπεδο εννοώ) αλλά υπολείπεστε κι εσείς πάρα πολύ σε πολλούς τομείς του κράτους... Το αίμα νερό δε γίνεται αδελφοί... :O

 

Συμφωνώ με τις περισσότερες απο τις σκέψεις σου, απλά θα πρέπει να είναι διαβολική σύμπτωση να συνέβησαν τόσα πολλά προβλήματα ταυτόχρονα, αλλά δε μπορεί να εξηγηθεί λογικά κάπως αλλιώς.

Για την τοξικολογική ανάλυση κι εγω θα περιμένω τα αποτελέσματα απο τον ιατροδικαστή.

Πάντως, σε σημερινή ανακοίνωσή του ανέφερε πως και οι 26 επιβάτες που εξέτασε εώς τώρα ήταν εν ζωή την ώρα της πρόσκρουσης!

Link to comment
Share on other sites

mivong, κράτος υπάρχει, αλλά απ ότι φένεται δυστυχώς το παιχνίδι των συμφερόντων θα συνεχίζει να παίζεται πάντα και παντού :(

 

edit: Btw, ο φαρσέρ σήμερα ενώ τον πήγαιναν στον εισαγγελέα ξαφνικά έπεσε κάτω και έκανε τον άρρρωστο και τον πήγαν στο νοσοκομείο. σε τέτοιες τραγικές στιγμές για πολλούς συγχωριανούς μου, θα αποφύγω να χαρακτηρίσω οποιονδήποτε ως καραγκιόζη...

Link to comment
Share on other sites

Όλα για το χρήμα.Από πότε η ζωή κοστολογείτε με 20,000 euro;Από τις ασφαλιστικές,πόσα θα πάρουν οι οικογένιες και πόσα η εταιρία;Μία απάντηση οφείλουν να δώσουν.ΓΙΑΤΙ;;;;;;;;;
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...