spideman3 Δημοσιεύτηκε October 7, 2019 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε October 7, 2019 Καλημέρα σας. Πριν λίγες ημέρες προχώρησα στην αγορά ενός smarwatch από το amazon.de στην προνομιακή τιμή των 23 ευρώ και έξοδα αποστολής 6,5 ευρώ. Η κανονική τιμή είναι στα 270 ευρώ. Σήμερα έλαβα email ότι ακυρώνουν την παραγγελία γιατί από λάθος ήταν τόσο χαμηλά και ότι η πραγματική τιμή είναι στα 270 ευρώ. Εγώ αυτό που θέλω να κάνω είναι να τους καταγγείλω στην ΕΕ γιατί τα λάθη τα πληρώνουμε. Ξέρετε που ακριβώς θα κάνω αυτή την καταγγελία? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
mol Δημ. October 7, 2019 Κοινοποίηση Δημ. October 7, 2019 Αξίζει να ασχοληθείς???? Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
protsimer Δημ. October 7, 2019 Κοινοποίηση Δημ. October 7, 2019 https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/consumers-dispute-resolution/index_en.htm Sent from my iPhone using Tapatalk Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
riki Δημ. October 7, 2019 Κοινοποίηση Δημ. October 7, 2019 Δεν είναι μπακάλικο το amazon. Στους όρους χρήσης δικαιολογούνται τιμολογιακά λάθη. Αν η τιμή ήταν σε έκπτωση 50% θα έλεγα ότι μπορείς να το διεκδικήσεις. Αλλά μιλάμε για προφανές λάθος. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
thodoris85 Δημ. October 7, 2019 Κοινοποίηση Δημ. October 7, 2019 Μπακάλικο μπορεί να μην είναι, αλλά το λάθος είναι μπακαλίστικο. Αν δε χάνει κάτι (πέρα από χρόνο) γιατί να μην το κυνηγήσει; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
spideman3 Δημ. October 8, 2019 Author Κοινοποίηση Δημ. October 8, 2019 Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας ιδίως τον protsimer για το link. Αυτό που θέλω να δω είναι αν αυτοί οι όροι των πολυεθνικών είναι υπεράνω της Ευρωπαϊκής νομοθεσίας. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
toxotis70 Δημ. October 8, 2019 Κοινοποίηση Δημ. October 8, 2019 Συμβαίνει συχνά, δεν μπορείς να κανείς τίποτα.... Sent from my iPad using Tapatalk Pro Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
spideman3 Δημ. October 9, 2019 Author Κοινοποίηση Δημ. October 9, 2019 Εγώ παιδιά έκανα την καταγγελία θα ας ενημερώσω για το αποτέλεσμα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
egodemis Δημ. October 9, 2019 Κοινοποίηση Δημ. October 9, 2019 Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας ιδίως τον protsimer για το link. Αυτό που θέλω να δω είναι αν αυτοί οι όροι των πολυεθνικών είναι υπεράνω της Ευρωπαϊκής νομοθεσίας.Από την στιγμή που το έχει στους ωρους χρήσης και το δέχεται η εε ότι και να κάνεις.... Εκτός και αν έχεις καλούς δικηγόρους και πολύ χρήμα και θέλεις να το κάνεις για το γαμοτο Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
spideman3 Δημ. October 9, 2019 Author Κοινοποίηση Δημ. October 9, 2019 Σίγουρα όχι δεν υπάρχει χρήμα για πέταμα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
zerokill Δημ. October 29, 2019 Κοινοποίηση Δημ. October 29, 2019 Σίγουρα όχι δεν υπάρχει χρήμα για πέταμα. Χαμένος χρόνος χωρις να ακολουθήσεις την νομική οδο ούτε καν θα ασχοληθούν. Sent from my iPhone Xs using Tapatalk Pro Παράθεση Vodafone:Ανακοινώσεις για συνδρομητές Cosmote: Ανακοινώσεις για συνδρομητές NOVA: Γενικές ανακοινώσεις συνδρομητών. zerokill@mowned.com Οδηγίες προς ναυτιλομένους Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
ichor Δημ. December 5, 2019 Κοινοποίηση Δημ. December 5, 2019 Πήρες τα χρήματά σου πίσω? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
vasilllios Δημ. December 5, 2019 Κοινοποίηση Δημ. December 5, 2019 να σου δώσω λεφτά να μου πάρεις και εμένα δύο. Ανάλογο θα ήταν να του στέλνανε το προϊόν σε αυτή την τιμή και μια μέρα μετά να του ζητανε αλλά 250€ γιατί έκαναν λάθος. Για να δω τώρα ποιος φταίει Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
thodoris85 Δημ. December 5, 2019 Κοινοποίηση Δημ. December 5, 2019 (edited) να σου δώσω λεφτά να μου πάρεις και εμένα δύο. Ανάλογο θα ήταν να του στέλνανε το προϊόν σε αυτή την τιμή και μια μέρα μετά να του ζητανε αλλά 250€ γιατί έκαναν λάθος. Για να δω τώρα ποιος φταίει Μη γράφουμε ό,τι ναναι απλά για να γράψουμε κάτι. Από προσωπική εμπειρία, πήρα μισοτιμής ένα ασύρματο logitech set επειδή στο κατάστημα (WHSmith) είχαν λάθος ταμπελάκι (25 λίρες). Πήγα ταμείο, το έβγαλε 50 λίρες, μου τα ζητάει και του λέω ότι γράφει άλλη τιμή στο ράφι και είμαι έτοιμος να του πω ότι δεν το θέλω (ψαρωμένος φοιτητής). Πάει το παλικάρι να ελέγξει, και γυρνάει και μου λέει, έχεις δίκιο, πάλι πάω να πω "οκ, δεν το θέλω", και συνεχίζει και μου λέει ότι είναι αναγκασμένος να μου το δώσει στην τιμή που αναγράφει το ταμπελάκι στο ράφι. Το πήρα, ευχαριστηθήκαμε, και όλα καλά. Σίγουρα μιλάμε για άλλο εύρος τιμής, απλά ισχύουν κάποια συγκεκριμένα πράγματα. Τώρα, στο συγκεκριμένο θέμα (και λόγω τις τραγικά μεγάλης διαφοράς τιμής), πιστεύω ότι αν υπήρχε πιθανότητα να του το δώσουν στα λεφτά που πλήρωσε, δε θα του έλεγαν για λάθος τιμή αλλά καμια μουφα ότι έγινε μαζική παραγγελία και εξαντλήθηκε άμεσα κτλ. TS ενημέρωσε μας για το αποτέλεσμα. Edited December 5, 2019 by thodoris85 Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.