Jump to content

Καταγγελία για Amazon.de στην ΕΕ


spideman3
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλημέρα σας.

Πριν λίγες ημέρες προχώρησα στην αγορά ενός smarwatch από το amazon.de στην προνομιακή τιμή των 23 ευρώ και έξοδα αποστολής 6,5 ευρώ. Η κανονική τιμή είναι στα 270 ευρώ.

Σήμερα έλαβα email ότι ακυρώνουν την παραγγελία γιατί από λάθος ήταν τόσο χαμηλά και ότι η πραγματική τιμή είναι στα 270 ευρώ. Εγώ αυτό που θέλω να κάνω είναι να τους καταγγείλω στην ΕΕ γιατί τα λάθη τα πληρώνουμε.

Ξέρετε που ακριβώς θα κάνω αυτή την καταγγελία?

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι μπακάλικο το amazon. Στους όρους χρήσης δικαιολογούνται τιμολογιακά λάθη.

Αν η τιμή ήταν σε έκπτωση 50% θα έλεγα ότι μπορείς να το διεκδικήσεις. Αλλά μιλάμε για προφανές λάθος.

Link to comment
Share on other sites

Μπακάλικο μπορεί να μην είναι, αλλά το λάθος είναι μπακαλίστικο.

 

Αν δε χάνει κάτι (πέρα από χρόνο) γιατί να μην το κυνηγήσει;

Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας ιδίως τον protsimer για το link. Αυτό που θέλω να δω είναι αν αυτοί οι όροι των πολυεθνικών είναι υπεράνω της Ευρωπαϊκής νομοθεσίας.
Link to comment
Share on other sites

Εγώ παιδιά έκανα την καταγγελία θα ας ενημερώσω για το αποτέλεσμα.
Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας ιδίως τον protsimer για το link. Αυτό που θέλω να δω είναι αν αυτοί οι όροι των πολυεθνικών είναι υπεράνω της Ευρωπαϊκής νομοθεσίας.
Από την στιγμή που το έχει στους ωρους χρήσης και το δέχεται η εε ότι και να κάνεις.... Εκτός και αν έχεις καλούς δικηγόρους και πολύ χρήμα και θέλεις να το κάνεις για το γαμοτο
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Σίγουρα όχι δεν υπάρχει χρήμα για πέταμα.

 

 

Χαμένος χρόνος χωρις να ακολουθήσεις την νομική οδο ούτε καν θα ασχοληθούν.

 

 

Sent from my iPhone Xs using Tapatalk Pro

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

να σου δώσω λεφτά να μου πάρεις και εμένα δύο.

Ανάλογο θα ήταν να του στέλνανε το προϊόν σε αυτή την τιμή και μια μέρα μετά να του ζητανε αλλά 250€ γιατί έκαναν λάθος. Για να δω τώρα ποιος φταίει

Link to comment
Share on other sites

να σου δώσω λεφτά να μου πάρεις και εμένα δύο.

Ανάλογο θα ήταν να του στέλνανε το προϊόν σε αυτή την τιμή και μια μέρα μετά να του ζητανε αλλά 250€ γιατί έκαναν λάθος. Για να δω τώρα ποιος φταίει

 

Μη γράφουμε ό,τι ναναι απλά για να γράψουμε κάτι.

 

Από προσωπική εμπειρία, πήρα μισοτιμής ένα ασύρματο logitech set επειδή στο κατάστημα (WHSmith) είχαν λάθος ταμπελάκι (25 λίρες). Πήγα ταμείο, το έβγαλε 50 λίρες, μου τα ζητάει και του λέω ότι γράφει άλλη τιμή στο ράφι και είμαι έτοιμος να του πω ότι δεν το θέλω (ψαρωμένος φοιτητής).

Πάει το παλικάρι να ελέγξει, και γυρνάει και μου λέει, έχεις δίκιο, πάλι πάω να πω "οκ, δεν το θέλω", και συνεχίζει και μου λέει ότι είναι αναγκασμένος να μου το δώσει στην τιμή που αναγράφει το ταμπελάκι στο ράφι. Το πήρα, ευχαριστηθήκαμε, και όλα καλά.

 

Σίγουρα μιλάμε για άλλο εύρος τιμής, απλά ισχύουν κάποια συγκεκριμένα πράγματα.

Τώρα, στο συγκεκριμένο θέμα (και λόγω τις τραγικά μεγάλης διαφοράς τιμής), πιστεύω ότι αν υπήρχε πιθανότητα να του το δώσουν στα λεφτά που πλήρωσε, δε θα του έλεγαν για λάθος τιμή αλλά καμια μουφα ότι έγινε μαζική παραγγελία και εξαντλήθηκε άμεσα κτλ.

 

TS ενημέρωσε μας για το αποτέλεσμα.

Edited by thodoris85
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...