Jump to content

Κλιματιστικά / Κλιματισμός


CptBill
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Kαι στο Fujitsu πρόσφατα δίνουν 10 ετη εγγύηση,και άλλοι δίνουν, και εύκολα αυτές αλλάζουν όπως φαίνεται .:) Edited by Gary Kokkin
Link to comment
Share on other sites

H εγγυση τησ FG ειναι 3 χρονια για ολα και μετα ειναι απαραιτητο το service και καλυπτει για τα υπολοιπα 7 μονο το συμπιεστη και σε αφηνει ακαλυπτο στα υπολοιπα

παραθετω απο το σιτε http://www.fgeurope.gr/menu/eggyhsh-143

"ΕΙΔΙΚΟΙ ΟΡΟΙ: ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΑ FUJIΤSU, FUJI ELECTRIC, GENERAL, MIDEA

 

Η εγγύηση καλύπτει για τρία (3) χρόνια κάθε ανωμαλία ή βλάβη που οφείλεται στην κατασκευή ή σε ελαττωματικό εξάρτημα της κλιματιστικής συσκευής. Η αποκατάσταση της βλάβης γίνεται δωρεάν δια της αντικατάστασης ή της επισκευής του ελαττωματικού εξαρτήματος. Σε καμία περίπτωση δεν προβλέπεται η αντικατάσταση της συσκευής.

 

Παρέχεται πρόσθετη εγγύηση επτά (7) χρόνων για τον συμπιεστή, με την προϋπόθεση της ετήσιας συντήρησης του κλιματιστικού από τα συνεργεία της εταιρείας μας ή από τα συνεργεία των εξουσιοδοτημένων καταστημάτων λιανικής πώλησης. Η τακτική συντήρηση μετά την τριετία, η οποία απαραιτήτως θα πρέπει να γίνει με τη συμπλήρωση των 3 ετών, αποτελεί απαραίτητη και ουσιαστική προϋπόθεση για την ισχύ της πρόσθετης εγγύησης. Η ετήσια συντήρηση βεβαιώνεται με την απόδειξη παροχής υπηρεσιών του εξουσιοδοτημένου συνεργείου. Σε περίπτωση που έστω και για ένα έτος δεν έχει γίνει η τακτική συντήρηση, τότε η πρόσθετη εγγύηση παύει να ισχύει. Τα έξοδα της τακτικής συντήρησης επιβαρύνουν τον πελάτη."

Με λιγα λογια η εγγυση αυτη πρεπει να εχει απαραιτητο σερβις καθε χρονο μετα τον 3ο και αν χτυπησουνε οι πλακετες που ειναι πανακριβες θα πρεπει να τισ πληρωσω και παραλληλα να χρεωθω για την εργασια.

Το μονο που καλυπτει ειναι ο συμπιεστης που ποια δεν βγαζει βλαβες.

 

Στην Inventor η εγγυηση ειναι 10 χρονια χωρις ορους και προυποθεσεις και καλυπτουν για 10 χρονια δωρεαν την αποκατασταση βλαβησ, ενω στη εγγυηση τησ fujitsu-Midea μονο τα πρωτα 3 ειναι δωρεαν

Παραθετω απο το σιτε https://www.inventoraircondition.gr/uploads/warranty/10-years-warranty-premium-GR.pdf

"3. Η εγγύηση καθ’ όλη την διάρκεια ισχύος της καλύπτει το κόστος προμήθειας οποιουδήποτε

ελαττωματικού ανταλλακτικού καθώς και το κόστος εργασίας αποκατάστασης λειτουργίας του

προϊόντος. Διευκρινίζεται ότι η εγγύηση δεν εκτείνεται επ’ ουδενί σε υποχρέωση αντικατάστασης της

συσκευής ή επιστροφής χρημάτων.

4. Η παρεχόμενη εγγύηση καλύπτει αποκλειστικά και μόνο τυχόν κατασκευαστικά ελαττώματα και δεν

εκτείνεται σε αναλώσιμα είδη, όπως ενδεικτικά μπαταρίες, φίλτρα, κλπ.

5. Για την ορθή, αποδοτική και ασφαλή λειτουργία των κλιματιστικών μονάδων συνιστάται ως καλή

πρακτική ο καθαρισμός και η συντήρησή τους σε τακτά χρονικά διαστήματα ανάλογα και με την

χρήση τους από εξειδικευμένους προς τούτο και πιστοποιημένους τεχνικούς-συντηρητές."

Edited by digitaltech
Διαφωνώ με ό,τι λες, αλλά θα υπερασπισθώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες
Link to comment
Share on other sites

Nα ρωτήσεις σε κατάστημα που συνεργάζεται ,τι φέρνουν και τι πουλάνε κάθε φορά .:)

Για την ποιότητα Fujitsu έχουμε αναφερθεί σε προηγούμενα σε σύγκριση με όλα τα φασόν .

Edited by Gary Kokkin
Link to comment
Share on other sites

Nα ρωτήσεις σε κατάστημα που συνεργάζεται ,τι φέρνουν και τι πουλάνε κάθε φορά .:)

Για την ποιότητα Fujitsu έχουμε αναφερθεί σε προηγούμενα σε σύγκριση με όλα τα φασόν .

 

Δεν ρωταω κανεναν , απλα παραθετω τις διαφορες των 2 εγγυησεων

Απλα η μια ειναι 3ετης επεκτασιμη σε ενα σημειο για τα επομενα 7 με κοστος αποκαταστασης, ενω η αλλη ειναι 10 χρονια για τα παντα χωρις κανενα κοστος και θα εχω το κεφαλι μου ησυχο :!::!::!:

 

Αυτο που θελω σαν καταναλωτης ειναι να μην χρειαζεται να διαβαζω μικρα γραμματα και να ανακαλυπτω οτι τα 10 ειναι 3 τελικα για τα παντα και 7 για κατι και αυτο με κοστος. Η μεταφραση που δινω ειναι οτι με τα 10 για τα παντα κρυβουν πολυ καλο προιον απο πισω

Edited by digitaltech
Διαφωνώ με ό,τι λες, αλλά θα υπερασπισθώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες
Link to comment
Share on other sites

Δεν ρωταω κανεναν , απλα παραθετω τις διαφορες των 2 εγγυησεων

Απλα η μια ειναι 3ετης επεκτασιμη σε ενα σημειο για τα επομενα 7 με κοστος αποκαταστασης, ενω η αλλη ειναι 10 χρονια για τα παντα χωρις κανενα κοστος και θα εχω το κεφαλι μου ησυχο .Αυτο που θελω σαν καταναλωτης ειναι να μην χρειαζεται να διαβαζω μικρα γραμματα και να ανακαλυπτω οτι τα 10 ειναι 3 τελικα για τα παντα και 7 για κατι και αυτο με κοστος. Η μεταφραση που δινω ειναι οτι με τα 10 για τα παντα κρυβουν πολυ καλο προιον απο πισω

 

Δεν έχει νόημα αν κάτι χαλά συχνά,να στο φτιάχνουν,και ν'ασχολείσαι συνέχεια με το κλιματιστικό.Εκει είναι η διαφορά ,όχι τι νομίζει καθένας και αρέσει:) Παλαιότερα ίσχυαν και αλλαγές μηχανημάτων,μεθαύριο θα ισχύουν άλλα,όπως τους συμφέρει.Ειδικά όταν δεν ξέρεις τι πουλά κάθε κατάστημα κάθε φορά.

Edited by Gary Kokkin
Link to comment
Share on other sites

Δεν ρωταω κανεναν , απλα παραθετω τις διαφορες των 2 εγγυησεων

Απλα η μια ειναι 3ετης επεκτασιμη σε ενα σημειο για τα επομενα 7 με κοστος αποκαταστασης, ενω η αλλη ειναι 10 χρονια για τα παντα χωρις κανενα κοστος και θα εχω το κεφαλι μου ησυχο :!::!::!:

 

Αυτο που θελω σαν καταναλωτης ειναι να μην χρειαζεται να διαβαζω μικρα γραμματα και να ανακαλυπτω οτι τα 10 ειναι 3 τελικα για τα παντα και 7 για κατι και αυτο με κοστος. Η μεταφραση που δινω ειναι οτι με τα 10 για τα παντα κρυβουν πολυ καλο προιον απο πισω

 

Ε λογικό είναι ! Για να δίνεις μια μεγάλη εγγύηση πρέπει να σαι και σίγουρος για το προϊόν σου . Αν ξέρεις ότι πουλάς κάτι με μικρή διάρκεια ζωής στα επιμέρους εξαρτήματα του ή να το πω διαφορετικά δεν είναι και ότι καλύτερο ποιοτικά δεν δίνεις τέτοια εγγύηση με όλες αυτές τις καλύψεις γιατί στην τελική κινδυνεύεις να πάθεις ζημιά σαν εταιρία . Είναι μια λογική εξήγηση και αυτή .

Καλά οκ αυτό δε σημαίνει όμως ότι σε άλλες εταιρίες που δίνουν μικρή εγγύηση ότι δεν μπορεί να είναι εξίσου αξιόπιστα τα μηχανήματα τους . Υπάρχουν και άλλες αξιόπιστες εταιρίες.

Αλλά στην τελική το να δίνεις μια μεγάλη εγγύηση με μια πολύ καλή τιμολογιακή πολιτική των μηχανημάτων σου μετράει θετικά σε μας ως καταναλωτες !

Edited by Bananas
Link to comment
Share on other sites

Ε λογικό είναι ! Για να δίνεις μια μεγάλη εγγύηση πρέπει να σαι και σίγουρος για το προϊόν σου . Αν ξέρεις ότι πουλάς κάτι με μικρή διάρκεια ζωής στα επιμέρους εξαρτήματα του ή να το πω διαφορετικά δεν είναι και ότι καλύτερο ποιοτικά δεν δίνεις τέτοια εγγύηση με όλες αυτές τις καλύψεις γιατί στην τελική κινδυνεύεις να πάθεις ζημιά σαν εταιρία . Είναι μια λογική εξήγηση και αυτή .

 

Το ότι παλαιότερα έχει αναφερθεί ότι έκαναν αλλαγές σε μηχανήματα ,και τώρα ρητά γράφουν δεν κάνουν ,δεν δείχνει σιγουριά,δείχνει πολλές βλάβες.

Ο κανόνας του εμπορίου είναι η λογική εξήγηση . Ανάλογα αν και τι πουλάνε, αν έχουν κέρδη,ζημιές ,αλλάζουν όλα.

Καλά οκ αυτό δε σημαίνει όμως ότι σε άλλες εταιρίες που δίνουν μικρή εγγύηση ότι δεν μπορεί να είναι εξίσου αξιόπιστα τα μηχανήματα τους . Αλλά στην τελική το να δίνεις μια μεγάλη εγγύηση με μια πολύ καλή τιμολογιακή πολιτική των μηχανημάτων σου μετράει θετικά σε μας ως καταναλωτες !

 

Το εξίσου δεν υπάρχει, όταν κάποιες εταιρίες πωλούν και φασόν και επώνυμα με εγγύηση,τιμή κλπ.Αυτοι ξέρουν γιατί.Τα φασόν αν σταματήσουν ή κλείσει αυτός που τα φέρνει,θα ψάχνεις συμβατά ανταλλακτικά.Στα επώνυμα μπορείς γνήσια και από Ευρώπη .Μπορούμε να λέμε συνέχεια τα ίδια κάθε τόσο ;).

Τι ισχύει και τι γίνεται στην αγορά κάθε περίοδο ,δεν εξαρτάται από τον καταναλωτή.Ολοι διαφημίζουν όλα για καλά.

Edited by Gary Kokkin
Link to comment
Share on other sites

H εγγυση τησ FG ειναι 3 χρονια για ολα και μετα ειναι απαραιτητο το service και καλυπτει για τα υπολοιπα 7 μονο το συμπιεστη και σε αφηνει ακαλυπτο στα υπολοιπα

παραθετω απο το σιτε http://www.fgeurope.gr/menu/eggyhsh-143

"ΕΙΔΙΚΟΙ ΟΡΟΙ: ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΑ FUJIΤSU, FUJI ELECTRIC, GENERAL, MIDEA

 

Η εγγύηση καλύπτει για τρία (3) χρόνια κάθε ανωμαλία ή βλάβη που οφείλεται στην κατασκευή ή σε ελαττωματικό εξάρτημα της κλιματιστικής συσκευής. Η αποκατάσταση της βλάβης γίνεται δωρεάν δια της αντικατάστασης ή της επισκευής του ελαττωματικού εξαρτήματος. Σε καμία περίπτωση δεν προβλέπεται η αντικατάσταση της συσκευής.

 

Παρέχεται πρόσθετη εγγύηση επτά (7) χρόνων για τον συμπιεστή, με την προϋπόθεση της ετήσιας συντήρησης του κλιματιστικού από τα συνεργεία της εταιρείας μας ή από τα συνεργεία των εξουσιοδοτημένων καταστημάτων λιανικής πώλησης. Η τακτική συντήρηση μετά την τριετία, η οποία απαραιτήτως θα πρέπει να γίνει με τη συμπλήρωση των 3 ετών, αποτελεί απαραίτητη και ουσιαστική προϋπόθεση για την ισχύ της πρόσθετης εγγύησης. Η ετήσια συντήρηση βεβαιώνεται με την απόδειξη παροχής υπηρεσιών του εξουσιοδοτημένου συνεργείου. Σε περίπτωση που έστω και για ένα έτος δεν έχει γίνει η τακτική συντήρηση, τότε η πρόσθετη εγγύηση παύει να ισχύει. Τα έξοδα της τακτικής συντήρησης επιβαρύνουν τον πελάτη."

Με λιγα λογια η εγγυση αυτη πρεπει να εχει απαραιτητο σερβις καθε χρονο μετα τον 3ο και αν χτυπησουνε οι πλακετες που ειναι πανακριβες θα πρεπει να τισ πληρωσω και παραλληλα να χρεωθω για την εργασια.

Το μονο που καλυπτει ειναι ο συμπιεστης που ποια δεν βγαζει βλαβες.

 

Στην Inventor η εγγυηση ειναι 10 χρονια χωρις ορους και προυποθεσεις και καλυπτουν για 10 χρονια δωρεαν την αποκατασταση βλαβησ, ενω στη εγγυηση τησ fujitsu-Midea μονο τα πρωτα 3 ειναι δωρεαν

Παραθετω απο το σιτε https://www.inventoraircondition.gr/uploads/warranty/10-years-warranty-premium-GR.pdf

"3. Η εγγύηση καθ’ όλη την διάρκεια ισχύος της καλύπτει το κόστος προμήθειας οποιουδήποτε

ελαττωματικού ανταλλακτικού καθώς και το κόστος εργασίας αποκατάστασης λειτουργίας του

προϊόντος. Διευκρινίζεται ότι η εγγύηση δεν εκτείνεται επ’ ουδενί σε υποχρέωση αντικατάστασης της

συσκευής ή επιστροφής χρημάτων.

4. Η παρεχόμενη εγγύηση καλύπτει αποκλειστικά και μόνο τυχόν κατασκευαστικά ελαττώματα και δεν

εκτείνεται σε αναλώσιμα είδη, όπως ενδεικτικά μπαταρίες, φίλτρα, κλπ.

5. Για την ορθή, αποδοτική και ασφαλή λειτουργία των κλιματιστικών μονάδων συνιστάται ως καλή

πρακτική ο καθαρισμός και η συντήρησή τους σε τακτά χρονικά διαστήματα ανάλογα και με την

χρήση τους από εξειδικευμένους προς τούτο και πιστοποιημένους τεχνικούς-συντηρητές."

 

Τα γραπτα κειμενα της καθε εταιρειας παρα πανω, ο καθενασ μασ ελευθερα μπορει να βγαλει τα συμπερεσματα του :X:X:X

Διαφωνώ με ό,τι λες, αλλά θα υπερασπισθώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες
Link to comment
Share on other sites

Τα γραπτα κειμενα της καθε εταιρειας παρα πανω, ο καθενασ μασ ελευθερα μπορει να βγαλει τα συμπερεσματα του

 

Μπορεί να βγάλει κανείς τα συμπεράσματα του,και με τα προηγούμενα ορισμένων με αναζήτιση .Οταν διαβάζει κάθε τόσο διαφημίσεις για ορισμένες φίρμες .

 

Αν δεν πρόσεξες ..Διευκρινίζεται ότι η εγγύηση δεν εκτείνεται επ’ ουδενί σε υποχρέωση αντικατάστασης της συσκευής ή επιστροφής χρημάτων

 

Μπορείς να ψάξεις τι αναφέρεται από άλλους τι ίσχυε, αλλά και στην γνωστή σελίδα καταστημάτων.Εκτός αν έγραφαν ψέμματα ή για διαφήμιση.Σε όλες τις περιπτώσεις,και υποχρέωση για συντήριση .Ρητά στην μια ,αόριστα στην άλλη,ενώ παλαιότερα ρητά. Μεθαύριο όταν θα ισχύουν άλλα,όπως θα τους συμφέρει τότε να πουλήσουν, να ασχολούμαστε πάλι .Τι κάνει κάθε επιχείριση να πωλήσει ,όταν και δεν σε υποχρέωσε να αγοράσεις.Aρκεί να ακούγεται.

 

Στα σενάρια σου για βλάβες .Nα έχεις πρόβλημα,να στο φτιάχνουν,ν'ασχολείσαι συχνά τι θα γίνει με το κλιματιστικό,όπως οι αναφορές.Ομως γύρω σου σε κάθε περιοχή,κάτοχοι μηχανημάτων από διάφορες άλλες φίρμες,περιμένουν πότε θα τους χαλάσει,να πάρουν άλλο :p.Οποιος μπορεί να μάθει τι ποιότητα πωλείται σε ότι μηχάνημα ενδιαφέρεται μια περίοδο,κρίνει και τι τον συμφέρει για αγορά.Oποιος δεν μπορεί,πιστεύει διαφημίσεις και ότι τύχει.

Edited by Gary Kokkin
Link to comment
Share on other sites

Δεν παλευεται με τιποτα!!!!!

Αφηστε το παλληκαρι να γραφει μονο του...

iPhone 14 Pro Max

iWatch 9

Airpods Pro

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να βγάλει κανείς τα συμπεράσματα του,και με τα προηγούμενα ορισμένων με αναζήτιση .Οταν διαβάζει κάθε τόσο διαφημίσεις για ορισμένες φίρμες .

 

Αν δεν πρόσεξες ..Διευκρινίζεται ότι η εγγύηση δεν εκτείνεται επ’ ουδενί σε υποχρέωση αντικατάστασης της συσκευής ή επιστροφής χρημάτων

 

Μπορείς να ψάξεις τι αναφέρεται από άλλους τι ίσχυε, αλλά και στην γνωστή σελίδα καταστημάτων.Εκτός αν έγραφαν ψέμματα ή για διαφήμιση.Σε όλες τις περιπτώσεις,και υποχρέωση για συντήριση .Ρητά στην μια ,αόριστα στην άλλη,ενώ παλαιότερα ρητά. Μεθαύριο όταν θα ισχύουν άλλα,όπως θα τους συμφέρει τότε να πουλήσουν, να ασχολούμαστε πάλι .Τι κάνει κάθε επιχείριση να πωλήσει ,όταν και δεν σε υποχρέωσε να αγοράσεις.Aρκεί να ακούγεται.

 

Στα σενάρια σου για βλάβες .Nα έχεις πρόβλημα,να στο φτιάχνουν,ν'ασχολείσαι συχνά τι θα γίνει με το κλιματιστικό,όπως οι αναφορές.Ομως γύρω σου σε κάθε περιοχή,κάτοχοι μηχανημάτων από διάφορες άλλες φίρμες,περιμένουν πότε θα τους χαλάσει,να πάρουν άλλο :p.Οποιος μπορεί να μάθει τι ποιότητα πωλείται σε ότι μηχάνημα ενδιαφέρεται μια περίοδο,κρίνει και τι τον συμφέρει για αγορά.Oποιος δεν μπορεί,πιστεύει διαφημίσεις και ότι τύχει.

 

αφου αναρτησε την εγγυηση της επισημης αντιπροσωπείας.θα ψαξει στα καταστηματα να δει τι λενε;

η εγγυηση ειναι εγγυηση.και μεθαυριο τα ιδια θα λεει και οσο καιρο θα ειναι σε ισχυ.

εχεις υποψη καποια συγκεκριμενη μαρκα που δεν χαλαει;

μας λες και ποιο ειναι το κριτηριο για επιλογη μιας συσκευης;ακομα και απο το στομα φιλου σου να το,ακουσεις διαφημιση κανει.

Δυο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αλλά για το σύμπαν δεν είμαι εντελώς σίγουρος
Link to comment
Share on other sites

Σε προηγούμενα θα δείς και άλλες διαφημιστικές αναρτήσεις από φυλλάδια για συγκεκριμένη εταιρία , και "προσωπικές" απόψεις για όλη την γκάμα προιόντων της εταιρίας .:) Ισχύει πάντα ότι περιλαμβάνεται στην κάθε συσκευασία από οδηγίες ,εγγύηση ,μέχρι οτιδήποτε .Ο λόγος που στα διαφημιστικά αναφέρονται ,ότι αλλαγές γίνονται χωρίς προειδοποίση .Τα ίδια ισχύουν και στις άλλες εταιρίες .Σε όσο πιο επώνυμα προιόντα ,μειώνεις το ρίσκο τι θα βγεί.

 

Αν μπορείς να μάθεις τι πωλείται απο ποιότητα κάθε φορά στην αγορά ,σε οτιδήποτε προιόν ,αγοράζεις ότι κρίνεις,σε ότι σου ταιριάζει.Προσπαθει καθένας όχι με τι διαφημίζουν,τι σου είπε ο φίλος σου ή του πουλάνε για καλύτερο .Στα φασόν επειδή έχουν κριτήριο μόνο το κόστος, όλο για πιο φθηνά για φτωχές αγορές ,ένας λόγος παραπάνω.Ρωτάς μέχρι να βγάλεις άκρη .Οτι δεν χαλά, δεν αναφέρεται συχνά με αναζήτιση,ούτε φιλοφρονήσεις αν μας αρέσει ή όχι.Το αγοράζεις,δεν ξανασχολείσαι.Οποιοι δεν πιστεύουν ότι πάντα υπάρχουν καλύτερα προιόντα στην αγορά,όταν δεν μπορούν να τα βρούν,δικό τους θέμα.:D

Edited by Gary Kokkin
Link to comment
Share on other sites

Παρακαλώ η συζήτηση να διατηρηθεί σε κόσμια επίπεδα, ευχαριστώ

 

μάλλον το παραπάνω δεν γίνεται αντιληπτό, ε;

Link to comment
Share on other sites

Σε προηγούμενα θα δείς και άλλες διαφημιστικές αναρτήσεις από φυλλάδια για συγκεκριμένη εταιρία , και "προσωπικές" απόψεις για όλη την γκάμα προιόντων της εταιρίας .:) Ισχύει πάντα ότι περιλαμβάνεται στην κάθε συσκευασία από οδηγίες ,εγγύηση ,μέχρι οτιδήποτε .Ο λόγος που στα διαφημιστικά αναφέρονται ,ότι αλλαγές γίνονται χωρίς προειδοποίση .Τα ίδια ισχύουν και στις άλλες εταιρίες .Σε όσο πιο επώνυμα προιόντα ,μειώνεις το ρίσκο τι θα βγεί.

 

Αν μπορείς να μάθεις τι πωλείται απο ποιότητα κάθε φορά στην αγορά ,σε οτιδήποτε προιόν ,αγοράζεις ότι κρίνεις,σε ότι σου ταιριάζει.Προσπαθει καθένας όχι με τι διαφημίζουν,τι σου είπε ο φίλος σου ή του πουλάνε για καλύτερο .Στα φασόν επειδή έχουν κριτήριο μόνο το κόστος, όλο για πιο φθηνά για φτωχές αγορές ,ένας λόγος παραπάνω.Ρωτάς μέχρι να βγάλεις άκρη .Οτι δεν χαλά, δεν αναφέρεται συχνά με αναζήτιση,ούτε φιλοφρονήσεις αν μας αρέσει ή όχι.Το αγοράζεις,δεν ξανασχολείσαι.Οποιοι δεν πιστεύουν ότι πάντα υπάρχουν καλύτερα προιόντα στην αγορά,όταν δεν μπορούν να τα βρούν,δικό τους θέμα.:D

Ο λογος που στα περισσοτερα προιοντα (οχι μονο κλιματιστικα) αναφερει για αλλαγες ειναι για τον λογο οτι τα μοντελα αλλαζουν συνεχως και καποιο παλιο φυλλαδιο με καινουργιο μοντελο θα περιεχει ασαφειες.

λες:

"Προσπαθει καθένας όχι με τι διαφημίζουν,τι σου είπε ο φίλος σου ή του πουλάνε για καλύτερο"

Μπορεις να μας αναφερεις τον τροπο που ψωνιζεις εσυ?

Φασον οταν λες αναφερεσαι σε εταιριες ανυπαρκτες(τυπου AUX,ΒΕΜΑ?).ΦΑσον μοντελα με 3-4 χρονια σε κυκλοφορια και εξελιξη δεν το λες και φασον.Εκτος αν για εσενα οτιδηποτε μπαινει σε γραμμη παραγωγης λεγεται φασον.

Δυο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αλλά για το σύμπαν δεν είμαι εντελώς σίγουρος
Link to comment
Share on other sites

Ο λογος που στα περισσοτερα προιοντα (οχι μονο κλιματιστικα) αναφερει για αλλαγες ειναι για τον λογο οτι τα μοντελα αλλαζουν συνεχως και καποιο παλιο φυλλαδιο με καινουργιο μοντελο θα περιεχει ασαφειες..

 

Αλλαγές γίνονται και για λόγους κόστους ,όχι πάντα για κάτι νέο.Eιδικά σε αγορές με κρίση.Παρτίδες για πιο φθηνά .Πρέπει να ψάξεις τι παίρνεις κάθε φορά .

"Προσπαθει καθένας όχι με τι διαφημίζουν,τι σου είπε ο φίλος σου ή του πουλάνε για καλύτερο"

Μπορεις να μας αναφερεις τον τροπο που ψωνιζεις εσυ? Φασον οταν λες αναφερεσαι σε εταιριες ανυπαρκτες(τυπου AUX,ΒΕΜΑ?).ΦΑσον μοντελα με 3-4 χρονια σε κυκλοφορια και εξελιξη δεν το λες και φασον.Εκτος αν για εσενα οτιδηποτε μπαινει σε γραμμη παραγωγης λεγεται φασον.

 

Η Αux είναι κατασκευάστρια εταιρία,δεν φτιάχνει σε άλλους από ότι γνωρίζω.Ασχετα τι έχει αναφερθεί για τα προιόντα της.Τι θές να αγοράσεις ,ψάχνεις για σωστούς επαγγελματίες που γνωρίζουν μια φίρμα,να δουν και τον χώρο σου .Μέχρι να κρίνεις τι είναι καλό,από ότι πωλείται μια περίοδο .Οσοι έχουν δουλέψει μηχανήματα ,ξέρουν την συμπεριφορά τους σε οτι κυκλοφορεί κάθε φορά .Δεν τα πουλάνε απλά.Δεν είναι και δύσκολο και να σου δείξουν.

 

Ολα τα φασόν κατασκευάζονται με κριτήριο το κόστος, σε διάφορους τρίτους, όπως τους συμφέρει κάθε φορά.Συχνές διαφοροποιήσεις μικρές,μεγάλες,τεχνικά,ποιοτικά ,οτιδήποτε για να κερδίζουν ,κάθε φορά απο ότι νομίζουν .Αν δεν υπήρχε το κριτήριο αυτό ,θα πωλούσαν οι εταιρίες που τα εμπορεύονται, τα γνήσια προιόντα που βασίζονται,από τα εργοστάσια που τα κατασκευάζουν.Μεγάλες ποσότητες,καλύτερες τιμές .Σε όλα προιόντα φασόν παντού,αυτό ισχύει,είναι κανόνας εμπορίου.Ρισκάρεις αγορά όπως σου βγούν .Ολοι τα διαφημίζουν όλα καλά κλπ.Μπορούμε και να λέμε και τα ίδια κάθε τόσο ,τι αρέσει σε κάποιους,και για διαφημίσεις, από ότι ισχύει.Οποιος έχει αμφιβολίες για οτιδήποτε προιόν, δεν αγοράζει .Δεν σε υποχρέωσε κανείς:)

Edited by Gary Kokkin
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλη την παρέα,μια ερώτηση φιλαράκια επειδή πλησιάζουν οι ζέστες!!!

Ψάχνουμε για το υπνοδωμάτιο κληματιστικο 9.000 btu και έχουμε καταλήξει σε inventor εταιρεία.

Είμαστε ανάμεσα σε σε 2 μοντέλα θα μπορούσε κάποιος να μας βοηθήσει!

Τα Μόντελα είναι:

Omnia plus και passion pro ,οποιαδήποτε άλλη πρόταση κοντά στα χρήματα αυτά δέκτη!

Σε σύγκριση που τα κοίταξα είναι σαφώς καπως καλύτερο το passion pro 2.

Περιμένω απαντήσεις με αγωνία!χαχαχα

Link to comment
Share on other sites

εγω aria θελω, αλλα σε καλυτερη τιμη προφανως απ τα 500 που ζητανε τωρα!

πηγε και εβαλε κατι προσφορες το you και εβαλε μονο στο omnia, πφφφ..

aria καμια προσφορα θα παιξει πουθενα;

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλη την παρέα,μια ερώτηση φιλαράκια επειδή πλησιάζουν οι ζέστες!!!

Ψάχνουμε για το υπνοδωμάτιο κληματιστικο 9.000 btu και έχουμε καταλήξει σε inventor εταιρεία. Είμαστε ανάμεσα σε σε 2 μοντέλα θα μπορούσε κάποιος να μας βοηθήσει!Τα Μόντελα είναι:Omnia plus και passion pro ,οποιαδήποτε άλλη πρόταση κοντά στα χρήματα αυτά δέκτη!

Σε σύγκριση που τα κοίταξα είναι σαφώς καπως καλύτερο το passion pro 2.Περιμένω απαντήσεις με αγωνία!χαχαχα

 

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=7186000#post7186000

 

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=7185033#post7185033

Edited by Gary Kokkin
Link to comment
Share on other sites

Αλλαγές γίνονται και για λόγους κόστους ,όχι πάντα για κάτι νέο.Eιδικά σε αγορές με κρίση.Παρτίδες για πιο φθηνά .Πρέπει να ψάξεις τι παίρνεις κάθε φορά .

 

 

Η Αux είναι κατασκευάστρια εταιρία,δεν φτιάχνει σε άλλους από ότι γνωρίζω.Ασχετα τι έχει αναφερθεί για τα προιόντα της.Τι θές να αγοράσεις ,ψάχνεις για σωστούς επαγγελματίες που γνωρίζουν μια φίρμα,να δουν και τον χώρο σου .Μέχρι να κρίνεις τι είναι καλό,από ότι πωλείται μια περίοδο .Οσοι έχουν δουλέψει μηχανήματα ,ξέρουν την συμπεριφορά τους σε οτι κυκλοφορεί κάθε φορά .Δεν τα πουλάνε απλά.Δεν είναι και δύσκολο και να σου δείξουν.

 

Ολα τα φασόν κατασκευάζονται με κριτήριο το κόστος, σε διάφορους τρίτους, όπως τους συμφέρει κάθε φορά.Συχνές διαφοροποιήσεις μικρές,μεγάλες,τεχνικά,ποιοτικά ,οτιδήποτε για να κερδίζουν ,κάθε φορά απο ότι νομίζουν .Αν δεν υπήρχε το κριτήριο αυτό ,θα πωλούσαν οι εταιρίες που τα εμπορεύονται, τα γνήσια προιόντα που βασίζονται,από τα εργοστάσια που τα κατασκευάζουν.Μεγάλες ποσότητες,καλύτερες τιμές .Σε όλα προιόντα φασόν παντού,αυτό ισχύει,είναι κανόνας εμπορίου.Ρισκάρεις αγορά όπως σου βγούν .Ολοι τα διαφημίζουν όλα καλά κλπ.Μπορούμε και να λέμε και τα ίδια κάθε τόσο ,τι αρέσει σε κάποιους,και για διαφημίσεις, από ότι ισχύει.Οποιος έχει αμφιβολίες για οτιδήποτε προιόν, δεν αγοράζει .Δεν σε υποχρέωσε κανείς:)

δεν απάντησες ομως στο ερωτημα μου.

ακομα και ο "επαγγελματιας"διαφημιση θα κανει σε αυτο που δουλευει.

Δυο πράγματα είναι άπειρα, το σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία, αλλά για το σύμπαν δεν είμαι εντελώς σίγουρος
Link to comment
Share on other sites

Δεν πρόσεξες ότι μπορούν να σου δείξουν κάποιοι να κρίνεις .Ο επαγγελματίας που θέλει να σε έχει πελάτη ,δεν ρισκάρει να σου πουλήσει ότι νάναι .:) Edited by Gary Kokkin
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε όλη την παρέα,μια ερώτηση φιλαράκια επειδή πλησιάζουν οι ζέστες!!!

Ψάχνουμε για το υπνοδωμάτιο κληματιστικο 9.000 btu και έχουμε καταλήξει σε inventor εταιρεία.

Είμαστε ανάμεσα σε σε 2 μοντέλα θα μπορούσε κάποιος να μας βοηθήσει!

Τα Μόντελα είναι:

Omnia plus και passion pro ,οποιαδήποτε άλλη πρόταση κοντά στα χρήματα αυτά δέκτη!

Σε σύγκριση που τα κοίταξα είναι σαφώς καπως καλύτερο το passion pro 2.

Περιμένω απαντήσεις με αγωνία!χαχαχα

 

Αν θεσ wifi η διαφορα ειναι πολυ μικρη οικονομικα, προτιμησε Inventor Passion Pro

Διαφωνώ με ό,τι λες, αλλά θα υπερασπισθώ μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες
Link to comment
Share on other sites

δεν απάντησες ομως στο ερωτημα μου.

ακομα και ο "επαγγελματιας"διαφημιση θα κανει σε αυτο που δουλευει.

 

Πηρες την απαντηση σου κι εσυ!!!!!!:):)

iPhone 14 Pro Max

iWatch 9

Airpods Pro

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, έχω ενα κλιματιστικό (ήταν στον σπίτι) και προσπαθώ να καταλάβω τι κατανάλωση έχει αλλα δεν μπορώ να βγάλω να άκρη..

Cooling Capacity :14200 btu (κατανοητο)

Heating Capacity :15000 btu (κατανοητο)

Cooling Power Input: 1080W (?)

Heating Power Input: 997W (?)

Rated Power Input: 1700W (?)

H κατανάλωση του σε κανονικο φόρτο εργασίας είναι το 1080W / 997W ή το 1700W? Η άλλη κατανάλωση τι είναι?

Οταν υπολογίζουν το COP / EER , ποιά απο τις δυο καταναλώσεις χρησιμοποιούν?

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...