[S60 1st, 2nd Edition] Παιχνίδια

trod
 Κοινοποίηση

file teoter h apanthsh einai polu aplh pisteuw aplos den paei to mialo sou alla3e to xwro apo8hkeushs munhmatwn apo thn karta thlefwnou sthn memory card an to exeis kanei auto paei na pei oti to doom einai pio megalo apo 15mb pragma pou den nomizo
www.glafki.com

• Απαντήσεις 5,1χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος Aek21r (26 Φεβ. 2004 , 21:02)

koita egw to rayaman kai ta alla games pou aneferes den exoun blz egw pou exw uperu8res pws 8a metaferw olo to fakelo sto e:/systems/aps den mporw ena ena 8a mou parei xronia .... uparxei kapio programa na to metaferw olo meso uperu8res ? oso gia to fifa2004 ema8a oti pezei gia osous den to 3eroun pas to 6rav sto e:/system/aps/6rav

Μπορείς να μεταφέρεις όλο το φάκελο rayman3 όπως ξεζιπάρεται, σε ένα άλλο φάκελο της κάρτας μνήμης και από εκεί με cut και paste στο e:\system\apps. θα σου πάρει αρκετή ώρα βέβαια η διαδικασία.... Προτείνω να πάρεις ένα card reader (έχει και το ΠΛΑΙΣΙΟ) και να γράψεις κατευθείαν στην κάρτα μνήμης (system\apps) το φάκελο του rayman3. Έτσι γλιτώνεις πολύ χρόνο και κόπο πίστεψέ με ;) ;) ;)

MONEY MAKES THE WORLD GO ROUND...

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος kostaschr (27 Φεβ. 2004 , 01:45)

mesa sto fakello tou fifa pou ton kaneis unzip iparxei kapios fakelllos Lib. Ti rolo varaei

tha pareis to periexomeno tou fakelou libs kai tha to valeis mesa sto system/libs tis kartas mnimis sou.auto tha to kaneis apo to pc me aplo copy/paste.
iPhone XS-Max 256GB | iPhone 7 128GB | Xiaomi Redmi Note 3 32GB

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος kostaschr (27 Φεβ. 2004 , 12:48)

kai kati allo to ekana afto kai molis paei na kanei load na arxisei to paixnidi molis ftanei sto telos me petaei e3o

:(

nai mou to ekane kai mena auto stin arxi..einai giati den to ekanes sosta!koitakse loipon.exeis dio fakelous.ena "libs" kai ena "6rav" an den kanw lathos.tha pareis ton fakelo 6rav kai tha ton valeis sto system/apps tis kartas mnimis sou kai tha pareis to periexomeno tou libs kai tha to valeis mesa ston fakelo /system/libs tis kartas mnimis sou pali!auto egw epeidi exw n-gage kai me to kalodio usb mporw na to kanw apo ton ipologisti.den kserw ti exeis esu kai pws mporeis na to kaneis.pantos auta prepei na kaneis!An ginoun sosta tote to game trexei kanonika..

κατι σελιδες πριν υπηρχε καποιο κολπο για τι φιφα και για αλλα παιχνιδια n-nage.το δοκιμασε κανεις????

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος Jim87 (26 Φεβ. 2004 , 17:38)

Aν μπορεί και σε εμένα να το στείλει και σε εμένα

Eυχαριστώ. :)

Επίσης έχει κανένας αυτό το παιχνιδι ?

Υπάρχει περίπτωση να παίζει και στο κινητάκι μας

το παιχνιδι που λες ειναι αποκλειστικα για siemens και δεν νομιζω να βγει για νοκια :cry:

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος ALR (27 Φεβ. 2004 , 16:06)

auto egw epeidi exw n-gage kai me to kalodio usb mporw na to kanw apo ton ipologisti

...όντως μεγάλη διευκόλυνση. Δεν γνώριζα παλιότερα τη διαφορά και αναρωτιόμουν γιατί έκαναν ένα σωρό περίπλοκες διαδικασίες για να περάσουν αρχεία στα κινητά. Δηλαδή να υποθέσω ότι για εμάς ένας card reader είναι ψιλοάχρηστος;

(N-Gage Rox!)

EvEn DeAtH MaY DiE

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος kostaschr (27 Φεβ. 2004 , 12:48)

kai kati allo to ekana afto kai molis paei na kanei load na arxisei to paixnidi molis ftanei sto telos me petaei e3o

:(

αν έχεις N-GAGE σου απάντησαν παραπάνω... αν όμως έχεις 6600, παραθέτω την λύση του προβλήματός σου από nokiafree.org

----------------------------------------------------------------

Since GIANNISKM's method seems to not work I've found my own way to play Fifa 2004 on the 6600. Note that this is not a very user friendly method but at least it works! The only downside is that with my method you CAN'T save your game progress, just the option settings will keep stored. Ok let's start!

1) Install Fifa 2004 *****ed (engage) on your 6600 (if you've already installed it delete the folder "6RAV" in c/system/apps/ ).

2) Now launch your favourite file manager (I suggest SeleQ) and minimize it in the taskbar.

3) Start Fifa 2004, on the main menu choose the game you'd like to play (friendly or competition) and press "OK" till you get to the last screen before the game starts (the one with the picture of the N-Gage console with all the game controls).

4) Ok, now without closing Fifa, open the file manager that you had previously minimized in the taskbar and delete the file "compsave.dat" in c/system/apps/6RAV/

5) Now go back to Fifa (if the icon disappeared from the taskbar reopen it again from the menu) and press ok to start the game! Enjoy!

PLEASE NOTE: You'll have to do the above steps EVERYTIME you are on the point to start a new match otherwise the game will crash! I'll try to figure out an easier way to play Fifa on the 6600 later today (I have already some ideas..). In the meantime enjoy with this! :)

the story of a ressurected blade!!!

>> soon to be released <<

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος kostaschr (27 Φεβ. 2004 , 22:51)

eno exo reader gia mmc den mou emfanizei ola ta files xreiazetai kapio programma?|

Δεν στα εμφανίζει γιατί προφανώς είναι hidden (συγκεκριμένα o φακελος "system"). Κάνε τον φανερό (από τα "folder options" των "tools" στο μενού του windows explorer, στο tab "view" => show hidden files and folders).

Μετά κάνε ό,το θες αλλά με προσοχή.

Και για καλό και κακό μόλις τελειώσεις ξανακάνε το "system" hidden .... :cool: :cool: :cool:

MONEY MAKES THE WORLD GO ROUND...

re paidia peite kana site gia to blizzard installer

se groops tou yahoo de mporw giati den eimai melos

sto mobility de kserw pou na paw kai sto mirc de kserw kai ekei pou na paw

kai an mporeite na mou peite pou yparxei site me roms gia emame!!!

thnx

Το μέλος έχει τη δυνατότητα προσθήκης εικόνας στην υπογραφή του με την χρήση του κώδικα «img», αρκεί αυτή να μην υπερβαίνει σε διαστάσεις τα 420x150 pixels και το μέγεθός της να μην υπερβαίνει τα 16.384 bytes.

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος VaDeR (28 Φεβ. 2004 , 05:38)

thnx

kalo tha itan na matheis na psaxneis.sto mirc iparxei oti mporei na theleis kai oti kiloforei gia ta kinita.epishs einai eukolo na gineis melos sto mobilityworld kai etsi katevazeis oti theleis apo kei.prosopika den brika to blz installer gia download se kapoio allo site..

thnx

sta yahoo groups DEN ine tipota na ginis melos (ena lepto kai telioses :) )

Efxaristo pili re paidia gia tin antapokrisi sas oti aporia exo kapio pallikari tha vrethei na mou tin lisei :) Exo valei to rayman kai omologo oti e3eplagika. Den perimena na antapokrinontai toso kala ta paxnidia tou ngage sto 6600. Osoi ta idan tous fanikan apistefta :)

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος kogos (28 Φεβ. 2004 , 01:16)

αν έχεις N-GAGE σου απάντησαν παραπάνω... αν όμως έχεις 6600, παραθέτω την λύση του προβλήματός σου από nokiafree.org

----------------------------------------------------------------

Since GIANNISKM's method seems to not work I've found my own way to play Fifa 2004 on the 6600. Note that this is not a very user friendly method but at least it works! The only downside is that with my method you CAN'T save your game progress, just the option settings will keep stored. Ok let's start!

1) Install Fifa 2004 *****ed (engage) on your 6600 (if you've already installed it delete the folder "6RAV" in c/system/apps/ ).

2) Now launch your favourite file manager (I suggest SeleQ) and minimize it in the taskbar.

3) Start Fifa 2004, on the main menu choose the game you'd like to play (friendly or competition) and press "OK" till you get to the last screen before the game starts (the one with the picture of the N-Gage console with all the game controls).

4) Ok, now without closing Fifa, open the file manager that you had previously minimized in the taskbar and delete the file "compsave.dat" in c/system/apps/6RAV/

5) Now go back to Fifa (if the icon disappeared from the taskbar reopen it again from the menu) and press ok to start the game! Enjoy!

PLEASE NOTE: You'll have to do the above steps EVERYTIME you are on the point to start a new match otherwise the game will crash! I'll try to figure out an easier way to play Fifa on the 6600 later today (I have already some ideas..). In the meantime enjoy with this! :)

Αυτό είναι πολύ κουραστικό, αν βαργιέσαι να κάνεις αυτά τα βήματα μπορείς να βρείς άλλες λυσεις στο irc

Ubuntu Linux

παιδια βοηθειαααα.Οποτε προσπαθω να εγκαταστησω ενα παιχνιδι μου γραφει οτι η εφαρμογη''childinstaller'' εκλεισε,και μου μπλοκαρει το κινητο και πρεπει στην συνεχεια να κανω επανεκκινηση.οποισ γνωριζει κατι....

exo balei kai ego to fifa 2004 alla otan pao na pexo pigenei mia xara mexri na kanei load ena friendly i oti agona kai na balo opou me petaei ekso kai leei oti i efarmogi ekleise

ti ftaiei;

episis exo balei kai to red faction to opio omos den anigei

kamia boithia;

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος pseniva (28 Φεβ. 2004 , 15:43)

παιδια βοηθειαααα.Οποτε προσπαθω να εγκαταστησω ενα παιχνιδι μου γραφει οτι η εφαρμογη''childinstaller'' εκλεισε,και μου μπλοκαρει το κινητο και πρεπει στην συνεχεια να κανω επανεκκινηση.οποισ γνωριζει κατι....

to epatha kai ego auto prin liges meres....den mporesa na vro alli lisi ektos apo to *#7370#.to ekana kai tora einai entaksi..an gnorizei kaneis kapia alli lisi as tin pei.

thnx

για roms emame νομιζω οτι υπαρχουν στο http://www.aivanet.com

Αρχικό Μήνυμα από το μέλος ALR (28 Φεβ. 2004 , 11:57)

kalo tha itan na matheis na psaxneis.sto mirc iparxei oti mporei na theleis kai oti kiloforei gia ta kinita.epishs einai eukolo na gineis melos sto mobilityworld kai etsi katevazeis oti theleis apo kei.prosopika den brika to blz installer gia download se kapoio allo site..

ma to 8ema einai oti sto mobility eimai melos alla de leei pou8ena gia downloads... kai exw faei frikh!!!

apo mirc ostoso de kserw thn tifla mou opote de kserw kai na psaxnw

sto yahoo pali exw mpei se kati groops alla oute kei vlepw pou8ena ta arxeia gia na katevasw tpt !!! kai to aivanet to kserw alla den exei gia roms gia emame :o

HELP :cry:

Το μέλος έχει τη δυνατότητα προσθήκης εικόνας στην υπογραφή του με την χρήση του κώδικα «img», αρκεί αυτή να μην υπερβαίνει σε διαστάσεις τα 420x150 pixels και το μέγεθός της να μην υπερβαίνει τα 16.384 bytes.