kpapas99 Δημ. September 12, 2005 Κοινοποίηση Δημ. September 12, 2005 Αν κατάλαβα καλά το ποσό που αναλογεί στις μεταφερόμενες "δωρεάν" κλήσεις δεν το αφαιρεί τον τρέχοντα μήνα αλλά το πιστώνει στον επόμενο λογαριασμό σε μορφή έκπτωσης. Αν είναι έτσι δεν καταλαβαίνω που βρίσκεται το πρόβλημα αφού ότι ΦΠΑ πληρώσεις τον γλιτώνεις τον επόμενο μήνα... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nkmet Δημ. September 12, 2005 Κοινοποίηση Δημ. September 12, 2005 Αν κατάλαβα καλά το ποσό που αναλογεί στις μεταφερόμενες "δωρεάν" κλήσεις δεν το αφαιρεί τον τρέχοντα μήνα αλλά το πιστώνει στον επόμενο λογαριασμό σε μορφή έκπτωσης. Αν είναι έτσι δεν καταλαβαίνω που βρίσκεται το πρόβλημα αφού ότι ΦΠΑ πληρώσεις τον γλιτώνεις τον επόμενο μήνα... Το πρόβλημα είναι κατ'αρχήν πως κανείς συνδρομητής δε γνώριζε πως θα χρεωνόταν τις μεταφερόμενες δωρεάν κλήσεις ούτε αναφέρεται πουθενά κάτι τέτοιο (ούτε καν ψιλά γράμματα). Αντίθετα νόμιζε πως μιλούσε δωρεάν...τώρα η λογική του "πλήρωσε τώρα και στα επιστρέφουμε μετά" δεν έχει καμία σχέση με μεταφορά δωρεάν χρόνου ομιλίας. Επίσης, μη ξεχνάς πως εν αγνοία του (έχει σημασία πως δε το γνωρίζει μέχρι να το δει στο λογαριασμό) ο κάθε συνδρομητής επιβαρύνεται με Πάγια, Κόστος υποτιθέμενου δωρεάν χρόνου, μηνύματα, φόρο συνδρομητών κλπ και ΦΠΑ σε όλα αυτά (19%). Είναι αδύνατον να σου επιστρέψουν το ΦΠΑ αφού δε μπορούν να τον επιμερίσουν. Αυτό που σκέφτομαι πως θα κάνουν είναι να σου αφαιρέσουν από το σύνολο των τελών την αξία των δωρεάν κλήσεων και μετά να σου βγάλουν φορους και ΦΠΑ στο σύνολο...εσύ όμως θα έχεις πληρώσει ήδη παραπάνω ΦΠΑ στον πρώτο λογαριασμό (αφού είναι μεγαλύτερο το ποσό), άρα είσαι μέσα έτσι κι αλλιώς...Πιστεύω να κατάλαβες την απάτη. Κυρίως όμως στέκομαι στην παραπλάνηση των συνδρομητών... Παράθεση http://sfx-images.mozilla.org/affiliates/Buttons/88x31/get.gif Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hostis Δημ. September 13, 2005 Κοινοποίηση Δημ. September 13, 2005 Κανονικά ο ΦΠΑ πρέπει να επιστραφεί. Η αχρεώστητη είσπραξή του οφείλεται σε αδυναμία/ ανοησία της Βόνταφον. Στην ουσία έχουμε πληρώσει 2 φορές ΦΠΑ για τα ίδια λεπτά! (Μία φορά με το πάγιο του Ιουλίου που τα περιελάμβανε, και τη δεύτερη φορά λόγω της ανοησίας της Βόνταφον) Είναι δυνατόν να υφίσταται ο πελάτης τις συνέπειες από τα σφάλματα ή τις αδυναμίες της εταιρείας; :down: Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.