Jump to content

ΑΚΥΡΩΣΗ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΙΜΟ WIND


 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Καλησπέρα σε όλους,

 

Να σας παρουσιάσω και εγώ την εμπειρία μου με τις απαράδεκτες εταιρίες τηλεφωνίας.

 

Με παίρνει η Nova κάνει προσφορά 17-Οκτ, τους λέω έχω συμβόλαιο με την Wind που λήγει 13/12/18, μου λένε η προσφορά που σου κάνουμε θα ισχύσει από 14/12/18, τους λέω άμα είναι έτσι πολύ ωραία. Μου στέλνουν συμβόλαιο το οποίο γράφει επάνω ενεργοποίηση 14/12/18, το υπογράφω. Σήμερα η σύνδεση μου στην Νοva έχει ενεργοποιηθεί 25- Οκτ. Παίρνω τηλ Nova τους λέω έχει γίνει λάθος, μου λένε πάρε την Wind για υπαναχώρηση, παίρνω Wind μου λένε ότι και να κάνεις θα πληρώσεις 480+ ευρώ είτε μείνεις στην Nova είτε κάνεις νέο συμβόλαιο σε μας. Σε πρώτη φάση έχω στείλει email και ζητάω το ηχητικό ντοκουμέντο της ηχητικού συμβολαίου. (πριν 2 ώρες)

 

Δηλαδή η Nova με πουλάει στεγνά και η Wind ζητά 500 ευρώ τον 22 μήνα από τους 24, και άντε τις απατεωνιές της WIND τις ξέρω και είμαι προσεκτικός, η Νova που αθετεί το συμβόλαιο και λέει έχει γίνει λάθος, εγώ το πληρώνω το λάθος ???

 

Επιλογές να κινηθώ κάπως υπάρχουν? Οι 14 μέρες υπαναχώρησης δεν έχουν περάσει αλλά αν γυρίσω θα έχω και 480+ χρέος και νέο συμβόλαιο να με κρατάει. Για δυνατούς λύτες…

Ευχαριστώ

Αντώνης

Link to comment
Share on other sites

Πρόκειται για καραμπινατη απατεωνια της nova και που να φανταστείς κάτι τέτοιο ! Θα έπρεπε όμως, για να μην τρέχεις τώρα, να ήξερες πόση είναι η ποινή πρόωρης αποδέσμευσης και να περίμενες για καλό και για ΚΑΚΟ έως 14/12/18.

Βεβαίως έχεις ΑΠΟΛΥΤΟ δίκαιο, αλλά άντε να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας!

ΥΓ.

Η nova το έκανε εσκεμμένα !!!! Άσε να τον ενεργοποιήσουμε, δήθεν κατά λάθος και ας τρέχει ύστερα αυτός !

Link to comment
Share on other sites

Παρατήρησα οτι υπάρχει κατηγορία "Forthnet - Nova support" μήπως θα έπρεπε να δημιουργήσω νέο νήμα εκεί? είμαι νέος στο φόρουμ και δεν ξέρω. Απλά δεν θα ήθελα να μεταφερθεί εκεί το υπάρχών νήμα και να μου πουν δώσε μας στοιχεία και να το κλείσουν τι λέτε?

 

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Μια καταγγελία στην Ε.Ε.Τ.Τ. και μια επιστολή στην WIND στην οποία θα λές ότι δεν τους οφείλεις τίποτα διότι δεν έφυγες εσύ ποτέ από το δίκτυο τους αλλά άλλοι ενεργώντας παρανόμως και χωρίς την έγκριση σου σε μετέφεραν στο δίκτυο τους.

Αυτό νομίζω θα βοηθήσει.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ Vasileios για τις πληροφορίες. Έχω βρει την "Διαδικασία υποβολής αιτήματος /καταγγελίας" στον ιστοχώρο της Ε.Ε.Τ.Τ. και θα την χρησιμοποιήσω αν χρειαστεί. Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι θα χρειαστεί. Η Wind δεν μου έχει στείλει λογαριασμό με το χρέος ακόμα, όταν το κάνει θα έχουν περάσει οι 14 μέρες υπαναχώρησης, και δεν ξέρω αν θα αλλάξουν τα δεδομένα αν γίνει αυτό. Έχω πάρει 3 τηλέφωνα χθες στην Nova και 2 στην Wind, έχω στείλει email στην Nova χθες εξηγώντας την κατάσταση με κοινοποίηση στην wind και ζητώ και το ηχητικό συμβόλαιο για δεύτερη πιστοποίηση του λάθους-παρανομίας της Nova. Είτε πήρα 5 τηλέφωνα χθες είτε όχι το αποτέλεσμα είναι 0. Στο email δεν έχει απαντήσει κανείς ακόμα και δεν ξέρω αν θα απαντήσουν καν. Κάνω κάποια κίνηση τώρα ή περιμένω? Το σίγουρο είναι σε επόμενη επικοινωνία θα σημειώνω και ονόματα.

 

Μια καταγγελία στην Ε.Ε.Τ.Τ. και μια επιστολή στην WIND στην οποία θα λές ότι δεν τους οφείλεις τίποτα διότι δεν έφυγες εσύ ποτέ από το δίκτυο τους αλλά άλλοι ενεργώντας παρανόμως και χωρίς την έγκριση σου σε μετέφεραν στο δίκτυο τους.

Αυτό νομίζω θα βοηθήσει.

 

Πήρε χθες η Wind για νέο συμβόλαιο, δεν θέλαμε νέο συμβόλαιο. Πήρε σήμερα η Nova δεν μπορείτε να είστε σε εμάς πρέπει να κάνετε νέο συμβόλαιο με την wind. Αυτή την πρόταση μου κάνανε και στα 5 τηλέφωνα που πήρα στις 25-oct. H wind ήθελε νέο συμβόλαιο και να κολλήσει το χρέος διακοπής 480+ στο νέο συμβόλαιο, και προφανώς άμα κάνω νέο συμβόλαιο δεν θα μπορώ να φύγω από την Wind ούτε μετά από 2 χρόνια γιατί θα υπάρχει το χρέος. Σκέφτομαι να κάνω νέο συμβόλαιο με την Wind μόνο και μόνο άν δεν θα υπάρξει το πρόστιμο διακοπής και μου σταλεί η επιβεβαίωση με email. Θα πάρω σήμερα τηλ την Wind για περισσότερες πληροφορίες. Vasileios τα φώτα σου παρακαλώ

Edited by XP130TD
Link to comment
Share on other sites

Γράψε στο νήμα της Νόβα εδώ. Έχω παρατηρήσει ότι απαντούν αμέσως και είναι εξυπηρετικοί.

 

 

Στάλθηκε από το ONEPLUS A6003 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Το έχουμε πεί αρκετές φορές

 

ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΝΑ ΥΠΟΣΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΡΟΧΟΙ, ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΙΤΗΣΗ ΦΟΡΗΤΟΤΗΤΑΣ ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΛΗΞΕΙ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΜΑΣ

 

Βάλτε το στην πρώτη σελίδα σε όλα τα threads μπας και το καταλάβουμε κάποια στιγμή.

Οι πάροχοι για να πουλήσουν θα μας τάξουν οτιδήποτε μπορείτε να φανταστείτε..

 

Επί του συγκεκριμένου θέματος η ευθύνη βαραίνει την Nova που αθέτησε τους όρους του συμβολαίου (αρκεί στο συμβόλαιο να αναγράφεται όντως οτι θα σε μετέφεραν στις 14/12/2018.)

 

Απείλησε τους με αγωγή και μίλησε με συνήγορο καταναλωτή και ΕΕΤΤ.

Link to comment
Share on other sites

Σε συνέχεια των κινήσεων μου να αναφέρω ότι επικοινώνησα με την Κυρία Γ**** από σταθερό **** στις 30/10 11:00 π.μ εκπρόσωπο της Wind η οποία αναφέρει ότι κάποιος της ζήτησε να κάνει προσφορά και τίποτα άλλο. Δεν γνωρίζει τίποτα άλλο. Οπότε δεν κάνω καμία κίνηση. Όσον αφορά το "η ευθύνη βαραίνει την Nova που αναφέρει ο babakos" να ρωτήσω με τι στοιχεία έδωσε η Wind την γραμμή στην Nova; κάποια στοιχεία θα πρέπει να παρουσίασε η Nova. Τα στοιχεία αυτά ήταν παραποιημένα; (Έγγραφο συμβόλαιο , ηχογραφημένο συμβόλαιο) η μήπως τα παρέβλεψε εσκεμμένα η Wind;
Link to comment
Share on other sites

Οι πάροχοι έχουν ένα online σύστημα μέσω του οποίου χειρίζονται τα αιτήματα φορητότητας. Η Nova έστειλε αίτημα φορητότητας στην Wind με τα στοιχεία της αίτησης σύμβασης που έγινε (έστω και τηλεφωνικά) . H Wind απλά κοιτάζει αν τα στοιχεία του συνδρομητή ειναι σωστά (Ονοματεπώνυμο , ΑΦΜ, στοιχεία σύνδεσης) και εάν είναι OK αποδεσμεύει τη γραμμή ή κάνει αντιπροσφορά στον πελάτη. Αυτό πλέον με το νέο κανονισμό δεν είναι πάντα εφικτό. Πιθανές οικονομικές οφειλές (όπως στην περίπτωση αυτή λόγω πρόωρης αποδεσμευσης) δεν αποτελούν λόγο απόρριψης της φορητότητας διότι απαιτώνται από τον συνδρομητή κατά την εκκαθάριση. Δεν ξέρω γιατί δεν σε κάλεσαν για ενημέρωση αλλά τυπικά δεν είναι υποχρεωμένοι να το κάνουν...

 

Παρότι πολλές φορές έχουμε κατηγορήσει την Wind για τέτοια θέματα (και όχι άδικα) στην περίπτωση αυτή το λάθος ειναι δικό σου και κυρίως της Nova και εκεί πρέπει να στραφείς για να βρεις το δίκιο σου διότι πρόκειται για καθαρή περίπτωση εξαπάτησης..

Edited by babakos
Link to comment
Share on other sites

Guest Bernadi7

Κάνε τις κινήσεις που σε συμβουλεύει ο Vasileios, στείλε και μια παραπάνω καταγγελία στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, αλλά κάντες σύντομα. Μην περιμένεις να βρείς λύση μεταξύ τηλεφώνων σε Wind/Nova. Για δική σου διευκόλυνση, αν έχεις κρατήσει όνομα, τηλέφωνο, ημερομηνία κι ώρα που σε κάλεσαν για την προσφορά της Nova, τόσο το καλύτερο, για να τ' αναφέρεις. Επίσης, να σκανάρεις και να τους επισυνάψεις στην καταγγελία τη σελίδα συμβολαίου που αναγράφει ότι η ενεργοποίηση θα γίνει το Δεκέμβριο.

 

Να εκφράσω μια απορία: όταν σου είπαν για την προσφορά, ότι θα ισχύσει από το Δεκέμβριο, δε μπήκες σε σκέψεις? Από τώρα μέχρι το Δεκέμβρη, ποιος ζεί, ποιος πεθαίνει.. Συν ότι, μέχρι τότε σίγουρα θα βρισκόταν και κάτι ελκυστικότερο. Μου κάνει εντύπωση που δε φρέναρε η Wind την αίτηση, συνήθως αυτοί είναι γύπες, δεν αφήνουν τίποτα έτσι στην τύχη.

 

Εύχομαι να βρείς το δίκιο σου.

Link to comment
Share on other sites

Κάνε τις κινήσεις που σε συμβουλεύει ο Vasileios, στείλε και μια παραπάνω καταγγελία στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή, αλλά κάντες σύντομα. Μην περιμένεις να βρείς λύση μεταξύ τηλεφώνων σε Wind/Nova. Για δική σου διευκόλυνση, αν έχεις κρατήσει όνομα, τηλέφωνο, ημερομηνία κι ώρα που σε κάλεσαν για την προσφορά της Nova, τόσο το καλύτερο, για να τ' αναφέρεις. Επίσης, να σκανάρεις και να τους επισυνάψεις στην καταγγελία τη σελίδα συμβολαίου που αναγράφει ότι η ενεργοποίηση θα γίνει το Δεκέμβριο.

 

Να εκφράσω μια απορία: όταν σου είπαν για την προσφορά, ότι θα ισχύσει από το Δεκέμβριο, δε μπήκες σε σκέψεις? Από τώρα μέχρι το Δεκέμβρη, ποιος ζεί, ποιος πεθαίνει.. Συν ότι, μέχρι τότε σίγουρα θα βρισκόταν και κάτι ελκυστικότερο. Μου κάνει εντύπωση που δε φρέναρε η Wind την αίτηση, συνήθως αυτοί είναι γύπες, δεν αφήνουν τίποτα έτσι στην τύχη.

 

Εύχομαι να βρείς το δίκιο σου.

 

Άμα γίνει καταγγελία το πολύ πολύ να ακυρωθεί το συμβόλαιο με την Nova, το οποίο είναι κάτι που θέλουν όλοι εκτός από μένα. Εγώ αυτό που θέλω είναι τα συμφωνημένα. H Wind θέλει καινούριο συμβόλαιο με χρέος. Η Nova θέλει να με διώξει για να φύγει η ευθύνη. Οποίος έκανε λάθος να πληρώσει. Δεν θα διορθώσω εγώ το λάθος τους κάνοντας νέο συμβόλαιο για να παραγραφεί το λάθος. Δεν βρίσκω τον λόγο να βιαστώ. Έχω συμβόλαιο με την Nova για 2 Χρόνια. Αν για κάποιο λόγο αποφασίσει η Nova να κόψει το συμβόλαιο μονομερώς υποπίπτει σε νέο παράπτωμα και παραδέχεται προφανώς το λάθος της. H Wind από την άλλη αν θέλει κόστος διακοπής ας το ζητήσει από τον υπεύθυνο της διακοπής ή ας πάρει τηλέφωνο να τους εξηγήσω. Όσον αφορά την απορία σου, τους ρώτησα στην Nova και τους είπα πάρτε τον Δεκέμβριο με αυτήν την προσφορά, είπαν ότι η προσφορά ισχύει τώρα και μπορείς να την κλείσεις τώρα με ενεργοποίηση στις 14 Δεκέμβριου.

Μπορεί οι γύπες και το όρνεα να τρέφονται με ψοφίμια και ετοιμοθάνατα όντα, But this one is alive.

Link to comment
Share on other sites

Από τη στιγμή που σε ενεργοποίησε η Nova χωρίς τη θέλησή σου, ζήτα να σου επιστρέψει η Nova τα 480€ σε τραπεζικό σου λογαριασμό. Εγώ αυτό θα έκανα με τα ονόματα όσων έχω μιλήσει και υπογράφοντας το συμβόλαιο που έλεγε πως θα ενεργοποιηθείς το Δεκέμβρη!
Link to comment
Share on other sites

H Wind δεν τα ζήτησε σε λογαριασμό ακόμα, μόνο τηλεφωνικά. Ας έρθουν πρώτα γραπτά, ας πάρουν μετά τηλέφωνο να τα ζητήσουν και μετά ας κάνουν ότι θέλουν μεταξύ τους, δεν εμπλέκομαι, και δεν ασχολούμαι. Η Nova τελικά δεν θέλει να με διώξει απλά είμαι ελεύθερος να φύγω λέει. Αμ δε. Το χειρότερο σενάριο είναι να με κόψει νύχτα η Nova, μετά θα υπάρξει πρόβλημα.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Παίρνει χθες η Nova και ρωτάει Nova:"τι κάνατε με τη σύνδεση?" Απάντηση "Τίποτα" Νova :¨δεν είστε στην Nova" Απάντηση: "Δεν πειράζει σε λίγο δεν θα έχω τηλέφωνο."

Η καταγγελία μοιάζει μονόδρομος διπλής κατεύθυνσης! Ας έρθουν λάθος νούμερα σε λογαριασμούς και τα λέμε.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Σε συνέχεια του τελευταίου μηνύματος.. Είμαστε τελικά στην Νova από τότε που ενεργοποίησαν την γραμμή στις 25-Oct μέχρι και τώρα. Η Wind έστειλε λογαριασμό στα 410 Ευρώ.. Ξαναέστειλε λογαριασμό μέσω δικηγόρου που διαχειρίζεται κόκκινα δάνεια (κοράκια νομίζω τους λένε) με τον οποίο επικοινώνησα, ο οποίος έκανε έκπτωση και το ποσό πήγε στα 300 Ευρώ. Σήμερα έκανα τραπεζική μεταφορά και τον πλήρωσα.

 

Η Ψυχική Υγεία δεν αξίζει 300 Ευρώ. Και για να βρεις δικαιοσύνη πρέπει να την αγοράσεις ακριβά.

 

γύπες/κοράκια vs Ant0nios σημειώσατε 1

 

Περαστικά μου

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς με αυτό τον τρόπο έκανες μάγκα την wind. Αν ήμουν στη θέση σου δεν θα πλήρωνα ούτε cent. Τουλάχιστον έκανες καταγγελία στην ΕΕΤΤ;
[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Έστειλα email (7/2/19) στην nova για να τους ενημερώσω ότι το πρόστιμο οφείλεται σε δικό τους λάθος ώστε να επανορθώσουν και ότι θα προβώ σε γραπτή καταγγελία και στην συνέχεια σε online στην ΕΕΤΤ εάν αποβεί άκαρπη η επικοινωνία.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Επικοινώνησε σήμερα (12-Μαρ) η Nova με τον πατέρα μου να τους στείλουμε το λογαριασμό της Wind με το πρόστιμο ώστε να το πληρώσουν. Στο email που τους έστειλα δεν απάντησαν. Παραμένω επιφυλακτικός.
Link to comment
Share on other sites

Τεσσεραμιση μήνες μετά, το ποσό που έδωσα στην εισπρακτική επιστράφηκε σε μένα απο την Nova σήμερα μετα απο αποστολή με email των δικαιολογητικών λογαρισμός Wind , Λογαριασμός εισπρακτικής, αντιγραφο κατάθεσης κατόπιν συννενοησης,

 

Ενα μεγάλο ευχαριστώ στα μέλη του forum.

 

Και για αυτους που κρατανε σκορ

γύπες/κοράκια vs Φοίνιξ σημειώσατε x

 

και για μουσική υπόκρουση Disturbed - No More αφιερωμένο σε όλους.

:bow:

Link to comment
Share on other sites

Τεσσεραμιση μήνες μετά, το ποσό που έδωσα στην εισπρακτική επιστράφηκε σε μένα απο την Nova σήμερα μετα απο αποστολή με email των δικαιολογητικών λογαρισμός Wind , Λογαριασμός εισπρακτικής, αντιγραφο κατάθεσης κατόπιν συννενοησης,

 

 

 

Ενα μεγάλο ευχαριστώ στα μέλη του forum.

 

 

 

Και για αυτους που κρατανε σκορ

 

γύπες/κοράκια vs Φοίνιξ σημειώσατε x

 

 

 

και για μουσική υπόκρουση Disturbed - No More αφιερωμένο σε όλους.

 

:bow:

Δεν έχει και άδικο... Ορίστε κάτι που ταιριάζει απόλυτα στην περίσταση

 

http://s33.postimg.org/4rv5rf5in/IMG_20160603_140152.jpg

https://telegram.org

Link to comment
Share on other sites

Τεσσεραμιση μήνες μετά, το ποσό που έδωσα στην εισπρακτική επιστράφηκε σε μένα απο την Nova σήμερα μετα απο αποστολή με email των δικαιολογητικών λογαρισμός Wind , Λογαριασμός εισπρακτικής, αντιγραφο κατάθεσης κατόπιν συννενοησης,

 

Ενα μεγάλο ευχαριστώ στα μέλη του forum.

 

Και για αυτους που κρατανε σκορ

γύπες/κοράκια vs Φοίνιξ σημειώσατε x

 

και για μουσική υπόκρουση Disturbed - No More αφιερωμένο σε όλους.

:bow:

 

Εγώ θα έλεγα ότι: γύπες/κοράκια vs Φοίνιξ σημειώσατε 2 αφού είσαι στην εταιρεία που ήθελες, με το πρόγραμμα που ήθελες, χωρίς καμία επιβάρυνση τελικά :cool:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...