Jump to content

Ant0nios

Members
  • Δημοσιεύσεις

    13
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About Ant0nios

  • Ημ. Γέννησης Μάρτιος 26

Ant0nios's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Φήμη

  1. Τεσσεραμιση μήνες μετά, το ποσό που έδωσα στην εισπρακτική επιστράφηκε σε μένα απο την Nova σήμερα μετα απο αποστολή με email των δικαιολογητικών λογαρισμός Wind , Λογαριασμός εισπρακτικής, αντιγραφο κατάθεσης κατόπιν συννενοησης, Ενα μεγάλο ευχαριστώ στα μέλη του forum. Και για αυτους που κρατανε σκορ γύπες/κοράκια vs Φοίνιξ σημειώσατε x και για μουσική υπόκρουση Disturbed - No More αφιερωμένο σε όλους. :bow:
  2. Επικοινώνησε σήμερα (12-Μαρ) η Nova με τον πατέρα μου να τους στείλουμε το λογαριασμό της Wind με το πρόστιμο ώστε να το πληρώσουν. Στο email που τους έστειλα δεν απάντησαν. Παραμένω επιφυλακτικός.
  3. Έστειλα email (7/2/19) στην nova για να τους ενημερώσω ότι το πρόστιμο οφείλεται σε δικό τους λάθος ώστε να επανορθώσουν και ότι θα προβώ σε γραπτή καταγγελία και στην συνέχεια σε online στην ΕΕΤΤ εάν αποβεί άκαρπη η επικοινωνία.
  4. Σε συνέχεια του τελευταίου μηνύματος.. Είμαστε τελικά στην Νova από τότε που ενεργοποίησαν την γραμμή στις 25-Oct μέχρι και τώρα. Η Wind έστειλε λογαριασμό στα 410 Ευρώ.. Ξαναέστειλε λογαριασμό μέσω δικηγόρου που διαχειρίζεται κόκκινα δάνεια (κοράκια νομίζω τους λένε) με τον οποίο επικοινώνησα, ο οποίος έκανε έκπτωση και το ποσό πήγε στα 300 Ευρώ. Σήμερα έκανα τραπεζική μεταφορά και τον πλήρωσα. Η Ψυχική Υγεία δεν αξίζει 300 Ευρώ. Και για να βρεις δικαιοσύνη πρέπει να την αγοράσεις ακριβά. γύπες/κοράκια vs Ant0nios σημειώσατε 1 Περαστικά μου
  5. Παίρνει χθες η Nova και ρωτάει Nova:"τι κάνατε με τη σύνδεση?" Απάντηση "Τίποτα" Νova :¨δεν είστε στην Nova" Απάντηση: "Δεν πειράζει σε λίγο δεν θα έχω τηλέφωνο." Η καταγγελία μοιάζει μονόδρομος διπλής κατεύθυνσης! Ας έρθουν λάθος νούμερα σε λογαριασμούς και τα λέμε.
  6. H Wind δεν τα ζήτησε σε λογαριασμό ακόμα, μόνο τηλεφωνικά. Ας έρθουν πρώτα γραπτά, ας πάρουν μετά τηλέφωνο να τα ζητήσουν και μετά ας κάνουν ότι θέλουν μεταξύ τους, δεν εμπλέκομαι, και δεν ασχολούμαι. Η Nova τελικά δεν θέλει να με διώξει απλά είμαι ελεύθερος να φύγω λέει. Αμ δε. Το χειρότερο σενάριο είναι να με κόψει νύχτα η Nova, μετά θα υπάρξει πρόβλημα.
  7. Άμα γίνει καταγγελία το πολύ πολύ να ακυρωθεί το συμβόλαιο με την Nova, το οποίο είναι κάτι που θέλουν όλοι εκτός από μένα. Εγώ αυτό που θέλω είναι τα συμφωνημένα. H Wind θέλει καινούριο συμβόλαιο με χρέος. Η Nova θέλει να με διώξει για να φύγει η ευθύνη. Οποίος έκανε λάθος να πληρώσει. Δεν θα διορθώσω εγώ το λάθος τους κάνοντας νέο συμβόλαιο για να παραγραφεί το λάθος. Δεν βρίσκω τον λόγο να βιαστώ. Έχω συμβόλαιο με την Nova για 2 Χρόνια. Αν για κάποιο λόγο αποφασίσει η Nova να κόψει το συμβόλαιο μονομερώς υποπίπτει σε νέο παράπτωμα και παραδέχεται προφανώς το λάθος της. H Wind από την άλλη αν θέλει κόστος διακοπής ας το ζητήσει από τον υπεύθυνο της διακοπής ή ας πάρει τηλέφωνο να τους εξηγήσω. Όσον αφορά την απορία σου, τους ρώτησα στην Nova και τους είπα πάρτε τον Δεκέμβριο με αυτήν την προσφορά, είπαν ότι η προσφορά ισχύει τώρα και μπορείς να την κλείσεις τώρα με ενεργοποίηση στις 14 Δεκέμβριου. Μπορεί οι γύπες και το όρνεα να τρέφονται με ψοφίμια και ετοιμοθάνατα όντα, But this one is alive.
  8. Σε συνέχεια των κινήσεων μου να αναφέρω ότι επικοινώνησα με την Κυρία Γ**** από σταθερό **** στις 30/10 11:00 π.μ εκπρόσωπο της Wind η οποία αναφέρει ότι κάποιος της ζήτησε να κάνει προσφορά και τίποτα άλλο. Δεν γνωρίζει τίποτα άλλο. Οπότε δεν κάνω καμία κίνηση. Όσον αφορά το "η ευθύνη βαραίνει την Nova που αναφέρει ο babakos" να ρωτήσω με τι στοιχεία έδωσε η Wind την γραμμή στην Nova; κάποια στοιχεία θα πρέπει να παρουσίασε η Nova. Τα στοιχεία αυτά ήταν παραποιημένα; (Έγγραφο συμβόλαιο , ηχογραφημένο συμβόλαιο) η μήπως τα παρέβλεψε εσκεμμένα η Wind;
  9. Θα πάρω ένα τηλέφωνο στην Wind να δώ τι ισχύει σήμερα και άμα ισχύουν τα "παλια" θα γράψω και στο νήμα της Nova.
  10. Στην δικιά μου περίπτωση έχω ζητήσει αντίγραφο από την Παρασκευή 26-Οκτ. Δεν μου έχει σταλεί τίποτα, και σε μία γνωστή μου της είπαν μόνο με δικηγόρο. Ευτυχώς η αδερφή της ήταν δικηγόρος και τους πήρε τηλέφωνο και της εστάλη.
  11. Ευχαριστώ Vasileios για τις πληροφορίες. Έχω βρει την "Διαδικασία υποβολής αιτήματος /καταγγελίας" στον ιστοχώρο της Ε.Ε.Τ.Τ. και θα την χρησιμοποιήσω αν χρειαστεί. Είμαι σχεδόν σίγουρος ότι θα χρειαστεί. Η Wind δεν μου έχει στείλει λογαριασμό με το χρέος ακόμα, όταν το κάνει θα έχουν περάσει οι 14 μέρες υπαναχώρησης, και δεν ξέρω αν θα αλλάξουν τα δεδομένα αν γίνει αυτό. Έχω πάρει 3 τηλέφωνα χθες στην Nova και 2 στην Wind, έχω στείλει email στην Nova χθες εξηγώντας την κατάσταση με κοινοποίηση στην wind και ζητώ και το ηχητικό συμβόλαιο για δεύτερη πιστοποίηση του λάθους-παρανομίας της Nova. Είτε πήρα 5 τηλέφωνα χθες είτε όχι το αποτέλεσμα είναι 0. Στο email δεν έχει απαντήσει κανείς ακόμα και δεν ξέρω αν θα απαντήσουν καν. Κάνω κάποια κίνηση τώρα ή περιμένω? Το σίγουρο είναι σε επόμενη επικοινωνία θα σημειώνω και ονόματα. Πήρε χθες η Wind για νέο συμβόλαιο, δεν θέλαμε νέο συμβόλαιο. Πήρε σήμερα η Nova δεν μπορείτε να είστε σε εμάς πρέπει να κάνετε νέο συμβόλαιο με την wind. Αυτή την πρόταση μου κάνανε και στα 5 τηλέφωνα που πήρα στις 25-oct. H wind ήθελε νέο συμβόλαιο και να κολλήσει το χρέος διακοπής 480+ στο νέο συμβόλαιο, και προφανώς άμα κάνω νέο συμβόλαιο δεν θα μπορώ να φύγω από την Wind ούτε μετά από 2 χρόνια γιατί θα υπάρχει το χρέος. Σκέφτομαι να κάνω νέο συμβόλαιο με την Wind μόνο και μόνο άν δεν θα υπάρξει το πρόστιμο διακοπής και μου σταλεί η επιβεβαίωση με email. Θα πάρω σήμερα τηλ την Wind για περισσότερες πληροφορίες. Vasileios τα φώτα σου παρακαλώ
  12. Παρατήρησα οτι υπάρχει κατηγορία "Forthnet - Nova support" μήπως θα έπρεπε να δημιουργήσω νέο νήμα εκεί? είμαι νέος στο φόρουμ και δεν ξέρω. Απλά δεν θα ήθελα να μεταφερθεί εκεί το υπάρχών νήμα και να μου πουν δώσε μας στοιχεία και να το κλείσουν τι λέτε? Ευχαριστώ
  13. Καλησπέρα σε όλους, Να σας παρουσιάσω και εγώ την εμπειρία μου με τις απαράδεκτες εταιρίες τηλεφωνίας. Με παίρνει η Nova κάνει προσφορά 17-Οκτ, τους λέω έχω συμβόλαιο με την Wind που λήγει 13/12/18, μου λένε η προσφορά που σου κάνουμε θα ισχύσει από 14/12/18, τους λέω άμα είναι έτσι πολύ ωραία. Μου στέλνουν συμβόλαιο το οποίο γράφει επάνω ενεργοποίηση 14/12/18, το υπογράφω. Σήμερα η σύνδεση μου στην Νοva έχει ενεργοποιηθεί 25- Οκτ. Παίρνω τηλ Nova τους λέω έχει γίνει λάθος, μου λένε πάρε την Wind για υπαναχώρηση, παίρνω Wind μου λένε ότι και να κάνεις θα πληρώσεις 480+ ευρώ είτε μείνεις στην Nova είτε κάνεις νέο συμβόλαιο σε μας. Σε πρώτη φάση έχω στείλει email και ζητάω το ηχητικό ντοκουμέντο της ηχητικού συμβολαίου. (πριν 2 ώρες) Δηλαδή η Nova με πουλάει στεγνά και η Wind ζητά 500 ευρώ τον 22 μήνα από τους 24, και άντε τις απατεωνιές της WIND τις ξέρω και είμαι προσεκτικός, η Νova που αθετεί το συμβόλαιο και λέει έχει γίνει λάθος, εγώ το πληρώνω το λάθος ??? Επιλογές να κινηθώ κάπως υπάρχουν? Οι 14 μέρες υπαναχώρησης δεν έχουν περάσει αλλά αν γυρίσω θα έχω και 480+ χρέος και νέο συμβόλαιο να με κρατάει. Για δυνατούς λύτες… Ευχαριστώ Αντώνης
×
×
  • Create New...