NEXOT Δημοσιεύτηκε October 25, 2017 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε October 25, 2017 Καλησπέρα. Πριν μερικές μέρες αποφάσισα να αιτηθώ φορητότητα προς Nova. Στην πορεία όμως μου έκανε καλή προσφορά ο προηγούμενος πάροχος και αποφάσισα να ζητήσω ακύρωση της φορητότητας. Από εκείνη τη στιγμή (18/10) σας έχω στείλει έγγραφο από κατάστημα, 3 emails (20/10, 23/10 και 25/10) και μια κλήση διάρκειας 40 λεπτών (!), και παρόλαυτα ΔΕΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ σχετικά με το αίτημά μου. Κοινώς με έχετε απολύτως γραμμένο. Μπορώ να ρωτήσω ποιοι είναι οι μέσοι χρόνοι ανταπόκρισης της εταιρείας στα αιτήματα πελατών, για να τα διαβάζουν κι άλλοι; Όταν επρόκειτο να γίνει η φορητότητα προς εσάς τυχαία υπήρξε άμεση επικοινωνία την ίδια κιόλας μέρα; Έτσι συμπεριφέρεστε "τιμωρώντας" όσους δεν σας προτιμήσουν; Πιστεύετε ότι αυτός ο πελάτης θα γυρίσει ποτέ σε εσάς στο μέλλον ή μήπως δεν σας ενδιαφέρει; Σημ: Σας πληροφορώ ότι αύριο θα υποβληθεί καταγγελία προς ΕΕΤΤ, με όλα τα στοιχεία που έχω καταγράψει. Και είναι πολλά... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Forthnet_Rep_1 Δημ. October 25, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 25, 2017 Καλησπέρα NEXOT, Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας. Είναι σημαντικό να σημειώσουμε ότι όλες οι επικοινωνίες εξυπηρετούνται κατά προτεραιότητα και υπάρχει ανάλογη επικοινωνία από αρμόδιο συνάδελφο το συντομότερο δυνατό. Για να μπορέσουμε ωστόσο να ελέγξουμε τι έχει συμβεί και να βοηθήσουμε, θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε προσωπικό μήνυμα με κάποιο από τα στοιχεία που έχεις υποβάλει στην αίτησή σου (πχ. ΑΦΜ, αρ. τηλεφώνου κλπ); Αλέξης, Nova Support Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
NEXOT Δημ. October 25, 2017 Author Κοινοποίηση Δημ. October 25, 2017 Ευχαριστώ για την απάντηση. Σας έστειλα ΠΜ. Οπότε το "κατά προτεραιότητα" τι σημαίνει ακριβώς για τα απανωτά emails που σας έχω στείλει; Από τις 20/10 ακόμα δεν έχει έρθει η σειρά μου; Η αναμονή ενός πελάτη πλησιάζει τη 1 βδομάδα; Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Forthnet_Rep_1 Δημ. October 25, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 25, 2017 Έχουμε λάβει το pm σου, και έχουμε απαντήσει σχετικά. Κώστας, Nova Support Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
NEXOT Δημ. October 25, 2017 Author Κοινοποίηση Δημ. October 25, 2017 Σύμφωνα και με το sms που έχει σταλεί, το mail βρίσκεται υπό επεξεργασία και θα υπάρξει ενημέρωση σχετικά με την εξέλιξη του το συντομότερο δυνατό. Από την πλευρά μας, έχουμε φροντίσει για την κάθε δυνατή επίσπευση. Κώστας, Nova Support Μια από τα ίδια δηλαδή... Αναμονήηηη! Δεν καταλαβαίνουν ότι εγώ μόνο θα αποτρέψω όλο τον κύκλο μου από το να συνεργαστεί ποτέ μαζί τους;! Βάλε και όλους όσους διαβάζουν τη δημόσια διαμαρτυρία μου... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Forthnet_Rep_1 Δημ. October 26, 2017 Κοινοποίηση Δημ. October 26, 2017 Καλημέρα NEXOT, Κατανοούμε την αναστάτωση που έχει προκύψει από τα παραπάνω, ωστόσο σύμφωνα και με τα παραπάνω, το e-mail βρίσκεται υπό επεξεργασία και θα υπάρξει ανάλογη ενημέρωσή σου σχετικά με την εξέλιξη του το συντομότερο δυνατό. Θα θέλαμε να σε διαβεβαιώσουμε πως από την πλευρά μας, έχουμε φροντίσει για την κάθε δυνατή επίσπευση. Παραμένουμε στη διάθεσή σου. Αντώνης, Nova Support Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
NEXOT Δημ. November 1, 2017 Author Κοινοποίηση Δημ. November 1, 2017 Καλημέρα. Μπορείτε να με ενημερώσετε πώς μπορώ να κάνω ανάκληση της πάγιας εντολής για πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας; Ευχαριστώ. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Forthnet_Rep_1 Δημ. November 1, 2017 Κοινοποίηση Δημ. November 1, 2017 Καλησπέρα NEXOT, Σ' ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας. Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε ότι έχουμε λάβει το αντίστοιχο μήνυμά σου μέσω της ιστοσελίδας μας, το οποίο βλέπουμε ότι έχει απαντηθεί από το αρμόδιο τμήμα μας. Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς. Αλέξης, Nova Support Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
NEXOT Δημ. November 2, 2017 Author Κοινοποίηση Δημ. November 2, 2017 Καλησπέρα. Εξακολουθώ να μην έχω λάβει απάντηση στο ερώτημά μου. Μπορείτε να με ενημερώσετε πώς μπορώ να κάνω ανάκληση της πάγιας εντολής για πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας; Δεν μου δίνεται η δυνατότητα για login στο Myaccount με τους κωδικούς που μου έχετε στείλει, μάλλον επειδή δεν έχω ενεργή υπηρεσία στη Nova. Ευχαριστώ. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Forthnet_Rep_1 Δημ. November 2, 2017 Κοινοποίηση Δημ. November 2, 2017 Καλησπέρα NEXOT, Σε ευχαριστούμε που επικοινώνησες μαζί μας. Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως καθώς έχει πραγματοποιηθεί μεταφορά σε άλλο πάροχο και η υπηρεσία σου είναι ανενεργή, δεν υπάρχει δυνατότητα μεταβολής του τρόπου πληρωμής. Παραμένουμε στη διάθεσή σου. Γιώργος, Nova Support Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts