evgenios Δημοσιεύτηκε May 29, 2017 Κοινοποίηση Δημοσιεύτηκε May 29, 2017 Κατοικώ στον Παλαιόκηπο Γέρας, 22,5 χλμ μακρυά από την πόλη της Μυτιλήνης στο νησί της Λέσβου. Τον τελευταίο καιρό, περίπου 7 -8 ημέρες τώρα, παρατηρούνται αποσυνδέσεις με εκνευριστική συχνότητα, σχεδόν κάθε μέρα και σε αρκετές περιπτώσεις, αρκετές φορές μέσα στην ίδια μέρα...μάλιστα πολλές φορές μπορεί να μείνουμε χωρίς internet για μια ή δύο ώρες...ήρθε τεχνικός της Forthnet, τα βρήκε όλα οκ από θέμα σήματος και είπε ότι μπορεί να φταίει η καλωδίωση στο σπίτι. Άλλαξα καλωδίωση στο σπίτι και δεν άλλαξε η κατάσταση. Σύνδεσα και το modem κατευθείαν στα καλώδια του ΟΤΕ, χωρίς να παρεμβάλλεται το σπίτι και η κατάσταση είναι η ίδια , συχνές αποσυνδέσεις και μειωμένη ταχύτητα. Αύριο περιμένω πάλι τεχνικό της Forthnet να κάνει και να μετρήσει τι; τα αυτονόητα; Τόσο δύσκολο είναι να μεταφερθεί η βλάβη στον ΟΤΕ για να ελέγξουν το ΚΑΦΑΟ; Θα έχουμε κάποιου είδους αποζημίωση, μιας και ουσιαστικά το τελευταίο 10νθημερο έχουμε μειωμένη παροχή υπηρεσιών αφού ανά πάσα στιγμή μπορεί να μείνουμε χωρίς σύνδεση... Ευχαριστώ. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Forthnet_Rep_1 Δημ. May 29, 2017 Κοινοποίηση Δημ. May 29, 2017 Καλησπέρα evgenios, Θα ήθελες να μας ενημερώσεις σε pm με κάποιο στοιχείο της υπηρεσίας σου ώστε να μπορέσουμε να ελέγξουμε την αναφορά σου; Γεωργία, Nova Support Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
evgenios Δημ. June 7, 2017 Author Κοινοποίηση Δημ. June 7, 2017 Το συνεργείο του ΟΤΕ μόλις έφυγε από το σπίτι (σαν τελευταίος σταθμός, μετά από έλεγχο στο κέντρο, στο ΚΑΦΑΟ και στο εξωτερικό κουτί) Είπαν ότι δεν υπάρχει πρόβλημα από μεριά του ΟΤΕ και επί λέξη φταίει ο συγχρονισμός από την πλευρά της Forthnet. Αισθάνομαι ότι σαν πελάτης βρίσκομαι στην μέση ενός άλυτου προβλήματος (2 βδομάδες ταλαιπωρία). Να προχωρήσω σε καταγγελία; Ποιος θα μου δώσει πίσω 80€; (έδωσα 40€ για καινούριο modem-router ASUS και 40€ σε ηλεκτρολόγο και υλικά για καινούρια καλωδίωση στο σπίτι) Περιμένω αποτελέσματα και όχι τυποποιημένες απαντήσεις. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Forthnet_Rep_1 Δημ. June 7, 2017 Κοινοποίηση Δημ. June 7, 2017 Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά. Παραμένουμε στη διάθεσή σου για οτιδήποτε χρειαστείς. Γιώργος, Nova Support Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
evgenios Δημ. June 9, 2017 Author Κοινοποίηση Δημ. June 9, 2017 Καλημέρα, το πρόβλημα έχει λυθεί από προχθές, εν μέρει όμως. Δηλαδή πλέον έχω και internet αλλά με μειωμένη ταχύτητα (κλείδωνα στα 9+ και τώρα είμαι στα 4+) Μου είπαν ότι θα κάνουν κάτι για υψηλότερο συγχρονισμό. Έκτοτε δεν έχω καμία ενημέρωση. Βαρέθηκα να παίρνω στο 13831 και να ρωτάω για τα αυτονόητα, άσε που χρεώνομαι κιόλας (απαράδεκτο). Είμαι στα πρόθυρα αποχώρησης Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Forthnet_Rep_1 Δημ. June 9, 2017 Κοινοποίηση Δημ. June 9, 2017 Καλησπέρα evgenios, Θα θέλαμε να σε ενημερώσουμε πως έχουμε λάβει το προσωπικό σου μήνυμα και έχουμε απαντήσει σχετικά. Κώστας, Nova Support Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts