Jump to content

www.cubot.gr


FotisV
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 51
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

Έδωσα την ανακοίνωση και στη σελίδα του cubot.gr στο Facebook, απάντησε ότι τώρα γυρίζει από Κίνα αν κατάλαβα καλά και ότι θα βγάλει επίσημη ανακοίνωση και αυτός. Τώρα, από εκεί και πέρα, δεν έχω κάτι νεότερο να πω για το ζήτημα. Ίσως να τον σταμάτησαν τελωνείο και να καθυστερεί να έρθει.
Link to comment
Share on other sites

Έδωσα την ανακοίνωση και στη σελίδα του cubot.gr στο Facebook, απάντησε ότι τώρα γυρίζει από Κίνα αν κατάλαβα καλά και ότι θα βγάλει επίσημη ανακοίνωση και αυτός. Τώρα, από εκεί και πέρα, δεν έχω κάτι νεότερο να πω για το ζήτημα. Ίσως να τον σταμάτησαν τελωνείο και να καθυστερεί να έρθει.

:lol: :lol: :lol:

Έχει κανείς το τράκινγκ νάμπερ; :lol:

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας, δυστυχώς ταξιδεύω συνεχώς και μου είναι δύσκολο πραγματικά να γράφω αν και η αλήθεια είναι ότι η παρέα του forum είναι πραγματικά ευχάριστη. Κάποια στιγμή θα αναλύσω πολλές και εύλογες ερωτήσεις που διάβασα στο forum, ελπίζω τις ημέρες που ερχονται να μπορέσω να το κάνω.

 

Όσο για την απάντηση της απάντησης δεν ξέρω ποιος την έχει υπογράψει αλλα δεν ξέρει τι του γίνεται.

Έχω περίπου τα 320 emails από το 2014 που συνεργάστηκα σαν αγοραστής για την cubot.net, φωτογραφίες από την φιλοξενία του cubot manager στην εταιρεία μας, φωτογραφίες δικές μας να πίνουμε τσάι και να χαιρετιόμαστε σταυρωτά στα γραφεία τους στην κίνα, κάδρα με authorization και συμφωνίες αποκλειστικότητας, invitation letters και πολλά άλλα, οπότε καλό θα είναι ο γράφων να μαζέψει τις φαντασιώσεις του και να μας πει που θα στείλει το service στην Πολωνία για τον άτυχο πελάτη. Εν ανάγκη μια φωτογραφία από το service cubot στην Πολωνία... (αν έχει πάει... :)

Θα επανέλθω.... ευχαριστώ για την κατανόηση...

Link to comment
Share on other sites

καλημέρα σας, εγω απλά δεν καταλαβαινω πως ενω λέτε ότι το σερβις στην πολωνία ειναι κλειστό , πως θα εξυπηρετησετε τους πελάτες τών οποίων τα προβληματικά κινητά 'εχουν ηδη αποσταλεί και βρισκονται εκεί.

 

Αυτός είναι και ο λόγος που εκτάκτως πήγα ο ίδιος να δω τι γίνεται στην Πολωνία. Βλέποντας το τριτοκοσμικό δωμάτιο - service και τα δέματά μας πεταμένα σε ένα τραπέζι η επόμενη κίνηση ήταν να επισκευτώ τον ιδιοκτήτη της εταιρείας cubot στην Κίνα όπου και η απάντησή του ήταν σοκαριστική. Δεν υπάρχει τεχνική υποστήριξη για ένα κινητό αξίας 100 δολλαρίων μου είπε.... Αν θες καλή τεχνική υποστήριξη αγόρασε samsung με 300 δολλάρια και αν θες άριστη τεχνική υποστήριξη αγόρασε iphone με 800 δολλάρια. Γύρισα Ελλάδα και κλείσαμε το cubot.gr... κινεζιές τέλος!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σας, δυστυχώς ταξιδεύω συνεχώς και μου είναι δύσκολο πραγματικά να γράφω αν και η αλήθεια είναι ότι η παρέα του forum είναι πραγματικά ευχάριστη. Κάποια στιγμή θα αναλύσω πολλές και εύλογες ερωτήσεις που διάβασα στο forum, ελπίζω τις ημέρες που ερχονται να μπορέσω να το κάνω.

 

Όσο για την απάντηση της απάντησης δεν ξέρω ποιος την έχει υπογράψει αλλα δεν ξέρει τι του γίνεται.

Έχω περίπου τα 320 emails από το 2014 που συνεργάστηκα σαν αγοραστής για την cubot.net, φωτογραφίες από την φιλοξενία του cubot manager στην εταιρεία μας, φωτογραφίες δικές μας να πίνουμε τσάι και να χαιρετιόμαστε σταυρωτά στα γραφεία τους στην κίνα, κάδρα με authorization και συμφωνίες αποκλειστικότητας, invitation letters και πολλά άλλα, οπότε καλό θα είναι ο γράφων να μαζέψει τις φαντασιώσεις του και να μας πει που θα στείλει το service στην Πολωνία για τον άτυχο πελάτη. Εν ανάγκη μια φωτογραφία από το service cubot στην Πολωνία... (αν έχει πάει... :)

Θα επανέλθω.... ευχαριστώ για την κατανόηση...

photo από Πολωνία έχεις? αν είχες αποκλειστηκότητα γιατι εδώ και περίπου ένα χρόνο διαφημίζεται η Infoquest σαν επίσημος? γιατί λες τέρμα οι κινεζιές κλπ και στο άλλο σου site πουλάς ακόμα αυτό πχ?
Link to comment
Share on other sites

photo από Πολωνία έχεις? αν είχες αποκλειστηκότητα γιατι εδώ και περίπου ένα χρόνο διαφημίζεται η Infoquest σαν επίσημος? γιατί λες τέρμα οι κινεζιές κλπ και στο άλλο σου site πουλάς ακόμα αυτό πχ?

 

H info quest σύμφωνα με το whois του papaki.gr πήρε το domain τον Νοέμβριο του 2016. Πριν μερικούς μήνες δηλαδή αφότου δηλώσαμε τη διακοπή της συνεργασίας μας με την cubot.net.

http://www.cubot.gr/photos/domain.png

 

Κι μερικές φωτος από το πανευρωπαικό service στην Πολωνία.

http://www.cubot.gr/photos/1.jpg

http://www.cubot.gr/photos/2.jpg

http://www.cubot.gr/photos/3.jpg

 

 

 

Και για του λόγου το αληθές, δείτε και το email της cubot.net όταν την πληροφορηθηκε την ανακοίνωσή μας...

http://www.cubot.gr/photos/5.png

Keep walking....

Edited by FotisV
Link to comment
Share on other sites

@FotisV

- Άρα ήσασταν απλά "αγοραστές" (μεταπωλητές). Ούτε "επίσημοι", ούτε "αποκλειστικοί". Οπότε, μια χαρά τα λέει η ανακοίνωση της Cubot, που άλλωστε δεν παραπέμπει σε κανένα σέρβις στην Πολωνία, αλλά στην Infoquest (cubotgreece.gr), που έχει σέρβις στην Ελλάδα και στην ίδια.

- Η ανακοίνωσή σας λέει πράγματα όπως "Το Service δεν είχε στη διάθεσή του κανένα καινούργιο ανταλλακτικό με αποτέλεσμα ότι ανταλλακτικό ήταν διαθέσιμο ήταν από άλλες συσκευές που απλά τις ανακύκλωναν" και "Εντός του χώρου, με την ίδια έκπληξη συναντήσαμε τους 2 και μοναδικούς τεχνικούς με διαθέσιμα εργαλεία ένα κολλητήρι και ένα κατσαβίδι δίνοντάς μας την εντύπωση πως δε θα μπορούσαν να επισκευάσουν ούτε ποδήλατο". Στις φωτογραφίες βλέπουμε 4 τεχνικούς (πλέον αυτών που στέκονται δεξιά, που μάλλον δεν εργάζονται στο συγκεκριμένο χώρο ως τεχνικοί), ένα σωρό εργαλεία, υπολογιστές κτλ. και φυσικά μεγάλο στοκ ανταλλακτικών (καινούριων, όχι από "κανιβαλισμό"), σε κούτες και στα γραφεία. Αναρωτιέμαι γιατί κάποιος να καταφεύγει σε τέτοιες παραπειστικές ανακοινώσεις, αν έχει δίκιο. Και μάλιστα, χωρίς να τις τεκμηριώνει - η μόνη "τεκμηρίωση" είναι φωτό δικές σας, που αναιρούν τα ίδια τα γραφόμενά σας.

- Όταν μια εταιρία θέλει να "συνεργαστεί" (μάλλον για παραεισαγωγή και μεταπώληση μιλάμε εδώ) σοβαρά με μια εταιρία του εξωτερικού, δεν εξετάζει απ' την αρχή πού παράγει τι και με ποιές διαδικασίες, πόσο αξιόπιστα είναι τα προϊόντα της, τι διαθεσιμότητα έχουν τα ανταλλακτικά της, τι γίνεται με το σέρβις κτλ;

- Για το αν ένα κινητό αξίας 100$ έχει τεχνική υποστήριξη, εδώ μέσα βρίσκει κανείς περιπτώσεις που ελαττωματικό κινητό αντικαταστάθηκε με συνοπτικές διαδικασίες. Η Infoquest λοιπόν δε φαίνεται να έχει δυσκολίες συνεννόησης με την Cubot, με τα κινητά που πουλήσατε εσείς τι γίνεται; Κι αν το afasia.gr είναι δικό σας, ακόμα έχει μέσα πολλά προϊόντα Cubot διαθέσιμα, που πωλούνται κανονικά. Τι θα γίνει με την υποστήριξη αυτών; Από το νόμο απορρέουν υποχρεώσεις του πωλητή προς τον αγοραστή και μετά την πώληση του προϊόντος.

- Το πότε κατοχυρώθηκαν τα domain, ως επιχείρημα μάλλον στηρίζει την ανακοίνωση της Cubot, που κάνει λόγο για απόπειρα πώλησης του domain στην Cubot. Και σε κάθε περίπτωση, είναι άσχετο με το αν ήσασταν "επίσημοι" κάτι της Cubot στην Ελλάδα.

- Αν (λέμε τώρα) η ανακοίνωσή σας ισχύει και τα πράγματα είναι όπως τα λέει, τι γίνεται με την Infoquest; Πώς μπορεί να συνεχίζει, εκεί που εσείς τα παρατάτε; Πώς μπορούν και παρέχουν υποστήριξη κανονικά (ή μήπως ισχυρίζεστε ότι δεν το κάνουν); Δεν έχουν καταλάβει με... ποιούς έχουν μπλέξει; Ή μήπως η ανακοίνωσή σας δείχνει μια εταιρία που χάνει μερίδιο από την πίτα και "βγάζει βρώμα";

Edited by anonimos_
Link to comment
Share on other sites

@FotisV

- Άρα ήσασταν απλά "αγοραστές" (μεταπωλητές). Ούτε "επίσημοι", ούτε "αποκλειστικοί". Οπότε, μια χαρά τα λέει η ανακοίνωση της Cubot, που άλλωστε δεν παραπέμπει σε κανένα σέρβις στην Πολωνία, αλλά στην Infoquest (cubotgreece.gr), που έχει σέρβις στην Ελλάδα και στην ίδια.

- Η ανακοίνωσή σας λέει πράγματα όπως "Το Service δεν είχε στη διάθεσή του κανένα καινούργιο ανταλλακτικό με αποτέλεσμα ότι ανταλλακτικό ήταν διαθέσιμο ήταν από άλλες συσκευές που απλά τις ανακύκλωναν" και "Εντός του χώρου, με την ίδια έκπληξη συναντήσαμε τους 2 και μοναδικούς τεχνικούς με διαθέσιμα εργαλεία ένα κολλητήρι και ένα κατσαβίδι δίνοντάς μας την εντύπωση πως δε θα μπορούσαν να επισκευάσουν ούτε ποδήλατο". Στις φωτογραφίες βλέπουμε 4 τεχνικούς (πλέον αυτών που στέκονται δεξιά, που μάλλον δεν εργάζονται στο συγκεκριμένο χώρο ως τεχνικοί), ένα σωρό εργαλεία, υπολογιστές κτλ. και φυσικά μεγάλο στοκ ανταλλακτικών (καινούριων, όχι από "κανιβαλισμό"), σε κούτες και στα γραφεία. Αναρωτιέμαι γιατί κάποιος να καταφεύγει σε τέτοιες παραπειστικές ανακοινώσεις, αν έχει δίκιο. Και μάλιστα, χωρίς να τις τεκμηριώνει - η μόνη "τεκμηρίωση" είναι φωτό δικές σας, που αναιρούν τα ίδια τα γραφόμενά σας.

- Όταν μια εταιρία θέλει να "συνεργαστεί" (μάλλον για παραεισαγωγή και μεταπώληση μιλάμε εδώ) σοβαρά με μια εταιρία του εξωτερικού, δεν εξετάζει απ' την αρχή πού παράγει τι και με ποιές διαδικασίες, πόσο αξιόπιστα είναι τα προϊόντα της, τι διαθεσιμότητα έχουν τα ανταλλακτικά της, τι γίνεται με το σέρβις κτλ;

- Για το αν ένα κινητό αξίας 100$ έχει τεχνική υποστήριξη, εδώ μέσα βρίσκει κανείς περιπτώσεις που ελαττωματικό κινητό αντικαταστάθηκε με συνοπτικές διαδικασίες. Η Infoquest λοιπόν δε φαίνεται να έχει δυσκολίες συνεννόησης με την Cubot, με τα κινητά που πουλήσατε εσείς τι γίνεται; Κι αν το afasia.gr είναι δικό σας, ακόμα έχει μέσα πολλά προϊόντα Cubot διαθέσιμα, που πωλούνται κανονικά. Τι θα γίνει με την υποστήριξη αυτών; Από το νόμο απορρέουν υποχρεώσεις του πωλητή προς τον αγοραστή και μετά την πώληση του προϊόντος.

- Το πότε κατοχυρώθηκαν τα domain, ως επιχείρημα μάλλον στηρίζει την ανακοίνωση της Cubot, που κάνει λόγο για απόπειρα πώλησης του domain στην Cubot. Και σε κάθε περίπτωση, είναι άσχετο με το αν ήσασταν "επίσημοι" κάτι της Cubot στην Ελλάδα.

- Αν (λέμε τώρα) η ανακοίνωσή σας ισχύει και τα πράγματα είναι όπως τα λέει, τι γίνεται με την Infoquest; Πώς μπορεί να συνεχίζει, εκεί που εσείς τα παρατάτε; Πώς μπορούν και παρέχουν υποστήριξη κανονικά (ή μήπως ισχυρίζεστε ότι δεν το κάνουν); Δεν έχουν καταλάβει με... ποιούς έχουν μπλέξει; Ή μήπως η ανακοίνωσή σας δείχνει μια εταιρία που χάνει μερίδιο από την πίτα και "βγάζει βρώμα";

 

 

 

Το ότι εσύ συμπέρανες το παραπάνω κείμενο που έγραψες με στέλνει Κίνα κατευθείαν αδιάβαστο που λέει και ο λαός μας....

 

Οι άνθρωποι στην πόρτα είναι οι δικοί μας, για το service δεν αναφέρω κάτι παραπάνω.... αν θεωρείς ότι είναι μια χαρά σου στέλνω και άλλες 2 για να έχεις να συγκρίνεις. Η πρώτη ειναι από το επίσημο service της cubot στο Shenzen και η δευτερη είναι από το εργαστήριό μας.

 

http://www.cubot.gr/photos/6.jpg

http://www.cubot.gr/photos/8.jpg

 

Απότι φαίνεται ότι δεν έχεις ιδέα τι σημαίνει service, όσο για την infoquest τα στέλενει στον ιδιο χώρο....και για ευκολία αντικαθιστά προφανώς μερικές συσκευές που φαίνονται ξεκάθαρα προβληματικές όπως κάναμε και εμείς άλλωστε και πολλά άλλα που δε γίνεται να καταλάβεις τελικά...

Edited by FotisV
Link to comment
Share on other sites

Το ότι εσύ συμπερανες το παραπάνω κείμενο που έγραψες με στέλνει Κίνα κατευθείαν....

Ωραία απάντηση, εύστοχη και στο θέμα. Καλό ταξίδι λοιπόν.

Link to comment
Share on other sites

@FotisV (αν τέλειωσες με τις τροποποιήσεις...)

Τα συμπεράσματά μου προκύπτουν κατευθείαν από τα γραφόμενά σου. Το ότι δεν απαντάς σε τίποτα από όσα σου έγραψα επί της ουσίας, παρά προσπαθείς να πετάξεις τη μπάλα στην κερκίδα παραφράζοντας και ανεβάζοντας άσχετες φωτό, που δεν τεκμηριωνουν τίποτα, είναι πιο εύγλωττο από όσα δε μας λες.

Επειδή σκέφτομαι πως μπορεί να έχεις πρόβλημα κατανόησης (ή να προσπαθείς να πείσεις ότι δεν καταλαβαίνεις), θα σου τα ξαναπώ όσο πιο απλά και μαζεμένα μπορώ, μπας και μπεις στο νόημα:

α) Ήσασταν απλά αγοραστές, μόνος σου το είπες. Τίποτα επίσημο ή αποκλειστικό.

β) Οι ισχυρισμοί σου αναιρούνται από τις φωτογραφίες σου. Μέτρα τα άτομα με ανατολίτικα χαρακτηριστικά και μετά ξαναπές μου πώς τους έβγαλες 2 τους τεχνικούς και οι υπόλοιποι δικοί σου (εκτός κι αν μου λες ότι κάνετε τόσο καλά τους κινέζους στην εταιρία σου, που αναπτύξατε και εξωτερικά χαρακτηριστικά).

γ) Δες τους υπολογιστές, τις κούτες με τα καινούρια ανταλλακτικά και τα εργαλεία και μετά ξαναπές μου για το ένα κατσαβίδι κι ένα κολλητήρι, που σύμφωνα με την ανακοίνωσή σου ήταν τα μοναδικά τους εργαλεία και τα ανταλλακτικά από κανιβαλισμό. Και μετά πες μου γιατί λες ψέματα στην ανακοίνωσή σου.

γ) Όλα αυτά που "καταγγέλλεις" τώρα, έπρεπε να τα είχες ελέγξει από πριν. Και δε σε απαλάσσουν από καμία υποχρέωσή σου απέναντι στους πελάτες σου, όση λάσπη και να ρίξεις στην Cubot. Ό,τι αντίληψη και να έχεις για το πώς έπρεπε να είναι το σέρβις ή ότιδήποτε άλλο.

δ) Συνεχίζεις να πουλάς προϊόντα Cubot; Το afasia.gr είναι δικό σου;

ε) Ό,τι και να λες για υποστήριξη και σέρβις, σε διαψεύδει επί της ουσίας η πρακτική της Infoquest, που φαίνεται να παρέχει αποτελεσματικά τις υπηρεσίες που λες ότι εσύ αδυνατείς, επειδή φταίει η Cubot...

Link to comment
Share on other sites

http://www.efpolis.gr/el/component/efaq.html

 

Αγόρασα μια ηλεκτρική συσκευή και έχει εγγύηση 1 χρόνο. Στο κατάστημα μου ζήτησαν επιπλέον χρήματα για να εξασφαλίσω εγγύηση για το 2ο χρόνο. Υπάρχει συγκεκριμένος χρόνος εγγυήσεως για τα διαρκή καταναλωτικά αγαθά ;

 

Σε παροχή εγγύησης υποχρεούνται τόσο ο πωλητής όσο και ο κατασκευαστής (ά. 5 ν. 2251/1994). Δεν ορίζεται συγκεκριμένο χρονικό διάστημα ισχύος της εγγύησης, παρά μόνο ότι η διάρκειά της πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Επιπρόσθετα σύμφωνα με τον ΑΚ (άρθρα 540, 554 & 555) όπως ισχύει οι καταναλωτές έχουν τα δικαιώματά τους έναντι του πωλητή από τη σύμβαση της πώλησης, σύμφωνα με τα οποία σε περίπτωση πώλησης πράγματος με πραγματικό ελάττωμα, δικαιούνται να ζητήσουν διόρθωση, αντικατάσταση ή μείωση του τιμήματος ακόμα και να υπαναχωρήσουν από τη σύμβαση. Τα δικαιώματά τους αυτά μπορούν να τα ασκήσουν εντός 2 ετών από την ημερομηνία της αγοράς.

 

Αγόρασα ένα ψυγείο, παρουσίασε βλάβη εντός της εγγύησης και καθυστερούν υπερβολικά να το επισκευάσουν.

 

Όταν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής για προϊόν εντός εγγύησης υπερβαίνει τις 15 εργάσιμες μέρες, δικαιούστε να ζητήσετε την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή (ά. 5, παρ. 5 του ν. 2251/1994).

 

Ως κάτοχος Cubot αγορασμένο από ελληνικό κατάστημα με ονομαστική απόδειξη κρατάω τα παραπάνω. Ερωτήματα που ξεκινούν με τι πώς πού ποιος δεν με αφορούν....

Link to comment
Share on other sites

Το μονο σιγουρο οτι δεν θα ξανακουμπησω κουμποτ, οχι οτι υπαρχει η παραπανω προστριβη, αλλα γιατι τα θεωρω τσιμπημενα τιμολογιακα σε σχεση με τον ανταγωνισμο.
Link to comment
Share on other sites

@FotisV (αν τέλειωσες με τις τροποποιήσεις...)

Τα συμπεράσματά μου προκύπτουν κατευθείαν από τα γραφόμενά σου. Το ότι δεν απαντάς σε τίποτα από όσα σου έγραψα επί της ουσίας, παρά προσπαθείς να πετάξεις τη μπάλα στην κερκίδα παραφράζοντας και ανεβάζοντας άσχετες φωτό, που δεν τεκμηριωνουν τίποτα, είναι πιο εύγλωττο από όσα δε μας λες.

Επειδή σκέφτομαι πως μπορεί να έχεις πρόβλημα κατανόησης (ή να προσπαθείς να πείσεις ότι δεν καταλαβαίνεις), θα σου τα ξαναπώ όσο πιο απλά και μαζεμένα μπορώ, μπας και μπεις στο νόημα:

α) Ήσασταν απλά αγοραστές, μόνος σου το είπες. Τίποτα επίσημο ή αποκλειστικό.

β) Οι ισχυρισμοί σου αναιρούνται από τις φωτογραφίες σου. Μέτρα τα άτομα με ανατολίτικα χαρακτηριστικά και μετά ξαναπές μου πώς τους έβγαλες 2 τους τεχνικούς και οι υπόλοιποι δικοί σου (εκτός κι αν μου λες ότι κάνετε τόσο καλά τους κινέζους στην εταιρία σου, που αναπτύξατε και εξωτερικά χαρακτηριστικά).

γ) Δες τους υπολογιστές, τις κούτες με τα καινούρια ανταλλακτικά και τα εργαλεία και μετά ξαναπές μου για το ένα κατσαβίδι κι ένα κολλητήρι, που σύμφωνα με την ανακοίνωσή σου ήταν τα μοναδικά τους εργαλεία και τα ανταλλακτικά από κανιβαλισμό. Και μετά πες μου γιατί λες ψέματα στην ανακοίνωσή σου.

γ) Όλα αυτά που "καταγγέλλεις" τώρα, έπρεπε να τα είχες ελέγξει από πριν. Και δε σε απαλάσσουν από καμία υποχρέωσή σου απέναντι στους πελάτες σου, όση λάσπη και να ρίξεις στην Cubot. Ό,τι αντίληψη και να έχεις για το πώς έπρεπε να είναι το σέρβις ή ότιδήποτε άλλο.

δ) Συνεχίζεις να πουλάς προϊόντα Cubot; Το afasia.gr είναι δικό σου;

ε) Ό,τι και να λες για υποστήριξη και σέρβις, σε διαψεύδει επί της ουσίας η πρακτική της Infoquest, που φαίνεται να παρέχει αποτελεσματικά τις υπηρεσίες που λες ότι εσύ αδυνατείς, επειδή φταίει η Cubot...

 

 

 

Καλησπέρα, καταρχήν με όλο το σεβασμό σε όλους σας θέλω να τονίσω πως η όλη διαδικασία μιας επιτυχημένης ή αποτυχημένης συνεργασίας με οποιαδήποτε εταιρεία δεν μπορεί να αναληθεί έτσι απλά σε ένα forum, για πολούς λόγους. Υπάρχουν εμπορικά κριτήρια, τεχνικά κριτήρια αλλά και προσωπικά κριτήρια που σίγουρα δεν μπορούν να κατανοηθούν από ανθρώπους που δεν είναι του ίδιου χώρου. Δεν το λέω υποτιμητικά σε καμία περίπτωση, αλλά εκτός του ότι χρειάζονται συζητήσεις επί συζητήσεων για την κατανόησή τους, έπειτα δεν είναι το θέμα αυτό σε ένα forum. Είναι σαν να παίρνεις ένα "διαζύγιο" και γυρνώντας στη γειτονιά να δίνεις εξηγήσεις για τις αποφάσεις σου.

Στο κυρίως θέμα λοιπόν.

 

Το ότι δεν απαντάω σε αυτά που γράφετε με αστραπιαία ταχύτητα είναι γιατί δυστυχώς ή ευτυχώς δεν υπάρχει ο αντίστοιχος ελεύθερος χρόνος. Ακούγεται περίεργο αλλά σαν CEO founder & manager τριών μεγάλων Ελληνικών εταιρειών με 4-12 ταξίδια / μηνα δεν είμαι και ο πλέον κατάλληλος για να βρω το χρόνο να απαντήσω στην πραγματικά όμορφη οικογένεια του forum σας.

 

α. Οποιοσδήποτε αγοράζει από την cubot.net είναι επίσημος αγοραστής - εισαγωγέας - μεταπωλητής - αντιπρόσωπος για την χώρα προοσρισμού του. Την στιγμή που εισάγεις στην Ελλάδα με νόμιμα παραστατικά από την cubot.net είσαι επίσημος αγοραστής - εισαγωγέας - μεταπωλητής - αντιπρόσωπος. Αφου η εταιρεία αποφασίζει να σου πωλήσει προιόντα εφοδιάζοντάς σε με τα αντίστοιχα έγγραφα - παραστατικά δεν χρειάζεται καμία πιστοποίηση έξτρα. Όλα τα υπόλοιπα είναι κορνίζες για τους άσχετους επισκέπτες. Οπότε, νομικά και πραγματικά μιλώντας, μέχρι τον Νοέμβριο του 2016 το cubot.gr ήταν ο μεγαλύτερος εισαγωγέας για την Ελλάδα και νόμιμος αγοραστής - εισαγωγέας - μεταπωλητής - αντιπρόσωπος για την χώρα.

Στην παρακάτω φώτο για παραδειγμα ή cubot.net μας υπενθυμίζει να γράψουμε στο contact page του cubot.gr ότι είμαστε οι official parner of Cubot in Greece.

 

http://www.cubot.gr/photos/10.png

 

...ενώ στην παρακάτω φωτογραφία λόγω των μεγάλων πωλήσεων μέσω http://www.afasia.gr και του http://eshop.zougla.gr η http://www.cubot.net δίνει στο http://www.afasia.gr την αποκλειστικότητα στην Ελλάδα για τα Χ9, Χ12, Χ15 τονίζοντας ότι οποιαδήποτε άλλη εισαγωγή - διάθεση είναι παράνομη. Να τονίσω ότι το afasia.gr και το cubot.gr και το http://eshop.zougla.gr ανοίκουν στον ίδιο όμιλο επιχειρήσεων. Όλα αυτά μέχρι τις 31/12/2016 σαν ανταμοιβή για να παραμείνουμε σε συνεργασία μαζί τους αφού πρώτα νακοινώσαμε πως θα διακοπεί η συνεργασία μας με την cubot.net. Ο νοών νοείτω και δεν νομίζω πως χρειάζονται περαιρέτω αναλύσεις επί του θέματος... Υλικό πάντως υπάρχει και για τους πλέον δύσπιστους αν και δεν είναι ο σκοπός μας εδώ να αποδείξουμε κάτι τέτοιο.

 

http://www.cubot.gr/photos/9.png

 

 

β & γ. Κοιτάζοντας τη φωτογραφία από αριστερά προς τα δεξιά βλέπουμε:

 

http://www.cubot.gr/photos/3.jpg

 

O λίγο παχουλούλης (συγνώμη Χρήστο :)) είναι ο φίλος μου Χρήστος Μουστάκας από το phonehouse της Θεσσαλονίκης. H πρώτη του κουβέντα ήταν... "πλάκα κάνετε"... Ο δεύτερος είναι ο Ηλίας Σκούτας (μέτοχος του ομίλου μας) και ο τρίτος είναι ο γεν.διευθυντής της cubot.net. Εγώ δεν φαίνομαι γιατί τραβάω την φωτογραφία :P . Όπως βλέπεις μένουν άλλοι τέσσερις. Ο δύο είναι αποθηκάριοι από την εταιρεια tomtop.com γιατί το service της cubot στην Πολωνία συστεγαζόταν σε αυτή τη μικρή αποθήκη του πραγματικά τεράστιου logistic center της tomtop.com. Όπως βλέπουμε με "κλασική αριθμητική Α΄δημοτικού" μένουν 2 τεχνικοί με ένα λαπτοπ, 2-3 κατσαβίδια και ενα κολλητήρι. Δεν ξέρω αν σου φαίνονται αρκετά αυτά τα εργαλεία για να αλλάξεις για παράδειγμα το digitizer από μια οθόνη, να μετρήσεις το quality factor μιας μπαταρίας, το efficient power μιας συσκεής και άλλα τέτοια αλλά πιστέψε με δε φτάνουν ούτε για εργατήριο επαγγελματικού Λυκείου.

Το ότι βλέπεις παντού εργαλεία χρήσιμα για επισκευή κινητών, κομπιούτερς και κούτες με καινούργια ανταλλακτικά με φοβίζει....χαχαχαχαχαχα. Συγνώμη αλλά εδώ δε μπορώ να σχολιάσω κάτι άλλο. Μη με παρεξηγείς...είναι που εγώ ήμουν εκεί και ξέρω.... και επίσης ξέρω τι χρειάζεται να έχεις για να αλλάξεις έστω μια οθόνη χωρίς να ξεκολλήσει σε ενα μήνα, να μην έχει χνούδια ή βρωμιές όταν την παραλάβεις ή να μην σκάσει το κινητό από αλόγιστη κατανάλωση ρεύματος. Έχει γίνει και αυτό 2 φορές στην Ελλάδα, η μία γράφτηκε στον τοπικό τύπο και η άλλη περίπτωση αποσιωπήθηκε γιατί ο πελάτης πήρε νέο κινητό και χρηματικό bonus από την μαμά εταιρεία για το λάθος της αλλά εδώ μπαίνουμε σε βαθύτερα επέιπεδα και δεν είναι η ώρα....

 

δ) Και βέβαια έχουμε μερίδιο ευθύνης. Αλλά προσπαθήσαμε να τους θέσουμε Ευρωπαικές προδιαγραφές της οποίες και τελικά δεν ακολούθησαν. Γι αυτό και διεκόψαμε κάθε συνεργασία. Προσπαθήσαμε να τους διδάξουμε ότι εδώ είναι Ευρώπη και το εμπόριο διέπεται από κανόνες. Η προσπάθειά μας δεν καρποφόρησε και γιαυτό το λόγο διακόπηκε η συνεργασία μας. Δεν είναι θέμα των μεταπωλητών αλλά της κατασκευάστριας εταιρείας. Η infoquest είναι μια σοβαρή εταιρεία που αποφάσισε να πάρει την συνέχεια της cubot στην Ελλάδα. Αύριο μπορεί και αυτή να διακόψει και να την πάρει η επόμενη εταιρεία. Δεν αλάζει κάτι σε αυτό. Και βέβαια θα καλύψει τις εγγυήσεις της δίνοντας καινούργια κινητά στους πελάτες της για αντικατάσταση όπως άλλωστε έκανε και το cubot.gr και το afasia.gr και το http://eshop.zougla.gr που ανήκουν στον όμιλό μας. Το πρόβλημα ήταν στην συνεργασία του ομίλου μας με την μαμά cubot και απλά αποφασίσαμε να διακόψουμε. Όταν για 3 μήνες μένεις από ανταλλακτικά επειδή οι 2 κινέζοι δεν έχουν βίζα για την Πολωνία, είναι σαν να πας το αυτοκίνητό σου για service και να σου πουν έλα σε 3 μήνες γιατί ο τεχνικός πήγε φαντάρος. Δεν γίνονται αυτά σε σοβαρές εταιρείες οπότε σταματήσαμε κάθε συνεργασία πριν εκτεθούμε στους πελάτες μας. Η infoquest ανέλαβε απόσο γνωρίζω τη συνέχεια... Εύχομαι καλή επιτυχία.

 

Για παράδειγμα στην επόμενη φωτο βλέπετε το email στο οποίο δημιουργείται μια "μεταβατική κατάσταση" χωρίζοντας τα μοντέλα των κινητών μεταξύ του ομίλου μας και της infoquest. Δηλαδή παραχωρούν τα μοντέλα που επιλέξαμε στον όμιλό μας αφήνοντας αυτά που δεν θέλουμε στην infoquest μέχρι να τελειώσει το στοκ μας και να συνεχίσει προφανώς η infoquest. Οπότε απορίες του στιλ "μυθικών τρικ της infoquest", ή δήθεν απαντήσεις της cubot.net ή άλλοι "επικοινωνιακοί δράκοι" να εξαφανίστηκαν.

 

http://www.cubot.gr/photos/11.png

 

Θέλω να ευχηθώ σε όλο τον κόσμο και ειδικά σε αυτό το όμορφο forum, Καλό Πάσχα με υγεία και χαρά....

Και μια συμβουλή.... ότι σας λένε ότι σας παραμυθιάζουν, ότι σας διαφημίζουν ή ότι σας υπόσχονται, μόνο μέσω email. Τα emails μένουν....μπορεί και να τα χρειαστείτε... :)

Edited by FotisV
Link to comment
Share on other sites

Συνεργάζεστε με εξωγήινους. Ο γεν διευθυντής της cubot έχει 10 δάχτυλα στο δεξί του χέρι. Καλό Πάσχα.!!! :lol:
Link to comment
Share on other sites

Συνεργάζεστε με εξωγήινους. Ο γεν διευθυντής της cubot έχει 10 δάχτυλα στο δεξί του χέρι. Καλό Πάσχα.!!! :lol:

 

χαχαχαχαχαχααχαχα, Καλό Πάσχα!

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα FotisV (και στους υπόλοιπους βέβαια). Θα ακολουθήσω τη συμβουλή σου για τα γραπτά (email) που μένουν και πάμε να δούμε τι μένει.

 

(...) Η cubot πέρισυ αποφάσισε να δημιουργήσει Ευρωπαικό Service στην Πολωνία. Κάθε συσκευή που αγοράζεται από Ελλάδα και ΜΟΝΟ από επίσημο αντιπρόσωπο, σε περίπτωση που παρουσιάσει το παραμικρό πρόβλημα θα πρέπει να αποσταλεί στην Πολωνία. Υπεύθυνο για την τεχνική γνωμάτευση, δηλαδή για το αν θα καλυφθεί από την εγγύηση ή όχι η συσκευή είναι το Service της Πολωνίας. Αν η συσκευή δεν έχει αγοραστεί από επίσημο αντιπρόσωπο τότε δεν έχετε κανένα δικαίωμα εγγύησης.

(...) Με την αποστολή των κινητών στην Πολωνία για την επισκευή ή την γνωμάτευση της βλάβης, οι χρόνοι αναμονής είναι από 60-90 ημέρες! Στο διάστημα αυτό δεν υπάρχει καμία δυνατότητα ούτε ο καταναλωτής αλλά ούτε και ο αντιπρόσωπος να γνωρίσει – μάθει το παραμικρό για την τύχη της συσκευής.

Από την ανακοίνωσή σου – δικά μου τα bold. Κι όμως, ο συμφορουμίτης εδώ περίμενε 3 μέρες:

Το δικο μου παντως cubot dinosaur που εβγαλε ενα προβλημα με το touch της οθονης το εστειλα στις 27/3 στην infoquest και χθες με ενημερωσαν πως εγινε αντικατασταση συσκευης και εχει σταλει ηδη με κουριερ. Το κινητο ηταν περιπου 6 μηνων, οποτε απολυτα ευχαριστημενος και με την ταχυτητα και την εξυπηρετηση της ινφο!

Γιατί δεν πήγε Πολωνία το δικό του, να το πάρει πίσω σε 2-3 μήνες; Δες τα bold στην ανακοίνωσή σου και σκέψου. Και επειδή λες ότι όποιος δεν πάρει συσκευή από επίσημο αντιπρόσωπο δεν έχει δικαίωμα εγγύησης, δες ότι φάσκεις και αντιφάσκεις:

(...) α. Οποιοσδήποτε αγοράζει από την cubot.net είναι επίσημος αγοραστής - εισαγωγέας - μεταπωλητής - αντιπρόσωπος για την χώρα προοσρισμού του. Την στιγμή που εισάγεις στην Ελλάδα με νόμιμα παραστατικά από την cubot.net είσαι επίσημος αγοραστής - εισαγωγέας - μεταπωλητής - αντιπρόσωπος. Αφου η εταιρεία αποφασίζει να σου πωλήσει προιόντα εφοδιάζοντάς σε με τα αντίστοιχα έγγραφα - παραστατικά δεν χρειάζεται καμία πιστοποίηση έξτρα. Όλα τα υπόλοιπα είναι κορνίζες για τους άσχετους επισκέπτες.

 

Στο νήμα του Cubot Manito ανέβασες αυτή τη φωτογραφία:

https://www.dropbox.com/s/7ep0gnbuj53cx3s/IMG_0089.jpg?dl=0

Παρατήρησέ την καλά (έχει και μεγέθυνση).

(...) Δεν υπάρχει καμία ενημέρωση των συσκευών γιατί απλά κανείς δεν γνωρίζει Αγγλικά. Η τεχνική αναφορά που συνοδεύει την κάθε συσκευή φεύγοντας από Ελλάδα, δεν λαμβάνεται υπόψιν γιατί απλά κανείς δε γνωρίζει ούτε λέξη Αγγλικά παρά μόνο Κινέζικα. Έτσι οι συσκευές ανοίγονται και αν ο τεχνικός είναι τυχερός και η βλάβη εμφανής τότε ίσως και επισκευαστεί. Έτσι εξηγήθηκε το γεγονός ότι στις 100 συσκευές που στέλναμε, περίπου οι 90 γύριζαν πίσω σε εμάς με την ίδια ακριβώς βλάβη.

Στη φωτό φαίνεται η λέξη PASS στην οθόνη του ενός τεχνικού, στο πρόγραμμά του. Ψιλά γράμματα, θα μου πεις.

 

(...) Το Service δεν είχε στη διάθεσή του κανένα καινούργιο ανταλλακτικό με αποτέλεσμα ότι ανταλλακτικό ήταν διαθέσιμο ήταν από άλλες συσκευές που απλά τις ανακύκλωναν. Οι νέες σε κυκλοφορία συσκευές που είχαν την ατυχία να παρουσιάσουν πρόβλημα, παρουσίαζαν έξτρα αναμονή μέχρι να βρεθούν οι πρώτες χαλασμένες και να αρχίσει η ανακύκλωση. Καμία πρόληψη, κανένα ανταλλακτικό παρά μόνο διαλυμένες συσκευές.

Απλά δες τη φωτό, τίποτα άλλο.

 

(...) Εντός του χώρου, με την ίδια έκπληξη συναντήσαμε τους 2 και μοναδικούς τεχνικούς με διαθέσιμα εργαλεία ένα κολλητήρι και ένα κατσαβίδι δίνοντάς μας την εντύπωση πως δε θα μπορούσαν να επισκευάσουν ούτε ποδήλατο. (...)

http://www.cubot.gr

(...) β & γ. Κοιτάζοντας τη φωτογραφία από αριστερά προς τα δεξιά βλέπουμε:

(...) Ο δύο είναι αποθηκάριοι από την εταιρεια tomtop.com γιατί το service της cubot στην Πολωνία συστεγαζόταν σε αυτή τη μικρή αποθήκη του πραγματικά τεράστιου logistic center της tomtop.com. Όπως βλέπουμε με "κλασική αριθμητική Α΄δημοτικού" μένουν 2 τεχνικοί με ένα λαπτοπ, 2-3 κατσαβίδια και ενα κολλητήρι. Δεν ξέρω αν σου φαίνονται αρκετά αυτά τα εργαλεία για να αλλάξεις για παράδειγμα το digitizer από μια οθόνη, να μετρήσεις το quality factor μιας μπαταρίας, το efficient power μιας συσκεής και άλλα τέτοια αλλά πιστέψε με δε φτάνουν ούτε για εργατήριο επαγγελματικού Λυκείου.

Το ότι βλέπεις παντού εργαλεία χρήσιμα για επισκευή κινητών, κομπιούτερς και κούτες με καινούργια ανταλλακτικά με φοβίζει....χαχαχαχαχαχα. Συγνώμη αλλά εδώ δε μπορώ να σχολιάσω κάτι άλλο. Μη με παρεξηγείς...είναι που εγώ ήμουν εκεί και ξέρω.... και επίσης ξέρω τι χρειάζεται να έχεις για να αλλάξεις έστω μια οθόνη χωρίς να ξεκολλήσει σε ενα μήνα, να μην έχει χνούδια ή βρωμιές όταν την παραλάβεις ή να μην σκάσει το κινητό από αλόγιστη κατανάλωση ρεύματος.

(...) Και μια συμβουλή.... ότι σας λένε ότι σας παραμυθιάζουν, ότι σας διαφημίζουν ή ότι σας υπόσχονται, μόνο μέσω email. Τα emails μένουν....μπορεί και να τα χρειαστείτε... :)

3 Η/Υ (οι 2 λάπτοπ) και διάφορα εργαλεία φαίνονται στη φωτό σου στο dropbox. Στην ευρυγώνια που ανέβασες εδώ φαίνονται 4 Η/Υ και 4 άτομα, εκ των οποίων εσύ λες ότι οι 2 ήταν του tomtop, επειδή το κτίριο είναι δικό του. Πολύ αμφιβάλλω (π.χ. το γραφείο του “αποθηκάριου της tomtop” στη μέση έχει ανταλλακτικά πάνω και γύρω του), αλλά θα σταθώ περισσότερο στο 1 κατσαβίδι κι 1 κολλητήρι, που τελικά έγιναν 2-3 κι ακόμα δεν πρόσεξες ότι και Η/Υ υπήρχαν και κούτες με ανταλλακτικά καινούρια και πάνω στα γραφεία και άλλα εργαλεία, μέχρι και ακουστικά κλειστού τύπου βλέπω. Πρόσεξε, δεν ισχυρίζομαι ότι έτσι πρέπει να είναι ένα σέρβις που καλύπτει όλη την Ευρώπη. Αυτό που λέω είναι ότι όταν βγάζεις μια ανακοίνωση, οφείλεις να ακριβολογείς και να ζυγίζεις τις λέξεις, όχι με γνώμονα τις εντυπώσεις που θες να δημιουργήσεις αλλά με γνώμονα την αλήθεια που μπορείς να αποδείξεις. Αλλιώς, μπορεί να σου βγουν ξινά τα γέλια.

Υ.Γ. : Τα περί... digitizer (ναι, πολλοί εδώ μέσα έχουν κάνει μόνοι τους την αλλαγή και στο youtube βρίσκει κανείς οδηγίες), quality factor και efficient power (οκ, θα φέρω και πολύμετρο) δεν εντυπωσιάζουν. Καλύτερα πες μας αν τα Cubot που πουλάς ακόμα καλύπτονται από εγγύηση και ποιός την καλύπτει.

Edited by anonimos_
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα FotisV (και στους υπόλοιπους βέβαια). Θα ακολουθήσω τη συμβουλή σου για τα γραπτά (email) που μένουν και πάμε να δούμε τι μένει.

 

 

1. Από την ανακοίνωσή σου – δικά μου τα bold. Κι όμως, ο συμφορουμίτης εδώ περίμενε 3 μέρες:

 

Γιατί δεν πήγε Πολωνία το δικό του, να το πάρει πίσω σε 2-3 μήνες; Δες τα bold στην ανακοίνωσή σου και σκέψου. Και επειδή λες ότι όποιος δεν πάρει συσκευή από επίσημο αντιπρόσωπο δεν έχει δικαίωμα εγγύησης, δες ότι φάσκεις και αντιφάσκεις:

 

 

Στο νήμα του Cubot Manito ανέβασες αυτή τη φωτογραφία:

https://www.dropbox.com/s/7ep0gnbuj53cx3s/IMG_0089.jpg?dl=0

Παρατήρησέ την καλά (έχει και μεγέθυνση).

 

2. Στη φωτό φαίνεται η λέξη PASS στην οθόνη του ενός τεχνικού, στο πρόγραμμά του. Ψιλά γράμματα, θα μου πεις.

 

 

Απλά δες τη φωτό, τίποτα άλλο.

 

 

 

3. Η/Υ (οι 2 λάπτοπ) και διάφορα εργαλεία φαίνονται στη φωτό σου στο dropbox. Στην ευρυγώνια που ανέβασες εδώ φαίνονται 4 Η/Υ και 4 άτομα, εκ των οποίων εσύ λες ότι οι 2 ήταν του tomtop, επειδή το κτίριο είναι δικό του. Πολύ αμφιβάλλω (π.χ. το γραφείο του “αποθηκάριου της tomtop” στη μέση έχει ανταλλακτικά πάνω και γύρω του), αλλά θα σταθώ περισσότερο στο 1 κατσαβίδι κι 1 κολλητήρι, που τελικά έγιναν 2-3 κι ακόμα δεν πρόσεξες ότι και Η/Υ υπήρχαν και κούτες με ανταλλακτικά καινούρια και πάνω στα γραφεία και άλλα εργαλεία, μέχρι και ακουστικά κλειστού τύπου βλέπω. Πρόσεξε, δεν ισχυρίζομαι ότι έτσι πρέπει να είναι ένα σέρβις που καλύπτει όλη την Ευρώπη. Αυτό που λέω είναι ότι όταν βγάζεις μια ανακοίνωση, οφείλεις να ακριβολογείς και να ζυγίζεις τις λέξεις, όχι με γνώμονα τις εντυπώσεις που θες να δημιουργήσεις αλλά με γνώμονα την αλήθεια που μπορείς να αποδείξεις. Αλλιώς, μπορεί να σου βγουν ξινά τα γέλια.

 

4. Υ.Γ. : Τα περί... digitizer (ναι, πολλοί εδώ μέσα έχουν κάνει μόνοι τους την αλλαγή και στο youtube βρίσκει κανείς οδηγίες), quality factor και efficient power (οκ, θα φέρω και πολύμετρο) δεν εντυπωσιάζουν. Καλύτερα πες μας αν τα Cubot που πουλάς ακόμα καλύπτονται από εγγύηση και ποιός την καλύπτει.

 

1. Γιατί πολύ απλά υπήρχε στοκ του συγκεκριμένου μοντέλου στην infoquest. Το ίδιο κάναμε και εμείς στο cubot.gr στους πελάτες του ομίλου μας. Όμως σε μερικούς μήνες το συγκεκριμένο μοντέλο θα σταματήσει να παράγεται άρα θα πάψει να υπάρχει σε στοκ στην infoquest ή στην αποθήκη μας για παράδειγμα, ενώ η εγγύηση θα εξακολουθεί να υπάρχει για έναν ολόκληρο χρόνο και γενικά η τεχνική υποστήριξη θα πρέπει να υπάρχει για πολύ περισσότερο από ένα χρόνο. Αν για παράδειγμα έχεις πάρει ένα S200 ή ένα S308 τι ακριβώς θα γίνει? Σε ένα μήνα τι θα γίνει αν έχεις για παράδειγμα αγοράσει ένα Cheetah 1? Τι ακριβώς θα πάρεις και από που? Όσο το μοντέλο είναι σε παραγωγή η κατάσταση είναι ευέλικτη αλλά το κινητό δεν το πήρες από την Ελλάδα πληρώνοντας το καπέλο των 24% ΦΠΑ (και κάτι παραπάνω) για να μην έχεις ανταλλακτικά και ευρωπαική τεχνική υποστήριξη. Αν ήταν έτσι θα το έπαιρνες απο το geekbuying.com και θα γλιτωνες χρήματα.

Όσο αφορά την εγύηση δεν φάσκω ούτε αντιφάσκω απλά μάλλον άλλα διαβάζεις και άλλα ονειρεύεσαι δυστυχώς. Όλα τα παραπάνω ισχύουν αν πάρεις τη συσκευή από την infoquest. Αν αγοράσεις τη συσκευή από την infoquest θα πρεπει να απευθυνθείς σε αυτήν. Αν πάρεις τη συσκευή από την cubot.gr θα πρέπει να την πας στην cubot.gr. Το πραγματικά αστείο ξέρεις ποιό είναι? Το ότι και οι δύο εταιρείες έχουμε τιμολόγιο από την cubot.net με απευθείας εισαγωγή. Αγοράσαμε από την μαμά εταιρεία χωρίς κανένα μεσάζοντα και πολλά άλλα που δεν μπορείς να καταλάβεις όπως δείχνεις με τις απαντήσεις σου.

 

2. Η λέξη PASS που βλέπεις και μάλλον ονειρεύεσαι ότι είναι κάποιο "μαγικό software" ελένχου της cubot, είναι απλά το πρόγραμμα που "φλασάρει" τη μνήμη και γράφει pass όταν περάσει το firmware. Θα σου χαλάσω το όνειρο αλλά η cubot δέν έχει κανενός ήδους λογισμικό μέχρι αυτή τη στιγμή που μιλάμε για καμία διάγνωση κανενός είδους. Όλα τα προγράμαμτα που χρησιμοποιεί είναι freeware σαν αυτά που μπορείς να χρησιμοποιήσεις και εσύ στο λάπτοπ σου για να φλασάρεις το κινητό σου. Προγράμματα που έχουν γραφτεί για γενική χρήση σε συγκεκριμένους επεξεργαστές. Και για να σου χαλάσω πιο πολύ το όνειρο, δεν έχει καν τη δυνατότητα να διαβάσει αν εσύ εχεις κάνεις root το κινητό σου και το "σκότωσες" με λάθος firmware, δεν έχει ούτε καν ενα service manual... (πιστεύω να ξέρεις τι είναι αυτό γιατί με έχεις φοβίσει είναι η αλήθεια). Εμ έχεις άγνοια εμ και θες και απαντήσεις. Για να σε πάω λίγο παραπέρα, ακόμη και για τα updates που σπάνια βγάζει η cubot, δεν έχει καν μια πιστοποίηση ότι για παράδειγμα το ALC (automatic level contol) του ενισχυτή εξόδου συνεχίζει να λειτουργεί κάτω από τις προδιαγραφές και δε θα σου κάνει τον εγκέφαλο "κοκορέτσι" από το SAAR που θα έχει πάει περίπατο.... Φαντάζομαι να έχεις διαβάσει στο φορουμ ότι πολά cubot μετά την αναβάθμιση ειναι λίγο ζεστούτσικα κατά την ομιλία....λέμε τώρα.... μη σε βάζω σε σκέψεις Πασχαλιάτικα. Καλού κακού με hands free ...

 

3. Ακριβολογώ. Αυτά είναι οικιακός εξοπλισμός και όχι επαγγελματικός εξοπλισμός. Δεν μιλάμε για Ευρωπαικό service... είδες προσέχω τι λέω γιατί ξέρω. Βλέπεις κάπου έστω και ένα θάλαμο κενού αέρος για να αλλάξεις οθόνη ή θες να το παραλάβεις με τρίχες και σκόνη; Βλέπεις κάπου ενα vacumm digitizer installation machine ή θες να σου κολλήσει τη νέα οθόνη στο κινητό με ταινεία 3M και να ξεκολλήσει από τη ζέστη το καλοκαίρι; Βλέπεις κάπου ένα spectrum analyzer για να δεις αν το κινητό εκπέπμει σωστά και δεν σε "ψήνει" όταν μιλάς; Βλέπεις κάπου ένα audio generator για να δείς αν φταίει το ηχείο που τρίζει ή το κύκλωμα ήχου; Και πως θα το δεις αν δεν έχεις εναν παλμογράφο και μια γεννήτρια ακουστικών σημάτων; Θα πάρει τηλέφωνο ο ένας τεχνικός τον άλλον τεχνικό και θα του πει με ακούς σε ακούω καθαρά δυνατά; Αν το κινητό δεν έχει καλό σήμα ή δεν πιάνει καλά το wifi ή το gps πως θα το τσεκάρει αν δεν εχει μια RF (radio frequency) γεννήτρια; Θα βγεί έξω σο δρόμο και εμπειρικά θα μετράει δορυφόρους; Και αν το σήμα είναι ασθενικό σε μια μπάντα για παράδειγμα τι θα κάνει; Θα έχει 3 σιμ κάρτες για να κοιτάζει; Ξέρεις πόση ώρα μπορώ να σου γράφω για να δεις ότι με ενα κολλητήρι και ενα πολύμετρο μπορείς να εγγυηθείς μόνο για επισκευή ποδηλάτου; Ώρες πολλές.... Θες να σου το κάνω ακόμη πιο δύσκολο; Ζήτα από το σερβις να σου κανουν αναβάθμιση και να σου δώσουν αντιγραφο μετρησεων της συσκευής. Μια πιστοποιηση για να έχεις ρε αδελφέ ότι το μηχάνημα μέτρησε το κινητό σου και το βρήκε σύμφωνο με τις προδιαγραφές της εταιρείας. Είναι τόσα πολλά που αγνοείς, και καλά κάνεις γιατί δεν είναι η δουλειά σου, αλλά μια εταιρεία που θέλει να λέγεται εταιρεία δεν λειτουργεί με ενα πολύμετρο και 2 κατσαβίδια. Δεν μιλάμε να συγκρίνουμε με aplle ή sasmusng όπου εκεί τα standards είναι υψηλού επιπέδου αλλά τουλάχιστο τα βασικά βρε αδελφέ.

 

4. Για τις άγνωστες λέξεις που δικαιολογημένα έχεις, μπορείς να αρχήσεις από εδώ https://en.wikipedia.org/wiki/Electrical_efficiency και εδώ https://en.wikipedia.org/wiki/Q_factor. Το ότι πολλοί έχουν κάνει διάφορα βλέποντας το youtube δεν μου λέει κάτι επί του παρόντος. Θα τους συνχαρώ. Στο youtube επίσης μπορείς να δεις πως μπορείς να κατεβάσεις το σασμάν από το αυτοκίνητό σου με 2 γερμανικά κλειδιά, 2 σανίδες και 5-6 τούβλα για ντάκους, αλλά όταν πας στην αντιπροσωπεία σίγουρα δε θες ο μάστορας να έχει 2 σανίδες και 5-6 τούβλα για να κάνει την ίδια δουλειά....

 

Για να κλείσουμε λίγο το θέμα έχω να πω τα εξής. Η cubot είναι μια κινέζικη φασόν εταιρεία που κολλάει απλά το αυτοκόλλητο της επάνω στις συσκευές. Δεν εχει κανένα εργοστάσιο δικό της και πουθενά. H apple για παραδειγμα εχει την γραμμή παραγωγής της στην Κίνα αλλά σχεδιάζει το προιόν της με ενα τεράστιο team και απλά υλοποιεί το προιόν της σύμφωνα με τις προδιαγραφές της. Το ίδιο και η samsung η sony κλπ. Η cubot απλά κολλάει αυτοκόλλητα. Πηγαίνει σε οποιοδήποτε εργοστάσιο υπάρχει στην Κίνα (υπάρχουν πραγματικά χιλιάδες) διαλέγει μια συσκευή που ήδη έχει φτιαχτεί από το εργοστάσιο και προπληρώνει μερικά κομμάτια με το λογότυπό της. ΔΕΝ αγοράζει ανταλλακτικά. Προβλέπει κατά κάποιον τρόπο πόσα θα χρειαστεί και τα αγοράζει από το εργοστάσιο. Όταν η παραγωγή τελειώσει έχουν τελειώσει όλα....δεν ξαναπαράγεται τίποτε και πουθενά. Το απογοητευτικό για την Πολωνία δεν ήταν ότι δεν είχαν τα κατάλληλα μηχανήματα... θα μπορούσαν να τα αγοράσουν κάποια στιμγή όπως μας ειχαν υποσχεθεί. Το απογοητευτικό ήταν ότο εξακολουθούσαν να αγοράζουν κινητά "μιας χρήσης" και γιαυτό το λόγο δεν μπορούσαν και δεν χρειαζόντουσαν να κατασκευάσουν λογισμικά, test report software και άλλα τέτοια γιατί τα κινητά της έχουν κατασκευαστεί για "μια χρήση" όπως λέμε και όχι με δυνατότητα επαγγελματικής τεχνικής υποστήριξης. Είναι σαν να πουλάς αυτοκίνητο Zastava του 1980 και να θες να τον συνδέσεις με εγκέφαλο διάγνωσης. Οπότε για να είμαι ειλικρινής εκεί κατάλαβα ότι η εταιρεία είναι της "αρπαχτής" και δεν έχει θέση στον όμιλό μας. Το ότι κάποια άλλαη εταιρεία ασχολήθηκε μαζί της δεν είναι μεμπτόν...μακριά από μας και όπου νάναι όπως λέει και ο λαός μας....

Link to comment
Share on other sites

FotisV, προσπάθησε να διαβάζεις όταν απαντάς και μην τρολάρεις με σεντόνια.

1. Σου έγραψα ότι τα λεγόμενά σου περί υποχρεωτικής αποστολής στην Πολωνία και αναμονής 2-3 μηνών είναι δικές σου αερολογίες και σε διαψεύδει η πραγματικότητα. Σύμφωνα με το νόμο, αν σου έρθει πελάτης με ελαττωματικό προϊόν, που του πούλησες εσύ και είναι εντός εγγύησης, του το φτιάχνεις σε εύλογο χρονικό διάστημα ή του το αντικαθιστάς με ίδιο (ή αντίστοιχο, αν δεν έχεις το ίδιο) ή του δίνεις πίσω τα λεφτά του. Σου τέλειωσε το στοκ; Δεν έχεις αντίστοιχο να του δώσεις; Τα λεφτά πίσω στον πελάτη. Τόσο απλό. Ούτε κατσαβίδια στην Πολωνία, ούτε "efficient power", ούτε τίποτα. Είδες που ο νόμος είναι ευέλικτος; Σου αφήνει επιλογές, το ότι εσύ προσπαθείς να κρυφτείς πίσω από άλλους είναι άλλου παπά ευαγγέλιο.

2. Λες στην ανακοίνωση ότι δεν ξέρουν λέξη αγγλικά οι τεχνικοί, μόνο κινέζικα. Σου δείχνω στη φωτογραφία σου την οθόνη του τεχνικού να γράφει PASS στο πρόγραμμά του και απαντάς για freeware προγράμματα και κινητά που ζεσταίνονται μετά από update και για αυξημένο... SAAR (ούτε να το γράψεις σωστά δεν ξέρεις, SAR λέγεται - και θες να έχεις άποψη και για το τι πρέπει να έχει στο σέρβις της η Cubot, τρομάρα σου...). Τρελίτσα, λάσπη και η μπάλα στην κερκίδα.

3. Σου δείχνω (με τα δικά σου στοιχεία) ότι λασπολογείς στην ανακοίνωσή σου και συνεχίζεις να πουλάς τρέλα. Αν δε βρήκες "vacumm digitizer installation machine", "audio generator" κτλ. και θεωρείς ότι έπρεπε να είχε, αυτά να έλεγες. Ή έστω να έλεγες ότι είχε ελλείψεις. Το να λες για 1 κολλητήρι κι 1 κατσαβίδι, βγάζει εσένα ψεύτη. Όσο για τα "στείλε το δικό σου να δεις", σε ενημερώνω ότι το δικό μου το πήρα από κινέζικο site κι αν χαλάσει εντός εγγύησης σου λένε στείλε το και τα λεφτά σου πίσω. Το έχω κάνει ήδη (με ένα VKWorld από dx), μου πίστωσαν τα λεφτά του κινητού μόλις το έστειλα και τους ανέβασα την απόδειξη - και τα ταχυδρομικά μόλις έφτασε. Αυτό κάνουν οι περίπου σοβαρές επιχειρήσεις στην Κίνα. Εδώ, που όπως λες είναι Ευρώπη, εσύ τι κάνεις; Συνεχίζεις να μην απαντάς για το τι εγγύηση παρέχεις στους πελάτες σου.

4. Δεν έχω άγνωστες λέξεις, εσύ κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις και τρολάρεις. Άσε τους χαρακτηρισμούς κι ασχολήσου με τις υποχρεώσεις σου. Το αν έχει ή δεν έχει σέρβις, εργοστάσια (στο Σενζεν, με πάνω από 2000 εργαζόμενους, σύμφωνα με διαφημιστικό στο youtube και στο cubotgreece) ή... "audio generator" η Cubot, είναι αδιάφορο. Να φρόντιζες να μην έπαιρνες προϊόντα από τέτοιες εταιρίες, εσύ που είσαι σοβαρός επιχειρηματίας. Τώρα που τα πήρες και θεωρείς ότι έχεις και μια κοινωνική ευθύνη, ώστε να βγάζεις και ανακοινώσεις, προτείνω να σταματήσεις να τα πουλάς και να βγάλεις μια σοβαρή ανακοίνωση που να λέει "Συγνώμη παιδιά, δεν ξέραμε, τα κινητά που σας πουλούσαμε έχουν υψηλο... SAAR (σε πείσμα όσων λέει η ανυπόληπτη Cubot, που βγάζει πιστοποιημένα αρχεία μετρήσεων), φέρτε τα πίσω πριν σας καεί ο εγκέφαλος". Αυτό κάνουν οι σοβαρές επιχειρήσεις.

Πάντως, συζητώντας (λέμε τώρα) κανείς μαζί σου, εύκολα αντιλαμβάνεται γιατί τα site που πουλάς τα ονόμασες afasia και zougla...

Edited by anonimos_
Link to comment
Share on other sites

:) επειδή στο τελευταίο μειλ βλεπω ημερομηνία 16/03 που πρέπει να είναι μετα την επίσκεψη στην πολωνία μήπως υπάρχει κάπου η αλυσίδα? διότι αυτο που καταλαβαίνω απο την απάντηση είναι απογοήτευση απο την συμφωνία με την Infoquest κι όχι κάτι για το σερβις.... Επίσης από την φωτογραφία τα παιδιά έχουν δίκιο διαψεύεσαι σχεδόν σε όλα
Link to comment
Share on other sites

Για να λεμε του στραβου το δικιο και θα δωσω ποντους στον Φωτη, εχει δικιο σχετικα με τις αναβαθμισεις των Κουμποτ και τα λογισμικα του. Ειναι μπακαλιδες περα για περα. Το Rd τους ειναι απλα ανυπαρκτο και οτι εχουν ειναι απο λογισμικο ειναι απο εδω και απο εκει, κοψε ραψε, και οτι κατσει.

Σχετικα με την αντιπαραθεση, ειναι ανουσια και παιζεται με τις λεξεις. Ειπε ο ενας, ειπε ο αλλος, και παει λεγοντας. Απο ενα σημειο κουραζει.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά σε όλους, με υγεία και ό,τι επιθυμεί ο καθένας.

Για να λεμε του στραβου το δικιο και θα δωσω ποντους στον Φωτη, εχει δικιο σχετικα με τις αναβαθμισεις των Κουμποτ και τα λογισμικα του. Ειναι μπακαλιδες περα για περα. Το Rd τους ειναι απλα ανυπαρκτο και οτι εχουν ειναι απο λογισμικο ειναι απο εδω και απο εκει, κοψε ραψε, και οτι κατσει.

Τεκμηρίωσέ το λίγο. Πες μας ποιό έχεις και γιατί το λες, τι παρατήρησες (π.χ. εγώ έχω το Cubot Manito εδώ και 4 μήνες και δηλώνω πολύ ευχαριστημένος) και σε σχέση με ποιά (π.χ. Oukitel ;) ) τους βρίσκεις μπακάληδες.

Σχετικα με την αντιπαραθεση, ειναι ανουσια και παιζεται με τις λεξεις. Ειπε ο ενας, ειπε ο αλλος, και παει λεγοντας. Απο ενα σημειο κουραζει.

Δεκτό, αλλά θα πρέπει να έχουμε στο νου κάποια πράγματα:

- Καλό είναι να εξετάζουμε ό,τι διαβάζουμε κι όχι να το δεχόμαστε ή να το προσπερνάμε χωρίς σκέψη.

- Μιλάμε για μια ανακοίνωση (που δημοσιεύθηκε κι εδώ), γραμμένη με ένα τρόπο που εγώ τουλάχιστον (και άλλα μέλη, όπως βλέπεις) θεωρώ σκόπιμα αποπροσανατολιστικό, για δημιουργία εντυπώσεων. Αν είναι ανούσιο να σταθούμε στις λέξεις και πρέπει να σχηματίζουμε στο μυαλό μας την εικόνα που θέλει ο οποιοσδήποτε, πάω πάσο.

- Η ανάγνωση οποιουδήποτε νήματος ή ποστ στο φόρουμ δεν είναι υποχρεωτική.

Edited by anonimos_
Link to comment
Share on other sites

Aς ξεκινησουμε λιγο απο τα παλια ειχα το gt90 που αλλα ελεγε η εταιρια (πχ πυξιδα) και αλλα ειχε ή καλυτερα δεν ειχε. Εδω δεν ειχε αισθητηρα εγγυτητας θα ειχε πυξιδα; ας το προσπερασουμε.

Mετα απο μερικα χρονια πηρα το s200, καταπληκτικο κινητο .....για δυο μηνες. Ευτυχως ειχα και ενα jiayu g2f Που αποδειχτηκε ετη φωτος μπροστα.

Οταν για καποιο λογο εσβηνε μονο του η Κυρια κουμποτ μου εστειλνε οτι να ναι λογισμικο για το μοντελο τις. Και ολα αυτα μεσω τις επισημης σελιδας τους. Να φανταστεις το τηλεφωνο ετρεχε με 4,2 ΚΚ, και ενω ολα ειχαν το 4,4, και οταν τους ζητησα να μου στειλουν το λογισμικο, για να το περασω μου ελεγαν κατι ηλιθιες δικαιολογιες του τυπου "μονο εμεις μπορουμε να περασουμε λογισμικο"....Σωπα ρε Κουμποτ, τι μας λες;

Και οταν μετα πολλα αποφασισαν να με στειλουν, εστειλαν λαθος ενος IOCEAN.....Βλεπεις δεν ηξερα το needrom τοτε.

Mετα απο ολα αυτα πως να την παρεις σοβαρα αυτην την εταιρια.

Απο την αλλη, εχοντας jiayu εκεινο το καιρο, κανενα προβλημα δεν ειχα με τα κινητα της, και με την συννενοηση τους.

Οσο για τα Ουκιτελ....σαφως πιο σοβαρη εταιρια, γιατι απλως δεν χρειαστηκα να τους ενοχλησω.

Link to comment
Share on other sites

Aς ξεκινησουμε λιγο απο τα παλια ειχα το gt90 που αλλα ελεγε η εταιρια (πχ πυξιδα) και αλλα ειχε ή καλυτερα δεν ειχε. (...)

Mετα απο ολα αυτα πως να την παρεις σοβαρα αυτην την εταιρια.

Αν και η δική μου εμπειρία είναι διαμετρικά αντίθετη (όλα δουλεύουν σωστά και 3 updates σε 4 μήνες που το έχω) θα τα δεχτώ όλα αυτά, παρότι παλιότερα έλεγες ότι το έβρισκες τίμιο (αν και υπερτιμημένο):

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=6370442#post6370442

 

Οσο για τα Ουκιτελ....σαφως πιο σοβαρη εταιρια, γιατι απλως δεν χρειαστηκα να τους ενοχλησω.

Αρκεί να δεχτείς κι εσύ αυτό (που δεν είναι μάλιστα από χρήστη, αλλά από κατάστημα, που παλιότερα εκθείαζες):

http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=6545154#post6545154

 

Το δικό μου Manito το παράγγειλα 11/2016 από gearbest με 81,23 ευρώ. Σε αυτή την τιμή (που ήταν και το όριό μου), δεν έβρισκα αντίστοιχο. Ακόμα και σήμερα, που έχει ανέβει η τιμή του, παραμένει vfm. Ως τώρα δε μου έχει βγάλει κανένα πρόβλημα. Αν στο μέλλον εμφανίσει κάτι, εννοείται ότι θα ενημερώσω. Δεν είμαι fanboy ούτε στο payroll κανενός. Και σε κάθε περίπτωση, η δική μου εμπειρία χρήσης προφανώς είναι σε μεγάλο βαθμό υποκειμενική και καθόλου αντιπροσωπευτική του συνόλου. Ας αποκομίζουμε καθένας ό,τι μπορεί από την εμπειρία των άλλων, χωρίς να μένουμε στην περιπτωσιολογία και σε γενικεύσεις όπως "Ειναι μπακαλιδες περα για περα. Το Rd τους ειναι απλα ανυπαρκτο". Αλλιώς, τι είναι η Oukitel, σύμφωνα με το παραπάνω;

Συγνώμη που κούρασα και βγήκα εκτός θέματος.

Edited by anonimos_
Link to comment
Share on other sites

  • The title was changed to www.cubot.gr

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...