Jump to content

[MOTO] Υamaha Ζ 125


pilotos_18
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 3,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

mpoukomeno to mixanaki moy;me tipota;ola tsita to pao k den exei pathi tipota.skilia ta z.prin kana mina moy espase h agida apo to mpoyzi k moy frenarise.etixe mapa to mpouzi.anti na moy kolisei apo to skisimo kolise apo ti ******* to mpoyzi.akoma k tora omos kala paei.evala ena karmilater k to voithise arketa.aytos me to xt shmera epathe ti plaka toy.opos stis proales ena kle 500 ta anoiksame se mia anifora k mia mikrh eythia k tin efage tin psoli.saki tha prospathiso ayrio na sto steilo.ta leme paidia.Z FOR EVER.-
Link to comment
Share on other sites

diladi patises xt re thirio ? ayti bgazei 45 aloga,kai 600 kybika ! pos ta kataferes ?

koita na deis.to xt einai vari mixanaki.einai 160 kila.45 aloga poy les einai sto moter.sto troxo vgazei i 30 i 35.eixe omos k dikavalia.h kaliterh kontra itan me to kle poy epi erketa metra itan ena mixanaki mprosta k otan evala 5 to perasa gia ligo.meta kopsame.mas eide enas filos moy stin anifora poy to anoigame k trelathike.meta ematha apo 1 paidi oti aytos me to kle rotage poso einai to mixanaki moy giati den to perimene na ton peraso.

Link to comment
Share on other sites

nai pane komatia an ta ftiakseis.oso gia ta dragster z patane sta 0-400 cbr600rr mamisio k ktm 640sm pali mamisio.to cbr kanei 13,6 k to ktm 13,06.fisika ayta ta grafei se periodiko eno ta z kanoun 12,k kati

poia periodika pairneis?a ti paizei me to moter toy zita soy?

Link to comment
Share on other sites

poia periodika pairneis?a ti paizei me to moter toy zita soy?

liga pragmata.to exo anevasei sta 55,mia eksatmisi xeiropoiiti tin sinithismeni k prosfata evala k ena karmpilater,meta apo to kolima.pantos ektos apo ta dt k wr k to mamisio to moter einai poli kalo k grigoro.eidika an tou valeis 200 kilindro vgazei parapano aloga apo to 200 wr.exo valei arketes kontres k me megalitera kibika mixanaki k ta exo patisei.ena paidi toy exei valei moter apo yz 250 peiragmeno k paei svarna.einai apo ti xalkida.lene oti paei 190.to pisteyo giati ta 200z pane 170 me 180 pragmatika xiliometra.exeis dei pote kontra z vs dinamic;

Link to comment
Share on other sites

re paidia plz.stilte ke se mena kanena video.se mia eudomada piarno z.plzzzz

to e-mail mou einai dragm3n@yahoo.gr

MY EVOLUTION ON PHONES

NOKIA 3310 --> MOTOROLA ..SOMETHING --> SONY ERICSSON T610 --> NOKIA 7610 --> NOKIA N70 --> NOKIA N73 --> NOKIA N73 M.E. --> SONY ERICSSON W950 --> NOKIA 6220 --> NOKIA 5800 --> SONY ERICSSON S500 --> SAMSUNG OMNIA 2 --> HTC HD2 --> GALAXY S2 --> SE W580i --> GALAXY S2 --> GALAXY NOTE --> GALAXY NOTE 3

Link to comment
Share on other sites

liga pragmata.to exo anevasei sta 55,mia eksatmisi xeiropoiiti tin sinithismeni k prosfata evala k ena karmpilater,meta apo to kolima.pantos ektos apo ta dt k wr k to mamisio to moter einai poli kalo k grigoro.eidika an tou valeis 200 kilindro vgazei parapano aloga apo to 200 wr.exo valei arketes kontres k me megalitera kibika mixanaki k ta exo patisei.ena paidi toy exei valei moter apo yz 250 peiragmeno k paei svarna.einai apo ti xalkida.lene oti paei 190.to pisteyo giati ta 200z pane 170 me 180 pragmatika xiliometra.exeis dei pote kontra z vs dinamic;

otan o odigos toy dinamik vlepei oti to z pataei wr kai alla 200cc++ skeftetai kalitera na koitas para na odigas=den ehei tihei na dw.mipws xereis tis diafores sto moter kai stin emfanisi to f1 apo to z?

Link to comment
Share on other sites

re paidia plz.stilte ke se mena kanena video.se mia eudomada piarno z.plzzzz

to e-mail mou einai dragm3n@yahoo.gr

tha sou estelna ego kana vinteo me z alla den ksero giati alla den ta stelnei.exo prospathisei 3 fores na steilo ston saki alla tipota.an thes pes ston fx-ovio na sou steilei an thelei.alios pigene greekdragster.com,tha se vgalei sta arxeia,pigaine kato k pata ekei poy leei 261 vinteo nomizo apo to 1 rwyb.an den ta vreis rotame.oso gia to z prosexe min einai frenarismeno.na koitakseis kilindro k mpiela.sto leo giati ego viastika k to pira frenarismeno

Link to comment
Share on other sites

otan o odigos toy dinamik vlepei oti to z pataei wr kai alla 200cc++ skeftetai kalitera na koitas para na odigas=den ehei tihei na dw.mipws xereis tis diafores sto moter kai stin emfanisi to f1 apo to z?

to f1 exei 52mm mpiela k 52 mpistoni.to z 54,7 k 53,8 mpistoni.ta moteria tous einai diaforetika.apo ta f1 exo akousei einai apo ta pia gera mixanakia.apo ftiaksimo paei poli kala an to ftiakseis.to f1 einai xamiloropo mixanaki.den exei thn teliki tou z alla osa einai na dosei ta dinei me ti mia.xthes metrisa ena 54 f1 k evgale psaromenos 150 sto konter tou z fisika.tora gia tin emfanisi ti na sou po;den to exeis dei;san to crypton r einai oloidio,oxi to pio kainourgio.

Link to comment
Share on other sites

to f1 exei 52mm mpiela k 52 mpistoni.to z 54,7 k 53,8 mpistoni.ta moteria tous einai diaforetika.apo ta f1 exo akousei einai apo ta pia gera mixanakia.apo ftiaksimo paei poli kala an to ftiakseis.to f1 einai xamiloropo mixanaki.den exei thn teliki tou z alla osa einai na dosei ta dinei me ti mia.xthes metrisa ena 54 f1 k evgale psaromenos 150 sto konter tou z fisika.tora gia tin emfanisi ti na sou po;den to exeis dei;san to crypton r einai oloidio,oxi to pio kainourgio.

thanks.apo poia periohi eisai?

Link to comment
Share on other sites

ta brika re file ZED.thx.ti enois frenarismeno?

MY EVOLUTION ON PHONES

NOKIA 3310 --> MOTOROLA ..SOMETHING --> SONY ERICSSON T610 --> NOKIA 7610 --> NOKIA N70 --> NOKIA N73 --> NOKIA N73 M.E. --> SONY ERICSSON W950 --> NOKIA 6220 --> NOKIA 5800 --> SONY ERICSSON S500 --> SAMSUNG OMNIA 2 --> HTC HD2 --> GALAXY S2 --> SE W580i --> GALAXY S2 --> GALAXY NOTE --> GALAXY NOTE 3

Link to comment
Share on other sites

apo evia.pos k den pairneis kana dixrono k tha pareis to mpompo.soy aresei pio poli i gia ta lefta; :confused:

koita otan parw ton mpompo tha eimai 15.den tha me halage na epairna ena tdr alla ehw apo tin alli tous dikoys moy na moy lene malak.es mono o mpompos arese giati daxei nai men den einai dihrono alla ehei poli kali epitahinsi kai einai hwris simplekti alla einai kai poli gamatos!egw ithela z alla den me akoyne giati lene ena paidi ehoyn den thloy na to hasoyn klp.den paizoyn rolo ta hrimata.siga vrika z 1400 euro kai ti me ayto.mia hara tha katsei o mpompos gia na kikloforw edw girw!se kalipsa?

Link to comment
Share on other sites

ta brika re file ZED.thx.ti enois frenarismeno?

enoo na min exei gratzounies o kilindros.na min to pareis xoris na to pas se ena mastora na sto koitaksei to mixanaki.o kilindros prepei na gializei mesa.an einai frenarismeno diladi kolimeno den tha pigainei opos prepei na paei.emena itan kolimeno k anagkastika na ton anoikso 1 xiliosto gia na min exei kamia gratzounia.k to mpistoni den prepei na exei gratzounies.k kati allo.na peis sto mastora poy tha sou to elenksei na metrisei to mpistoni giati prepei na einai 53,8.ektos an to ksereis oti enai parapano to mixanaki.pote les na to pareis;rota me an den katalaves kati

Link to comment
Share on other sites

ok.me kalipses ethnikismos 2005.k stis 2 epiloges eisai sostos.gia dixrono z k gia tetraxrono mpompos.eixa k go to idio provlima me sena me tous goneis mou otan eimoun 14 k pira ena crypton.prin 2 xronia pira to z k vrika tin igia mou,me eksairesi tis venzines k ladia.
Link to comment
Share on other sites

nai re c ZED katalaba.tou pousti.mixanologos eimai.se kamia ebdomadoula tha kateuo athina na psakso me ton brother.poso kei re c to z?a kai ti ladia tou bazis?ego leo gia kati ipone full synthetic sou leo.exoun kai mirodia apo fraoula:))))lol

MY EVOLUTION ON PHONES

NOKIA 3310 --> MOTOROLA ..SOMETHING --> SONY ERICSSON T610 --> NOKIA 7610 --> NOKIA N70 --> NOKIA N73 --> NOKIA N73 M.E. --> SONY ERICSSON W950 --> NOKIA 6220 --> NOKIA 5800 --> SONY ERICSSON S500 --> SAMSUNG OMNIA 2 --> HTC HD2 --> GALAXY S2 --> SE W580i --> GALAXY S2 --> GALAXY NOTE --> GALAXY NOTE 3

Link to comment
Share on other sites

nai re c ZED katalaba.tou pousti.mixanologos eimai.se kamia ebdomadoula tha kateuo athina na psakso me ton brother.poso kei re c to z?a kai ti ladia tou bazis?ego leo gia kati ipone full synthetic sou leo.exoun kai mirodia apo fraoula:))))lol

to z se ligotero apo 1 hrono epaise apo ta 2000 sta 1400euro

Link to comment
Share on other sites

nai re c ZED katalaba.tou pousti.mixanologos eimai.se kamia ebdomadoula tha kateuo athina na psakso me ton brother.poso kei re c to z?a kai ti ladia tou bazis?ego leo gia kati ipone full synthetic sou leo.exoun kai mirodia apo fraoula:))))lol

tora ti na soy po gia venzina.den exo metrisei.ego to exo thiridosei deytero stadio k kei poli parapano apo oti ena z idia xiliosta me to diko moy.tora gia ladia ego vazo quicksilver full synthetika.kanoyn 10 eyro to litro.k ta motul einai poli kala.k ayta pou les kala prepei na einai.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...