Jump to content

[MOTO] Υamaha Ζ 125

pilotos_18
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

• Απαντήσεις 3,2χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

re palikari apo pou eise?de koveis tis mlkies leo go?kamia kontra de pextike pedia.Apo serres eime k imoun me to valanti.Psemata leei to palikari
[sIGPIC][/sIGPIC]VW Golf_TSI 1400cc 140ps + Honda Innova125 +AEK + Panserraikos = My passions

den eginai giati o valantis tou frakarai kai isos fovithikai na min xasi ton titlo kai egw eimai apo sidirokastro apla ekini tin ora pou to egrafa den eixa pai akoma meta piga kai ida tora xoris plaka xeris potai tha ginei Glouf125_Innova

e guyzz i kontra itan na ginei sta kala dentra... valantis-skarlatos. alla den egine giati (simfona me ton valanti) kopike to moter tou kai tha ginei se 3 bdomades... to oti den egine den simenei oti fobithike.. isa isa eipe oti tha ginei sto idio meros alla +300euro stoixima....

an fobotan den tha to ekane auto...;)

Μέγιστη επιτρεπόμενη εικόνα 420Χ150 και 16Κ.

epitelous k serreoi edo.Loipon pedia de ksero an me kserete exo ena innova asimi.Deite to sto http://www.bikepics.com/509344 imoun me to valanti k de mou eipe tpt gia kontra.oso gia to pedi apo to sidirokastro me to mple z siga to grigoro re seis.O valantis ton patise sto mitrousi.
[sIGPIC][/sIGPIC]VW Golf_TSI 1400cc 140ps + Honda Innova125 +AEK + Panserraikos = My passions

nai sosta frakare alla to filaraki pou esteile me to galazio to z ta fage.Xalara ton eixe o valantis.Pedia to palikari apla exei tromero mixanaki k de prokeite na ton patisei kaneis.Den eine idropsikto.Ksero ti foraei peripou alla de mporo na po.Alitheyei oti aytos o skarlatos ftiaxnei to mixanaki mazi me to mpampa tou?Pneyma apo pou eise k sirator ti mixanaki exeis?

nai auto isxiei... i kontra sto mitrousi egine ontos.. alla den itan auto to Z... itan enos paidiou apo to bambakofito to opio opos exo akousei den paei kai poli kala.. gia to KOKKINO Z (apo sidirokastro) o valantis etoimazete na xaseii:p

παιδια μην συκρινετε πως βελτιωνεται το dinamik με το z, γιατι το ενα ειναι πολυ καινουργιο κ δν εχουν βγει πολλα πραγματα
Μέγιστο μέγεθος εικόνας υπογραφής 420Χ150 και 16Κ

pedia molis girisa apo to mitrousi.Varouse to F1 tou mpogia me ena kaze-R apo ta kala dentra.Kerdise o mpogias.Meta varese me ena fx to kerdise k ayto.Alla meta varese me ena arxaio XR250 k exase.Ta dragster tromera.Opoios thelei tou stelno video.To z tou moto-ksenarios gamise

ema8a kai ego giautin tin kontra...

ta dragster poli teleia mas afisan kales entiposeis gia 1h mera

anebase kanena video apo ta TOUMPANA z..

ena moto me moter takegawa kai nitro to eides??

kata proton exo ena videaki sto opoio varaei 180runner me z.De pisteyo na rotisete poios nikise.To thema eine pedia oti to palikari me to z girnouse tsonta.Xalara itan 150m mprosta.Pneyma eides to motori mou?An oxi des to tora

http://www.bikepics.com/pictures/509344/ kai edo http://www.bikepics.com/pictures/565947/ .Akouo entiposeis