Jump to content

ΑΛΗΤΕΙΑ TOY ΤΜΗΜΑΤΟΣ VODAFONE LIVE!!!


silvertaur
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Να πω πρωτα οτι εδω και 2 βδομαδες μπηκα στο δικτυο της vodafone για πρωτη φορα στη ζωη μου.Πηρα το sharp gx30i με συνδεση,αλλα πηρα και μια αλλη καρτα.Προσπαθωντας να μπω(αφου ολες οι ρυθμισεις ηταν σωστες φυσικα) σε wap-επαναλαμβανω- σε wap διευθυνσεις και οχι στο live ,δεν εμπαινε με τιποτα!!!Δοκιμασα 20 ελεγμενες διευθυνσεις!Πηρα αμεσωςτην εξυπηρετηση πελατων και αφου μιλουσα περιπου 40! λεπτα με επι το πλειστον ασχετους με το αντικειμενο,τελικα βγηκε καποιος σχετικος και αφου καναμε ολες τις δοκιμες..τιποτα και παλι!Αναγκαστηκα μολις 2 μερες αφου πηρα το κινητο να παω στο κεντρικο σερβις της MOBITEL,ειπα το προβλημα και το πηρα μετα απο 3! μερες.Το δοκιμασα επιτοπου και παλι τιποτα!!!Εβαλα τις φωνες ,το ξαναπηραν οι τεχνικοι και το αποτελεσμα ειναι να μπαινει στο wap σπανιως και σε 3 απο τις 20 που εβαζα!Συνεχως η ενδειξη: could`n reach the indicated web server!Εξοργιστηκα!Παμε στο αλλο τωρα..οπως ανεφερα πηρα και μια καρτα με μοναδες(επιτηδες για την περιηγηση στο live και για να ελεγχω τι θα πληρωνω στο παγιο).Πηρα μια καρτα ανανεωσης των 20 ευρω για να μπω στο live και να κατεβασω 2 παιχνιδια που ηθελα.Το πρωτο το λαμβανω κανονικα και ταχυτατα,αλλα στο δευτερο μου βγαζει error,ξαναπροσπαθω..τιποτα και βγαινω απο το live.Παιρνω τηλ στο 1252 και ακουω το απιστευτο..ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΧΡΕΩΜΕΝΟΣ ΜΕ 1,80!!!!ΤΡΕΛΑΘΗΚΑ!Για περιηγηση 2 λεπτων και κατεβασμα 1 παιχνιδιου με χρεωσαν σχεδον 22 ΕΥΡΩ!!!Πηρα αμεσως το τμημα της vodafone live και μιλουσα περιπου μιση ωρα,λεγοντας μου ανοητες δικαιολογιες,το κατεγραψαν και θα μου στειλουν λενε μηνυμα σε 5 εργασιμες μερες.Αναμενεται σκληρη συνεχεια..
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 62
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Δημοφιλείς μέρες

Top Posters In This Topic

oi rithmiseis tou wap/live einai diaforetikes gia karta apoti me symvolaio.. Elegkse oti exeis tis swstes ;)

Βλέπεις πράγματα και αναρωτιέσαι "Γιατί;"

Αλλά εγώ ονειρεύομαι πράγματα που δεν υπήρξαν ποτέ και λέω "Γιατί όχι;"

Link to comment
Share on other sites

oi rithmiseis tou wap/live einai diaforetikes gia karta apoti me symvolaio.. Elegkse oti exeis tis swstes ;)

εννοειται αυτο,δεν ειμαι κανενας ασχετος με το θεμα!Αλλωστε πηγα και στη mobitel

Link to comment
Share on other sites

Βασικός λόγος που άλλαξα παροχέα είναι το LIVE. Με χρέωναν υπηρεσίες LIVE χωρίς καν να έχω LIVE κινητό! Όταν τους τηλεφώνησα και τους το είπα η απάντηση που πήρα είναι ότι έτσι έχει καταγράψει το σύστημα και ότι θα μου απαντούσαν σε 5 ημέρες. Αυτό έγινε το Νοέμβριο! Ακόμη περιμένω!

Εσύ πάλι γιατί αγόρασες LIVE συσκευή; Δεν ακούς τι γίνεται; Τέτοιος μαζοχισμός; Πρώτα αγοράζουν LIVE συσκευές και μετά ψάχνουν πως να το απενεργοποιήσουν.

Το μόνο που κατάλαβα με το LIVE είναι ότι υπάρχει απλώς για να βγάζει λεφτά η VODAFONE. Δεν προσφέρει απολύτος τίποτα εκτός από υψηλές χρεώσεις.

Link to comment
Share on other sites

Βασικός λόγος που άλλαξα παροχέα είναι το LIVE. Με χρέωναν υπηρεσίες LIVE χωρίς καν να έχω LIVE κινητό! Όταν τους τηλεφώνησα και τους το είπα η απάντηση που πήρα είναι ότι έτσι έχει καταγράψει το σύστημα και ότι θα μου απαντούσαν σε 5 ημέρες. Αυτό έγινε το Νοέμβριο! Ακόμη περιμένω!

Εσύ πάλι γιατί αγόρασες LIVE συσκευή; Δεν ακούς τι γίνεται; Τέτοιος μαζοχισμός; Πρώτα αγοράζουν LIVE συσκευές και μετά ψάχνουν πως να το απενεργοποιήσουν.

Το μόνο που κατάλαβα με το LIVE είναι ότι υπάρχει απλώς για να βγάζει λεφτά η VODAFONE. Δεν προσφέρει απολύτος τίποτα εκτός από υψηλές χρεώσεις.[/quote

Δικιο εχεις φιλε μου,απλα ηθελα το συγκεκριμενο κινητο.Μην ανησυχεις,τα ιδια ειπαν και σε μενα,οτι και καλα το κατεγραψε το συστημα,αλλα επειδη τα εχω παρει,εχω ηδη εκτυπωσει απο εδω και απο αλλα φορουμ σελιδες παραπονων και θα τα στειλω με τη δικια μου καταγγελια φυσικα σε 2 ενωσεις καταναλωτων.Αν δε γινει τιποτα θα κανω και καταχωρηση σε εφημεριδα πανελλαδικης κυκλοφοριας(ξερω περιπου ποσο κοστιζει) και οτι ζημια μπορω να τους κανω,θα τους τη κανω.Δε φειδομαι χρηματων και κοπου,οταν προσπαθουν να με κοροιδεψουν.Φυσικα απο την ωρα που εγινε αυτο,εβαλα την καρτα ΤΙΜ που εχω στο gx30i που ειναι vodafone live και την καρτα της vodafone σε κινητο που δεν εχει προφιλ για wap και mms για vodafone.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε και εγώ μαζί σου. Το πιστεύεις ότι χρέωναν την κοπέλα μου συνδρομές σε τσόντοσαιτ του LIVE. Η κοπέλα δεν είχε ιδεα τι είναι το WAP, πόσο μάλλον να γραφτεί και συνδρομητής σε τσόντες. Είχε κάνει όμως το λάθος και είχε αγοράσει συσκευή LIVE.
Link to comment
Share on other sites

Αυτοι εχουν ξεφυγει τελειως δηλαδη.Η λεξη ΑΛΗΤΕΙΑ ειναι μικρη για να χαρακτηρισει αυτη την απατεωνιστικη πρακτικη.Τελικα εσεις τι κανατε;Θα τους παρω σημερα τηλ να δω που βρισκεται το θεμα και θα επανελθω το βραδυ ή αυριο.Με πολλα ατομα που εχω μιλησει κατ'ιδιαν και ειτε ειχαν LIVE ειτε ξερουν απο γνωστους τους,κανενας δεν ειπε κατι θετικο..ειναι τυχαιο αραγε;;;
Link to comment
Share on other sites

μ'αρεσει που διαβαζεται και το φορουμ και ενημερωνεστε....εχουν πει εδω και καιρο αλλα μελη ....πως παιρνεις τηλ την 'εξυπηρετηση΄ τους λες πως εχεις 3G κινητο live Z1010 ,sharp 802 κτλ...και ενεργοποιεις υπηρεσιες 3G και bye bye χρεωσεις για πλoηγηση στο live..μεχρι 31/05 ;)

οσο για τις υπολοιπες χρεωσεις....προσεχουμε πολυ τι κανουμε με το κινητο και τι κουμπακια παταμε..κατα τα 99% ειναι δικο μας λαθος και οχι δικο τους...

Link to comment
Share on other sites

Αν ηταν δικο μου λαθος δε θα το εψαχνα φιλε μου.Καλο ειναι να μιλαμε οταν ξερουμε κατι.Αν εσενα σε χρεωνουν 22 ευρω για πλοηγηση 3 λεπτων και κατεβασμα ενος παιχνιδιου των 5 ευρω,τοτε να δεχτω την αποψη σου.Με το mobile internet ασχολουμαι απο τοτε που εμφανιστηκε ειτε με ΤΙΜ ειτε με COSMOTE και οι χρεωσεις που εγραφαν,οντως ισχυαν και δεν ειχα ποτε αναλογο περιστατικο.
Link to comment
Share on other sites

Α, τα δικά μου τα παράπονα .... ;;;

 

Τον Νοέμβριο, κατεβάζοντας ένα παιχνίδι το χρεώθηκα 3 φορές. Γεγονός που το συνειδητοποίησα τον Δεκέμβριο όταν ξαναμπήκα στο Live! και από περιέργεια μπήκα στο " Πλήρες Ιστορικό συναλλαγών". Αμέσως πήρα την εξυπηρέτηση πελατών όπου για πρώτη φορά μίλησα με άντρα (μου φάνηκε και περίεργο) ο οποίος δεν ήταν άσχετος (πραγματικά πίστεψα ότι ονειρεύομαι!) Μου είπε ότι κατέγραψε το πρόβλημα μου και ότι θα ενημερωθώ όταν θα πιστωθεί ο λογαριασμός μου (συμβόλαιο) με το ποσό που χρεώθηκα άδικα. Σε 4 εργάσημες έλαβα SMS από την Voda που μου έλεγε ότι πιστώθηκε ο λογαριασμός μου με 12€ + ΦΠΑ κτλ κτλ, μετά από 2 μέρες έλαβα τηλέφωνο από μία τύπησα που με ρωτούσε κατά πόσο έμεινα ευχαριστημένος από την επίλυση του προβλήματος, την εξυπηρέτηση σχετικά με το πρόβλημα, και που πιστεύω ότι οφείλετε το πρόβλημα! Μερικές ημέρες μετά έλαβα και μία απόδειξη (γέλασε ο κάθε πικραμένος στο σπίτι!) αν δεν κάνω λάθος πιστωτικό τιμολόγιο ήταν!

 

Κατά τα άλλα, ενδεικτικά αναφέρω ότι γράφτηκα σε on line game για μία ημέρα, και δεν μπορούσα να ξεγραφτώ για 2 εβδομάδες. Σε Vodafone shop μου είπαν " Καλέστε το 13830" (κλασσική τους ατάκα!) και στο 13830 μου είπαν, αυτό είναι αδύνατο, προφανώς δεν επιλέξατε την επιβεβαίωση της ακύρωσης!

Το πλήρες ιστορικό συναλλαγών δεν λειτουργεί εδώ και 2 μήνες και εγώ και κάνω άλλες συναλλαγές μέχρι να ξαναλειτουργήσει!

 

Το βρίσκω όμως πολύ χρήσημο σε τομείς όπως ενημέρωση και ψυχαγωγία! Γίατι, όταν η πλοήγηση μετά τα 3ΜΒ είναι δωρεάν(μέσα στο LIVE) , μπορείς να κάνεις ότι θέλεις εκεί μέσα ... όπως να ενημερώνεσαι κάθε μέρα, να διαβάζεις το ανεκδοτάκι σου κτλ κτλ. Και η μέγιστη χρέωση είναι 21 € για την πλοήγηση! Το φεβρουάριο είχα 17ΜΒ και πλήρωσα 21,5 € όταν πρόπερσυ το καλοκαίρι είχα πληρώσει 140€ για πλοήγηση περισσότερο για ενημέρωση ...

 

Οπότε μην το θάψουμε έτσι απλά ... έχει και τα καλά του (που και πού :D )

Link to comment
Share on other sites

ΚΑΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΦΟΒΕΡΑ ΘΕΛΕΙ..οπως λεει ο θυμοσοφος λαος μας!Λοιπον πηρα χθες το βραδυ με αγριες διαθεσεις και αφου μιλησα κλασικα στην αρχη με υπαλληλους που δε ξερουν που πανε τα 4,μετα δυνδεθηκα με το τμημα του LIVE και τους ρωτησα αν εντοπισαν ποιο ηταν το προβλημα,αν θα δωθει λυση,τι προκειται να κανουν,λεγοντας τους οτι περιμενω την επισημη απαντηση,γιατι προτιθεμαι να κανω σχετικη καταγγελια στις ενωσεις καταναλωτων τη Δευτερα.Αφου περιμενα παλι να με συνδεσουν με καποιον αλλο..τελικα μου βγηκε καποια,η οποια χωρις να μου πει τι και πως,μου ειπε οτι ειχα δικιο και οτι αυτιο(δηλ.σημερα)θα μου επιστραφουν τα λεφτα στο λογαριασμο της καρτας.Οντως σημερα το πρωι μου ηρθε μηνυμα απο το 1600 που μου ανακοινωνε την επιστροφη χρηματων μετα απο παραπονο μου.Πηρα στο 1251 και μου ειχαν επιστρεψει περιπου 13 ευρω.Μετα μου ηρθε μηνυμα και απο το 1283Παντως τις περιπου 40 σελιδες που εχω εκτυπωσει με αναλογα παραπονα απο 3 φορουμ,τα κραταω για πιθανη μελλοντικη χρηση.Δυστυχως παντως απο την προσωπικη μου τωρινη εμπειρια,μιλησα με επι το πλειστον ασχετους υπαλληλους της vodafone που δεν εχουν στοιχειωδεις γνωσεις.Εν συντομια 2 περιστατικα για να γελασει ο καθε πικραμενος..1)στο καταστημα της vodafone στο μαρουσι διπλα απο τo service της mobitel..αναφερω στον υπαλληλο το προβλημα που ειχα και εχω εν μερει με το wap..η συμβουλη του μετα απο βαθεια σκεψη,προβληματισμο και πειραματισμους ηταν..οτι πρεπει να ενεργοποιησω το...vodafone web!!!Πως δεν επεσα κατω απο τα γελια! 2)στο καταστημα της στουρναρη(απο τα μεγαλυτερα) σε φιλολογικη μου ερωτηση(γιατι φυσικα θα το αγοραζα απο αλλο μαγαζι) αν εχουν CARD READER και ποσο κανει...μου λεει χαμογελωντας η υπαλληλος ναι,150 ΕΥΡΩ.ΝΑΙ ΚΑΛΑ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ..150 ΕΥΡΩ.Εξαγριωμενος της κανω παρατηρηση οτι αποκλειεται και οτι δε κανει πανω απο 15-20 ευρω,κοκκινησε,φωναξε καποια αλλη και μετα απο ενα 5 λεπτο αποφανθηκαν οτι εκανε λαθος η υπαλληλος κοιτωντας τα CAR KIT!!!ΕΛΕΟΣ..!Ενταξει μπορει εγω ή αλλοι να ξερουμε 2-3 πραγματα και να βρεθηκε ετσι το λαθος,αλλα φανταζεστε καποιον που εχει πανω του λεφτα και θελει να κανει ενα δωρο στη κοπελα του,στο παιδι του,καπου τελος παντως(υπαρχουν και μεγαλοι ανθρωποι που δεν ξερουν απο κινητα και τα αξεσουαρ τους),να θελει CARD READER και να φυγει με CAR KIT ή ακομα χειροτερα να παρει το CARD READER ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΕΙ 150 ΕΥΡΩ;Προτεινω να κανουμε ενα θεμα με οτι πιο αστειο και τραγικο εχουμε ακουσει ειτε απο τα καταστηματα ειτε απο την ""εξυπηρετηση"" πελατων.Τι λετε;
Link to comment
Share on other sites

Προτεινω να κανουμε ενα θεμα με οτι πιο αστειο και τραγικο εχουμε ακουσει ειτε απο τα καταστηματα ειτε απο την ""εξυπηρετηση"" πελατων.Τι λετε;

Μέσααα .... έχω και πρόσφατο, ανέκδοτο υλικό από Vodafone ... !!!

Link to comment
Share on other sites

Μέσααα .... έχω και πρόσφατο, ανέκδοτο υλικό από Vodafone ... !!!

φιλε μου περιμενω πως και πως να ακουσω το δικο σου ανεκδοτο..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

NOMIZΩ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑ, ΟΥΤΕ ΤΗ VODAFONE(MAΛΛΟΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΥΣΦΗΜΗΣΗ) OYTE KANENAΝ,MAΛΛΟΝ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗΣ.

ΟΥΤΕ ΟΙ ΥΠΑΛΗΛΛΟΙ THΣ VODAFONE EXOYN ΛΟΓΟ ΝΑ ΜΗ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ

ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ ΕΞΑΛΛΟΥ ΟΥΤΕ ΑΥΞΗΣΗ ΘΑ ΠΑΡΟΥΝ....

«Έφυγα,ψάχνοντας το σήμερα...και χάθηκα....

»

Link to comment
Share on other sites

Να σε ρωτήσω κατιτίς? Αφού είσαι τόσο σχετικός και γνώστης του αντικειμένου γιατί πήρες τηλέφωνο στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, αφού όπως λες όλοι εκεί είναι άσχετοι?
Link to comment
Share on other sites

οταν αντιμετωπισετε προβλημα,περιμενω μηνυμα σας,για να τα πουμε εχοντας κοινο σημειο εκκινησης.Αν θελετε μπορειτε παντως να κανετε ενα τεστ.Γνωριζοντας κατι για το κινητο σας ή κατι για καποιες υπηρεσιες που ξεφευγουν απο τα απλα θεματα:κλησεις,μηνυματα,θα σας παρακαλουσα να καντε μια βολτα απο τα περισσοτερα μαγαζια της vodafone ή κανοντας ενα τηλ στο τμημα <<εξυπηρετησης>> πελατων.Δυστυχως και αυτο ειναι λυπηρο για εμας τους καταναλωτες-πελατες,τα περισσοτερα που θα ακουσετε θα ειναι για ηχογραφηση και upload σε amr ηχο σε funny section σε πολλα sites.Φυσικα εχω αντιμετωπισει προβληματα και με τις αλλες 2 μεγαλες εταιρειες,αλλα τετοιο χαλι δεν ξαναειδα.Φανταστειτε να εχετε καποια λεφτα στη καρτα σας και ειστε καπου μακρια και δεν εχετε αλλα λεφτα ή σας παρουσιαζετε μια αναγκη και απο λαθος μτρηση δεδομενων δικια τους,σας βγαζουν μειον τη καρτα σας και δε μπορειτε να κανετε τιποτα.Τι κανετε;Παιρνετε τηλ(οπως καλη ωρα εγω) στην εξυπ.πελατων,αναλυετε το προβλημα και σας δινουν την εκλπηκτικη απαντηση-λυση οτι..πρεπει να περιμενετε να ληξει ο μηνας,να κανετε αιτηση στα κεντρικα της εταιρειας,να σας βγαλουν αναλυτικη χρεωση και να διαπιστωθει αν υπαρχει ή οχι προβλημα!!!Δεν ειναι μια πραγματικα εκπληκτικη λυση;;Στο ακουσμα της κυριολεκτικα δε χαιρεσαι;;;Να δεις τι χαρα πηρα..τουρτα παρηγγειλα!Φυσικα της ειπα οτι ειναι αναγκη και μετα απο αλλους 3 οι οποιοι ενας θεος ξερει γιατι μου μιλησαν αφουν δεν ειχαν μια πειστικη δικαιολογια,τελικα μιλησα με μια υπευθυνη και τελικα μετα απο περιπετειες μετα απο μερες επιστραφηκαν τα χρηματα.Ενταξει εγω δεν ειχα αναγκη οταν εγινε το συγκεκριμενο περιστατικο,αλλα φανταζεστε καποιον που εχει αναγκη και συμβαινει αυτο;;Οι εταιρειες δεν χρειαζονται υποστηριξη..εμεις πληρωνουμε στην ωρα μας,ιδιως οποιος εχει καρτοκινητο,πως οταν κανεις ενα τηλ ή στελνεις 1 μηνυμα αυτοι στο χρεωνουν αμεσως;οταν ομως δε κανω ή δε στειλω πως θα δεχτεις να σε χρεωσουν;ειτε ειναι 1 ευρω ειτε οποιοδηποτε ποσο και μετα να σου λενε να περιμενεις μερες ή και μηνα για να δεις ΑΝ θα τα παρεις πισω!Μαθετε να διεκδικειτε αυτα που σας ανηκουν ή πληρωνετε.
Link to comment
Share on other sites

To Vodafone Live και γενικότερα οποιαδήποτε πλοήγηση από το κινητό σε διάφορες Wap σελίδες είναι άκρος γελοία με τεράστια σπατάλη χρημάτων.

Η μόνη σημαντική χρήση του GPRS (όχι WAP) για εμένα είναι να δέχεσαι POP3 e-mail και ΤΙΠΟΤΑ άλλο.

Οποιαδήποτα άλλη πλοήγηση εγκυμονεί κινδύνους.

 

Και απορώ πως ο κόσμος πληρώνει το WAP όταν έχει internet στο σπίτι του. Μάλλον για θέμα μούρης είναι ή να πει οτι παίζει με το κινητό του.

Μου θυμήζει τα μηνύματα του στυλ, πλήρωσε 1 Ευρώ να σε κάνουμε να κλάσεις στο γέλοιο!

 

Και ειδικά στην Vodafone το κατακοκκίνησμα των συσκευών της και το κατακρεούγισμα των λογισμικό του κινητού είναι άκρος απαράδεκτο και να μου την χαρίζανε την άλλην μέρα θα πήγαινε για σκότωμα.

Less is more...
Link to comment
Share on other sites

Φιλε T-mobile εχεις δικιο στα περισσοτερα.Το gx30i το εχω για δευτερη συσκευη και για συγκεκριμενους λογους.Το wap, ενας σημαντικος λογος για να το χρησιμοποιησεις ειναι οτι τα voda live κινητα ειναι γνωστο οτι ειναι κλειδωμενα στα παιχνιδια.Οτι και να εχεις κατεβασει απο το ιντερνετ δε μπορεις με τιποτα να τα περασεις μεσα.Εκει μπαινει το wap.Ανεβαζεις καπου οτι θελεις και απο εκει μετα τα κατεβαζεις μεσω wap.Ειναι ο μοναικος τροπος.Ιδιως αν μεχρι τις 31 Μαιου για..καποιο λογο δε πληρωνεις για την πλοηγηση,τοτε ειναι σκετη απολαυση!
Link to comment
Share on other sites

καταρχην σχετικα με τους πωλητες...κυκλοφορουν καποιες 10δες κινητα τηλεφωνα στην αγορα τα οποια εχουν παρα πολλες δυνατοτητες... και ιδιαιτεροτητες... ο πωλητης θα επρεπε να τα ξερει ολα ? (αυτο ισχυει για ολα τα προιοντα που πολλαπλασιαζονται σαν κουνελια)...ή να εχει συνεχως καποια συσκευη που να του λεει οτι το ταδε κινητο κανει τους ταδε παπαδες? δεν το

νομιζω ! εσυ και εννοω ο καθε διαβασμενος αγοραστης που παει να αγορασει ενα κινητο...το εχει ηδη αποφασισει...εχει 2-3 συγκεκριμενες επιλογες στο μυαλο του...ο καλος πωλητης (και καλος εννοω για τον εαυτο του και την εταιρια του) δεν νομιζω οτι ειναι αναγκαιο να ξερει και πολλα για τα κινητα γιατι αυτα ισως να τον αποπροσανατολιζουν. η εταιρια και ο πωλητης θελει να πουλησει περισσοτερα απο καποιες συγκεκριμενες μαρκες γιατι απο αυτες εχουν τα μεγαλυτερα ποσοστα κερδους-προμηθεια...και αυτα ειναι τα καλυτερα για αυτους....και αφου ολα τα κινητα πλεον υπερκαλυπτουν τις αναγκες των περισσοτερων πελατων...ουτε γατα ουτε ζημια.(οχι δεν ειμαι πωλητής)

οσο για τα τμηματα εξυπηρετησης της καθε εταιριας νομιζω γινεται καποια παρανοηση....οχι δεν τα ξερουν ολα...και αν ξερουν καποια απο αυτα που κανουμε στα κινητα μας πρεπει να κανουν και ολιγον τι τουμπεκι (που ειναι γαμ*το αυτο το πσι....ααα το βρηκα) ψιλοκομμενο γιατι παιζουν 1ον τα προσωπικα δεδομενα στη μεση (περιπτωση και αυτη) 2ον ο πελατης εχει παντα δικιο...τα τμηματα βοηθειας δεν ειναι χειρουργοι ....απλα ξερουν να δενουν

επιδεσμους (ισως και αδεξια ορισμενοι απο αυτους) και κουβαλουν τους τραυματιες πελατες...ειναι το πρωτο οχυρο μιας εταιριας...

 

(παυση με τις παρομοιωσεις) αν το προβλημα ειναι σοβαρο το θεμα παει αλλου σε αλλους που βλεπουν περισσοτερα και πιο αναλυτικα...τις χρεωσεις που γινονται ...τωρα ομως αρχιζει και το παιχνιδι της γραφειοκρατιας να καταγραφει το προβλημα να παει στα χερια και ματια του αρμοδιου να ελεγχθει και να επιστρεψει μια απαντηση ωστε οταν καλεσει ο συνδρομητουλης να υπαρχει μια ικανοποιητικη απαντηση (τις περισσοτερες φορες)...ωστε να δωθει παλι πισω στον πελατη (απο την εξυπηρετηση πελατων και παλι)...

για αυτο δεν ειναι καλο να βριζουμε τους τραυματιοφορεις γιατι μπορει να μην μας πανε στον χειρουργο αλλα να μας πεταξουν σε κανα χαντακι....το εντονο και σοβαρο υφος σιγουρα βοηθαει γιατι ξυπναει αυτον στον οποιον λεμε το προβλημα μας το βρισιδι και οι φωνες παλι οχι... ισα ισα ..μην απορρειτε γιατι εσκασε το λαστιχο ή πατησατε την πιο βρωμερη σκατουλα του κοσμου μετα απο μια <<συζητηση σας>> με τις εξυπηρετησεις πελατων... τα βουντου τους και οι μουντζες που φαγατε καθως τους μιλαγατε....επιασαν τοπο....

 

ο δικηγορος του διαβολου ειμαι ?

σας αρεσε το post μου ? :)

Link to comment
Share on other sites

Φιλε T-mobile εχεις δικιο στα περισσοτερα.Το gx30i το εχω για δευτερη συσκευη και για συγκεκριμενους λογους.Το wap, ενας σημαντικος λογος για να το χρησιμοποιησεις ειναι οτι τα voda live κινητα ειναι γνωστο οτι ειναι κλειδωμενα στα παιχνιδια.Οτι και να εχεις κατεβασει απο το ιντερνετ δε μπορεις με τιποτα να τα περασεις μεσα.Εκει μπαινει το wap.Ανεβαζεις καπου οτι θελεις και απο εκει μετα τα κατεβαζεις μεσω wap.Ειναι ο μοναικος τροπος.Ιδιως αν μεχρι τις 31 Μαιου για..καποιο λογο δε πληρωνεις για την πλοηγηση,τοτε ειναι σκετη απολαυση!

 

Αυτός είναι ένας ακόμα λόγος που συχαίνομαι την βοδιφον και το live της. Εγώ θέλω μια συσκευή καθαρή χωρίς κλειδόματα. Θέλω να περνάω οτι θέλω κατευθείαν είτε με το καλώδειο είτε με bluetooth. Θέλω να μοιράζομαι τα mp3 και οτι άλλο αρχείο θέλω κατευθείαν με κάποιο άλλο κινητό και να μην αναγκαστώ να το κάνω μέσο MMS ή Wap.

 

Φίλε Silvertaur δεν αναφέρομαι σ'εσένα αλλά δυστυχώς πολύ κόσμος στη Ελλάδα κοιμάται. Δεν ξέρρει πως να χρησιμοποιούν το κινητό τους με το ελάχιστον δυνατό κόστος κάνοντας την ίδια δουλειά.

Από που ν'αρχίσω.

Από το γεγονός οτι το 80% των Ελλήνων έχουν καρτοκινητό και το χρυσοπληρώνουν ενώ θα μπορούσαν να πληρώνουν μόνο το 25% με το να έχουν σύνδεση;

Από το γεγονός που όλοι στέλνουνε μηνύματα για "ενημερώσεις" του στιλ αποτελέσματα εκλογών κτλ και γιατι κάτι αηδίες που απευθύνονται σε άσχετους;

Βαριεμαι να γράψω άλλα, γιατι η λίστα δεν θα τελειώσει.

 

Και φυσικά η κάθε υπερεσία της βοδιφον και κάθε βοδιφον μόνο για να μας ξεγελάει είναι.

Και μετά δεν ξέρουμε γιατι δεν πεφτουν οι τιμές στην κινητή τηλεφωνία στην Ελλάδα.

Less is more...
Link to comment
Share on other sites

Αυτός είναι ένας ακόμα λόγος που συχαίνομαι την βοδιφον και το live της. Εγώ θέλω μια συσκευή καθαρή χωρίς κλειδόματα. Θέλω να περνάω οτι θέλω κατευθείαν είτε με το καλώδειο είτε με bluetooth. Θέλω να μοιράζομαι τα mp3 και οτι άλλο αρχείο θέλω κατευθείαν με κάποιο άλλο κινητό και να μην αναγκαστώ να το κάνω μέσο MMS ή Wap.

 

Φίλε Silvertaur δεν αναφέρομαι σ'εσένα αλλά δυστυχώς πολύ κόσμος στη Ελλάδα κοιμάται. Δεν ξέρρει πως να χρησιμοποιούν το κινητό τους με το ελάχιστον δυνατό κόστος κάνοντας την ίδια δουλειά.

Από που ν'αρχίσω.

Από το γεγονός οτι το 80% των Ελλήνων έχουν καρτοκινητό και το χρυσοπληρώνουν ενώ θα μπορούσαν να πληρώνουν μόνο το 25% με το να έχουν σύνδεση;

Από το γεγονός που όλοι στέλνουνε μηνύματα για "ενημερώσεις" του στιλ αποτελέσματα εκλογών κτλ και γιατι κάτι αηδίες που απευθύνονται σε άσχετους;

Βαριεμαι να γράψω άλλα, γιατι η λίστα δεν θα τελειώσει.

 

Και φυσικά η κάθε υπερεσία της βοδιφον και κάθε βοδιφον μόνο για να μας ξεγελάει είναι.

Και μετά δεν ξέρουμε γιατι δεν πεφτουν οι τιμές στην κινητή τηλεφωνία στην Ελλάδα.

 

 

Το Vodafone Live δεν εχει να κανει με κλειδωματα και συσκευες. Ειναι η σελιδα live.vodafone.com

 

Μηπως εννοεις οτι δεν σου αρεσουν οι Vodafone customized συσκευες?

Link to comment
Share on other sites

Από το γεγονός οτι το 80% των Ελλήνων έχουν καρτοκινητό και το χρυσοπληρώνουν ενώ θα μπορούσαν να πληρώνουν μόνο το 25% με το να έχουν σύνδεση;
Ακομα κι αυτα τα ποσοστα που αναφερεις να ισχυουν,θα διαφωνησω μαζι σου :)

Το τι συμφερει τον καθενα ειναι καθαρα προσωπικη υποθεση.Εξαρταται δηλαδη απο την χρηση που κανει ο καθε ανθρωπος.

Για παραδειγμα εμενα με τον σημερινο τροπο ζωης δεν με συμφερει να εχω συνδεση γιατι δεν μου χρειαζεται(!)Με τους ανθρωπους που εχουμε οικοιοτητα(συγγενεις,φιλους) η επικοινωνια με σταθερα τηλεφωνα ειναι η ενδεδειγμενη γιατι δεν κοστιζει πολυ και εισαι πιο χαλαρος,πιο ανθρωπινος οταν δεν βιαζεσαι...

Επισης απ'το σταθερο τηλεφωνω σε κινητα οταν χρειαστει να βρω καποιον που ειναι εξω.Οι χρεωσεις πλεον απο σταθερο->κινητο ειναι κοντα σε αυτες που χρεωνουν οι βονταφονοτιμοκοσμιτες.Απο το καρτοκινητο μου επομενως ελαχιστα τηλεφωνηματα θα χρειαστει να κανω κι αυτα οταν ειμαι εξω.

Αν ειχα συνδεση θα επρεπε να πλήρωνω σταθερα ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ το ιδιο ποσο ολη την διαρκεια του χρονου.Ομως η χρηση δεν ειναι της ιδιας εντασης καθε μηνα...Αλλο μηνα τυχαινει να μιλας περισσοτερο,αλλο λιγοτερο,αναλογα με τα κεφια και τις περιστασεις.

 

Το κοστος μιας καρτας ειναι πανω κατω οσο το παγιο ενος μηνα.Με μια καρτα μιλας περιπου 25λεπτα και δεν εχεις ημερολογιακή δευσμευση οπως τα "δωρεαν" λεπτα ομιλιας που δινουν τα συμβολαια που αν δεν καταναλωθουν μεσα στον μηνα τοτε χανονται... Χαρακτηριστικο δε ειναι που καμια φορα δεχομαι ασκοπα τηλεφωνηματα απο φιλους που καταλαβαινω οτι γινεται με σκοπο να ξοδεψουν τα λεπτα "δωρεαν" ομιλιας τους γιατι ειναι η τελευταια ημερα του μηνα....

Και φυσικά η κάθε υπερεσία της βοδιφον και κάθε βοδιφον μόνο για να μας ξεγελάει είναι.

Και μετά δεν ξέρουμε γιατι δεν πεφτουν οι τιμές στην κινητή τηλεφωνία στην Ελλάδα.

Δεν θα μπορουσα να συμφωνησω περισσοτερο.Ετσι ακριβως νομιζω πως ειναι.Απο την στιγμη που οι περισσοτεροι τα χωνουν κανονικα γιατι οι εταιριες ν'αλλαξουν πολιτικη? Σου λεει "αυτοι ή ευχαριστημενοι πελατες ειναι ή χαιβανια" :rolleyes:

Επισης μου την σπανε οι διαφημισεις που περνανε το μηνυμα "ξοδευω πολυ αρα ειμαι καποιος σπουδαιος"

Μας ρωτάνε:«Ποιος ανακάλυψε τον ηλεκτρισμό;»,«Ποιος μίλησε πρώτος για άτομα;»,«Ποιος ανακάλυψε πρώτος ότι η Γή στρέφεται γύρω από τον Ήλιo;» και απαντάμε: «Οι Έλληνες!».

 

Λάθος! Όλα αυτά τ'ανακάλυψαν ο Θαλής ,ο Δημόκριτος,ο Αρίσταρχος.Μεταξύ αυτών και του μέσου Έλληνα υπάρχει τόση απόσταση όσο μεταξύ του μέσου Έλληνα κι ενός «χιμπατζή».

Link to comment
Share on other sites

To Vodafone Live και γενικότερα οποιαδήποτε πλοήγηση από το κινητό σε διάφορες Wap σελίδες είναι άκρος γελοία με τεράστια σπατάλη χρημάτων.

Η μόνη σημαντική χρήση του GPRS (όχι WAP) για εμένα είναι να δέχεσαι POP3 e-mail και ΤΙΠΟΤΑ άλλο.

Οποιαδήποτα άλλη πλοήγηση εγκυμονεί κινδύνους.

 

Και απορώ πως ο κόσμος πληρώνει το WAP όταν έχει internet στο σπίτι του. Μάλλον για θέμα μούρης είναι ή να πει οτι παίζει με το κινητό του.

Μου θυμήζει τα μηνύματα του στυλ, πλήρωσε 1 Ευρώ να σε κάνουμε να κλάσεις στο γέλοιο!

 

Και ειδικά στην Vodafone το κατακοκκίνησμα των συσκευών της και το κατακρεούγισμα των λογισμικό του κινητού είναι άκρος απαράδεκτο και να μου την χαρίζανε την άλλην μέρα θα πήγαινε για σκότωμα.

 

 

Πιστευω οτι το χρώμα και την συσκευή τα βλέπεις πριν τα αγοράσεις,δεν σου επιβάλει κανείς με το ζόρι να την πάρεις,εκτος αν έχεις αχρωματοψία....

«Έφυγα,ψάχνοντας το σήμερα...και χάθηκα....

»

Link to comment
Share on other sites

Υποθέτω ότι σε όλες τις εταιρείες, όπως και στην vodafone, θα ισχύουν κάποιες διαδικασίες οι οποίες θα πρέπει να τηρούνται ρητά, προκειμένου να μην γίνεται μπάχαλο εκεί μέσα. Φαντάσου να γινόταν ότι ήθελε ο καθένας και όποτε το ήθελε θα γινόταν μία ΟΜΟΡΦΙΑ!
Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
This topic is now closed to further replies.
 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...