Jump to content

Φορητοί ηλεκτρονικοί υπολογιστές


mcde
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

  • Απαντήσεις 9,7χιλ.
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Καλησπέρα σε όλους!

 

Έχω εδώ και 2+ χρόνια ένα HP Pavilion Notebook σειράς dv2000. Τον τελευταίο χρόνο έχω παρατηρήσει υπερθέρμανση και γενικά ένα μεγαλύτερο "ζόρισμα" (αν και έκανα format πάλι πρόσφατα). Αυτή την υπερθέρμανση την είχε γενικά από την αρχή αλλά όχι σε τόσο μεγάλο βαθμό...Για να μπω στο θέμα..στην αρχή σκεφτόμουν να αγοράσω ένα DELL, πήγα και τα είδα σε ένα κατάστημα και είδα ότι είναι λίγο θορυβώδη χωρίς καν να τρέχουν κάποια "βαριά" εφαρμογή.

 

Βασικά το Notebook το θέλω για την δουλειά μου, και επειδή ασχολούμαι με δορυφορικές εικόνες μεγάλης χωριτικότητας θέλω ενα μηχανάκι σχετικά γρήγορο και δυνατό. Οπότε νομίζω ότι θα με κάλυπτε ενα laptop 14'-15' οθόνης, με RAM της τάξεως των 2GB και άνω, και επεξεργάστή κατά προτίμηση ΙΝΤΕL CORE 2 DUO από 2.2 MHz και άνω και ταχύτητα μνήμης στα 800 MHz. Όσον αφορά την καρτα γραφικών θέλω απλά να είναι καλή καθώς δεν παίζω παιχνίδια...μόνο για καμιά ταινιούλα!

Το budget μου είναι μέχρι 1200 ευρώ .

 

Είμαι ανάμεσα σε Sony Vaio και HP....εσείς τι μου προτείνετε??

Απλά φοβάμαι λίγο τα HP λόγω υπερθέρμανσης αλλιώς κατά τ'άλλα δεν μου έχει δημιουργήσει άλλο πρόβλημα (τουλάχιστον το μοντέλο που έχω ήδη).

 

Για τα παρακάτω μοντέλα τι λέτε?

 

http://vaio.sony.gr/view/ShowProduct...=1218032875546

 

http://www.plaisio.gr/product.aspx?c...roduct=1159615

 

http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.905667

 

http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.905661

 

Ευχαριστώ πολύ και sorry αν σας ζάλισα!!

Link to comment
Share on other sites

Για να μπω στο θέμα..στην αρχή σκεφτόμουν να αγοράσω ένα DELL, πήγα και τα είδα σε ένα κατάστημα και είδα ότι είναι λίγο θορυβώδη χωρίς καν να τρέχουν κάποια "βαριά" εφαρμογή.

 

Βασικά το Notebook το θέλω για την δουλειά μου, και επειδή ασχολούμαι με δορυφορικές εικόνες μεγάλης χωριτικότητας θέλω ενα μηχανάκι σχετικά γρήγορο και δυνατό. Οπότε νομίζω ότι θα με κάλυπτε ενα laptop 14'-15' οθόνης, με RAM της τάξεως των 2GB και άνω, και επεξεργάστή κατά προτίμηση ΙΝΤΕL CORE 2 DUO από 2.2 MHz και άνω και ταχύτητα μνήμης στα 800 MHz. Όσον αφορά την καρτα γραφικών θέλω απλά να είναι καλή καθώς δεν παίζω παιχνίδια...μόνο για καμιά ταινιούλα!

Δεν ξέρω ποιό Dell είδες, αλλά μου φαίνεται περίεργο αυτό που λες γιατί συνήθως δεν ακούγονται σχεδόν καθόλου. Άλλωστε για τη δουλειά που το θέλεις, καλύτερα να κοιτάξεις κάποιο latitude και όχι inspiron (που μάλλον είδες και τα οποία δεν είναι και ότι καλύτερο). Σε όσα latitude έχω δει ο ανεμιστήρας ακούγεται μόνο όταν ο επεξεργαστής δουλεύει για κάποια ώρα στο 100%, διαφορετικά δεν ακούγεται καθόλου. Δεν ξέρω όμως αν τα έχουν τα καταστήματα, καλύτερα να επικοινωνήσεις με τη Dell (στο http://www.dell.gr μπορείς να κάνεις τη σύνθεση που θέλεις). Σημαντικό είναι ότι έχουν εγγύηση on-site και το μηχάνημα επισκευάζεται στον χώρο σου την επόμενη εργάσιμη μέρα. Το έχω χρησιμοποιήσει και είναι μεγάλο κίνητρο για να αγοράσεις τέτοιο μηχάνημα.
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω ποιό Dell είδες, αλλά μου φαίνεται περίεργο αυτό που λες γιατί συνήθως δεν ακούγονται σχεδόν καθόλου. Άλλωστε για τη δουλειά που το θέλεις, καλύτερα να κοιτάξεις κάποιο latitude και όχι inspiron (που μάλλον είδες και τα οποία δεν είναι και ότι καλύτερο). Σε όσα latitude έχω δει ο ανεμιστήρας ακούγεται μόνο όταν ο επεξεργαστής δουλεύει για κάποια ώρα στο 100%, διαφορετικά δεν ακούγεται καθόλου. Δεν ξέρω όμως αν τα έχουν τα καταστήματα, καλύτερα να επικοινωνήσεις με τη Dell (στο http://www.dell.gr μπορείς να κάνεις τη σύνθεση που θέλεις). Σημαντικό είναι ότι έχουν εγγύηση on-site και το μηχάνημα επισκευάζεται στον χώρο σου την επόμενη εργάσιμη μέρα. Το έχω χρησιμοποιήσει και είναι μεγάλο κίνητρο για να αγοράσεις τέτοιο μηχάνημα.

κάποιος φίλος πίσω αναφέρει ότι δε δίνουν πια σε ιδιώτες.

Alex = the best!

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/9260sakalogo1.gifτο blog μου

PIN: 20DDA1B0 (Storm)

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω επικοινωνήσει πρόσφατα και δεν ξέρω τι ισχύει ακριβώς. Πριν από καιρό είχα μάθει ότι θα αφήσουν εντελώς τη λιανική, την οποία θα αναλάβουν τα διάφορα καταστήματα. Όμως ακόμα και τότε από το site μπορούσες να αγοράσεις και απ'ότι μου είχαν πει αυτό θα συνέχιζε να ισχύει. Θα σταματούσαν δηλαδή οι πωλήσεις από το τηλέφωνο, αλλά θα συνέχιζαν από το site.
Link to comment
Share on other sites

ηθελα να μου πειτε αν ξερει κανεις.για την toshiba αν εχει καπιο προβλημα αυτο τον καιρο ,γιατι πηγα να ρωτησω για laptop σε ενα μαγαζι που εχει τοσιμπα και με λεει οτι αυτο τον καιρο δεν τους στελνουν τοσιμπα γιατι η εταιρια εχει καπιο προβλημα.εν ξερει καπιος να με πει.και θελω να παρω ενα λαπτοπ toshiba h ecer γυρω στα 800-900 ευρω εχει κανεις να μου κανει καμια προταση .βασικα οι ecer ειναι καλη η θα αντημετοπισω προβληματα .ευχαρηστω.......
Link to comment
Share on other sites

ηθελα να μου πειτε αν ξερει κανεις.για την toshiba αν εχει καπιο προβλημα αυτο τον καιρο ,γιατι πηγα να ρωτησω για laptop σε ενα μαγαζι που εχει τοσιμπα και με λεει οτι αυτο τον καιρο δεν τους στελνουν τοσιμπα γιατι η εταιρια εχει καπιο προβλημα.εν ξερει καπιος να με πει.και θελω να παρω ενα λαπτοπ toshiba h ecer γυρω στα 800-900 ευρω εχει κανεις να μου κανει καμια προταση .βασικα οι ecer ειναι καλη η θα αντημετοπισω προβληματα .ευχαρηστω.......

 

Μακριά από acer.

Toshiba η Hp.

Link to comment
Share on other sites

Τα καινούρια HP dv5 είναι φοβερα. Βαριά εξοπλισμένα, καινούριο σχέδιο και σε κάποια e-shop πολύ καλές τιμές.
Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με τα dvd στα laptop της toshiba τι παίζει πλέον;

Έχει ξεφύγει από τα προβλήματα με τις αισχρές παρτίδες της matsushita ?

http://img515.imageshack.us/img515/4932/moodswf6.jpg
Link to comment
Share on other sites

ASUS EEE PC904HD είναι καλός?

http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.908075

Εχει 2gb μνημη και 80gb σκληρο.

Τι λετε?

Και κανει μονο 345 ευρω

 

Το 904HD (ο άμεσος ανταγωνιστής του Wind U90) είναι ένα πετσοκομμένο 1000Η, με επεξεργαστή Celeron αντί Atom, οθόνη 8.9 ιντσών σε 10άρι σασί, wireless b/g αντί b/g/n του 1000Η, μπαταρία 4 κελιών αντί 6 του 1000Η (σε ιταλικό μοντέλο που είδα τουλάχιστον, το eshop αναφέρει 6 κελιά οπότε στη θέση σου θα το διπλοτσεκάριζα), webcam vga αντί 1.3MPixel και διαφορετικά ηχεία χωρίς πιστοποίηση Dolby όπως στο 1000Η. Με την κατηφόρα που πήρε η τιμή του 1000Η, τουλάχιστον στην Ιταλία (σε μεγάλες αλυσίδες κοστίζει πλέον 399 ευρώ από 449), το 904HD δεν αξίζει να το αγοράσει κάποιος (όχι ότι πριν άξιζε αλλά η διαφορά τιμής από το 1000Η ήταν μεγαλύτερη).

:shifty:
Link to comment
Share on other sites

όλα αυτά τα netbooks (εκτός από λίγα) είναι πολύ ακριβά για το τίποτε.

 

με τα ίδια λεφτά αγοράζεις μεταχειρισμένα mini-laptops με πραγματικές επιδόσεις.

 

άσε που η ποιότητα κατασκευής είναι χάλια (ναι είχα και το 700 και το 900).

 

ίσως το μόνο που αξίζει να είναι το hp 1000 που βγαίνει τώρα.

 

Υ.Γ. σε τέτοια ανάλυση δεν μπορείς να κάνεις και πολλά. καλύτερα να δώσεις 100ε παραπάνω και να πάρεις ένα Umpc. σαφώς ανώτερη επιλογή.

Alex = the best!

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/9260sakalogo1.gifτο blog μου

PIN: 20DDA1B0 (Storm)

Link to comment
Share on other sites

Πού το πήγες πού το έφερες, πάλι στα mini notebooks το κατέληξες! :p

 

Τα netbooks είναι μια χαρά γι' αυτό που προσφέρουν και οι τιμές τους θεωρώ ότι είναι λογικές. Το παν κατά τη γνώμη μου είναι ο υποψήφιος αγοραστής να ξέρει εκ των προτέρων τι προϊόν αγοράζει, για ποια χρήση το προορίζει και μέχρι πού φτάνουν οι δυνατότητές του.

:shifty:
Link to comment
Share on other sites

+1 και απο εμένα.

 

Αρκετές φορές ξοδεύουμε τζάμπα χρήματα και άλλες τσιγκουνευόμαστε και στο τέλος δεν κάνουμε την δουλειά μας

για την καθημερινή σχολική μελέτη... https://megapedia.gr

η παιδεία απλά... https://ipedia.gr

η γνώμη σου μετράει... https://24net.gr

Link to comment
Share on other sites

ως φιλοσοφία είναι σίγουρα μπροστά.

 

αλλά δε δέχομαι τέτοια ποιότητα και ουσιαστικά μηδενική υποστήριξη σε οδηγούς κλπ κλπ (αν κρίνω από το 700).

 

σίγουρα θα φτάσουμε σε λίγους μήνες στο επιθυμητό αποτέλεσμα.

Alex = the best!

http://www.myphone.gr/gallery/data/500/9260sakalogo1.gifτο blog μου

PIN: 20DDA1B0 (Storm)

Link to comment
Share on other sites

για τον dv85 που λεει οτι παρατηρησε υπερθερμανση δεν φταιει το λαπτοπ αλλα οτι θα εχει σιγουρα πιασει σκονες στον ανεμιστηρα μεσα.το λεω επειδη προσφατα ανοιξα ενα μια φιλης μου και ειχε πιασει μαλλι κανονικο απο τη σκονη.βεβαια αυτης της καηκε η μητρικη λογω κομμενου καλωδιου του φορτιστη.αν καταφερεις και το ανοιξεις χωρις να το γδαρεις καθαρισε το και δεν θα ακουγεται.

α και κατι αλλο να μη το ξεχασω για οσους αναρωτιουντε ποια ειναι πιο αξιοπιστα λαπτοπ:εχω το toshiba satellite pro 4200 series και ζει εδω και 7 χρονια.το θαυμα ειναι οτι του εκλεινα το αεραγωγο με απενεργοποιημενο τον ανεμιστηρα μεχρι να ζεσταθει τελειος το μεταλλικο ηχειο που εχει και δεν επαθε τιποτα απολυτος.αυτη τη στιγμη εξακολουθει να δουλευει με xpsp3 ειναι αργος αλλα δουλευει σχεδον 24 ωρες το 24 ωρο τον εχω για σκληρο δισκο κατα καποιο τροπο μεσω δυκτιου.αυτα..

Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με τα dvd στα laptop της toshiba τι παίζει πλέον;

Έχει ξεφύγει από τα προβλήματα με τις αισχρές παρτίδες της matsushita ?

 

Μια χαρά είναι τα dvd.

Φήμες και κακίες τα όσα ακούς.

 

Μόνο 4 φορές αντιμετώπισα πρόβλημα με το dvd στο δικό μου (1 χρόνου laptop):D:p

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω όμως αν τα έχουν τα καταστήματα, καλύτερα να επικοινωνήσεις με τη Dell (στο http://www.dell.gr μπορείς να κάνεις τη σύνθεση που θέλεις).

 

Όχι η Σειρά "Latitude" δεν διατίθεται από καταστήματα.. Μόνο από τo site της Dell (και θέλει -σχεδόν- 1 μήνα παράδοση)!

Link to comment
Share on other sites

Σε ένα vaio που έχω έχει χαλάσει το dvd που είναι ένα DW-U50A.

Υπάρχει περίπτωση να βρω κάτι να το αντικαταστήσω μια και κατά

τα άλλα μου είναι υπεραρκετό;

Link to comment
Share on other sites

Σε ένα vaio που έχω έχει χαλάσει το dvd που είναι ένα DW-U50A.

Υπάρχει περίπτωση να βρω κάτι να το αντικαταστήσω μια και κατά

τα άλλα μου είναι υπεραρκετό;

 

Δες στο AcornShop 43 ευρώ όπως και στο E-Shop.gr 47 ευρώ :).

 

Στο Multirama 65 ευρώ (+15e τοποθέτησή σε περίπτωση που δεν μπορείς μόνος σου).

Link to comment
Share on other sites

παιδια απο αυτα τα 2 ποντικια ποιο λετε?

MICROSOFT WIRELESS NOTEBOOK LASER MOUSE 7000 DSP και LOGITECH 000447 V220 CORDLESS NOTEBOOK OPTICAL MOUSE SILVER καθως και γι αυτην την τσαντα μεταφορας που κατεληξα..

BELKIN NE-MS 15.4'' LAPTOP MESSENGER CASE BLACK/GREY

Link to comment
Share on other sites

θα σου πρωτινά να βρεις ποντίκι με μικρό usb σαν αυτό.. Logitech v450 (εγώ έχω αυτό και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος) ;), καλή φαίνεται η τσαντούλα :).

 

 

edit: Μπορείς να το βρεις και με 30 ευρώ (το V450) :)!!

Link to comment
Share on other sites

Μία ερώτηση (?).. Που θα μπορούσα να βρω ένα καλό Review με το “Sony Vaio VGN-AW11Z/B” :worry: ???

 

(έχω φάει τόσες ώρες στο ψάξιμο και δεν έχω βρει τίποτα ακόμα :()

Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
This topic is now closed to further replies.
 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...