oxima Δημ. April 29, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 29, 2005 Molis x8es to parelaba...paidia einai apisteuta oraio amaksi,kammia sxesh me to prohgoumeno. Mono to cup holder 8a anzhtiso,htan sto focus I se kaluterh 8esh...... Παράθεση http://www.jesuslovesyou.gr Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΓΑΠΗ ! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
bomber21 Δημ. April 29, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 29, 2005 ) τι κάνουμε όταν δυο ρόδες πατάνε χώμα εκτός δρόμου και 2 άσφαλτο αν έχουμε προσθιοκίνητο και πρέπει να φρενάρουμε; κανείς δεν ξέρει σας λέω εγώ...καλύτερα λοιπόν να ξέρει το ESP μπας και σωθεί κάνα παιδάκι παραπάνω... Τι κανουμε;Εγω δεν ξερω. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
eNeRGy Δημ. April 29, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 29, 2005 oti kai na kserei to ESP, sigoura pantos o jopar de kserei oti to ESP den exei sxesi me to frenarisma! :p :p Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johnnypatras Δημ. April 29, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 29, 2005 oti kai na kserei to ESP, sigoura pantos o jopar de kserei oti to ESP den exei sxesi me to frenarisma! :p :p Προφανώς εννοεί το EBD ( ηλεκτρονικό κατανεμητή πέδησης) ,που πολλές φορές θεωρείται τμήμα του ESP,άρα έχει σχέση.;) Σε συνδυασμό με το ABS είναι όντως σωτήριο σε μια τέτοια περίπτωση. Οι τροχοί που είναι στο χορτάρι θα χάσουν πρόσφυση δημιουργώντας άξονα γύρω από τον οποίο θα κινηθεί το αυτοκίνητο. Το αυτοκίνητο δηλαδή θακινηθεί προς τα χορτάρια. Άρα αν δεν έχεις όλα αυτά τα ηλεκτρονικά, πρέπει να στρίψεις προς τη μεριά του δρόμου,με προσοχή όμως να μην υποστρέψεις πολύ, και αμέσως μετά λίγο ανάποδο προς την αντίθετη μεριά γιατί στιγμιαία ( μόλις ο εμπρός τροχός που βρισκόταν στο χορτάρι μπει στην άσφαλτο) θα έχει χαμένη πρόσφυση ο πίσω τροχός πουείναι στο χορτάρι . Έτσι περίπου δεν είναι ρε παιδιά ;;( διορθώστε με αν έχω κάνει κάπου λάθος ) Δεν είναι τόσο τραγικό όσο ακούγεται πάντως ( επειδή η λέξη "ανάποδο" μας φοβίζει όσο να'ναι ). Αν βέβαια κινείσαι με μεγάλη ταχύτητα είναι πολύ επικίνδυνο και πολύ δύσκολο να το επαναφέρεις. ( ευτυχώς δεν μου έχει τύχει ) Παράθεση Ζήσε τη ζωή σου!!!! Bubby's Community : www.viennas.net/cs Blogs, συζητήσεις, photo galleries και άλλα πολλά! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
kmp Δημ. April 29, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 29, 2005 Kalhspera ki apo mena paidia!Egw to parelava th Deytera.Phra to Titanium 1.6 syn 17ares zantes apo thn Ford kai tou perasa ki ena fime tzamaki kai me to mayro xrwma pou exei fainetai apsogo kai poly kyrile.Kai ontws kamia sxesh me to palio.Perissotera tha dw kai th'anakalypsw sthn poreia... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
eNeRGy Δημ. April 29, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 29, 2005 Οι τροχοί που είναι στο χορτάρι θα χάσουν πρόσφυση δημιουργώντας άξονα γύρω από τον οποίο θα κινηθεί το αυτοκίνητο. Το αυτοκίνητο δηλαδή θακινηθεί προς τα χορτάρια. nomizo oti ta les anapoda... otan oi troxoi tha xasoun prosfisi sto xortari (px i deksia meria)... to amaksi tha kinithei pros ti meria me tous troxous pou tha frenaroun/tha exoun prosfisi sto dromo, diladi pros ta aristera... einai san to diaviti... de kinite to meros me ti velona (kali prosfisi) alla to meros me to molivi (giati glistraei) panta fevgei to meros pou glistraei pros ta mpros... ara i mouri strivei apo tin alli meria... ola afta apofevgontai me ena ABS 3i kai pano genias (apo tote arxisan oi ksexoristoi aisthitires deksia-aristera esto mono stous mprostinous) kai ena kalo xeri... alios an einai kapoios koulos... thelei EBD,ABS,BBD,EJF,DSF,ASA, :p :p kai poli tixi! se periptosi kanenos ilektronikou... kanonizeis na vlepeis ti ginete to epomeno xiliometro mprosta sou oste na matheis na odigas kalitera kai na prolamvaneis kindinous... (opos emeis pou de genithikame me ta ABS)... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
johnnypatras Δημ. April 29, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 29, 2005 Yes man!! Έχεις δίκιο, μπερδεύτηκα!:O Το είχα πάθει δυο φορές με το 205 μου και το είχα αντιμετίσει όπως λες!! Όχι με επιτυχία πάντως την πρώτη φορά( τετακέ )...κι ας μην είχα μεγάλη ταχύτητα ( καλα,είχε και κάτι αναρτήσεις το έρμο, δεν μαζευόταν με τίποτα)..τη 2η φορά ήξερα...Γι'αυτό προσοχή και όσο μπορούμε να το προλαμβάνουμε. Κοινώς: να μην βγαίνουμε οι μισοί έξω απ'τον δρόμο! Thanks για τη διόρθωση energy ! ( μαζέψτε με ρε, θα σκοτώσω καναν άνθρωπο έτσι και με ακούσει κανένας και κάνει αυτό που είπα ...:p ) Παράθεση Ζήσε τη ζωή σου!!!! Bubby's Community : www.viennas.net/cs Blogs, συζητήσεις, photo galleries και άλλα πολλά! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Jopar Δημ. April 30, 2005 Κοινοποίηση Δημ. April 30, 2005 εννοείται ότι στην περίπτωση φρεναρίσματος αναλαμβάνει ο κατανεμητής πίεσης, απλά είπα να μην χρησιμοποιήσω όλα τα διαθέσιμα ακρωνύμια γιατί είναι πολλά...και φυσικά αφού περιλαμβάνονται στο ίδιο σύστημα αισθητήρων ελεγχόμενο από τον ίδιο κεντρικό επεξεργαστή, θεωρούνται μια ολότητα...και πάντως αν γλιστρίσει το αυτοκίνητο σε λάδια χωρίς να φρενάρει τότε αναλαμβάνει το ESP..και πιστεύω ότι ακόμα και όταν έχεις σαν σωστός οδηγός το 100% της προσοχής σου ένα χιλιόμετρο μπροστά, πάντα υπάρχει το απρόοπτο που μπορεί να συμβεί σε μια στιγμή, και κανείς μας δεν μπορεί να αντιδράσει γρηγορότερα από ένα Ηλεκτρ.σύστημα που ελέγχει εκατοντάδες φορές το δευτερόλεπτο γωνία τροχών, ταχύτητα περιστροφής, κλίση κτλ... Επίσης δεν είμαστε πάντα στο 100% μας , έστω και άθελ.α μας , πχ μια νέα έρευνα μέτρησε τα αντανακλαστικά νέων ανθρώπων ότι αντιστοιχούσαν σε 70χρονων, την ώρα που μιλούσαν στο κινητό...ε λοιπόν κάποια φορά θα οδηγήσεις αργά κουρασμένος, κάποια θα μαλώνεις με τη σύζυγο, κάποια θα κάνουν φασαρία τα μωρά και ούτω καθεξής...σε αυτές και άλλες παρόμοιες περιπτώσεις πάω στοίχοιμα ότι αργούμε ν'αντιδράσουμε στο απρόοπτο... Παράθεση NEVER WITH THE CLIENTS,NEVER WITH THE STAFF <ΟΧΙ ΣΤΑ GREEKLISH!!!> Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
popolaros Δημ. May 26, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 26, 2005 aurio tha exo to focus 2 gia mia mera........... opote tha simpliroso to review (mias kai to eixa iposxethi)...... P.s psinete kanenas na eksereunisi tis eidikes diadromes tis xalkidikis????(xolomonta , deutero podi??) opios theli i postari i perni tilefono Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Jopar Δημ. May 26, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 26, 2005 πολύ αθ ήθελα αλλά η Παρασκευή μου είναι γεμάτη υποχρεώσεις...Σάββατο όμως ήμουμ μέσα για μερικές βόλτες... Παράθεση NEVER WITH THE CLIENTS,NEVER WITH THE STAFF <ΟΧΙ ΣΤΑ GREEKLISH!!!> Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
popolaros Δημ. May 26, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 26, 2005 πολύ αθ ήθελα αλλά η Παρασκευή μου είναι γεμάτη υποχρεώσεις...Σάββατο όμως ήμουμ μέσα για μερικές βόλτες... den mou to dinoun re aderfe parapano.........distixos Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Alexel Δημ. May 27, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 27, 2005 Γιάννη είμαι μέσα αν δεν βρήκες ακόμη συνοδηγό. Έχω μόνο δύο ώρες μάθημα σήμερα (μέχρι τις 11) και μετά :rolleyes: Να έχουμε γυρίσει βέβαια μέχρι τις 18:00 το πολύ. Σου στέλνω και SMS... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
oxima Δημ. May 27, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 27, 2005 re paidia,ena mhna to exo apo kato apo to sptiti mou (apo 30 Apriliou) kai logo tou oti (!) h courier exase ton fakelo me ta xartia ektelonismou,den mporo na bgalo pinakides (dhladh h antiprosopeia).h upo8esh paei diadikastika... afhste,apisteuto... Παράθεση http://www.jesuslovesyou.gr Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΓΑΠΗ ! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
popolaros Δημ. May 27, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 27, 2005 re paidia,ena mhna to exo apo kato apo to sptiti mou (apo 30 Apriliou) kai logo tou oti (!) h courier exase ton fakelo me ta xartia ektelonismou,den mporo na bgalo pinakides (dhladh h antiprosopeia).h upo8esh paei diadikastika... afhste,apisteuto... :blink: :blink: :blink: xaras to kouragio sou aderfe........ Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Alexel Δημ. May 27, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 27, 2005 Άντε το κάναμε και το test drive μας. Γύρος του 2ου ποδιού με τον popolaro να δίνει ρεσιτάλ! 22λεπτά ο Χολωμόντας. Ξέρει να στρίβει το παιδί αυτό είναι σίγουρο και ξέρει να μην φοβίζει τον συνοδηγό του με μ@λ@κίες, δεν είναι γκαζοφονιάς. Από τους πιο συνετούς οδηγούς που έχω γνωρίσει, ξέρει πότε να τρέξει και πότε να προσπεράσει χωρίς ταρζανιές και κίνδυνο. Μπράβο ρε popolare, σε παραδέχτηκα! Για το αυτοκίνητο; Το focus είναι από τα καλά, τελεία και παύλα.- Και το τιμόνι του το έχει και το γκάζι του το έχει και το σασμάν του το έχει, φρένα πολύ καλά δεν έχει αλλά είναι σαφώς μέσα στα όρια ασφαλείας! Περισσότερα από τον popolaro που το οδήγησε και πιο πολύ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
popolaros Δημ. May 27, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 27, 2005 na sai kala alex gia ta kala sou logia. ego euxaristo gia tin bolta pou kaname...... (i alithia einai oti eprepe na sto doso parapano na odigisis , alla to mikrobio den mporo na to kripso........., me kinigaei, elpizo na katalabenis) perasame poli omorfa , treksame , goustarame , kaname giro sta 350 xiliometra , ipiame kai ton kafe mas sto marmara kai girisame........ eutixos pou eixame enan TELIO kairo para tis kerikes problepsis tis proigoumenis mera..... eixame liakada kai stegno odostroma ....... analitiko review tou autokinitou kai me tis analoges fotografies to bradaki Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
elteo Δημ. May 27, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 27, 2005 Στα ελληνικά ποπολάρε όπως στο 4Τ, μην μας βγουν τα μάτια... Παράθεση Ι need a six month vacation, twice a year. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
popolaros Δημ. May 27, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 27, 2005 http://briefcase.pathfinder.gr/download/noblem12gto/35956/432201/0/marmara.jpg ο φοκους λιαζεται κατω απο τον ζεστο ηλιο του Μαρμαρα Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
elteo Δημ. May 27, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 27, 2005 βάλε λινκ, ΜΑΜΗΣΕΣ την σελίδα!!! Παράθεση Ι need a six month vacation, twice a year. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
popolaros Δημ. May 27, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 27, 2005 http://briefcase.pathfinder.gr/download/noblem12gto/35956/432200/0/marmara2.jpg περιμενει υπομονετικα ποτε θα μπουμε μεσα http://briefcase.pathfinder.gr/download/noblem12gto/35956/432204/0/pollaploi+sindesmo+2.jpg η πισω αναρτηση με καλλιτεχνικη διαθεση http://briefcase.pathfinder.gr/download/noblem12gto/35956/432199/0/2+genie.jpg 2 γενιες συγκρουονται http://briefcase.pathfinder.gr/download/noblem12gto/35956/432202/0/palios-neo.jpg ο νεοπας ειναι ωραιος αλλα ο παλιος ειναι αλλιος http://briefcase.pathfinder.gr/download/noblem12gto/35956/432203/0/rode.jpg η μοδα προσταζει 16 αρα ζαντα σε σχεση με την παλιομοδιτικη 15αρα Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Alexel Δημ. May 27, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 27, 2005 Φυσικά ρε συ καταλαβαίνω που δεν το έδωσες παραπάνω. Φαντάστικα εμένα. Να δεις το Astra και το Tigra για πόσο το έδωσα εγώ σε κανα δυο φίλους... :lol: Κανα πεντάλεπτο... Υ.Γ.: Πρόσεξες ότι έσβησα την φώτο που με τράβηξες έτσι; :shifty: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
popolaros Δημ. May 27, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 27, 2005 Φυσικά ρε συ καταλαβαίνω που δεν το έδωσες παραπάνω. Φαντάστικα εμένα. Να δεις το Astra και το Tigra για πόσο το έδωσα εγώ σε κανα δυο φίλους... :lol: Κανα πεντάλεπτο... Υ.Γ.: Πρόσεξες ότι έσβησα την φώτο που με τράβηξες έτσι; :shifty: τσατσε...........και την εψαχνα :shifty: :shifty: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
popolaros Δημ. May 27, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 27, 2005 ξερετε καμοια φορα ειναι δυσκολο να περιγραψεις κατι που αντικαθιστα κατι αλλο που τοσο αγαπησες. αυτο θα προσπαθησω να κανω και στο παρακατω κειμενο παρουσιαζοντας το καινουργιο φοκους και κανοντας μια ατυπη συγκριση με το απερχομενο μοντελο αλλα και με τον σκληρο κατα τα αλλα ανταγωνισμο. το ραντεβου ειχε κλειστει απο χθες. σημερα το πρωι θα ειχα στα χερια μου και για μια μερα το καινουργιο φοκους για ενα εξαντλητικο test drive. ο πωλητης μου παραδιδει το κλειδι και χαριτολογωντας μου λεει : να το προσεχεις. το αυτοκινητο ειναι γαλαζιο στην πλουσιοτερη εκδοση (ghia).πρωτη εκπληξη ειναι το κλειδι, πλεον εγινε τυπου σουγιας με τρια κουμπια πανω του. (τυπικη γερμανοποιηση). μπαινοντας μεσα αυτο που τραβαει την προσοχη σου ειναι η απομιμιση ξυλου στο ταμπλο και το ραδιο cd mp3 της ΣΟΝΥ(το οποιο ειναι απλα ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ). τιποτε δεν θυμιζει το προσφατο παρελθον. τα παντα εχουν αλλαξει. απο τον λεβιε των ταχυτητων ,το τιμονι , τα πλαστικα μεχρι και τον πινακα οργανων. οι γερμανοι ριξανε μαυρη πετρα στο παρελθον (που τοσα ακουσε για την ποιοτητα των υλικων) και βαλανε τα κεφαλια κατω εχωντας σαν απωτερο σκοπο να πλησιασουν , ισως και να ξεπερασουν στον ηγετη του εσωτερικου διακοσμου που ακουει στο ονομα , γκολφ. τα καταφερνει??? η απαντηση ειναι αρνητικη. τα υλικα ειναι κατωτερης ποιοτητας και το φινιρισμα επιδεχεται μια κριτικη , οπως για παραδειγμα το κουμπι των αλαρμ και τα κουμπια του κλιματισμου. το θετικο παντως ειναι οτι αποδειχθηκε μια γεροδεμενη κατασκευη και δεν ακουστηκε τσικ απο το ταμπλο , μιας και οδηγηθηκε σε σκληρα οδοστρωματα. πρωτος σταθμος του τεστ ηταν φυσικα το βουνο Χωλομωντας στην καρδια της χαλκιδικης. το πλεσιο ανταποκρινεται απλα αψογα στις εντολες του οδηγου , και πληροφορει χωρις παρατραγουδα για τις κινησεις των τροχων. το τιμονι , αν και εχασε σε πληροφορηση σε σχεση με το φοκους 1 και πλεον εγινε αρκετα πιο ελαφρυ θα ελεγα (ποσο μαλλον με τις 16αρες ζαντες , και το 205 λαστιχο) στεκει στο υψος των περιστασεων , και μενει συμμαχος στην οδηγικη απολαυση. φυσικα δεν πρεπει να παραβλεψουμε οτι απλα δεν συγκρινεται με κανενα αλλο της κατηγοριας (πλην ισως της 147 , που τελικα και εκεινο ισως και να ειναι και πιο ελαφρυ, και του μαζντα 3 το οποιο παραμενει υδραυλικο παρα το πεισμα των καιρων). ο επιλογεας ταχυτητων κοντινε και εγινε αρκετα πιο γρηγορος αλλα με το τυπικο χασιμο της αλλαγης απο 2α σε 3η που επισκιαζει και το φοκους πρωτης γενιας. κριμα ομως που και αυτος εχασε το χαρακτηριστικο κλουκ και γενικως της αισθησης για χαρη της φιλικοτητας. Το μεγαλο πληγμα ερχεται απο τα φρενα (αεριζομενοι δισκοι μπροστα , ταμπουρα πισω) τα οποια μπορει μεν να αποδιδουν πολυ καλα (αν και αρχισαν να παραδιδουν το πνευμα τους λιγο πριν φτασουμε στην Αρναια) , απο την αλλη ομως απλα εξαφανιστηκε δια μαγειας η αισθηση. απλα δηλαδη πατας ενα πενταλ και περιμενεις να σταματησει το αυτοκινητο. μερικες φορες κατανταει και ανασφαλες κατω απο συνθηκες γρηγορης οδηγησης οπου αναζητας ΟΛΟ το αυτοκινητο να βρισκεται ΕΚΕΙ. το ΑΒS ειναι εκει και παρεμβαινει οποτε πραγματικα το χρειαζεσαι , αν και σε συνθηκες βουνου κατανταει πονοκεφαλος. ψηλα γραμματα. φυσικα να μην ξεχασουμε τον κινητηρα. εδω ερχεται η ωρα να δωσουμε ενα μεγαλο μπραβο στους μηχανικους της φορντ που απλα πετανε το γαντι οχι μονο στον ανταγωνισμο αλλα και στους επικριτες της προηγουμενης γενιας. απλα εξαιρετικος. ροπη παντου , δυνατος σε ολο το φασμα των στροφων , ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ συνεργαζεται αψογα με το κιβωτιο , και απλα ο οδηγος εχει την αισθηση οτι ποτε δεν θα τον προδωσει. πλεον οι προσπερασεις γινονται χωρις πολυ σκεψη , απλα πατωντας το αρκετα αμεσο γκαζι (ηλεκτρονικο) , παραβλεποντας το εφιαλτικο παρελθον. πηγαινοντας τωρα στο καθαρα οδηγικο κομματι. το αυτοκινητο ως επι το πλειστον θα κινηθει με απολυτη ουδετεροτητα και χωρις παρατραγουδα για τον μεσο οδηγο. ο ψαγμενος θα αναπολησει το turn in του προγονου καθως και την αμεσοτητα των αντιδρασεων. οχι , δεν εχουν χαθει, απλα εχει η μαγεια της επικοινωνιας καπου κανει διακοπες. η υποστροφη θα ερθει μετα απο αρκετη πιεση και σε λιγες περιπτωσεις. για υπερστροφη ουτε λογος, οι πολλαπλοι συνδεσμοι κανουν δουλεια. φυσικα τιποτε δεν ειναι απαγορευτικο για πρωτοποθετηση του αυτοκινητου πριν τη στροφη. το δευτερο ποδι της χαλκιδικης ηταν απλα βουτηρο σε ζεστο ψωμι για το φοκους. οι ανοιχτες καμπες , το μακρυ μεταξονιο , το ακαμπτο πλαισιο και η ψαγμενη γεωμετρια απλα σε ταξιδευαν με απαγορευτικες ταχυτητες. εκεινο που μας εκαψε ηταν η καταναλωση οπου με 11,5 λιτρα / 100 κμ ( συμφωνα παντα με τον υπολογιστη ταξιδιου) μας εκανε κατα 35 ευρο φτωχοτερους (Για 350 χιλιομετρα) . ενταξει ειχαμε ανεβασμενο ρυθμο , τι να κανουμε??? σαν επιλογο , καθεσαι και σκεφτεσαι τελικα τι γινεται στον απιστευτο αυτο πολεμο των πωλησεων??? απο την μια η φορντ θελησε να γκολφοποιησει το φοκους με καλυτερης ποιοτητας εσωτερικο , ενω απο την αλλη η VW να φοκουποιησει το γκολφ εξελισοντας ενα ακαμπτο πλεσιο μια ολοκαινουργια αναρτηση για τον πισω αξονα. τελικα αξιζουν τα χρηματα τους??? μαλλον θεμα προτεραιοτητων ειναι και τιποτε παραπανω...... προσωπικα ??? με 19,000 ευρο που κοστιζουν πανω κατω? μαλλον θα εψαχνα για ενα φοκους ST πρωτης γενιας με λιγα χιλιομετρα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikos2004dj Δημ. May 27, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 27, 2005 ξερετε καμοια φορα ειναι δυσκολο να περιγραψεις κατι που αντικαθιστα κατι αλλο που τοσο αγαπησες. αυτο θα προσπαθησω να κανω και στο παρακατω κειμενο παρουσιαζοντας το καινουργιο φοκους και κανοντας μια ατυπη συγκριση με το απερχομενο μοντελο αλλα και με τον σκληρο κατα τα αλλα ανταγωνισμο. το ραντεβου ειχε κλειστει απο χθες. σημερα το πρωι θα ειχα στα χερια μου και για μια μερα το καινουργιο φοκους για ενα εξαντλητικο test drive. ο πωλητης μου παραδιδει το κλειδι και χαριτολογωντας μου λεει : να το προσεχεις. το αυτοκινητο ειναι γαλαζιο στην πλουσιοτερη εκδοση (ghia).πρωτη εκπληξη ειναι το κλειδι, πλεον εγινε τυπου σουγιας με τρια κουμπια πανω του. (τυπικη γερμανοποιηση). μπαινοντας μεσα αυτο που τραβαει την προσοχη σου ειναι η απομιμιση ξυλου στο ταμπλο και το ραδιο cd mp3 της ΣΟΝΥ(το οποιο ειναι απλα ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ). τιποτε δεν θυμιζει το προσφατο παρελθον. τα παντα εχουν αλλαξει. απο τον λεβιε των ταχυτητων ,το τιμονι , τα πλαστικα μεχρι και τον πινακα οργανων. οι γερμανοι ριξανε μαυρη πετρα στο παρελθον (που τοσα ακουσε για την ποιοτητα των υλικων) και βαλανε τα κεφαλια κατω εχωντας σαν απωτερο σκοπο να πλησιασουν , ισως και να ξεπερασουν στον ηγετη του εσωτερικου διακοσμου που ακουει στο ονομα , γκολφ. τα καταφερνει??? η απαντηση ειναι αρνητικη. τα υλικα ειναι κατωτερης ποιοτητας και το φινιρισμα επιδεχεται μια κριτικη , οπως για παραδειγμα το κουμπι των αλαρμ και τα κουμπια του κλιματισμου. το θετικο παντως ειναι οτι αποδειχθηκε μια γεροδεμενη κατασκευη και δεν ακουστηκε τσικ απο το ταμπλο , μιας και οδηγηθηκε σε σκληρα οδοστρωματα. πρωτος σταθμος του τεστ ηταν φυσικα το βουνο Χωλομωντας στην καρδια της χαλκιδικης. το πλεσιο ανταποκρινεται απλα αψογα στις εντολες του οδηγου , και πληροφορει χωρις παρατραγουδα για τις κινησεις των τροχων. το τιμονι , αν και εχασε σε πληροφορηση σε σχεση με το φοκους 1 και πλεον εγινε αρκετα πιο ελαφρυ θα ελεγα (ποσο μαλλον με τις 16αρες ζαντες , και το 205 λαστιχο) στεκει στο υψος των περιστασεων , και μενει συμμαχος στην οδηγικη απολαυση. φυσικα δεν πρεπει να παραβλεψουμε οτι απλα δεν συγκρινεται με κανενα αλλο της κατηγοριας (πλην ισως της 147 , που τελικα και εκεινο ισως και να ειναι και πιο ελαφρυ, και του μαζντα 3 το οποιο παραμενει υδραυλικο παρα το πεισμα των καιρων). ο επιλογεας ταχυτητων κοντινε και εγινε αρκετα πιο γρηγορος αλλα με το τυπικο χασιμο της αλλαγης απο 2α σε 3η που επισκιαζει και το φοκους πρωτης γενιας. κριμα ομως που και αυτος εχασε το χαρακτηριστικο κλουκ και γενικως της αισθησης για χαρη της φιλικοτητας. Το μεγαλο πληγμα ερχεται απο τα φρενα (αεριζομενοι δισκοι μπροστα , ταμπουρα πισω) τα οποια μπορει μεν να αποδιδουν πολυ καλα (αν και αρχισαν να παραδιδουν το πνευμα τους λιγο πριν φτασουμε στην Αρναια) , απο την αλλη ομως απλα εξαφανιστηκε δια μαγειας η αισθηση. απλα δηλαδη πατας ενα πενταλ και περιμενεις να σταματησει το αυτοκινητο. μερικες φορες κατανταει και ανασφαλες κατω απο συνθηκες γρηγορης οδηγησης οπου αναζητας ΟΛΟ το αυτοκινητο να βρισκεται ΕΚΕΙ. το ΑΒS ειναι εκει και παρεμβαινει οποτε πραγματικα το χρειαζεσαι , αν και σε συνθηκες βουνου κατανταει πονοκεφαλος. ψηλα γραμματα. φυσικα να μην ξεχασουμε τον κινητηρα. εδω ερχεται η ωρα να δωσουμε ενα μεγαλο μπραβο στους μηχανικους της φορντ που απλα πετανε το γαντι οχι μονο στον ανταγωνισμο αλλα και στους επικριτες της προηγουμενης γενιας. απλα εξαιρετικος. ροπη παντου , δυνατος σε ολο το φασμα των στροφων , ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ συνεργαζεται αψογα με το κιβωτιο , και απλα ο οδηγος εχει την αισθηση οτι ποτε δεν θα τον προδωσει. πλεον οι προσπερασεις γινονται χωρις πολυ σκεψη , απλα πατωντας το αρκετα αμεσο γκαζι (ηλεκτρονικο) , παραβλεποντας το εφιαλτικο παρελθον. πηγαινοντας τωρα στο καθαρα οδηγικο κομματι. το αυτοκινητο ως επι το πλειστον θα κινηθει με απολυτη ουδετεροτητα και χωρις παρατραγουδα για τον μεσο οδηγο. ο ψαγμενος θα αναπολησει το turn in του προγονου καθως και την αμεσοτητα των αντιδρασεων. οχι , δεν εχουν χαθει, απλα εχει η μαγεια της επικοινωνιας καπου κανει διακοπες. η υποστροφη θα ερθει μετα απο αρκετη πιεση και σε λιγες περιπτωσεις. για υπερστροφη ουτε λογος, οι πολλαπλοι συνδεσμοι κανουν δουλεια. φυσικα τιποτε δεν ειναι απαγορευτικο για πρωτοποθετηση του αυτοκινητου πριν τη στροφη. το δευτερο ποδι της χαλκιδικης ηταν απλα βουτηρο σε ζεστο ψωμι για το φοκους. οι ανοιχτες καμπες , το μακρυ μεταξονιο , το ακαμπτο πλαισιο και η ψαγμενη γεωμετρια απλα σε ταξιδευαν με απαγορευτικες ταχυτητες. εκεινο που μας εκαψε ηταν η καταναλωση οπου με 11,5 λιτρα / 100 κμ ( συμφωνα παντα με τον υπολογιστη ταξιδιου) μας εκανε κατα 35 ευρο φτωχοτερους (Για 350 χιλιομετρα) . ενταξει ειχαμε ανεβασμενο ρυθμο , τι να κανουμε??? σαν επιλογο , καθεσαι και σκεφτεσαι τελικα τι γινεται στον απιστευτο αυτο πολεμο των πωλησεων??? απο την μια η φορντ θελησε να γκολφοποιησει το φοκους με καλυτερης ποιοτητας εσωτερικο , ενω απο την αλλη η VW να φοκουποιησει το γκολφ εξελισοντας ενα ακαμπτο πλεσιο μια ολοκαινουργια αναρτηση για τον πισω αξονα. τελικα αξιζουν τα χρηματα τους??? μαλλον θεμα προτεραιοτητων ειναι και τιποτε παραπανω...... προσωπικα ??? με 19,000 ευρο που κοστιζουν πανω κατω? μαλλον θα εψαχνα για ενα φοκους ST πρωτης γενιας με λιγα χιλιομετρα. αψογος..καλα 35 ευρω εφαγε?παραπανω και απο astra 1.6 τρωει? Παράθεση My Devices:Motorola timeport,one touch 701,se t29,N 6510,Siemens s55,5100,6610,3650,se p800,6600,7610,6630,nokia n70,nokia 6101,se k310,nokia n73,nokia 5500d,se k800i,Htc p3300,Htc p3600i,SE k850i vf,samsung d880,samsung d980,Htc touch diamond white,Samsung omnia2,nokia e52,blackberry 9700,Htc hero,Htc Desire,Iphone 4 16gb,Iphone 4s 64gb,samsung x-cover,samsung galaxy s3 mini,iphone 5s,iphone 6,samsung s6,note 5,mi max , mi5s plus ... Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
popolaros Δημ. May 27, 2005 Κοινοποίηση Δημ. May 27, 2005 με τον ρυθμο που πηγαιναμε :) :) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.