Jump to content

All about Ford


Ryback3
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Τόσες φορές που είδα Focus II στον δρόμο δεν μου έκανε καμία αίσθηση...

Το παρακάνανε στην διακριτικότητα.

 

Πολύ συντηρητικό, πολύ πιο ριζοσπαστικο το Ι.

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 304
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Den einai mono thema kostous.Einai h filosofia ths Ford gia ta diskofrena pisw.Etsi kanei synithws se mikrotera apo 1.800 montela.Toulaxiston etsi mou eipe ena filaraki pou douleyei sthn Ford.Oso gia thn odhgikh aisthish proswpikh mou apopsh-kai den shmainei oti antiproswpeyw olo ton kosmo-pistevw oti einai ena klik panw ap'olo ton antgwnismo.Allwste den einai tyxaio pou mexri kai vw thn antegrapsw sto teleytaio Golf me ton pisw aksona pollaplwn syndesmwn.Gi'ayto vevaia kai to Golf einai ap'ta koryfaia.Telos s'oti afora thn sxediash tou emena m'enoiaze to amaxi na einai poly kalo pantou asxetws ths sxediashs.Htan to teleytaio pou m'apasxolouse.
Link to comment
Share on other sites

κι εμένα δεν μ' αρέσει το πίσω μέρος σχεδιαστικά, και οι πίσω θέσεις στο τρίθυρο θα χρειάζονταν μερικά εκατοστά παραπάνω αέρα για τα κεφάλια των επιβατών...και ναι όπως είπε κάποιος σε φορουμ οι διακόπτες είναι λίγο μεγάλοι, για μεσήλικες...αλλά όσο κι αν θέλουμε πιο σπορτίφ προσέγγιση εμείς οι νέοι-στα πρότυπα του φοκους Ι- δεν μπορούμε ν'αγνοήσουμε ότι είναι το πιο πλήρες αυτοκίνητο στην κατηγορία του συνολικά, και η θέση του οδηγού που χάνει τη ρύθμισή της ή το καπό που δεν ανοίγει από μέσα είναι απλά πταίσματα που δεν αλλοιώνουν την εικόνα του καλύτερου στην κατηγορία. ΟΜΩΣ τα δισκόφρενα πίσω θα έδιναν περισσότερη ΑΝΤΟΧΗ σε σκληρή χρήση και αίσθηση σε σχέση με τα ταμπούρα,και πιθανότατα μισό μέτρο καλύτερο φρενάρισμα... και τα περί φιλοσοφίας είναι τρίχες, απλή μείωση κόστους είναι...δηλαδή το δίλιτρο με 30 άλογα παραπάνω πόσο πιο γρήγορο είναι και τα έχει; Και τέλος το να εχισχύσεις την ασφάλεια του οχήματος τοποθετώντας εργοστασιακά δισκόφρενα πίσω δεν είναι πείραγμα όπως αυτά που κάνουν κάτι άσχετοι με χαμηλώματα,φαρδιές ζάντες εκτός ορίων κατασκευαστή κτλ...μην τα μπερδεύουμε...κι εγώ θα ήθελα να πουλιέται απ'την αρχή τέλειο και να μην μπει μέσα να το λερώσει ούτε ένα τεχνίτης για συναγερμό ή ηχεία.... :cool:

NEVER WITH THE CLIENTS,NEVER WITH THE STAFF

<ΟΧΙ ΣΤΑ GREEKLISH!!!>

Link to comment
Share on other sites

File mou kale mazi sou ki egw apla oso afora to thema peri diskofrenwn kai tampourwn sthn ford tous ekanan oloklhra seminaria gia ayto.Twra eilikrina htan to teleytaio pou me apasxolouse.Den leme oti to amaxi einai teleio.Apla opws les ki esy einai sxetika to pio oloklhrwmeno sthn kathgoria.Gi'ayto kai h ponhrh Ford perimene na emfanistei prwta o antagwnismos kai meta na parousiasei to Focus.Opws xanaeipa tipota tyxaio telika!

Ante na erthei aytos o Aprilhs giati ta vlepw ta Focus pou kykloforoun kai mou thn exei dwsei! :p

Link to comment
Share on other sites

A! Απρίλης έ; κι εγώ θέλω να πουλήσω πρώτα το Χsi μου και να πάρω το φοκους...ΑΛΛΑ προσοχή: υπάρχει πιθανότητα να χαθεί η προσφορά 1.350 ευρώ πρώτης τοποθέτησης στην αγορά, αφού αφορά τα πρώτα 2.500 carα που εισήχθησαν, και υποτίθεται ότι ήταν για Φεβρουάριο και τελείωνε...ευτυχώς μάλλον δεν πουλήθηκαν ακόμη μέχρι προχτες η προσφορά ίσχυε...ελπίζω να μην ακριβύνει το μοντέλο μετά...

NEVER WITH THE CLIENTS,NEVER WITH THE STAFF

<ΟΧΙ ΣΤΑ GREEKLISH!!!>

Link to comment
Share on other sites

και η συνεχεια στο σηριαλ πισω δισκοφρενα στο focus....

1α) Μπορειτε να παραγγειλετε αλλα το αυτοκινητο θα ερθει σε τρεις μηνες, δεν χανετε την εκπτωση ουτε τα αξεσουαρ.

2) Μπορειτε να παραγγειλετε αλλα ερχεται το αυτοκινητο σε 3 μηνες και χανεται την εκπτωση και τα αξεσουαρ.

3) Δεν μπορειτε μεχρι τελους του 2005 να παραγγειλετε focus με δισκοφρενα πισω συμφωνα με εγγυκλιο που απεστειλε η ford. Οτι αλλο αξεσουαρ θελετε μπορειτε να το παραγγειλετε και δεν χανετε την εκπτωση και τα αξεσουαρ. Παραδοση σε 3 μηνες

4) Μεχρι 15 Μαιου δεν δεχομαστε παραγγελίες για κανένα εχτρα γιατι δεν προλαβαινει η γραμμη παραγωγης να βγάλει. Απο κει και περα θα δεχομαστε κανονικα με αγνωστη τιμη μιας και τελος του μηνα τελειωνει η προωθητικη ενέργεια.

1β) ναι υπαρχει εγγυκλιος αλλα αναφέρεται στο ότι μεχρι τέλους του 2005 δεν μπορειτε να παραγγείλετε μονο πισω δισκόφρενα. αν βαλετε και esp και δισκοφρενα μπορει να γινει παραγγελια.

Πουθενα δεν υπήρχε κατάλογος με διαθέσιμα αξεσουάρ

:wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :blink: :blink: :blink:

 

Ολα αυτα ειναι απαντησεις απο 4 διαφορετικους αντιπροσωπους της ford στην Αθήνα. Αη στοι δ.....ο πια σιγα μην παρουμε focus. Καλυτερα να παρουμε ποδήλατο

Link to comment
Share on other sites

και η συνεχεια στο σηριαλ πισω δισκοφρενα στο focus....

1α) Μπορειτε να παραγγειλετε αλλα το αυτοκινητο θα ερθει σε τρεις μηνες, δεν χανετε την εκπτωση ουτε τα αξεσουαρ.

2) Μπορειτε να παραγγειλετε αλλα ερχεται το αυτοκινητο σε 3 μηνες και χανεται την εκπτωση και τα αξεσουαρ.

3) Δεν μπορειτε μεχρι τελους του 2005 να παραγγειλετε focus με δισκοφρενα πισω συμφωνα με εγγυκλιο που απεστειλε η ford. Οτι αλλο αξεσουαρ θελετε μπορειτε να το παραγγειλετε και δεν χανετε την εκπτωση και τα αξεσουαρ. Παραδοση σε 3 μηνες

4) Μεχρι 15 Μαιου δεν δεχομαστε παραγγελίες για κανένα εχτρα γιατι δεν προλαβαινει η γραμμη παραγωγης να βγάλει. Απο κει και περα θα δεχομαστε κανονικα με αγνωστη τιμη μιας και τελος του μηνα τελειωνει η προωθητικη ενέργεια.

1β) ναι υπαρχει εγγυκλιος αλλα αναφέρεται στο ότι μεχρι τέλους του 2005 δεν μπορειτε να παραγγείλετε μονο πισω δισκόφρενα. αν βαλετε και esp και δισκοφρενα μπορει να γινει παραγγελια.

Πουθενα δεν υπήρχε κατάλογος με διαθέσιμα αξεσουάρ

:wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :blink: :blink: :blink:

 

Ολα αυτα ειναι απαντησεις απο 4 διαφορετικους αντιπροσωπους της ford στην Αθήνα. Αη στοι δ.....ο πια σιγα μην παρουμε focus. Καλυτερα να παρουμε ποδήλατο

 

αν ηταν multiple choice η επιλογη εγω θα διαλεγα το 4!

αντε τωρα βγαλε ακρη και πιστεψε ποιον?ο καθενας το μακρυ και το κοντο του.αν το μαθει η μαμα ford....

My Devices:Motorola timeport,one touch 701,se t29,N 6510,Siemens s55,5100,6610,3650,se p800,6600,7610,6630,nokia n70,nokia 6101,se k310,nokia n73,nokia 5500d,se k800i,Htc p3300,Htc p3600i,SE k850i vf,samsung d880,samsung d980,Htc touch diamond white,Samsung omnia2,nokia e52,blackberry 9700,Htc hero,Htc Desire,Iphone 4 16gb,Iphone 4s 64gb,samsung x-cover,samsung galaxy s3 mini,iphone 5s,iphone 6,samsung s6,note 5,mi max , mi5s plus ...
Link to comment
Share on other sites

Ontws paidia tous eipan oi ilithioi na mhn dexontai eidikes paraggelies opws einai to diko mou alla egw ekana oloklhro paniko giati ousiastika to eixa paraggeilei apo mesa dekemvrh kai se kapoia fash tous eipan ap'ta kentrika oti mporei sth telikh na to epairna kai maio h' kai iounio alla epanastathsa kai to evalan sth paragwgh martiou kat'exairesh!otan to parw me to kalo tha enhmerwsw kai gia tis prwtes epishmes entypwseis.Apla telika thn pathsan sthn Ford ws synithws giati den perimenan ayth thn megalh zhthsh.As prosexan!
Link to comment
Share on other sites

αυτό με τη προσφορά και να τελειώσει θα βάλουν άλλο. Γιατί έτσι και δε βάλουν, απλά το αυτοκίνητο δε θα κάνει πωλήσεις. Είναι ακριβό!

[imgalign]http://www.rigasplastika.gr/nicolas/320ci.jpg[/imgalign]

rigasnic :: The ex-night shift ::

Link to comment
Share on other sites

παιδιά το GOLF που είναι ο άμεσος ανταγωνιστής και σύμφωνα με ΟΛΑ τα περιοδικά πολύ κοντά σε χαρακτηριστικά στο FOCUS, κοστίζει 2 χιλιάρικα παραπάνω αν συγκρίνεις παρόμοια επίπεδα εξοπλισμού...και η αρχική έκπτωση 1350 ευρώ μόνο τυχαία δεν είναι...πολύ απλά μετά θα πουλάνε για καμια διετία σε τιμές GOLF....

NEVER WITH THE CLIENTS,NEVER WITH THE STAFF

<ΟΧΙ ΣΤΑ GREEKLISH!!!>

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι ακριβό το Focus...;Γιατί ποιός σου είπε ότι το Golf είναι φτηνό;

Το ότι οι άλλοι έχουν τα 1600αρια μικρομεσσαία τους (όχι όλοι) στα 20-21 χιλιάρικα σημαίνει ότι όλα είναι μια χαρά, δεν νομίζω!

Μην ξεχνάτε ότι τα μεσσαία πλέον ξεκινούν από τα 18-19 χιλιάρικα με πολύ καλό επίπεδο εξοπλισμού αυτό δεν λέει κάτι...;

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

Εχουν μια χαρά εξοπλισμό.Δες την Citroen C5 Elegance στα 19.900 ευρώ όπως και το Mondeo.

Για τo 1 συμφωνώ απλά γράφοντας θέλω να σας δείξω ότι αρχίζουμε κ χάνουμε τον μπούσουλα.

Και φυσικά σαν καταναλωτές δεν μας συμφέρει γιατί δεν είναι ότι πληρώνεις παίρνεις...πληρώνεις πολλά περισσότερα, βλέπε VW Golf (κοινά αποδεκτό ότι είναι υπερεκτιμημένο).

Το Focus που είναι κοντά σε τιμή, τι λες δεν είναι;

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

Sto Golf symfwnw alla den tha elega to idio gia to Focus.Prepei panta na ypologizeis kai ta exoda meta thn agora opws katanalwsh,service(vasiko!) kai antallaktika opws epishs axiopistia kai eggyhsh.H sygrish opws katalavaineis Golf me Focus paei peripato giati sthn kathgoria tou opws diavasa einai to pio oikonomiko se genikh apopsh.Epishs tha prepei na pw oti to Yaris pou exw edw kai 5,5 xronia kai to opoio eixa agorasei arketa pio akriva apo aytokinhta ths kathgorias tou,mou ta exei ousiastika dwsei pisw me tis mhdenikes vlaves,thn 6eth eggyhsh kai ta poly fthina service.Gia na ginw pio sygekrimenos to maximum poso pou exw dwsei einai 220 eyrw me takakia,imanta kai ola ta sxetika exontas dianysei hdh sxedon 100000xm otan enas filos mou tha dwsei gia to Ibiza sta 60000xm 550 eyrw.Xwria ta provlhmata pou tou exei vgalei.Oso gia to Mondeo pou m'aresei me 20000 exei poly liga extra se sxesh me to antistoixo Focus twn 20000 ase pou fetos epikeitai face lift kai se 2 xronia th'allaksei oloklhrwtika.
Link to comment
Share on other sites

Εγώ να συμφωνήσω ότι αφού το Golf είναι υπερτιμημημένο, το Focus είναι απλά ακριβούτσικο...γιατί ποιος δεν θα ήθελε να το πάει με 16 χιλιάρικα π.χ. αντί με 18; μιλάω για τρίθυρο 1600αρι...και είπαμε ο καθένας έχει τα δικά του κριτήρια...ήδη το μήκος του είναι πολύ μεγάλο για μένα, θα προτιμούσα κάτι κοντά στα 4 μέτρα να παρκάρει πιο έυκολα στην πόλη και να είναι αρκετά σταθερό στον αυτοκινητόδρομο...τα μεγαλύτερα ούτε που τα σκέφτομαι...σαν ανταγωνισμό του κοιτάω την mercedes A150 , το Α3 kai thn BMW 116...ξέρω άλλη κατηγορία έ; και πριν πείτε άλλο κόστος πάλι δείτε πόσο κοστίζει μεταχειρισμένο Α3 από Γερμανία και πόσο η Α150 καινούρια στην Ελλάδα σήμερα...όσο για σερβις βλάβες και τέτοια ποτέ δεν με απασχόλησε στην κρίση μου για αυτοκίνητο(πολύ κακώς! - θεωρώ ότι πρέπει να τελειώνουν όλα στην οδική συμπεριφορά και την ενεργητική ασφάλεια) και χαίρομαι να μαθαίνω από σας ότι σε αυτά το focus τα παέι καλά...

NEVER WITH THE CLIENTS,NEVER WITH THE STAFF

<ΟΧΙ ΣΤΑ GREEKLISH!!!>

Link to comment
Share on other sites

Εγώ να συμφωνήσω ότι αφού το Golf είναι υπερτιμημημένο, το Focus είναι απλά ακριβούτσικο...γιατί ποιος δεν θα ήθελε να το πάει με 16 χιλιάρικα π.χ. αντί με 18;

Συμφωνώ. Πάντως υπάρχουν και άλλες πολύ καλές προτάσεις στην κατηγορία αυτή οι οποίες κοστίζουν λιγότερο π.χ. 307 1.6 και Astra 1.6 αλλά και άλλες.

Είναι σκληρός ο ανταγωνισμός και αυτό είναι καλό για όλους μας. :)

Link to comment
Share on other sites

το 307 το συμπαθώ πολύ , και είμαι Γαλλόφιλος και έχω και 106 Χsi 1992 94 HP, Αλλά...λόγοι για να μην το πάρω: πάλιωσε σαν μοντέλο, κυκλοφορούν πολλά, θα αντικατασταθεί σε 2 χρόνια περίπου, έχει αδιάφορη οδική συμπεριφορά, το πήρε ένας Απαράδεκτος διευθυντής που τυρρανάει τον κόσμο για την γυναίκα του, η κοπέλα μου κάθε φορά που το βλέπει λέει ότι είναι πολύ ψηλό και δεν το θέλει να το οδηγεί...και ο ανταγωνισμός δίνει περισσότερα πια με 1000 ευρουδάκια παραπάνω...το Astra βγαίνει πάντα 4ο στα τεστ που διάβασα από 4 διαφορετικά περιοδικά-και ειδικά με ενδιαφέρει τι γράφουν οι 4Τ- και δεν έχει σημαντικές διαφορές τιμής από το FOCUS...το μόνο που βρίσκω ανταγωσιστικό είναι η Α150...όμως δεν την έχω ψάξει ακόμα, εννοώ να διαβάσω τα τεστ και να την οδηγήσω...άσε που δεν θέλω Mersedes...γιατί είναι το όνειρο του συνταξιούχου πατρός μου! χε χε

NEVER WITH THE CLIENTS,NEVER WITH THE STAFF

<ΟΧΙ ΣΤΑ GREEKLISH!!!>

Link to comment
Share on other sites

το Astra βγαίνει πάντα 4ο στα τεστ που διάβασα από 4 διαφορετικά περιοδικά-και ειδικά με ενδιαφέρει τι γράφουν οι 4Τ- και δεν έχει σημαντικές διαφορές τιμής από το FOCUS

 

Jopar σε θυμάμαι και στο 4Τ φόρουμ...:)

Ι need a six month vacation, twice a year.
Link to comment
Share on other sites

το 307 το συμπαθώ πολύ , και είμαι Γαλλόφιλος και έχω και 106 Χsi 1992 94 HP,Αλλά...λόγοι για να μην το πάρω: 1)πάλιωσε σαν μοντέλο, 2)κυκλοφορούν πολλά, 3)θα αντικατασταθεί σε 2 χρόνια περίπου, 4)έχει αδιάφορη οδική συμπεριφορά, 5)το πήρε ένας Απαράδεκτος διευθυντής που τυρρανάει τον κόσμο για την γυναίκα του, 6) η κοπέλα μου κάθε φορά που το βλέπει λέει ότι είναι πολύ ψηλό και δεν το θέλει να το οδηγεί... 7)και ο ανταγωνισμός δίνει περισσότερα πια με 1000 ευρουδάκια παραπάνω...8)το Astra βγαίνει πάντα 4ο στα τεστ που διάβασα από 4 διαφορετικά περιοδικά-και ειδικά με ενδιαφέρει τι γράφουν οι 4Τ- και δεν έχει σημαντικές διαφορές τιμής από το FOCUS...9)το μόνο που βρίσκω ανταγωσιστικό είναι η Α150...όμως δεν την έχω ψάξει ακόμα, εννοώ να διαβάσω τα τεστ και να την οδηγήσω...άσε που δεν θέλω Mersedes...γιατί είναι το όνειρο του συνταξιούχου πατρός μου! χε χε

1) Ίσως αλλά δεν παύει ακόμη να είναι από τα καλύτερα στην κατηγορία του.

2) Αυτό είναι αλήθεια. Είναι σούπα! Αλλά μήπως κυκλοφορούν λίγα focus I, astra (προηγούμενο μοντέλο), corrola κλπ; Αφού όλα αυτά είναι καλά και πούλησαν, σε λίγο καιρό το ίδιο θα έχει γίνει και με τους απογόνους τους. :O

3) Πιθανόν, αλλά αυτό δεν το βρίσκω και τρομερό μειονέκτημα. Άσε που σίγουρα πλέον έχει περάσει τις "παιδικές ασθένειες"! :)

4) Πριν 2-3 μήνες όταν διάβαζα συγκριτικά τεστς, νομίζω στους 4Τ, σε αυτήν την κατηγορία, θυμάμαι πολύ καλά ότι έγραφε ως ουσιαστικό μειονέκτημα του 307 αυτό που λες: "έχει αδιάφορη οδική συμπεριφορά". :blink:

Προσωπικά με άφησε αδιάφορο σαν μειονέκτημα, από την στιγμή που η οδική του συμπεριφορά είναι πολύ καλή, αλλά περί ορέξεως. :p

5) Εδώ πάω πάσο! Έχεις απόλυτο δίκιο! Ουρτ πρωκτοδιευθυντή! :lol:

6) Κι όμως εμένα μου αρέσει πολύ αυτό! Άσε που αυτό που λες με την κοπέλλα σου το βρίσκω ως πλεονέκτημα! :p

7) Το μόνο ουσιαστικό που δίνει ο ανταγωνισμός για μένα είναι το ένα παραπάνω αστέρι στην παθητική ασφάλεια. Νομίζω ότι τα 16.500 που στοιχίζει το 307 1.6 στην έκδοση XSI, είναι μια πολύ ανταγωνιστική τιμή για αυτά που προσφέρει και σαν εξοπλισμός και σαν ενεργητική και παθητική ασφάλεια και σαν επιδόσεις και σαν χώρους.

8) Ο.Κ όμως σίγουρα δεν παύει να είναι ένα πολύ καλό αυτοκίνητο για την κατηγορία του. Και πολύ όμορφο εξωτερικά, κατ'εμέ. Αν είχε και καλύτερο χρηματοδοτικό πρόγραμμα θα είχα αυτό στην υπογραφή μου!

9) Είμαστε μικροί ακόμη για Mercedes! :p

 

Anyway, θα συμφωνήσω ότι το focus είναι αυτή την στιγμή το αντικειμενικά καλύτερο αυτοκίνητο της κατηγορίας του.

Όμως όχι μακράν από τους αντιπάλους του, οι οποίοι είναι ουκ ολίγοι και ουκ αμελητέοι. Και πέραν από τους αριθμούς υπάρχουν και άλλοι παράγοντες που οδηγούν στην επιλογή ενός αυτοκινήτου.

Καλοτάξιδο σε όσους το επιλέξουν! :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

Ανακοινώσεις



×
×
  • Create New...