Jump to content

WIND & Wind.gr = ΠΟΤΕ ξάνα


pentraks
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ο λόγος που σας εξιστορώ την μικρή μου επώδυνη ιστορία είναι για να σκεφτείτε καλά πριν έχετε κάποια δοσοληψία μαζί τους.

Όσοι έχετε, εύχομαι να μη χρειαστείτε ποτέ customer support (εδώ γελάμε).

 

 

Μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος WIND.GR λοιπόν παράγγειλα στις 19/12/2014 μια ΛΕΥΚΗ συσκευή NOKIA LUMIA 930 με πληρωμή μέσω πιστωτικής κάρτας. Η συσκευή ήταν διαθέσιμη όπως με πληροφόρησαν και κλείσαμε ραντεβού για την παραλαβή του μετά από 3 εργάσιμες ημέρες. Στις 3 ημέρες με ειδοποίησαν ότι υπήρχε κάποιο πρόβλημα κ θα με καλούσαν την επόμενη εκ νέου. Δυστυχώς κανείς δε με κάλεσε ξανά κ μετά από 2-3 ημέρες κάλεσα εγώ όπου με ενημέρωσαν ότι δεν υπήρχαν συσκευές και θα έπρεπε να περιμένω τέλη Γενάρη!!!!!. Παρόλαυτά φίλος μου εκείνες τις ημέρες προμηθεύτηκε ΚΑΝΟΝΙΚΑ συσκευή από κάποιο κατάστημα δίχως να το είχε παραγγείλει...

 

Εν τέλει χρονιάρες ημέρες είπα να κάνω υπομονή κ να μη δώσω σημασία, η συσκευή λοιπόν παραδόθηκε με κούριερ στις 12/1/2015 ημέρα Δευτέρα (τιμολόγιο 09/1). Δυστυχώς ήταν ΜΑΥΡΗ η συσκευή κι όχι λευκή αλλά δεν διαμαρτυρήθηκα για μια ακόμη φορά (κακώς). Μετά τον ενθουσιασμό όμως ανακάλυψα ότι έχει ελάττωμα στην κάμερα και απευθύνθηκα σε κοντινό μου υποκατάστημα της WIND στις 15/1. Όπως με διαβεβαίωσαν εκεί, τα DOA εξυπηρετούνται γρήγορα. Όμως μετά από αναμονή λίγων ημερών και μετά απο αλλεπάλληλες τηλεφωνικές επικοινωνίες στις 24/1 μου είπαν να περάσω για παραλαβή. όπου διαπίστωσα ότι η συσκευή είχε επιστρέψει ίδια! Η απάντηση απο τα κεντρικά ήταν ότι ήταν εκτός ημερών DOA!!!!! 
Οι υπάλληλοι του καταστήματος αντιλήφθηκαν την δυσαρέσκεια μου για το όλο ζήτημα καθώς και το λάθος που είχε γίνει έστειλαν απ’ ότι με ενημέρωσαν κάποιο email για την επίλυση του ζητήματος.

 

Μέχρι τις 2/2/2015 έγιναν πολλά τηλεφωνήματα με το κατάστημα κ δυστυχώς δεν είχαν νεώτερα, οπότε θεώρησα καλό να στείλω και μια γραπτή επιστολή με τα παραπάνω (καθώς κι οτι θα δημοσιεύσω την ιστορία μου σε διάφορα fora) και την απέστειλα μέσω φόρμας τους site τους. Την επόμενη ημέρα μου απάντησαν, απλά να τους στείλω το IMEI της συσκευής, το οποίο και έκανα φυσικά αλλά δυστυχώς εκεί τελείωσε η επικοινωνία μας μέσω email. Δεν είχα νεώτερα ξανά.

 

Στις 5/2/2015 εκνευρισμένος πλέον προσπαθώ να βγάλω άκρη μέσω της εξυπηρέτησης πελατών ( δε θα αναφερθώ στην 20λεπτη αναμονή και ότι δυστυχώς είχα καλέσει από κινητό -από άλλο πάροχο). Η εξυπηρέτηση δε μπορούσε να εντοπίσει το κινητό με γυρνά στο κατάστημα κι αυτοί ξανά πίσω στην εξυπηρέτηση με κάποιο δικό τους εσωτερικό κωδικό κίνησης, με τα πολλά πολλά φτάνω σε μια αγενέστατη κυρία να επιμένει οτι η συσκευή βρίσκεται στο σέρβις οτι παραδόθηκε στις 4/2!! σε αυτούς, εκτός DOA και δεν αναγνωρίζει τίποτα πλέον. Για οποιαδήποτε διαφωνία φταίει το υποκατάστημα μου είπε. Ξανά επικοινωνία με το κατάστημα, εκνευρισμένος ο υπάλληλος με τους "πάνω", μου λέει άστο πάνω μου θα μιλήσω κι εγώ μαζί τους, αύριο (Παρασκευή) θα έχω νεώτερα.

 

Xθες Τρίτη 10/2 δεν είχα λάβει καμιά ενημέρωση, καλώ το υποκατάστημα, κι ο υπάλληλος μου λέει πάλι ότι περιμένει email και να κάνω υπομονή!

 

Έχουν περάσει περίπου 50 ημέρες από την παραγγελία σε «προσφορά» από το κατάστημα με τιμή 299€ όταν τότε το έβρισκε κανείς στα σκρουτζομάγαζα γύρω στα 500E, το κινητό πλέον το βρίσκει στην αγορά σε απόθεμα ΣΗΜΕΡΑ έναντι περίπου 316€ τελική τιμή και στο χρώμα που επιθυμεί κανείς. Δεν έχω επωφεληθεί λοιπόν καμία προσφορά τους δεδομένου ότι δεν έχω λάβει καμιά συσκευή ακόμα, συν της ψυχικής μου φθοράς, της οικονομικής μου επιβάρυνσης με τόσα τηλεφωνήματα κλπ κλπ

 

Έχω απλά αγανακτήσει απλά με την ανύπαρκτη εξυπηρέτηση τους και δε σκοπεύω ποτέ ξανά να πατήσω το πόδι μου αφού τελειώσει η ιστορία, αλλά και θα αποτρέψω οποιοδήποτε με ρωτήσει να ασχοληθεί μαζί τους.

 

Αν έχει κανείς καμιά ιδέα τι άλλο μπορώ να κάνω, ευπρόσδεκτος! Δε μου έχει ξανατύχει τέτοια κοροϊδία.

Edited by pentraks
Imagination is more important than knowledge
Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα φίλε μου. Πρώτη φορά ακούω κάτι τέτοιο. Θα σου πρότεινα να στείλεις μήνυμα στην επίσημη σελίδα της Wind στο Facebook, αναφέροντας το ζήτημα - απαντούν αμέσως. Προσωπικά όποτε χρειάστηκα με βοήθησαν, χωρίς κανένα θέμα.
Link to comment
Share on other sites

Γεια χαρά, μα το έκανα αυτο ήδη, μου ζητησαν το IMEI κ αφαντοι μια εβδομάδα τωρα!
Imagination is more important than knowledge
Link to comment
Share on other sites

Πάντως και εγώ με μια συσκευή που είχα αγοράσει παλιότερα τους είχα στείλει μήνυμα στο facebook και μου είχαν λύσει το πρόβλημα μέσα σε μια περίπου εβδομάδα..
Link to comment
Share on other sites

Δυστηχως παρομοια εμπειρια ειχα σε αναλογη κατασταση και απο την vodafone πριν χρονια φιλε μου και ειναι αυτο που λενε "οπου λαλουν πολλα κοκορια αργει να ξημερωσει"

Γιαυτο και εχω ριξει Χ σε φυσικα καταστηματα εχω βρει καποια σκρουτζομαγαζα που οι ανθρωποι ειναι επαγγελματιες και σοβαροι γιαυτο και αλλωστε μπορει ο καθενας να διαβασει κριτικες απο αγοραστες σε καλες και κακες περιπτωσεις αγορων....

Ευτιχως ξυπνησε ο κοσμος γιαυτο και κλεινουν πλεον σταθερα τα μαγαζια τους ολες οι εταιρειες κινητης.

Link to comment
Share on other sites

Ωχ ο νόμος του μέρφι ξαναχτύπησε :p Πέρα από την πλάκα, όντως σου έκατσε άσχημη φάση. Μου κάνει εντύπωση γιατί τους είχα για πιο σοβαρούς. Γιατί δεν ξαναδοκιμάζεις όμως να τους στείλεις στο FB, μου φαίνεται ότι το παίρνουν στα σοβαρά (αν μη τι άλλο γιατί το βλέπουν όλοι ;))
Link to comment
Share on other sites

Προλαβαίνεις μέχρι 19/2 (2 μήνες) από την ημερομηνία πληρωμής, να κανεις αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζά σου την αγοραπωλησία με πλήρη αιτιολογία (όλα αυτά με φυσική σου παρουσία στην τράπεζά σου) και λογικά θα δικαιωθεί και θα πάρεις πίσω τα χρήματα σου
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις, βλέπω κι άλλοι λίγο πολύ είχαν θέματα με αυτούς.

Περιμένω μια απάντηση ακόμα (βρήκαμε γνωστό μέσα) πριν αρχίσω να κοιτάω άλλο τρόπο προσέγγισης.

Imagination is more important than knowledge
Link to comment
Share on other sites

Αυτά τα πράγματα δεν είναι καθόλου ευχάριστα, όντως.

Εγώ προσωπικά κάνω ό,τι και οι αποπάνω, δηλαδή στέλνω στο facebook. Στείλε ένα e-mail με όλα αυτά που μας γράφεις εδώ, το ΙΜΕΙ, ημερομηνίες, ονόματα, διευθύνσεις (του καταστήματος, δική σου) κλπ και να είσαι σίγουρος ότι θα σου απαντήσουν άμεσα.

Κάτι παρεμφερές είχα πάθει κι εγώ με Vodafone και Samsung Galaxy mini 2, αλλά τα λάθη ανθρώπινα.

Εφόσον βρήκες και γνωστό, φαντάζομαι τα πράγματα κάπως διευκολύνονται.

Link to comment
Share on other sites

Αυτά τα πράγματα δεν είναι καθόλου ευχάριστα, όντως.

Εγώ προσωπικά κάνω ό,τι και οι αποπάνω, δηλαδή στέλνω στο facebook. Στείλε ένα e-mail με όλα αυτά που μας γράφεις εδώ, το ΙΜΕΙ, ημερομηνίες, ονόματα, διευθύνσεις (του καταστήματος, δική σου) κλπ και να είσαι σίγουρος ότι θα σου απαντήσουν άμεσα.

Κάτι παρεμφερές είχα πάθει κι εγώ με Vodafone και Samsung Galaxy mini 2, αλλά τα λάθη ανθρώπινα.

Εφόσον βρήκες και γνωστό, φαντάζομαι τα πράγματα κάπως διευκολύνονται.

 

Καλημέρα, όπως αναφέρω email έστειλα με πλήρη εξιστόρηση των πραγμάτων, πέρα από ένα ΙΜΕΙ που ζήτησαν δεν είχα άλλη επικοινωνία απο μέρους τους. Δοκίμασα και στο facebook χθες βράδυ...

Imagination is more important than knowledge
Link to comment
Share on other sites

φιλε μου καλημερα.μη τους ξαναστειλεις τα ιδια.απλα κανε μια τροποποιηση του παραπανω ποστ και κοινοποιησε το στην γενικη γραμματεια καταναλωτη και στη wind.πολυ συντομα θα εχεις νεοτερα
Vamos Aris
Link to comment
Share on other sites

φιλε μου καλημερα.μη τους ξαναστειλεις τα ιδια.απλα κανε μια τροποποιηση του παραπανω ποστ και κοινοποιησε το στην γενικη γραμματεια καταναλωτη και στη wind.πολυ συντομα θα εχεις νεοτερα

 

αυτό που λέει ο blade είναι το μόνο και το καλύτερο που σου απομένιε ν ακάνεις, εάν έχεις και τα ονόματα όσων μίλησες σαφώς και θα τα βάλεις μέσα στην επιστολή.

Link to comment
Share on other sites

Μου ήρθε μήνυμα SMS Οτι η συσκευή επέστρεψε από το service κ να περάσω να την παραλάβω!!

 

τι εννοεί ο ποιητής επέστρεψε από το service??? Αν δεν έχει γίνει αντικατάσταση δε θα παραλάβω την συσκευή κ θα απευθυνθώ ΓΓΚ αύριο πρωί.

 

YS στπ facebook καμία απάντηση έως τώρα..

Imagination is more important than knowledge
Link to comment
Share on other sites

Μου ήρθε μήνυμα SMS Οτι η συσκευή επέστρεψε από το service κ να περάσω να την παραλάβω!!

 

τι εννοεί ο ποιητής επέστρεψε από το service??? Αν δεν έχει γίνει αντικατάσταση δε θα παραλάβω την συσκευή κ θα απευθυνθώ ΓΓΚ αύριο πρωί.

 

YS στπ facebook καμία απάντηση έως τώρα..

 

Στη σελίδα της Wind f2g όπου γράφω εγώ απαντούν συνήθως άμεσα και ζητούν να τους στείλεις mail με τον αριθμό σου για να σε καλέσουν ή να τσεκάρουν και να ρυθμίσουν απευθείας το όποιο θέμα.

Link to comment
Share on other sites

Μου ήρθε μήνυμα SMS Οτι η συσκευή επέστρεψε από το service κ να περάσω να την παραλάβω!!

 

τι εννοεί ο ποιητής επέστρεψε από το service??? Αν δεν έχει γίνει αντικατάσταση δε θα παραλάβω την συσκευή κ θα απευθυνθώ ΓΓΚ αύριο πρωί.

 

YS στπ facebook καμία απάντηση έως τώρα..

 

αν τυχον ειναι η ιδια,πες τους οτι σημερα θα εχουν στα χερια τους την καταγγελια τους.

Vamos Aris
Link to comment
Share on other sites

Ηταν η ιδια επισκευασμένη (!) Οι υπαλληλοι ουτε οι ιδιοι δεν ηθελαν να την παραλαβω, με προτρεψαν να περιμενω μεχρι σημερα να το δουν ξανα. Αν δεν εχω νεα τους, Δευτερα καταγγελια κ οτι αλλο μπορω να κανω.
Imagination is more important than knowledge
Link to comment
Share on other sites

Ηταν η ιδια επισκευασμένη (!) Οι υπαλληλοι ουτε οι ιδιοι δεν ηθελαν να την παραλαβω, με προτρεψαν να περιμενω μεχρι σημερα να το δουν ξανα. Αν δεν εχω νεα τους, Δευτερα καταγγελια κ οτι αλλο μπορω να κανω.

 

Πολυ ταλαιπωρια αδερφε.. πως εχεις μπλεξει ετσι? Και γω οπως ειπαν οι φιλοι πριν... κινησεις επισημα... καταγγελιες κτλ.Γιατι θα σε βγαλουν και τρελο στο τελος.

Link to comment
Share on other sites

Resume της σημερινης ημερας, απο το καταστημα παρολο την διαβεβαιωση οτι θα με καλουσαν δεν εγινε ποτε, απο το facebook απλα μου ζητησαν το ImEi κ μετα απλα οτι θα το ψαξουν. Εκει μειναμε.....

 

Δευτέρα ξεκινώ την νόμιμη οδό μεσω καταγγελίας

Imagination is more important than knowledge
Link to comment
Share on other sites

Resume της σημερινης ημερας, απο το καταστημα παρολο την διαβεβαιωση οτι θα με καλουσαν δεν εγινε ποτε, απο το facebook απλα μου ζητησαν το ImEi κ μετα απλα οτι θα το ψαξουν. Εκει μειναμε.....

 

Δευτέρα ξεκινώ την νόμιμη οδό μεσω καταγγελίας

 

Από το fb πότε σου είπαν ότι θα το κοιτούσαν μέσω IMEI;

Δεν περιμένεις μέχρι Τρίτη για να είσαι σίγουρος; Κατανοώ ότι έχεις κουραστεί ωστόσο προτείνω να τους πάρεις ένα τελευταίο τηλ ή να στείλεις ένα τελευταίο mail στο fb πριν την καταγγελία.

Link to comment
Share on other sites

Ήμουν ξεκάθαρος στην απάντηση μου στο fb οτι αν δεν είχα νεώτερα, Δευτέρα ξεκινώ καταγγελία.

Ξεκινώ λοιπόν σήμερα...

Imagination is more important than knowledge
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Για την ιστορία αναφέρω οτι τελικά δε χρειάστηκε να προχωρήσω σε καταγγελία.

Έκανα υπομονή 2 μέρες ακόμα, και στις 18/2 μου είπαν απο το κατάστημα οτι ΜΑΛΛΟΝ θα γίνει αντικατάσταση.

Πέρασαν μερικές εβδομάδες όπου ειχα κάθε δεύτερη ήμερα επικοινωνία μαζι τους (εγω επαιρνα βασικα) και η απάντηση ήταν το περιμένουμε και το περιμένουμε.

την τελευταία εβδομάδα με ενημέρωσαν οτι πλέον δεν έχουν την συσκευή που ήθελα και να διαλέξω άλλη αξίας έως την αρχική προσφορά (499€)

Τελικά παρόλο που δεν ήθελα κάτι άλλο βρέθηκε μια συσκευή από άλλο κατάστημα wind.

 

Παρέλαβα: 7 Μαρτίου.

Αρχική Παραγγελία, 19 Δεκεμβρίου

Μεσολάβησαν, δεκάδες τηλέφωνα, επισκέψεις, email, μηνύματα fb για τα αυτονόητα...

 

Τα συμπεράσματα δικά σας! Καλές αγορές...

Imagination is more important than knowledge
Link to comment
Share on other sites

Οκ τουλαχιστον εγινε η δουλεια σου εστω και με κοπο.Δεν ειναι μονο στην Wind αυτα και το ξερεις.Ειναι κανονας στην Ελληνικη αγορα γενικοτερα με πολυ λιγες εξαιρεσεις.
Link to comment
Share on other sites

Φυσικά και παίζει, ουδέποτε όμως σε τέτοιο βαθμό δεν αντιμετώπισα κάτι παρόμοιο, και συναλλάσσομαι με πολλά καταστήματα εδώ και πολλά χρόνια!
Imagination is more important than knowledge
Link to comment
Share on other sites

Επισκέπτης
This topic is now closed to further replies.
 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...