miaow Δημ. January 19, 2005 Κοινοποίηση Δημ. January 19, 2005 Καταρχάς, η δωρεάν φοίτηση και οι παρελκόμενες παροχές δεν "πάνε πακέτο", αιωνίως. Πρέπει να υπάρχει min & max χρονική διάρκεια για τις παροχές. Πιστεύω ότι σ΄αυτό (οφείλουν να) συμφωνούν όλοι. Min & max στο πρόγραμμα των σπουδών, δηλαδή "χρονοδιάγραμμα 4-6 ετών, άλλως διαγραφή", εν έτη 2005, με Συνανθρώπους μας να έχουν ο καθένας τα προβλήματά του και ιδιαίτερα σκληρή (περισσότερο από ποτέ άλλοτε) την πραγματικότητα της εργασίας για επιβίωση και αξιοπρέπη διαβίωση και δημιουργία οικογένειας με άμεσο και πιεστικό επακόλουθο αυτές τις ανάγκες στο πολλαπλάσιο, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΡΕΠΤΟ ΝΑ ΔΗΛΩΝΕΙΣ, ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΣΕ ΠΡΩΙΜΟ ΣΤΑΔΙΟ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΕΩΝ, ΟΣΑ ΔΗΛΩΣΕ Ο ΑΞΙΟΤΙΜΟΣ κ. ΒΕΡΕΜΗΣ. ΣΕΒΑΣΤΟΣ, ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΟΣ ΑΛΛΑ ΕΞΙΣΟΥ ΕΚΤΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΗΣ. ΤΟ ΝΑ ΘΕΣΕΙΣ ΤΙΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΟΥ ή ΤΙΣ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΟΥ ΣΕ 2η ΜΟΙΡΑ, ΕΠΟΥΔΕΝΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΖΕΣΑΙ "ΑΙΩΝΙΟΣ" ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΚΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΟΣ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΥΣΑΙ ΑΦΘΟΝΗ ΠΙΣΤΩΣΗ ΧΡΟΝΟΥ, ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΙΩΣΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ, ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΟΤΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΣΠΟΥΔΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΥ - ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΟ, ΟΤΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΣΠΟΥΔΕΣ ΕΝΩ ΕΠΙΔΙΩΚΕΙΣ 2ο ή 3ο ΠΤΥΧΙΟ & ΕΡΓΑΖΕΣΑΙ & ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟΣ & ΕΧΕΙΣ ΠΑΙΔΙΑ & ΕΝ ΤΕΛΕΙ ΘΕΣ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΕΙΣ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙΣ, ΞΑΝΑ, ΠΛΗΡΕΣ, ΚΑΝΟΝΙΚΟ, ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΟ ΠΤΥΧΙΟ...ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΥΓΙΗ ΕΓΩΙΣΜΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΩΝ ΤΥΠΙΚΩΝ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ ΣΟΥ...ΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΟ ΣΟΒΑΡΟ ΔΙΔΥΜΟ ΣΦΑΙΡΙΔΙΩΝ ΝΑ ΣΤΟ ΑΡΝΗΘΕΙ; Ο ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΑΝΤΙΓΡΑΦΕΑΣ ΞΕΝΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ, ΕΝ ΕΤΗ 2005, ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΠΕΙΔΗ ΘΕΩΡΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΥΓΝΗ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ; KAI ΜΗΝ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΟΤΙ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ Ο "ΘΕΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΝΟΙΚΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ"...ΑΣΧΕΤΟ, ΠΑΝΤΕΛΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ, ΟΛΟΙ. Εν κατακλείδι, όσο εύκολα και αβίαστα μπορούν κάποιοι να μιλούν για "αιωνία φοίτηση", χωρίς να γνωρίζουν τους λόγους που ωθούν κάθε Υποκείμενο να πράττει έτσι ή χωρίς να γνωρίζουν τις προθέσεις κάθε Υποκειμένου ως προς τις σπουδές και τους μύχιους πόθους κάθε Υποκειμένου (οι τελευταίοι, όταν υφίστανται, είναι γνήσιοι, ιεροί και αξιοθαύμαστοι), άλλο τόσο μπορούν πολλοί σοβαρά διακιολογημένοι "αιώνιοι φοιτητές" ή "εκ νέου φοιτητές, με ανάγκη για περισσότερο χρόνο", να θεωρούν ότι οι επικριτές των έχουν χάσει τον "φάρο" που φωτίζει τους ναυτιλομένους, στη θάλασσα της Παιδείας...και ο Φάρος δείχνει, ξεκάθαρα, ότι η Παιδεία δεν είναι μόνο η οδός για την παραγωγική διαδικασία, αλλά το τελευταίο με μεγάλη δόση προσανατολισμού στην εν γένει καλλιέργεια του νού, της ψυχής και της ενδυνάμωσης της προσωπικότητας και τη βεβαιότητα ότι σεβάστηκαν την επιθυμία σου να σπουδάσεις, έστω και με παράταση χρόνου. ...αυτά τα ολίγα, συγγνώμη για τα "κεφαλαία", αλλά έχουν το νόημά τους... ευχαριστώ που τα υπομείνατε... ;) :) Παράθεση ...ένα μήλο την ημέρα, το γιατρό το κάνει πέρα... ...ένα σκόρδο την ημέρα, τον καθένα κάνει πέρα... ...ένα APPLE μες τη μέρα, κάθε gadget κάνει πέρα...:music: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nrg Δημ. January 19, 2005 Κοινοποίηση Δημ. January 19, 2005 Απο τα λιγα που καταλαβα απο το κακογραμμενο ποστ σου, δεχομαι οτι υπαρχουν φοιτητες που εχουν οικογενεια και ισως και να δουλευουν. Ομως αυτοι ειναι ενα μικρο εως αμελητεο ποσοστο των αιωνιων φοιτητων. Υπαρχει η δυνατοτητα με part-time πτυχιο να παρει και ενας εργαζομενος-γονεας το πτυχιο του(αν ποτε εφαρμοστει κατι τετοιο). Θεληση να υπαρχει και απο τις 2 πλευρες και ολα τα προβληματα ευκολα πανε στην ακρη. Υπαρχει ομως? Απο ορισμενους καθηγητες οχι,σιγουρα δεν τους ενδιαφερει αν θα μαθουν οι φοιτητες τους η οχι. Απο τους περισσοτερους αιωνιους παλι δεν υπαρχει θεληση. Αυτα που προτεινονται λοιπον,τα βρισκω αρκετα σωστα. Σιγουρα ειναι δυσκολα στην εφαρμογη γιατι αμεσως οι χαραμοφαιδες θα επαναστατησουν.Βεβαια υπαρχει και η εκδοχη να τα βλεπω σωστα γιατι αυτα ζω. :geek: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
TrobocopR Δημ. January 20, 2005 Κοινοποίηση Δημ. January 20, 2005 Πολύ ενδιαφέρουσα και στο θέμα μας η συνέντευξη του νέου προέδρου του Εθνικού Συμβουλίου Παιδείας http://www.enet.gr/online/online_text?c=112&id=44403856 Πέρα από τις διαφορετικές απόψεις που μπορεί να έχει ο καθένας στο θέμα των "αιωνίων" και επίσης των δωρεάν συγγραμάτων, ο άνθρωπος φαίνεται σοβαρός και δομημένος στις απόψεις του. * «Ας υπάρχουν υποτροφίες για τους άπορους. Καμία αντίρρηση. Αλλά ο γιος μου και ο γιος τού τάδε με μεγάλη οικονομική επιφάνεια δεν μπορεί να αγοράσει πέντε βιβλία; Μα για τον Θεό». Αγαπητέ, ο γιος σου και ο γιος του... "τάδε" μπορούν να αγοράσουν... 5 βιβλία. Ειδικά αν μιλάμε για τα τρισάθλια συγγράμματα κάποιων φωτισμένων προφεσσόρων που πολύ θα ήθελαν να τα χρεώνουν... Ο άνθρωπος είναι παντελώς άσχετος. Και το λέω με μεγάλη επιείκια. Το κείμενο είναι γεμάτο τρύπες... Τι να πρωτοπείς... :wacko: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hostis Δημ. January 20, 2005 Κοινοποίηση Δημ. January 20, 2005 Αγαπητέ, ο γιος σου και ο γιος του... "τάδε" μπορούν να αγοράσουν... 5 βιβλία. Ειδικά αν μιλάμε για τα τρισάθλια συγγράμματα κάποιων φωτισμένων προφεσσόρων που πολύ θα ήθελαν να τα χρεώνουν... Έτσι κι αλλιώς τα χρεώνουν και μάλιστα πολύ ακριβά, μόνο που τους πληρώνει η Ψωροκώσταινα, ήτοι το αθάνατο ελληνικό Δημόσιο. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
TrobocopR Δημ. January 20, 2005 Κοινοποίηση Δημ. January 20, 2005 Έτσι κι αλλιώς τα χρεώνουν και μάλιστα πολύ ακριβά, μόνο που τους πληρώνει η Ψωροκώσταινα, ήτοι το αθάνατο ελληνικό Δημόσιο. Δεν το έπιασες, ε; Στο δημόσιο δεν μπορούν να χρεώνουν τον κούκο αηδόνι. Στο κάθε φοιτητή ξεχωριστά όμως... Όσο για το αθάνατο ελληνικό δημόσιο, δεδομένου ότι η δημόσια δωρεάν παιδεία είναι συνταγματικά κατοχυρωμένη στην Ελλάδα (Από τους ελάχιστους τομείς που η Ευρώπη είναι πίσω μας) ποιος προτείνεις να τα πληρώνει; Ο Κόκκαλης; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hostis Δημ. January 20, 2005 Κοινοποίηση Δημ. January 20, 2005 Δεν το έπιασες, ε; Στο δημόσιο δεν μπορούν να χρεώνουν τον κούκο αηδόνι. Στο κάθε φοιτητή ξεχωριστά όμως... Όσο για το αθάνατο ελληνικό δημόσιο, δεδομένου ότι η δημόσια δωρεάν παιδεία είναι συνταγματικά κατοχυρωμένη στην Ελλάδα (Από τους ελάχιστους τομείς που η Ευρώπη είναι πίσω μας) ποιος προτείνεις να τα πληρώνει; Ο Κόκκαλης; Κι όμως κατά τη δική μου εκτίμηση, αν συνέβαινε αυτό που λές θα φθάναμε στο αντίθετο αποτέλεσμα. Οι περισσότεροι δεν θα αγόραζαν παρά μόνο τα απολύτως απαραίτητα βιβλία, και τα υπόλοιπα είτε θα τα φωτοτυπούσαν είτε θα τα διάβαζαν στις βιβλιοθήκες (αν υποτεθεί ότι τα πανεπιστήμιά μας έχουν κι απ'αυτό :p ). Αυτό ήδη συμβαίνει στο εξωτερικό όπου τα βιβλία δεν διανέμονται δωρεάν, αλλά και σε μας όταν πρόκειται για μη διανεμόμενα συγγράμματα (πχ βιβλία πρακτικών ή ασκήσεων ή νόμων ή κωδίκων κλπ κλπ). Με το ισχύον σύστημα οι καθηγητές έχουν ένα βεβαιο εισόδημα, αφού το δημόσιο πληρώνει τα βιβλία για όλους τους φοιτητές. Χώρια που (χωρίς βέβαια να διαθέτω στοιχεία, και χωρίς να θέλω να καταγγείλω κάτι), με το ισχύον σύστημα ίσως να υπάρχει μία απειροελάχιστη πιθανότητα να αφήνεται και περιθώριο και σε κάποιους που αν τυχόν το αποφάσιζαν θα μπορούσαν να παζαρεύουν μίζες. Αν με καταλαβαίνετε... :rolleyes: Ώς προς το άλλο θέμα, αν πληροφορηθείς πόσο χρεώνουν οι καθηγητές τα βιβλία στο υπουργείο παιδείας θα εκπλαγείς. Πολλές φορές ακριβότερα ακόμα και από όσο πωλούνται στα βιβλιοπωλεία. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
miaow Δημ. January 20, 2005 Κοινοποίηση Δημ. January 20, 2005 Απο τα λιγα που καταλαβα απο το κακογραμμενο ποστ σου, δεχομαι οτι υπαρχουν φοιτητες που εχουν οικογενεια και ισως και να δουλευουν. Ομως αυτοι ειναι ενα μικρο εως αμελητεο ποσοστο των αιωνιων φοιτητων. Υπαρχει η δυνατοτητα με part-time πτυχιο να παρει και ενας εργαζομενος-γονεας το πτυχιο του(αν ποτε εφαρμοστει κατι τετοιο). Θεληση να υπαρχει και απο τις 2 πλευρες και ολα τα προβληματα ευκολα πανε στην ακρη. Υπαρχει ομως? Απο ορισμενους καθηγητες οχι,σιγουρα δεν τους ενδιαφερει αν θα μαθουν οι φοιτητες τους η οχι. Απο τους περισσοτερους αιωνιους παλι δεν υπαρχει θεληση. Αυτα που προτεινονται λοιπον,τα βρισκω αρκετα σωστα. Σιγουρα ειναι δυσκολα στην εφαρμογη γιατι αμεσως οι χαραμοφαιδες θα επαναστατησουν.Βεβαια υπαρχει και η εκδοχη να τα βλεπω σωστα γιατι αυτα ζω. :geek: Το μήνυμα είναι πυκνογραμμένο και αγγίζει μια μόνο πτυχή του θέματος (ως προς τους εμπλεκομένους της μιας πλευράς και δη αυτή των φοιτητών, ακόμα δε πιο συγκεκριμένα την κατηγορία φοιτητών που οδεύουν για 2ο ή 3ο πτυχίο, με ή χώρις "βάρη"). Επίσης, ήδη από την αρχή του μηνύματος, ξεκαθαρίζω, ΑΠΟΛΥΤΑ (και αφορά κάθε κατηγορία και κάθε περίπτωση), ότι οι παροχές και οι σπουδές δεν "πάνε πακέτο" ισοβίως. Ως εκ τούτου: [α] μην είσαι κακοήθης, αναιδής και εμπαθής [β] αν ο πυκνός λόγος σε προβληματίζει, να σου στέλνω εικονομηνύματα [γ] ξαναδιάβασε το μήνυμά μου. Όφελος θα έχεις. Τέλος, αναζήτησε στατιστικά στοιχεία π.χ. για το θεσμό κατατάξεων πτυχιούχων 3θάθμιας εκπαίδευσης, σε άλλες σχολές, ΜΕ ΓΡΑΠΤΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΦΥΣΙΚΑ και θα εκπλαγείς από τον αριθμό των υποψηφίων, πολύ δε περισσότερο από τον αριθμό των επιτυχόντων, κάθε χρονία. Αναλογίσου, επίσης, ότι πολλοί από αυτούς επιζητούν τη συνέχιση της εκπαίδευσής των στην 3η βαθμίδα, είτε μετά από στρατιωτική θητεία και εργαζόμενοι παράλληλα, είτε εργαζόμενοι, είτε παντρεμένοι και με παιδιά, πολλοί / ές από αυτούς. Δείξε λοιπόν λίγη φειδώ και λίγο σεβασμό και μην γράφεις πικρόχολα σχόλια και εν πολλοίς "εξυπνάδες". Το μέλλον είναι μπροστά σου για "δάφνες" πραγματικά "ΕΞΥΠΝΩΝ" ΣΧΟΛΙΩΝ (σου). Παράθεση ...ένα μήλο την ημέρα, το γιατρό το κάνει πέρα... ...ένα σκόρδο την ημέρα, τον καθένα κάνει πέρα... ...ένα APPLE μες τη μέρα, κάθε gadget κάνει πέρα...:music: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
TrobocopR Δημ. January 20, 2005 Κοινοποίηση Δημ. January 20, 2005 Κι όμως κατά τη δική μου εκτίμηση, αν συνέβαινε αυτό που λές θα φθάναμε στο αντίθετο αποτέλεσμα. Οι περισσότεροι δεν θα αγόραζαν παρά μόνο τα απολύτως απαραίτητα βιβλία, Πώς ακριβώς ορίζεις τα "απολύτως" απαραίτητα βιβλία; και τα υπόλοιπα είτε θα τα φωτοτυπούσαν είτε θα τα διάβαζαν στις βιβλιοθήκες (αν υποτεθεί ότι τα πανεπιστήμιά μας έχουν κι απ'αυτό Αυτό ήδη συμβαίνει στο εξωτερικό όπου τα βιβλία δεν διανέμονται δωρεάν, αλλά και σε μας όταν πρόκειται για μη διανεμόμενα συγγράμματα (πχ βιβλία πρακτικών ή ασκήσεων ή νόμων ή κωδίκων κλπ κλπ). Το ότι συμβαίνει στο εξωτερικό δεν σημαίνει υποχρεωτικά κάτι. Οι άγγλοι τρώνε το ψάρι τους τυλιγμένο σε εφημερίδα. Πρέπει να το τρώμε και εμείς έτσι; Επιπλέον, όπως είπα, στην ελλάδα σε αντίθεση με το εξωτερικό, η δημόσια και δωρεάν παιδεία είναι κατοχυρωμένη συνταγματικά. Επομένως συγκρίνεις τα ασύγγκριτα. Και στις εστίες στο εξωτερικό οι άποροι φοιτητές πληρώνουν υποχρεωτικά νοίκι. Μήπως να τους το επιβάλλουμε και εδώ επειδή έτσι γίνεται και έξω;;; :alien: Και κατοχυρώθηκε μέσα από αγώνες, όχι επειδή κάποιος χαρτογιακάς πολιτικός σηκώθηκε ένα πρωί και έιπε "Ας προσφέρω στον λαό δωρεάν παιδεία"!!! :alien: :lol: Προτείνεις δλδ να αλλάξει το σύνταγμα; Ώς προς το άλλο θέμα, αν πληροφορηθείς πόσο χρεώνουν οι καθηγητές τα βιβλία στο υπουργείο παιδείας θα εκπλαγείς. Πολλές φορές ακριβότερα ακόμα και από όσο πωλούνται στα βιβλιοπωλεία. Λες, ε; :D Ε, μα τότε δεν είμαι καθόλου πληροφορημένος! Λοιπόν, με βάση την δικιά μου εμπειρία κάτι τέτοιο τουλάχιστον στην δικιά μου σχολή δεν ισχύει. Ίσως επειδή τα βιβλία του αγγλικού είναι από τα ακριβότερα... Και εγώ είμαι κατά των αιωνίων φοιτητών που κατασκηνώνουν στα ΑΕΙ, αλλά όχι και να πάμνε στο άλλο άκρο. Δεν μπορείς να απαιτείς να τελειώσει ο φοιτητής στην ώρα του την σχολή αν πρώτα δεν του παρέχεις τις στοιχειώδεις δυνατότητες για να το καταφέρει αυτό... Είσαι εμπαθής. Ως εκ τούτου: [α] μην είσαι κακοήθης, αναιδής και εμπαθής [β] αν ο πυκνός λόγος σε προβληματίζει, να σου στέλνω εικονομηνύματα [γ] ξαναδιάβαζσε το μήνυμά μου. Όφελος θα έχεις. Δείξε λοιπόν λίγη φειδώ και λίγο σεβασμό και μην γράφεις πικρόχολα σχόλια και εν πολλοίς ανοησίες. . :lol: Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
miaow Δημ. January 20, 2005 Κοινοποίηση Δημ. January 20, 2005 :lol: Τι εννοείς; Παράθεση ...ένα μήλο την ημέρα, το γιατρό το κάνει πέρα... ...ένα σκόρδο την ημέρα, τον καθένα κάνει πέρα... ...ένα APPLE μες τη μέρα, κάθε gadget κάνει πέρα...:music: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hostis Δημ. January 20, 2005 Κοινοποίηση Δημ. January 20, 2005 Πώς ακριβώς ορίζεις τα "απολύτως" απαραίτητα βιβλία; Αυτό δεν είναι κάτι που θα το κρίνω εγώ, αλλά ο κάθε φοιτητής ατομικά ανάλογα με τις ανάγκες του. Το ότι συμβαίνει στο εξωτερικό δεν σημαίνει υποχρεωτικά κάτι. Οι άγγλοι τρώνε το ψάρι τους τυλιγμένο σε εφημερίδα. Πρέπει να το τρώμε και εμείς έτσι; α) Μίλησα και για το εσωτερικό πράγμα που δείχνεις να αγνοείς β) Εξωτερικό δεν είναι μόνο η Αγγλία γ) Το παράδειγμα που έθεσα δεν ήταν παράδειγμα προς μίμηση Επιπλέον, όπως είπα, στην ελλάδα σε αντίθεση με το εξωτερικό, η δημόσια και δωρεάν παιδεία είναι κατοχυρωμένη συνταγματικά. Επομένως συγκρίνεις τα ασύγγκριτα. Και στις εστίες στο εξωτερικό οι άποροι φοιτητές πληρώνουν υποχρεωτικά νοίκι. Μήπως να τους το επιβάλλουμε και εδώ επειδή έτσι γίνεται και έξω;;; :alien: Στο ποστ που παραθέτεις δεν πήρα θέση ούτε ως προς τα βιβλία ούτε ως προς τις εστίες, οπότε το ξέσπασμά σου είναι ατελέσφορο. Η θέση μου (αν σε ενδιαφέρει) προκύπτει από προηγούμενα ποστ Και κατοχυρώθηκε μέσα από αγώνες, όχι επειδή κάποιος χαρτογιακάς πολιτικός σηκώθηκε ένα πρωί και έιπε "Ας προσφέρω στον λαό δωρεάν παιδεία"!!! :alien: :lol: Προτείνεις δλδ να αλλάξει το σύνταγμα; Αυτό από ποιό σημείο ακριβώς το συμπέρανες; Τεσπά, δεκτή η όποια καλόπιστη κριτική, αλλά παρακαλώ να μη διαστρεβλώνεις αυτά που διαβάζεις Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lewton Δημ. January 20, 2005 Κοινοποίηση Δημ. January 20, 2005 Τι εννοείς; Αν μου επιτρέπεται μια παρέμβαση, υποθέτω ότι εννοεί ότι σε βρίσκει αστείο. Παράθεση Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω. [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gmac Δημ. January 21, 2005 Κοινοποίηση Δημ. January 21, 2005 Δεν το έπιασες, ε; Στο δημόσιο δεν μπορούν να χρεώνουν τον κούκο αηδόνι. Στο κάθε φοιτητή ξεχωριστά όμως... Ο κάθε φοιτητής δε θα αγοράσει το βιβλίο 1) Αν είναι μ@λ@κία 2) Αν δεν πρόκεται να το χρησιμοποιήσει γιατί πχ θα διαβάσει από σημειώσεις. Πολλοί καθηγητές που τώρα "πουλάνε" χιλιάδες βιβλία να σου πω τι θα πουλούσαν αν είχε την επιλογή ο φοιτητής; :rolleyes: Ο Γιωργάκης ο Παπανδρέου νομίζω είχε μιλήσει για σύστημα με κουπόνια ή κάνω λάθος; Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
TrobocopR Δημ. January 21, 2005 Κοινοποίηση Δημ. January 21, 2005 Αυτό δεν είναι κάτι που θα το κρίνω εγώ, αλλά ο κάθε φοιτητής ατομικά ανάλογα με τις ανάγκες του. Mα καταλαβαίνεις τι λες; :blink: Έστω ότι για ένα μάθημα ο καθηγητής δίνει ύλη 2 βιβλία. Είναι δυνατόν κάποιο να είναι λιγότερο σημαντικό από το άλλο; Ή μήπως το πανεπιστήμιο που θέλουμε είναι ένα στο οποίο οι φοιτητές θα δουλεύουν με φωτοτυπίες; α) Μίλησα και για το εσωτερικό πράγμα που δείχνεις να αγνοείς β) Εξωτερικό δεν είναι μόνο η Αγγλία γ) Το παράδειγμα που έθεσα δεν ήταν παράδειγμα προς μίμηση Τα ίδια πράγματα λέμε με άλλα λόγια... Αυτό από ποιό σημείο ακριβώς το συμπέρανες; Δεν το συμπέρανα. Ερώτηση έκανα. Άρα δεν προτείνεις να αλλάξει το σύνταγμα. Άρα συμφωνείς ότι οι προτάσεις του Βερεμή για μη δωρεάν συγγράμματα είναι στην καλύτερη περίπτωση εκτός πραγματικότητας. Αν μου επιτρέπεται μια παρέμβαση, υποθέτω ότι εννοεί ότι σε βρίσκει αστείο. Πράγματι, κάτι βρήκα αστείο έως και γελοίο, ωστόσο αυτό σαφώς δεν είναι ο χρήστης μιάου. :!: Είναι τα έντιτ που έκανε για να κρύψει τις βρισιές που έγραψε. Ο κάθε φοιτητής δε θα αγοράσει το βιβλίο 1) Αν είναι μ@λ@κία 2) Αν δεν πρόκεται να το χρησιμοποιήσει γιατί πχ θα διαβάσει από σημειώσεις. Αν ο καθηγητής έχει ορίσει τα τάδε βιβλία ως ύλη και έχει δηλώσει ότι οι ερωτήσεις θα μπουν από εκεί, ο φοιτητής πώς ακριβώς θα αποφύγει την αγορά τους; Επίσης, πώς ακριβώς θα διαβάσει από σημειώσεις; Πολλοί καθηγητές που τώρα "πουλάνε" χιλιάδες βιβλία να σου πω τι θα πουλούσαν αν είχε την επιλογή ο φοιτητής; :rolleyes: Μην πεις, θα παραβιάσεις τους ΟΠΧ :p Πάντως και για αυτόν τον λόγο οι φοιτητές δεν θα έχουν ποτέ επιλογή... Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gmac Δημ. January 21, 2005 Κοινοποίηση Δημ. January 21, 2005 Αν ο καθηγητής έχει ορίσει τα τάδε βιβλία ως ύλη και έχει δηλώσει ότι οι ερωτήσεις θα μπουν από εκεί, Mα αυτό είναι που πρέπει να αλλάξει. Ας φέρω ένα παράδειγμα από το δικό μου χώρο, και όποιος θέλει ας βάλει στη θέση του μαθήματος Χρηματοοικονομική Διοίκηση το δικό του μάθημα (ας πούμε Ηλεκτρολογία ΙΙ, Java 4, Λατινικά 15 κτλ κτλ). Λοιπόν ο καθηγητής Δρ Χαραμοφάης διδάσκει Χρηματοικοινομική Διοίκηση (ΧΔ) στο Πανεπιστήμιο Καρδίτσας, παράρτημα Κέρκυρας. Το επίσημο βιβλίο του μαθήματος είναι το "Βασικές Αρχές ΧΔ" που έχει συγγράψει ο Δρ Χαραμοφάης με τον Δρ Βοηθογλύφτη. Το βιβλίο διανέμεται (δωρεάν) στους 160 φοιτητές του τμήματος Χρηματοικοικονομικής, στους 220 φοιτητές του τμήματος Διοίκησης ΕΠιχειρήσεων και στους μισούς από τους 300 (ναι κάπου τόσοι) φοιτητές του τμήματος οικονομικών που έχουν επιλέξει το μάθημα ως επιλογής. Οι φοιτητές φυσικά παίρνουν το βιβλίο δωρεάν, ο Δρ Χαραμοφάης όμως εισπράτει μερικές δεκάδες ευρώπουλα ανά βιβλίο από τον σχετικό λογαριασμό του Πανεπιστημίου. Ο Δρ Χαραμοφάης έχει επίσης φροντίσει για τα εξής: 1) Το βιβλίο να ανανεώνεται (υποτίθεται) σε ύλη σε τακτά χρονικά διαστήματα (1 με 2 χρόνια) ώστε να δικαιολογείται η (ανα)διανομή του και στους φοιτητές παλαιοτέρων ετών που χρωστούν το μάθημα. 2) Ο αριθμός των φοιτητών που κόβονται σε κάθε εξεταστική να αγγίζει το 80% (για το λόγο αυτό του έχει δοθεί το ψευδώνυμο Τσεκούρας. Καμιά σχέση με τον πραγματικό καθηγητή, πρώην Πρύτανη και πρωην βουλευτή και πρώην κατηγορηθέντα ως αρχηγού της 17Ν! κλέινει η παρένθεση!) Ο αριθμός των διανεμόμενων βιβλίων πολλαπλασιάζεται και ο Δρ Χαραμοφάης βλέπει τον τραπεζικό του λογαριασμό να αυξάνεται. Ζει σε ένα άνετο σπίτι στην Αετοράχη Καρδίτσας και σπανίως πετάγεται στο Πανεπ, αφού τις παραδόσεις τις κάνει ο βοηθός του Χλιμίτζουρας. Φυσικά ο Δρ Χαραμοφάης: 1) Δεν έχει ανακαλύψει την επιστήμη της Χρηματοικονομικής 2) Μεταξύ μας δεν την κατέχει και πολύ καλά Το βιβλίο του είναι κακογραμμένο, μια κακή συρραφή ξενόγλωσσων και ελληνόγλωσσων βιβλίων της Χρηματοοικονομικής. Βέβαια αυτό δεν εμποδίζει τον Δρ μας να τσεπώνει τα €€€€. Βέβαια στην αγορά κυκλοφούν πάμπολα βιβλία της Χρηματοικοινομικής: 1) Από καλύτερους επιστήμονες και συγγραφείς 2) Που καλύπτουν ακριβώς την ίδια ύλη μόνο πληρέστερα και σωστότερα 3) που είναι πιο ευκολοδιάβαστα 4) και συνηθως φθηνότερα από τα λεφτά που ο Δρ Χαραμοφάης τσεπώνει απο το Πανεπιστήμιο/κράτος. Φυσικά κανείς φοιτητής δε θα ασχοληθεί ποτέ με αυτά τα βιβλία αφού: 1) Θα χρειαστεί να τα πληρώσει/δανειστεί κτλ 2) Δεν θα μπουν από εκεί οι ερωτήσεις :whistle: (λες και άλλα πράγματα θα λέει το ένα βιβλίο και άλλα το άλλο) 3) Δε θα χρειαστεί να τα διαβάσει αφού οι άθλιες ερωτήσεις στις εξετάσεις δε θα απαντώται όσο/ότι και να έχεις διαβάσει. Ευτυχώς (και συνταγματικά κατοχυρωμένα) ο φοιτητής έχει λάβει τα βιβλία του δωρεάν. Και για αυτό το λόγο δεν πολυνοιάζεται αν είναι άθλια (χέστ&*ε, σάμπως αυτός τα πλήρωσε) αρκεί να περάσει το μάθημα να ησυχάσει και να γλυτώσει από τον Χαραμοφάη (ο οποίος άθλιος διδάσκων και επιστήμων θα είναι ανεξάρτητα του βιβλίου, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα). Φυσικά ο φοιτητής δε θα έχει ιδέα από Χρηματοικοοικονομική ακόμα και με πτυχίο Χρημ/κης (και πως θα μπορούσε άλλωστε μη έχοντας διαβάσει ούτε ένα σοβαρό σύγγραμα) αλλά θα παραπονιέται που "εγώ πτυχιούχος της γ@μ@της αυτής σχολής και δουλεύω για €350;;". Φυσικά το πρόβλημα δε δημιουργείται από το γεγονός ότι τα βιβλία είναι τσάμπα, ούτε λύνεται αν τα βιβλία δεν είναι τσάμπα. Νομίζω όμως ότι το παραπάνω απαντά στην ερώτησή σου που ήταν: Αν ο καθηγητής έχει ορίσει τα τάδε βιβλία ως ύλη και έχει δηλώσει ότι οι ερωτήσεις θα μπουν από εκεί, ο φοιτητής πώς ακριβώς θα αποφύγει την αγορά τους; Επίσης, πώς ακριβώς θα διαβάσει από σημειώσεις; Από σημειώσεις θα διαβάσει όπως διαβάζουν χιλιάδες φοιτητές σε όλη τη χώρα που δεν ανοίγουν ποτέ βιβλίο αλλά διαβάζουν από τις σημειώσεις που (όχι οι ίδιοι αλλά) κάποιος συμφοιτητής/συμφοιτήτρια τους κράτησε και οι ίδιοι είτε φωτοτύπησαν είτε αγόρασαν από το Παν/κό φωτοτυπείο... Και όλοι περνάμε μια χαρά...οι φοιτητές, οι καθηγητές, οι εκδοτικοί οίκοι και οι...φωτοτυπάδες :whistle: Officially αυτό μάλλον είναι το μεγαλύτερό μου post στο myphone :p (εξαιρούνται τα copy-paste) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
papajohn Δημ. January 21, 2005 Κοινοποίηση Δημ. January 21, 2005 Να σημειώσω κάτι όμως... Τα χρήματα που αρπάζουν οι καθηγητάδες μας απο τα "συγγράμματα" τους, χωρις βέβαια να είναι αμελητέα, δεν είναι και ιδιαίτερα πολλά. Να καταλάβετε με 1000 διανεμόμενα βιβλία τον χρόνο (αρκετά δυσκολο πράγμα για την πλειοψηφία των τμημάτων) 8.000€ είναι μια πολύ καλή αμοιβή απο τον εκδότη όταν 1.000χ40€=40.000€ στη χειρότερη των περιπτώσεων. Και πάντα για έναν συγγραφέα. Τρώνε πολύ καλά και οι εκδότες δηλαδή.. Αυτό που θα μπορούσε να γίνει κατα τη δική μου γνώμη είναι το εξής. Να δικαιολογεί το κράτος την αγορά ενός βιβλίου στο κάθε μάθημα απο ένα φοιτητη, το οποίο όμως θα επιλέγει ο ίδιος. Είναι άπειρες οι περιπτώσεις που θα προτιμούσα ένα καλογραμμένο και κατανοητό βιβλίο απο τρίτο συγγραφέα και ας έμπαιναν τα θέματα απο το βιβλίο του "καθηγηταρά" μας. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
gmac Δημ. January 21, 2005 Κοινοποίηση Δημ. January 21, 2005 Αυτό που θα μπορούσε να γίνει κατα τη δική μου γνώμη είναι το εξής. Να δικαιολογεί το κράτος την αγορά ενός βιβλίου στο κάθε μάθημα απο ένα φοιτητη, το οποίο όμως θα επιλέγει ο ίδιος. Είναι άπειρες οι περιπτώσεις που θα προτιμούσα ένα καλογραμμένο και κατανοητό βιβλίο απο τρίτο συγγραφέα και ας έμπαιναν τα θέματα απο το βιβλίο του "καθηγηταρά" μας. Κι εγώ πολλές φορές θα είχα προτιμήσει "άλλο" βιβλίο αν μου είχε δοθεί η δυνατότης. Αυτό εννοούσα παραπάνω με τα "κουπόνια" για αγορά βιβλίων. Πόσα χαλάς κύριε κράτος για τα βιβλία κάθε φοιτητή; €200 το εξάμηνο (τυχαίο ποσό); Λοιπόν τέρμα τα "δωρεάν" βιβλία, αλλά φέρε μας κύριε φοιτητά αποδείξεις αγοράς σχετικών βιβλίων μέχρι €200 και παίρνεις τα γκαφρά σου πίσω. Βέβαια εκεί να δείτε "πιέσεις" έμμεσες και άμεσες κάποιων καθηγηταράδων για να "σπρώξουν" τα δικά τους βιβλία ..."Από εκεί θα μπουν οι ερωτήσεις, όχι απο τα άλλα" και άλλα τέτοια γελοία Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
papajohn Δημ. January 21, 2005 Κοινοποίηση Δημ. January 21, 2005 Κι εγώ πολλές φορές θα είχα προτιμήσει "άλλο" βιβλίο αν μου είχε δοθεί η δυνατότης. Αυτό εννοούσα παραπάνω με τα "κουπόνια" για αγορά βιβλίων. Πόσα χαλάς κύριε κράτος για τα βιβλία κάθε φοιτητή; €200 το εξάμηνο (τυχαίο ποσό); Λοιπόν τέρμα τα "δωρεάν" βιβλία, αλλά φέρε μας κύριε φοιτητά αποδείξεις αγοράς σχετικών βιβλίων μέχρι €200 και παίρνεις τα γκαφρά σου πίσω. Βέβαια εκεί να δείτε "πιέσεις" έμμεσες και άμεσες κάποιων καθηγηταράδων για να "σπρώξουν" τα δικά τους βιβλία ..."Από εκεί θα μπουν οι ερωτήσεις, όχι απο τα άλλα" και άλλα τέτοια γελοία Κοίτεξε, αν θέλουν να πέσουν τόσο χαμηλά και να μας παρακαλάνε να αγοράσουμε τα βιβλία τους κανενα πρόβλημα. Τουλάχιστον ο ανταγωνισμός μεταξύ τους θα ωφελήσει εμας. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hostis Δημ. January 21, 2005 Κοινοποίηση Δημ. January 21, 2005 Παρά τα προβλήματα που αναφέρθηκαν, που δυστυχώς είναι υπαρκτά, θεωρώ ότι καλώς διανέμονται δωρεάν τα βιβλία, τουλάχιστον σε αυτούς που δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να τα αγοράζουν, αν και νομίζω ότι ασκούν εντελώς επικουρικό ρόλο και δεν θα έπρεπε να υποκαθιστούν το θεμελιώδες όπλο της εκπαίδευσης που είναι το «αμφιθέατρο». Η ουσία της εκπαίδευσης δεν είναι η αποστήθιση, άλλα η εκμάθηση της μεθόδου. Θα ανεχόμουν ακόμα και τη διακοπή της δωρεάν διανομής των βιβλίων, που είναι και δυναμει του άρθρου 16 συνταγματικώς επιτρεπτή, με την προϋπόθεση ότι θα είχαμε στα πανεπιστήμιά μας βιβλιοθήκες. Ενδεικτικά αναφέρω ότι στην αρχαιότερη πανεπιστημιακή σχολή της χώρας μας, δεν παρέχεται καν οι δυνατότητα δανεισμού βιβλίων! Η βιβλιοθήκη της σχολής αυτής βρίσκεται διασκορπισμένη σε 4 οικοδομήματα στο κέντρο των Αθηνών και εντός αυτών σε πολλές μικρότερες αίθουσες, χωρίς ενιαία οργάνωση, χωρίς δυνατότητα ηλεκτρονικής αναζήτησης και με πολλά βιβλία που ακόμη δεν έχουν καταλογογραφηθεί! Όσο για το αν οι φοιτητές θα αγόραζαν η όχι τα βιβλία αν αυτά δεν διανεμονταν δωρεάν, από προσωπική πείρα (στην Ελλάδα) βεβαιώνω για τα μη διανεμόμενα συγγράμματα (πχ βιβλία πρακτικών ασκήσεων) ότι οι περισσότεροι φοιτητές προτιμούσαν να τα διαβάζουν στο αναγνωστήριο ή να τα δανείζονται ή ακόμα και να τα βγάζουν φωτοτυπίες παρά να πάνε να δώσουν 30 ή 40 Ευρώ για να αγοράσουν ένα βιβλίο που θα τους ήταν χρήσιμο μόνον μία φορά για την εξέταση κάποιου μαθήματος. Το ίδιο διαπίστωνα πάλι στην Ελλάδα μεταξύ των συμφοιτητών μου που είχαν εισαχθεί στη σχολή με κατατακτήριες ή με άλλο τρόπο και δεν δικαιούνταν συγγράμματα. Το ίδιο πράγμα διαπιστώνω και στη Γερμανία όπου τα βιβλία έτσι και αλλιώς δεν διανέμονται δωρεάν, αλλά και το ίδιο πράγμα κάνουν και οι φοιτητές των μεταπτυχιακών προγραμμάτων στην Ελλάδα, που δεν δικαιούνται δωρεάν συγγράμματα. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nrg Δημ. January 21, 2005 Κοινοποίηση Δημ. January 21, 2005 Παρά τα προβλήματα που αναφέρθηκαν, που δυστυχώς είναι υπαρκτά, θεωρώ ότι καλώς διανέμονται δωρεάν τα βιβλία, τουλάχιστον σε αυτούς που δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να τα αγοράζουν, αν και νομίζω ότι ασκούν εντελώς επικουρικό ρόλο και δεν θα έπρεπε να υποκαθιστούν το θεμελιώδες όπλο της εκπαίδευσης που είναι το «αμφιθέατρο». Η ουσία της εκπαίδευσης δεν είναι η αποστήθιση, άλλα η εκμάθηση της μεθόδου. Ψιλοασχετο, αλλα μεγαλη κουβεντα ειπες φιλε μου ;) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
hostis Δημ. January 21, 2005 Κοινοποίηση Δημ. January 21, 2005 Δεν είναι άσχετο. Κατά την ταπεινή μου γνώμη ένα βιβλίο δεν μπορεί να μάθει σε κάποιον πως να σκέφτεται και να δουλεύει επιστημονικά. Αυτό έρχεται αφενός με την εμπειρία, αφετέρου με τη διδασκαλία με την προϋπόθεση ότι ο δάσκαλος κατέχει ήδη αυτή την αρετή και με την περαιτέρω προϋπόθεση ότι μπορεί να τη μεταδώσει. Το επιστημονικό βιβλίο θα σου παράσχει πληροφορίες. Χωρίς όμως την μέθοδο αυτές είναι άχρηστες. Παράθεση [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Nrg Δημ. January 21, 2005 Κοινοποίηση Δημ. January 21, 2005 Δεν είναι άσχετο. Κατά την ταπεινή μου γνώμη ένα βιβλίο δεν μπορεί να μάθει σε κάποιον πως να σκέφτεται και να δουλεύει επιστημονικά. Αυτό έρχεται αφενός με την εμπειρία, αφετέρου με τη διδασκαλία με την προϋπόθεση ότι ο δάσκαλος κατέχει ήδη αυτή την αρετή και με την περαιτέρω προϋπόθεση ότι μπορεί να τη μεταδώσει. Το επιστημονικό βιβλίο θα σου παράσχει πληροφορίες. Χωρίς όμως την μέθοδο αυτές είναι άχρηστες. Με το θεμα μας ασχετο εννοουσα,και παλι συμφωνουμε :) Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
miaow Δημ. January 26, 2005 Κοινοποίηση Δημ. January 26, 2005 Αν μου επιτρέπεται μια παρέμβαση, υποθέτω ότι εννοεί ότι σε βρίσκει αστείο. ...α...α...εννοείς ότι κάνει επιλεκτική παράθεση και πουλάει υφάκι... ΄ Στην Αγγλική φιλολογία κάνουν πτυχιακές με smilies, γι΄αυτό στοιχίζουν τα βιβλία... @Trobo: είτε σχολίασε κάτι σε σχέση με αυτά που γράφω, είτε "μελέτησ"ε τα smilies σου... Έχω αναφερθεί σε πραγματικότητες, οι οποίες απσχολούν σοβαρά, Ανθρώπους που είναι σοβαροί...κατάλαβες Μικρέ; Dismissed...(τους ζυγούς λύσατε, Ελληνιστί...) Παράθεση ...ένα μήλο την ημέρα, το γιατρό το κάνει πέρα... ...ένα σκόρδο την ημέρα, τον καθένα κάνει πέρα... ...ένα APPLE μες τη μέρα, κάθε gadget κάνει πέρα...:music: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
miaow Δημ. January 26, 2005 Κοινοποίηση Δημ. January 26, 2005 Πράγματι, κάτι βρήκα αστείο έως και γελοίο, ωστόσο αυτό σαφώς δεν είναι ο χρήστης μιάου. :!: Είναι τα έντιτ που έκανε για να κρύψει τις βρισιές που έγραψε. Δεν υπήρξαν βρισιές. :confused: Υπήρξε πλεονασμός ή επανάληψη, σκληρών χαρακτηρισμών, από την πλευρά μου, με στόχο το άλλο Μέλος, επουδενί, όμως, υπήρξαν βρισιές. :mad: Πρόσεχε, λοιπόν, τι γράφεις και τι υπονοούμενα αφήνεις. Τέλος, από μένα, εκτός αν με προκαλέσεις, πάλι, με ειρωνείες, είτε με παράθεση κειμένου, είτ εμε "φατσούλα"...αυτά για να είμαστε εξηγημένοι. Για οτιδήποτε άλλο, έχω γράψει στα μηνύματά μου, αγγίζοντας παραμέτρους που εμπίπτουν στο θέμα μας. Παράθεση ...ένα μήλο την ημέρα, το γιατρό το κάνει πέρα... ...ένα σκόρδο την ημέρα, τον καθένα κάνει πέρα... ...ένα APPLE μες τη μέρα, κάθε gadget κάνει πέρα...:music: Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
TrobocopR Δημ. January 31, 2005 Κοινοποίηση Δημ. January 31, 2005 Mα αυτό είναι που πρέπει να αλλάξει. Ας φέρω ένα παράδειγμα από το δικό μου χώρο, και όποιος θέλει ας βάλει στη θέση του μαθήματος Χρηματοοικονομική Διοίκηση το δικό του μάθημα (ας πούμε Ηλεκτρολογία ΙΙ, Java 4, Λατινικά 15 κτλ κτλ). Λοιπόν ο καθηγητής Δρ Χαραμοφάης διδάσκει Χρηματοικοινομική Διοίκηση (ΧΔ) στο Πανεπιστήμιο Καρδίτσας, παράρτημα Κέρκυρας. Το επίσημο βιβλίο του μαθήματος είναι το "Βασικές Αρχές ΧΔ" που έχει συγγράψει ο Δρ Χαραμοφάης με τον Δρ Βοηθογλύφτη. Το βιβλίο διανέμεται (δωρεάν) στους 160 φοιτητές του τμήματος Χρηματοικοικονομικής, στους 220 φοιτητές του τμήματος Διοίκησης ΕΠιχειρήσεων και στους μισούς από τους 300 (ναι κάπου τόσοι) φοιτητές του τμήματος οικονομικών που έχουν επιλέξει το μάθημα ως επιλογής. Οι φοιτητές φυσικά παίρνουν το βιβλίο δωρεάν, ο Δρ Χαραμοφάης όμως εισπράτει μερικές δεκάδες ευρώπουλα ανά βιβλίο από τον σχετικό λογαριασμό του Πανεπιστημίου. Ο Δρ Χαραμοφάης έχει επίσης φροντίσει για τα εξής: 1) Το βιβλίο να ανανεώνεται (υποτίθεται) σε ύλη σε τακτά χρονικά διαστήματα (1 με 2 χρόνια) ώστε να δικαιολογείται η (ανα)διανομή του και στους φοιτητές παλαιοτέρων ετών που χρωστούν το μάθημα. 2) Ο αριθμός των φοιτητών που κόβονται σε κάθε εξεταστική να αγγίζει το 80% (για το λόγο αυτό του έχει δοθεί το ψευδώνυμο Τσεκούρας. Καμιά σχέση με τον πραγματικό καθηγητή, πρώην Πρύτανη και πρωην βουλευτή και πρώην κατηγορηθέντα ως αρχηγού της 17Ν! κλέινει η παρένθεση!) Ο αριθμός των διανεμόμενων βιβλίων πολλαπλασιάζεται και ο Δρ Χαραμοφάης βλέπει τον τραπεζικό του λογαριασμό να αυξάνεται. Ζει σε ένα άνετο σπίτι στην Αετοράχη Καρδίτσας και σπανίως πετάγεται στο Πανεπ, αφού τις παραδόσεις τις κάνει ο βοηθός του Χλιμίτζουρας. Φυσικά ο Δρ Χαραμοφάης: 1) Δεν έχει ανακαλύψει την επιστήμη της Χρηματοικονομικής 2) Μεταξύ μας δεν την κατέχει και πολύ καλά Το βιβλίο του είναι κακογραμμένο, μια κακή συρραφή ξενόγλωσσων και ελληνόγλωσσων βιβλίων της Χρηματοοικονομικής. Βέβαια αυτό δεν εμποδίζει τον Δρ μας να τσεπώνει τα €€€€. Βέβαια στην αγορά κυκλοφούν πάμπολα βιβλία της Χρηματοικοινομικής: 1) Από καλύτερους επιστήμονες και συγγραφείς 2) Που καλύπτουν ακριβώς την ίδια ύλη μόνο πληρέστερα και σωστότερα 3) που είναι πιο ευκολοδιάβαστα 4) και συνηθως φθηνότερα από τα λεφτά που ο Δρ Χαραμοφάης τσεπώνει απο το Πανεπιστήμιο/κράτος. Φυσικά κανείς φοιτητής δε θα ασχοληθεί ποτέ με αυτά τα βιβλία αφού: 1) Θα χρειαστεί να τα πληρώσει/δανειστεί κτλ 2) Δεν θα μπουν από εκεί οι ερωτήσεις :whistle: (λες και άλλα πράγματα θα λέει το ένα βιβλίο και άλλα το άλλο) 3) Δε θα χρειαστεί να τα διαβάσει αφού οι άθλιες ερωτήσεις στις εξετάσεις δε θα απαντώται όσο/ότι και να έχεις διαβάσει. Ευτυχώς (και συνταγματικά κατοχυρωμένα) ο φοιτητής έχει λάβει τα βιβλία του δωρεάν. Και για αυτό το λόγο δεν πολυνοιάζεται αν είναι άθλια (χέστ&*ε, σάμπως αυτός τα πλήρωσε) αρκεί να περάσει το μάθημα να ησυχάσει και να γλυτώσει από τον Χαραμοφάη (ο οποίος άθλιος διδάσκων και επιστήμων θα είναι ανεξάρτητα του βιβλίου, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα). Φυσικά ο φοιτητής δε θα έχει ιδέα από Χρηματοικοοικονομική ακόμα και με πτυχίο Χρημ/κης (και πως θα μπορούσε άλλωστε μη έχοντας διαβάσει ούτε ένα σοβαρό σύγγραμα) αλλά θα παραπονιέται που "εγώ πτυχιούχος της γ@μ@της αυτής σχολής και δουλεύω για €350;;". Φυσικά το πρόβλημα δε δημιουργείται από το γεγονός ότι τα βιβλία είναι τσάμπα, ούτε λύνεται αν τα βιβλία δεν είναι τσάμπα. Νομίζω όμως ότι το παραπάνω απαντά στην ερώτησή σου που ήταν: Από σημειώσεις θα διαβάσει όπως διαβάζουν χιλιάδες φοιτητές σε όλη τη χώρα που δεν ανοίγουν ποτέ βιβλίο αλλά διαβάζουν από τις σημειώσεις που (όχι οι ίδιοι αλλά) κάποιος συμφοιτητής/συμφοιτήτρια τους κράτησε και οι ίδιοι είτε φωτοτύπησαν είτε αγόρασαν από το Παν/κό φωτοτυπείο... Και όλοι περνάμε μια χαρά...οι φοιτητές, οι καθηγητές, οι εκδοτικοί οίκοι και οι...φωτοτυπάδες :whistle: Officially αυτό μάλλον είναι το μεγαλύτερό μου post στο myphone :p (εξαιρούνται τα copy-paste) Αυτό πιστεύω και εγώ. Δεν θυμάμαι μεγαλύτερο πόστ σου :p Δεν έχω να συμπληρώσω κάτι. Με ισοπέδωσες. :X Απλά θα πω ότι η πραγματικότητα που περιγράφεις τόσο γλαφυρα ( :up: ) απέχει αρκετά από την πραγματικότητα που βλέπω στην δικιά μου σχολή και τμήμα. Τα βιβλία ελλήνων καθηγητών που έχουμε μετριούνται στα δάχτυλα και δεν θα έλεγα ακριβώς ότι είναι φυλλάδες του κ@λου. Το αντίθετο. Φυσικά εννοείται ότι δεν αμφιβάλλω καθόλου για την πραγματικότητα που περιγράφεις... Φαντάζομαι όμως συμφωνείς ότι το μπαλάκι της πάταξης φαινομένων Δρ Χαραμοφάηδων (όπως και φοιτητών χαραμοφάηδων-διαχειριστών πατρικής περιουσίας) δεν είναι απαραίτητο να πάρει μαζί του και τον δημόσιο και δωρεάν χαρακτήρα της παιδείας στην ελλάδα. Το ότι στην ελλάδα παρέχουμε σε όλους δωρεάν παιδεία και μόρφωση είναι κάτι που μας φέρνει πολύ μπροστά σε σχέση με άλλα κράτη. Τώρα αν κάποιος προσπαθήσει να καταργήσει αυτόν τον χαρακτήρα με πρόσχημα τους χαραμοφάηδες φοιτητές+καθηγητές, προσωπικά θα γίνω δωρητής οργάνων και θα πάρει τα... :whistle: Γενικώς πέρα από την ορολογία δεν βλέπω να διαφωνούμε κάπου. :o @γατσούλι: Στην αγγλική φιλολογία Αθήνας δεν έχουμε πτυχιακή. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
lewton Δημ. January 31, 2005 Κοινοποίηση Δημ. January 31, 2005 Άποψή μου είναι ότι πολλά πρέπει να αλλάξουν στον χώρο των πανεπιστημίων. Ένα πολύ σημαντικό είναι το πώς επιλέγονται τα συγγράμματα. Δεν είναι λύση το να μη διανέμονται δωρεάν, αλλά και αυτή η κατάσταση δε μπορεί να συνεχιστεί. Άλλο σημαντικό είναι η ύπαρξη ή όχι αυτοχρηματοδότησης. Το τμήμα μου (Πληροφορική της ΑΣΟΕΕ) θα μπορούσε να έχει πολλά έσοδα αν συμμετείχε σε διάφορα προγράμματα κλπ (πέρα από την εμπειρία που θα αποκτούσαν οι φοιτητές) αλλά αυτό απαγορεύεται γιατί υποτίθεται ότι έτσι θα έμπαιναν οι εταιρίες στα πανεπιστήμια και θα εμπορευματοποιείτο η γνώση. Και άλλα ζητήματα υπάρχουν. Καλώς ξεκίνησε ο διάλογος που ξεκίνησε, καιρός ήτανε. Παράθεση Παρακαλούνται τα fanboys των Samsung, Sony, Microsoft να σταματήσουν να μου γράφουν πμ με προσβολές γιατί γέμισε το inbox και πλέον δε θα τα λαμβάνω. [sIGPIC][/sIGPIC] Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.