Jump to content

Παιδεία: Τι πρέπει κατά τι γνώμη σας να αλλάξει;


Mikroula
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Ο υπουργός υγείας πρέπει να είναι είτε νοσηλευτής είτε γιατρός κατά την γνώμη μου γιατί αυτός ξέρει τι αίσχος υπάρχει στα δημόσια νοσοκομεία. Και ο υπουργός παιδείας πρέπει να είναι εκπαιδευτικός πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας, στην έσχατη περίπτωση πανεπιστημιακός. Ποιός θα ήταν αυτός που γνωρίζει καλύτερα τι πρέπει να αλλάξει στην παιδεία σήμερα από τον απλό καθημερινό εκπαιδευτικό? Ας ελπίσουμε τουλάχιστον ότι οι προεκλογικές υποσχέσεις περί 5% του ΑΕΠ για την παιδεία θα υλοποιηθούν αυτή την τετραετία γιατί με τη Μαριορή δεν είδαμε χαϊρι 3,5 χρόνια... Καλά να πάθει.

 

Ο "απλός καθημερινός εκπαιδευτικός" θα ήξερε τα της βαθμίδας του - χρειάζεται κάποιος με ευρύτερο όραμα ;) . Για υπουργός μιλάω, έτσι. Για υφυπουργό και γενικό γραμματέα ας βάλουν εκπαιδευτικούς, ναι.

Link to comment
Share on other sites

Ο υπουργός υγείας πρέπει να είναι είτε νοσηλευτής είτε γιατρός κατά την γνώμη μου γιατί αυτός ξέρει τι αίσχος υπάρχει στα δημόσια νοσοκομεία. Και ο υπουργός παιδείας πρέπει να είναι εκπαιδευτικός πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας, στην έσχατη περίπτωση πανεπιστημιακός. Ποιός θα ήταν αυτός που γνωρίζει καλύτερα τι πρέπει να αλλάξει στην παιδεία σήμερα από τον απλό καθημερινό εκπαιδευτικό? Ας ελπίσουμε τουλάχιστον ότι οι προεκλογικές υποσχέσεις περί 5% του ΑΕΠ για την παιδεία θα υλοποιηθούν αυτή την τετραετία γιατί με τη Μαριορή δεν είδαμε χαϊρι 3,5 χρόνια... Καλά να πάθει.

 

Σου διαφεύγει ότι για να φτάσει ένας επαγγελματίας στον κλάδο του να γίνει υπουργός θα πρέπει να είναι συνδικαλιστής, δηλ. εξαρχάς ταγμένος στον αγώνα υπερ των στενότερων ενδιαφερόντων αυτών που τον ψηφίζουν και όχι απαραίτητα όλου του κλάδου του. Το στενό ενδιαφέρον των πανεπιστημιακών π.χ είναι να πάρουν λεφτά από τα κονδύλια κατά το δοκούν και να βάλουν την οικογένεια μέσα στο παιχνίδι, των πανεπιστημιακών γιατρών να βγάλουν καλά λεφτά από τα ιατρεία τους, των γιατρών του ΕΣΥ να πάρουν τίτλους, ιεραρχίες, κτλ χωρίς να τους κρίνει κανείς για το ανύπαρκτο επιστημονικό έργο, κοκ.

Η ίδια η Μαριέττα είχε την ειδικότητα του νευρολόγου-ψυχιάτρου που δεν την άσκησε ποτέ καθώς ήταν κομματόσκυλο. Τι σχέση έχει με τα προβλήματα των ασθενών και των ιατρών? Τα έζησε πριν 20 χρόνια όταν ήταν ειδικευόμενη. Φέξε μου και γλίστρησα.

 

Οι επαγγελματίες ενός κλάδου όταν μπαίνουν σε ένα πόστο απλά είναι εγγύηση ησυχίας για μία κυβέρνηση γιατί είναι επαγγελματίες δημοσιο-σχετιστές και ξέρουν να κρατάνε ισορροπίες.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω ρε σεις, το όλο παιχνίδι φαινόταν στημένο

Εγώ επιφυλάσσομαι για τη Γιαννάκου, νομίζω κάπου αλλού υπάρχει βρόμα

 

Ίσως σε καμιά συντονιστική επιτροπή ή κάτι τέτοιο...

 

Εγώ πιστεύω πως η Ρεπούση είναι νεοδημοκράτισσα, αλλιώς γιατί η ΠΡΩΗΝ (τι τέλεια!) υπουργός να την υποστηρίζει τόσο πολύ αυτή και το βιβλίο της?

 

Ο "απλός καθημερινός εκπαιδευτικός" θα ήξερε τα της βαθμίδας του - χρειάζεται κάποιος με ευρύτερο όραμα ;) . Για υπουργός μιλάω, έτσι. Για υφυπουργό και γενικό γραμματέα ας βάλουν εκπαιδευτικούς, ναι.

 

Και θες να μου πεις ότι η ΠΡΩΗΝ είχε όραμα... Αν το όραμά της ήταν να απαντά στα αιτήματα των μαθητών, των φοιτητών και των εκπαιδευτικών "Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΔΕ ΜΑΣΑΕΙ" τότε μπράβο της, της αξίζει η θέση που έχει τώρα!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Και θες να μου πεις ότι η ΠΡΩΗΝ είχε όραμα... Αν το όραμά της ήταν να απαντά στα αιτήματα των μαθητών, των φοιτητών και των εκπαιδευτικών "Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΔΕ ΜΑΣΑΕΙ" τότε μπράβο της, της αξίζει η θέση που έχει τώρα!!!!!!

 

Εγώ δεν αναφέρθηκα στην πρώην υπουργό. Έκρινα την άποψη ότι πρέπει ο/η υπουργός Παιδείας να είναι δάσκαλος ή καθηγητής, γιατί θα έχει μονοδιάστατη άποψη, μονο όσον αφορά τη βαθμίδα του. Κι αν θέλεις ξεχνα τη λέξη όραμα. Χρειάζεται κάποιος με ευρύτερη αντίληψη περί εκπαίδευσης και κοινωνίας γενικότερα.

 

Θεωρώ ότι αυτή την ευρύτερη αντίληψη δεν μπορεί να την έχει κάποιος που προέρχεται από μια συγκεκριμένη (υπό)-κατηγορια του εκπαιδευτικού συστήματος. Νομίζεις ότι ο μέσος δάσκαλος γνωρίζει τα προβλήματα που αντιμετωπίζει o φοιτητής ή o απόφοιτος, ώστε να πάρει αποφάσεις πχ για το μέλλον των πανεπιστημίων;

 

Όραμα μπορεί να έχει ο οποιοσδήποτε, ανεξάρτητα αν ανήκει ή όχι σε κάποια επαγγελματική τάξη.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν αναφέρθηκα στην πρώην υπουργό. Έκρινα την άποψη ότι πρέπει ο/η υπουργός Παιδείας να είναι δάσκαλος ή καθηγητής, γιατί θα έχει μονοδιάστατη άποψη, μονο όσον αφορά τη βαθμίδα του. Κι αν θέλεις ξεχνα τη λέξη όραμα. Χρειάζεται κάποιος με ευρύτερη αντίληψη περί εκπαίδευσης και κοινωνίας γενικότερα.

 

Θεωρώ ότι αυτή την ευρύτερη αντίληψη δεν μπορεί να την έχει κάποιος που προέρχεται από μια συγκεκριμένη (υπό)-κατηγορια του εκπαιδευτικού συστήματος. Νομίζεις ότι ο μέσος δάσκαλος γνωρίζει τα προβλήματα που αντιμετωπίζει o φοιτητής ή o απόφοιτος, ώστε να πάρει αποφάσεις πχ για το μέλλον των πανεπιστημίων;

 

Όραμα μπορεί να έχει ο οποιοσδήποτε, ανεξάρτητα αν ανήκει ή όχι σε κάποια επαγγελματική τάξη.

 

Όντως έτσι είναι, όμως ουσιαστικά υπουργοί παιδείας μπαίνουν συνήθως πολιτικοί οι οποίοι δεν γνωρίζουν τίποτα για παιδεία. Και πιστεύω ότι κανένας ως τώρα υπουργός παιδείας δεν είχε όραμα για την παιδεία γιατί δεν θα την άφηνε στο 5% του ΑΕΠ.

Link to comment
Share on other sites

δεν θα την άφηνε στο 5% του ΑΕΠ.

 

Αυτό δεν είναι απόφαση του Υπουργού Παιδείας. Ο/H υπουργός παιδείας (όπως και κάθε υπουργός) παίρνει τα χρήματα που του δίνει το Υπουργείο Οικονομίας. Μπορεί να πιέσει για περισσότερα (και συνήθως το κάνει, όπως και κάθε υπουργός στον τομέα του) αλλα η αύξηση των κονδυλιων δεν είναι δικια του απόφαση.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό δεν είναι απόφαση του Υπουργού Παιδείας. Ο/H υπουργός παιδείας (όπως και κάθε υπουργός) παίρνει τα χρήματα που του δίνει το Υπουργείο Οικονομίας. Μπορεί να πιέσει για περισσότερα (και συνήθως το κάνει, όπως και κάθε υπουργός στον τομέα του) αλλα η αύξηση των κονδυλιων δεν είναι δικια του απόφαση.

 

Όπως φαίνεται κανένας υπουργός ως τώρα στην ιστορία του νεοελληνικού κράτους δεν έχει πιέσει για περισσότερα κονδύλια... Γιατί να έχουν παραπάνω κονδύλια τα άλλα υπουργεία και η παιδεία να μένει πάντα στην απ' έξω?

Link to comment
Share on other sites

Μόνο τα χρήματα που σπαταλούν στους "δικούς" τους και στις προεκλογικές καμπάνιες να έδιναν στη παιδεία, θα είχαμε σωθεί...

[sIGPIC][/sIGPIC]Thessaloniki's Wireless Metropolitan Network member

a.k.a. TWMN community

Link to comment
Share on other sites

Γιατί να έχουν παραπάνω κονδύλια τα άλλα υπουργεία και η παιδεία να μένει πάντα στην απ' έξω?

 

 

Ποια υπουργεία έχουν παραπάνω λεφτά δηλαδή; Γενικώς δεν υπάρχουν χρήματα ...

Link to comment
Share on other sites

Η αποψη οτι δεν πρεπει να μπαινουν γνωστες των πραγματων στα υπουργεια με βρησκει ριζικα αντιθετο.

Αν ενα κομμα εχει ενταξει στο δυναμικο του εναν διακεκριμενο ανθρωπο ,με σκοπο να τον χρησιμοποιησει για υπουργο,τοτε καλα κανει.

Ειναι αστειο να νομιζουμε οτι ενας ΑΣΧΕΤΟΣ με το αντικειμενο θα κινηθει σωστα,γιατι απλα οι περιξ παρατρεχαμενοι θα τον σερνουν εκει

ακριβως που θελουν και τους συμφερει.

 

Ολα οσα λεμε ασφαλως ειναι ιδανικοποιημενα γιατι τα πραγματα δε μπορουν να αλλαξουν προς το καλυτερο στην Ελλαδδα μεσω των πολιτικων. Αυτα ειναι για εφηβικα δοκιμια και τιποτε αλλο.

Εμεις οι πολιτες καθοριζουμε τη συμπεριφορα των πολιτικων,και οι περισσοτεροι Ελληνες δυστυχως ειμαστε παρτακηδες και γαλουχημενοι στην αναξιοκρατια και το φετιχ του ραγιαδισμου.

 

Μονο η καλλιεργεια Ηθους Αγαπης και Πατριωτισμου μπορουν αλλαξουν τη πορεια των πραγματων. Ξερω ξερω ακουγονται καπως.....αλλα νομιζω πως οι περισοστεροι μεσα μας καταλαβαινουμε τη σημασια τους.

Αυτα δεν μπορει να τα ενισχυσει παρα μονο η Παιδεια,και να τα θεμελιωσει μια αναπαντεχη αλλαγη,μια κριση,μια μεγαλη δυσκολια που θα περασουμε ολοι μας

Link to comment
Share on other sites

Η αποψη οτι δεν πρεπει να μπαινουν γνωστες των πραγματων στα υπουργεια με βρησκει ριζικα αντιθετο.

Αν ενα κομμα εχει ενταξει στο δυναμικο του εναν διακεκριμενο ανθρωπο ,με σκοπο να τον χρησιμοποιησει για υπουργο,τοτε καλα κανει.

Ειναι αστειο να νομιζουμε οτι ενας ΑΣΧΕΤΟΣ με το αντικειμενο θα κινηθει σωστα,γιατι απλα οι περιξ παρατρεχαμενοι θα τον σερνουν εκει

ακριβως που θελουν και τους συμφερει.

+1

 

Δλδ οι γιατροι, δικηγοροι, οικονομολογοι και μηχανικοι (το συνολο των πολιτικων δλδ) οσο ανοιχτομυαλοι και αν ειναι υπαρχει ποτε περιπτωση να μπορουν να γνωριζουν πραγματικα ολα τα αντικειμενα που χρειαζεται να παγματευτουν για να λυσουν τα προβληματα του λαου; Φυσικα και οχι, τι σχεση εχει πχ. ο καθενας απ αυτους με ενα αγροτη ή ενα ψαρα; Απολυτως καμια.

Ετσι λοιπον στην παιδεια, αλλα και οπουδηποτε αλλου, το πρωτο που πρεπει να αλλαξει ειναι τα προσωπα.

█║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║© - BEST BEFORE [hopefully] : ███▓▒░░up deʞɔnɟ really░░▒▓███
Link to comment
Share on other sites

Η αποψη οτι δεν πρεπει να μπαινουν γνωστες των πραγματων στα υπουργεια με βρησκει ριζικα αντιθετο.

 

 

Μα δεν είπαμε ότι δεν πρέπει ο υπουργός να είναι γνωστης των πραγμάτων. Διαφώνησα όμως στο ότι πχ ένας δάσκαλος θα έχει γνώση των ευρύτερων προβλημάτων/ιδιαιτεροτήτων της Παιδείας πέρα από τη βαθμίδα του ;)

Link to comment
Share on other sites

O πετυχημενος υπουργος (οπως και ο πετυχημενος διευθυνων συμβουλος επιχειρησης) θα πρεπει πρωτιστα να εχει διοικητικες ικανοτητες, αντιληψη, κριση και σωστους συνεργατες. Ετσι κι αλλιως, στο Υπουργειο Υγειας ο Υπουργος δεν θα κληθει να κανει εγχειριση, αλλα να ξεκαθαρισει το δαιδαλωδες τοπιο στις προμηθειες, να συγκρουστει για κονδυλια, να διαχειριστει ανθρωπινο δυναμικο, κλπ.

Κατα την γνωμη μου, ο Υπουργος ειναι προτιμοτερο να ΜΗΝ ειναι απο τον ιδιο χωρο, γιατι τοτε δεν εχει παγιωμενες (και πιθανοτατα λανθασμενες) αντιληψεις στο μυαλο του και μπορει να δει τα πραγματα περισσοτερο ψυχραιμα, αντικειμενικα και ανοιχτομυαλα.

Θυμαμαι τα ιδια λεγαμε και για τον Βουρλουμη στον ΟΤΕ και τον Αθανασοπουλο στην ΔΕΗ. Με την ιδια λογικη στη θεση ενος επιτυχημενου μανατζερ στην διεθνη αγορα οπως ο Αθανασοπουλος θα επρεπε να μπει ο τεχνικος διευθυντης των ορυχειων λιγνιτη. Σορυ, δεν συμφωνω.

Link to comment
Share on other sites

Ο υπουργός, όπως και ο Διευθυντής Σχολείων, Νοσοκομείων κλπ, πρέπει να είναι MANAGER. Όχι ο καλύτερος γιατρός, καθηγητής κλπ. Διοικεί τον τομέα του. Άλλωστε, "ο καλύτερος τορναδόρος, είναι ο χειρότερος επιστάτης τορναδόρων".

NEC DB2000 (1999), Nokia 3210 (2000), EricssonR320s (2001), Ericsson T65 (2002), Nokia 6600 (2003), Palm Treo650 (2005), iPhone (2007), HTC Hero (2009), Samsung Galaxy Mini (2010), iPad (2010), Samsung Omnia W (2011), Samsung Galaxy Note (2012), iPad Air (2014), Samsung Galaxy Note 3 (2014), OnePlus 2 (2015), Meizu M5 Note (2017), Samsung Note 8 (2017), iPad 6 (2018)...

http://www.everythingaboutebooks.com

Link to comment
Share on other sites

Είναι αυτονόητο ότι η τριτοβάθμια εκπαίδευση πάσχει. Πάσχει πολύ μάλιστα. Ωστόσο ποτέ δεν είναι αργά για να πραγματοποιηθούν κάποια μέτρα τα οποία θα έβαζαν στο σωστό δρόμο το ιστορικό Ελληνικό Πανεπιστήμιο(και όχι μόνο…). Γνώμη μου είναι ότι το σύστημα εκπαίδευσης πρέπει να στηρίζεται πάνω στη Κοινωνική Δικαιοσύνη οφειλόμενη να εφαρμόζεται σε κάθε τομέα της ζωής αφού ο άνθρωπος από αυτή τρέφεται «ηθικά». Προς τη κατεύθυνση αυτή έρχομαι και εγώ με τη σειρά μου να θέσω προτάσεις προς εφαρμογή. Οι προτάσεις αυτές είναι καινοτόμες και δεν τολμάει κανένας να προτείνει αλλά θα ήταν συνετό να παρουσιαστούν στο προσεχή διάλογο για τη Παιδεία.

 

Πριν αρχίσω τη αναλυτική παρουσίαση των διατάξεων πρέπει να πω ότι το σύστημα 3βάθμιας εκπαίδευσης οφείλει να στρέφεται αποκλειστικά γύρω από τις Πανελλήνιες εξετάσεις, και με βάση αυτές αποδίδεται κοινωνική δικαιοσύνη.

 

Προτάσεις σε ότι έχει να κάνει σχέση Ελληνικού και αλλοδαπού Πανεπιστήμιου-Εύρεση Εργασίας

 

1)Το κράτος οφείλει με κάθε τρόπο να αποτρέπει τη μετανάστευση Ελλήνων στο εξωτερικό καταργώντας τη βάση του 10. Αποτροπή σπουδών κυρίως σε Αγγλία και Αμερική.

2)Σε περίπτωση που ωστόσο ένας αποφασίσει τη μετανάστευση τότε θεσπίζονται οι εξής διατάξεις(dispositions): α)Ο μισθός ενός Έλληνα που έκανε σπουδές στην Ελλάδα σε ένα αντικείμενο, και με τις ίδιες αρμοδιότητες πρέπει να είναι ανώτερος κατά 30% από έναν Έλληνα που έκανε τις ίδιες σπουδές, ισότιμες, στο εξωτερικό. Αυτό πρέπει να προστατεύεται με νόμο και να ισχύει και στον ιδιωτικό και στον δημόσιο τομέα. Αιτιολόγηση: Απλά έτσι αποδίδεται κοινωνική δικαιοσύνη. Το παιδί που μόχθησε για να μπει στη σχολή του ενώ το παιδί Β.Π που έβγαλε 14.000 μόρια και πήγε στο Harvard ακόμα και να ξέρει καλύτερα η κοινωνία πρέπει να ξεχωρίζει το «δικό της παιδί».Παράδειγμα: Έστω ότι γίνεται προκήρυξη θέσης σε μια ιδιωτική εταιρία, έστω Vodafone και ζητάνε θέση για «Τεχνικός Τηλεπικοινωνιακών Κεραιών.» Με βάση τη διάταξη αν η Vodafone προσφέρει 1200 ευρώ «Ελληνικά» ο εκ αλλοδαπής σπουδασμένος θα παίρνει υποχρεωτικά με έλεγχο του κράτους τα 100-30=70%= 840 ευρώ, αλλά και θα είναι σε δεύτερη προτεραιότητα για πρόσληψη διασφαλισμένο από το τον νόμο .Αναγωγή όλων των μισθών σε «Ελληνικά λεφτά» και σε «Ξένα». Ξανατονίζω ότι αυτά ισχύουν για 2 απόλυτα ισότιμους υποψήφιους για την ίδια θέση, για τις ίδιες αρμοδιότητες και ικανότητες.

β) η διάταξη αυτή τροποποιείται για περίπτωση μεταπτυχιακών σπουδών. Πιο συγκεκριμένα, οι σπουδαγμένοι στην Ελλάδα φοιτητές και κάτοχοι μεταπτυχιακών σπουδών να είναι ισότιμοι με τους αντίστοιχους Έλληνες φοιτητές με μεταπτυχιακό στην Ελλάδα. Για τα μεταπτυχιακά δεν υπάρχει πρόβλημα αφού δεν κάνουν όλοι και έτσι η διάταξη θα ήταν άδικη για κάποιον που σπούδασε εδώ αλλά έκανε μεταπτυχιακό στο εξωτερικό.

 

 

Συμπέρασμα: Με αυτές τις 2 διατάξεις εξασφαλίζεται η Κοινωνική Δικαιοσύνη και ο καθένας παίρνει το μερίδιο που του αναλογεί. Διασφαλίζεται με το Σύνταγμα η υπεροχή των Ελληνικών Πανεπιστημίων έναντι των αγγλικών και αμερικανικών κυρίως και ειδικά αυτών που έχουν στο όνομά τους «School»(London School of Economics, London School of Business et al.) αλλά και άλλων αμφιβόλου παιδαγωγικής αξίας ιδρυμάτων από την Αγγλία κυρίως. Προστατεύεται το Ελληνικό Πανεπιστήμιο στη κοινωνία η οποία διαμορφώνει την άποψη περί του που να είναι σωστό να σπουδάσει κάποιος και αν το κάνει τι έχει να αντιμετωπίσει με υπευθυνότητα μεταγενέστερα.

 

 

Προτάσεις Ενδοπανεπιστημιακού χαρακτήρα:

 

 

1) Αύξηση χρηματοδότησης κατά γενναίο ποσό. Ευνόητο

2) Ανανέωση Συγγραμμάτων εκεί που κρίνεται απαραίτητο. Ευνόητο

3) Πλήρης κατάργηση των πολιτικών παρατάξεων στα πανεπιστήμια. Αιτιολόγηση: Δημιουργούν συνεχώς προβλήματα, κομματικοποιούν τα πάντα, έχουν εύνοιες καθηγητών και έτσι το Ελληνικό Πανεπιστήμιο γίνεται τόπος διαφθοράς , μίζας , ρουσφετιών και άλλα . Αντί των πολιτικών παρατάξεων ο καθένας θα αντιπροσωπεύει τον εαυτό του οπουδήποτε και σε οτιδήποτε . Ενωτικές πρωτοβουλίες τιμωρούνται από τον νόμο. Εγκαθίδρυση της θρησκείας μέσα στο πανεπιστήμιο, το οποίο έχει μετατραπεί σε κοιτίδα αθεϊσμού , έτσι γιατί περίεργα την είδα, έτσι γιατί μου καρφώθηκε να αμφισβητώ τα Θεία .

4) Δικαίωμα για καταλήψεις παραμένει.

5) Αξιολόγηση: Θα βασίζεται σε κριτήρια φθίνουσας σημαντικότητας: α) Κοινωνική συμπεριφορά των καθηγητών. Ο καθηγητής είναι υποχρεωμένος να συμπεριφέρεται πάντα κόσμια και να είναι πρότυπο για τους άλλος. Συμπεριφορές που εμπεριέχουν ειρωνείες , κοροϊδίες, δυσανασχετισμούς και ωχαδερφισμούς προς τους φοιτητές σε κάθε περίπτωση που χαρακτηρίζει την πλειοψηφία αποτελούν αιτία για διαθεσιμότητα β) Εκπαιδευτικό Έργο: Αξιολόγηση από τους φοιτητές μέσω γραπτών ερωτηματολογίων. γ) Πόθεν Έσχες

6) Εγκαθίδρυση ψυχολογικών και ψυχιατρικών φροντίδων μέσα στο Πανεπιστήμιο. Αιτιολόγηση: Η κατάθλιψη εμφανίζεται σε μεγάλο ποσοστό στο πανεπιστήμιο, καταστολή της

7) Κόσμια συμπεριφορά φοιτητών μέσα στο Πανεπιστήμιο. Απαγορεύονται οι ποζερίες , και η κοινωνική ανάδειξη μέσω αυτού του τόπου μέσω απρεπών τρόπων ( σεξουαλική συμπεριφορά ) δεν ενθαρρύνεται . Μεγάλη απόκλιση άπαυτους τους κανόνες θα έχει συνέπειες ως προς το δικαίωμα συνέχισης των σπουδών. Αιτιολόγηση: Στο πλαίσιο των 7 θανάσιμων αμαρτημάτων – Απληστία -Αλαζονεία- Λαγνεία(Avaritia- Superbia –Luxuria,volupte)

8) Πρέπων ντύσιμο μέσα στο Πανεπιστήμιο . Απευθύνεται κυρίως σε κοπέλες κατά ένα πολύ μεγάλο ποσοστό αλλά και σε άνδρες βεβαιότατα .Μεγάλη απόκλιση άπαυτους τους κανόνες θα έχει συνέπειες ως προς το δικαίωμα συνέχισης των σπουδών.Αιτιολόγηση: Στο πλαίσιο των 7 θανάσιμων αμαρτημάτων – Απληστία -Αλαζονεία- Λαγνεία(Avaritia- Superbia –Luxuria,volupte)

9) Απαγορεύεται η ζήλια και ο φθόνος ( envy-envie )

 

Με τη συμβολή όλων μπορούμε να φτιάξουμε ένα καλύτερο πανεπιστήμιο.

Link to comment
Share on other sites

capacitor αυτο που λες με το -30% δεν εχει λογο να ισχυει.για πιο λογω να παιρνει καποιος ,που εχει σπουδασει στο harvard οπως λες λιγοτερα απο καποιον που σπουδασε στο καποδιστριακο για παραδειγμα?ο καθενα θα παιρνει μισθο που αναλογει σε αυτα που προσφερει.αυτο ειναι το πιο σωστο.και που ξερεις ποιος μοχθησε περισσοτερο απο τους δυο,αυτος που εβγαλε 14 και σπουδασε στο harvard η ο αλλος που εβγαλε 18 και σπουδασε στο καποδιστριακο?η απαντηση ειναι βεβαια εμφανης αλλα τεσπα.

xagiaka

σε αυτο που λες το κρατος να δωσει λεφτα για να αναβαθμισει τα πανεπιστημια τραβα ενα delete.το εχουμε δει αλλωστε τοσα χρονια τι ανβαθμιση υπαρχει:X.ας μην πουμε καλυτερα.....

επιτελους γιατι να μην εχει ο καθενας την ευκαιρια να διαλεξει αν θελει να σπουδασει σε καποιο ιδιωτικο παν στην ελλαδα η σε καποιο δημοσιο?τι φοβασαι?αφου υποστηριζεις οτι τα δημοσια ειναι καλυτερα,σπουδασε εκει και ασε τους αλλους να επιλεξουν για τον εαυτο τους

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

capacitor αυτο που λες με το -30% δεν εχει λογο να ισχυει.για πιο λογω να παιρνει καποιος ,που εχει σπουδασει στο harvard οπως λες λιγοτερα απο καποιον που σπουδασε στο καποδιστριακο για παραδειγμα?ο καθενα θα παιρνει μισθο που αναλογει σε αυτα που προσφερει.αυτο ειναι το πιο σωστο.και που ξερεις ποιος μοχθησε περισσοτερο απο τους δυο,αυτος που εβγαλε 14 και σπουδασε στο harvard η ο αλλος που εβγαλε 18 και σπουδασε στο καποδιστριακο?η απαντηση ειναι βεβαια εμφανης αλλα τεσπα.

xagiaka

σε αυτο που λες το κρατος να δωσει λεφτα για να αναβαθμισει τα πανεπιστημια τραβα ενα delete.το εχουμε δει αλλωστε τοσα χρονια τι ανβαθμιση υπαρχει:X.ας μην πουμε καλυτερα.....

επιτελους γιατι να μην εχει ο καθενας την ευκαιρια να διαλεξει αν θελει να σπουδασει σε καποιο ιδιωτικο παν στην ελλαδα η σε καποιο δημοσιο?τι φοβασαι?αφου υποστηριζεις οτι τα δημοσια ειναι καλυτερα,σπουδασε εκει και ασε τους αλλους να επιλεξουν για τον εαυτο τους

 

+1 από μένα!έχουμε αγανακτήσει υποτίθεται από την κατάσταση στα δημόσια και τι κανουμε για αυτό?τα κλείνουμε...γιατί?για να ανέβει το επίπεδο?!είναι γελοία η κατάσταση!:X..

Ο καθένας ανάλογα με τις ικανότητές του μπαίνει σε κάποια σχολή..Αν δεν είναι ικανός να προσεγγίσει τη βάση της επιλογής του,τότε δε θα μπορέσει να ανταπεξέλθει και στο αντικείμενο που θέλει να ακολουθήσει και στις σπουδές του πάνω σε αυτό!Οι βάσεις προμηνύουν και τη δυσκολία της σχολής..αν δεν τις φτάνεις τότε σε όσα ιδιωτικά και αν πας σκούρα θα τα βρείς..και καλά το πτυχίο ίσως να χαριστεί αλλά όχι και η παραπέρα καριέρα!...οπότε και να ανοίξουν τα ιδιωτικά λόγος να φοβούνται όσοι με πτυχίο δημοσίου έχουν σκοπό να ασχοληθούν σοβαρά με το επάγγελμά τους δε νομίζω πως πρέπει να υφίσταται...

Εξάλλου,μη γελιόμαστε,ιδιωτικά υπάρχουν ήδη πάμπολλα και μάλιστα χωρίς να υπάρχει πλαίσιο καθορισμού τις λειτουργίας τους...αν δημιουργηθεί λοιπόν αυτό με την αναγνώρισή τους θα πάψει να υπάρχει και αυθαιρεσία στον ιδιωτικό τομέα...όσο για το δημόσιο πανεπιστήμιο φυσικά και έχει ατέλειες αλλά χρειάζεται σοβαρή δράση για να πληρωθούν αυτές,στην οποία ευχόμαστε ότι κάποια κυβέρνηση

θα προβεί σύντομα!:mad:

Η λογική είναι ο μόνος τρόπος να κάνεις λάθος με αυτοπεποίθηση;)
Link to comment
Share on other sites

[quote=capacitor;20405931)Το κράτος οφείλει με κάθε τρόπο να αποτρέπει τη μετανάστευση Ελλήνων στο εξωτερικό καταργώντας τη βάση του 10. Αποτροπή σπουδών κυρίως σε Αγγλία και Αμερική.

2)Σε περίπτωση που ωστόσο ένας αποφασίσει τη μετανάστευση τότε θεσπίζονται οι εξής διατάξεις(dispositions): α)Ο μισθός ενός Έλληνα που έκανε σπουδές στην Ελλάδα σε ένα αντικείμενο, και με τις ίδιες αρμοδιότητες πρέπει να είναι ανώτερος κατά 30% από έναν Έλληνα που έκανε τις ίδιες σπουδές, ισότιμες, στο εξωτερικό. Αυτό πρέπει να προστατεύεται με νόμο και να ισχύει και στον ιδιωτικό και στον δημόσιο τομέα.

 

Και μ αυτα τα μετρα θα αναβαθμιστει η παιδεια και η εκπαιδευση που παρεχεται στα λυκεια και στα πανεπιστημια???:lol::lol::lol::p

[sIGPIC][/sIGPIC]Μη τα βαζεις ποτε με ηλιθιους. Σε κατεβαζουν στο επιπεδο τους και σε κερδιζουν ευκολα λογω εμπειριας
Link to comment
Share on other sites

OK εφόσον τα προηγούμενα μηνύματα σβήστηκαν ως off-topic, ας γράψω on-topic σχολιάζοντας την άποψη του capacitor να επιβάλλεται διαφορετική αμοιβή ανάλογα με το αν κάποιος σπούδασε στην Ελλάδα ή το εξωτερικό. Λοιπόν η άποψη αυτή είναι εκτος από ανεφάρμοστη και γελοία, τόσο που δε νομίζω ότι αξίζει να κάτσει να ασχοληθεί κανεις με το γιατί.

 

Aλλωστε εγώ προσωπικά αμφιβάλλω ότι γράφτηκε ως σοβαρή πρόταση, μάλλον ως αστεϊσμός. Ως χιούμορ λοιπόν το επικροτώ, ας άποψη δε νομίζω ότι επιδέχεται καν σχολιασμού.

Link to comment
Share on other sites

OK εφόσον τα προηγούμενα μηνύματα σβήστηκαν ως off-topic, ας γράψω on-topic σχολιάζοντας την άποψη του capacitor να επιβάλλεται διαφορετική αμοιβή ανάλογα με το αν κάποιος σπούδασε στην Ελλάδα ή το εξωτερικό. Λοιπόν η άποψη αυτή είναι εκτος από ανεφάρμοστη και γελοία, τόσο που δε νομίζω ότι αξίζει να κάτσει να ασχοληθεί κανεις με το γιατί.

 

Aλλωστε εγώ προσωπικά αμφιβάλλω ότι γράφτηκε ως σοβαρή πρόταση, μάλλον ως αστεϊσμός. Ως χιούμορ λοιπόν το επικροτώ, ας άποψη δε νομίζω ότι επιδέχεται καν σχολιασμού.

+1 προφανως εκανε black humor

[sIGPIC][/sIGPIC]Μη τα βαζεις ποτε με ηλιθιους. Σε κατεβαζουν στο επιπεδο τους και σε κερδιζουν ευκολα λογω εμπειριας
Link to comment
Share on other sites

Γιατι σβηστηκαν τα ποστς ωρε μοντς;
█║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║© - BEST BEFORE [hopefully] : ███▓▒░░up deʞɔnɟ really░░▒▓███
Link to comment
Share on other sites

Έτσι όπως έχουν τα πράγματα σήμερα οι προτάσεις του capacitor δεν ξεφεύγουν τελείως.

Απλώς σκεφτείτε πως θα νιώθατε εάν το άτομο που δεν μπόρεσε να μπει στην ίδια σχολή με σας (αλλά με μεγάλη διαφορά) πάει στο εξωτερικό και μετά σας αποκαλέσει "συνάδελφο"

 

Είναι η ίδια ιστορία με αυτή των πολιτικών μηχανικών, που στην Αγγλία μπαίνουν με 10

 

Είναι δυνατό? Μηχανικός με 10?

[sIGPIC][/sIGPIC]Thessaloniki's Wireless Metropolitan Network member

a.k.a. TWMN community

Link to comment
Share on other sites

Έτσι όπως έχουν τα πράγματα σήμερα οι προτάσεις του capacitor δεν ξεφεύγουν τελείως.

Απλώς σκεφτείτε πως θα νιώθατε εάν το άτομο που δεν μπόρεσε να μπει στην ίδια σχολή με σας (αλλά με μεγάλη διαφορά) πάει στο εξωτερικό και μετά σας αποκαλέσει "συνάδελφο"

 

Είναι η ίδια ιστορία με αυτή των πολιτικών μηχανικών, που στην Αγγλία μπαίνουν με 10

 

Είναι δυνατό? Μηχανικός με 10?

 

Από τη στιγμή που θεωρητικά όλα είναι ίσα και όμοια στη Ε.Ε τότε θα υπάρχουν πολλές στρεβλώσεις. Η προφανής λύση για αυτό είναι να γίνει αξιολόγηση όλων των σχολείων μέσης εκπαίδευσης, κοινό εκπαιδευτικό πρόγραμμα και κοινό εισαγωγικό σύστημα με κοινές εξετάσεις και κοινά θέματα όπου δυνατό και πραγματική αξιολόγηση των πανεπιστημίων σε όλη την Ε.Ε, μία ενιαία κατάταξη. Αυτό βέβαια ανάγεται στη σφαίρα της επιστημονικής φαντασίας - - αντί για να πάρουμε τα πράγματα από το Α και να φτάσουμε στο Ω η λύση της ΕΕ ήταν να υποθέσουμε ότι όλοι φτάνουν στο Ψ (χορήγηση ενός τίτλου σπουδών) με τον ίδιο τρόπο και άρα μπορούν να πάνε στο Ω (επαγγελματικά δικαιώματα). Φυσικά αυτό δεν ισχύει. Δεν υπάρχει όμως και άλλη αξιόπιστη λύση για να εξισωθούν τα επαγγελματικά δικαιώματα και να ανοίξει η αγορά εργασίας. Από τη στιγμή που δεχθήκαμε τα τελευταία τότε πρέπει, θέλοντας και μη, να ανεχθούμε και ότι αυτό συνεπάγεται.

[sIGPIC][/sIGPIC]
Link to comment
Share on other sites

Ιδέες για καλύτερο δημόσιο πανεπιστήμιο από κάποιον "ξένο" που έχει ζήσει τα πράγματα από μεσα:

 

  • Αυξηση των δαπανών για την παιδεία (Τουλάχιστον 5% του ΑΕΠ)
  • Θεσπιση ρυθμίσεων που αποτρέπουν ασυδοσία (καθηγητών και φοιτητών)
  • ΔΙΑ ΝΟΜΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΛΗΨΕΩΝ
  • Διαμόρφωση προγραμμάτων σπουδών ουτως ώστε να δύνεται η δυνατότητα στο φοιτητή να προετοιμάζεται για την αγορά εργασίας.
  • Εργασίες με χρήση Η/Υ και Διαδικτύου ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ σε ΟΛΕΣ τις σχολές. Να αποφεύγεται το φαινόμενο των φοιτητών που διαβάζουν μόνο στις εξεταστικές.
  • Αυξομείωση το ειαακτέων σε κάθε σχολή κάθε χρόνο ανάλογα με την προσφορά και την ζήτηση θέχεων εργασίας

 

Αν όλα αυτά αποτύχουν, ιδιωτικοποιήστε τα.

NEC DB2000 (1999), Nokia 3210 (2000), EricssonR320s (2001), Ericsson T65 (2002), Nokia 6600 (2003), Palm Treo650 (2005), iPhone (2007), HTC Hero (2009), Samsung Galaxy Mini (2010), iPad (2010), Samsung Omnia W (2011), Samsung Galaxy Note (2012), iPad Air (2014), Samsung Galaxy Note 3 (2014), OnePlus 2 (2015), Meizu M5 Note (2017), Samsung Note 8 (2017), iPad 6 (2018)...

http://www.everythingaboutebooks.com

Link to comment
Share on other sites

[*]Αυξομείωση το ειαακτέων σε κάθε σχολή κάθε χρόνο ανάλογα με την προσφορά και την ζήτηση θέχεων εργασίας

 

 

Να σταθώ σε αυτό και να πω ότι είναι αδύνατον να γίνει κάτι τέτοιο σε ετήσια βάση. Δηλώνω σχολη στα 17 και (με μεταπτυχιακά, στρατό κτλ) μπαίνω στην αγορά εργασίας στα 26. Είναι αδύνατον να γίνει ακριβής πρόβλεψη του ποίες θα είναι οι ανάγκες της αγοράς εργασίας μετά από 10 χρονια, εκτος από κάποια γενική ανάλυση τάσεων.

 

Αυτό που πρέπει να γίνει είναι το πανεπιστήμιο να σε προετοιμάζει για πιθανές αλλαγές στην αγορά εργασίας κι όχι μονο μονοδιάστατα για ένα και μοναδικό επάγγελμα.

 

Βεβαια αυτό εκ των πραγμάτων είναι δυνατόν μονο σε κάποιους κλάδους (πχ οικονομία/διοίκηση, νέες τεχνολογίες, θετικές επιστήμες) και όχι σε άλλους (πχ Ιατρική).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση

×
×
  • Create New...