Jump to content

Αστικές συγκοινωνίες Αθήνας: ποια είναι η γνώμη σας;


dimangelid
 Κοινοποίηση

Recommended Posts

Δυστυχώς όμως, αν γράψουμε όλα τα παρανόμως παρκαρισμένα, το μόνο που θα γίνει θα είναι το κράτος να βγάζει χρήματα, οι πολίτες να σκοτώνονται μεταξύ τους για τις νόμιμες θέσεις και τίποτε άλλο δε θα αλλάξει.

Με τη μετακίνηση της συζήτησης δεν είχα δει αυτό το μήνυμα. Αν και νομίζω αναφέρεσαι πάλι στα ίδια θέματα που έχουμε συζητήσει ήδη, θα ήθελα να προσθέσω δυο πράγματα.

 

Υπάρχουν οικογένειες που έχουν 4 και 5 ΙΧ, όλα στο δρόμο, ενώ άλλες έχουν μόνο 1 και δεν βρίσκουν θέση να παρκάρουν. Αφού είναι δεδομένη η έλλειψη χώρων, γιατί δεν θα ήταν σωστό να μπει μια τάξη π.χ. 1 ΙΧ/νοικοκυριό. Πάρε όσα θέλεις, αλλά όχι στο δρόμο.

 

Όταν λες ότι στη γειτονιά σου οι περισσότερες θέσεις είναι παράνομες, τι ακριβώς εννοείς? Πάνω σε πεζοδρόμια? Γιατί και στη δική μου γειτονιά έτσι ακριβώς είναι. Πράγμα που θεωρώ ως την πιο ακραία μορφή μαζικού φασισμού. Αυτά τα απίστευτα ζώα στερούν από τους ανάπηρους, από τα παιδιά μας, από όλους μας τα ελάχιστα τετραγωνικά μέτρα που υπάρχουν για να μπορούμε να περπατάμε. Τι πρέπει να κάνω για να προστατεύσω το στοιχειώδες ανθρώπινο δικαίωμά μου να μπορώ να περπατάω? Να αυτοδικήσω? Εκεί με οδηγούν.

Link to comment
Share on other sites

  • Απαντήσεις 201
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Για αυτό υπάρχουν τα ασθενοφόρα....!Αλλά κι έτσι να είναι όση κίνηση και να βρεις όταν υπάρχει επείγον λόγος μπορείς να "κάνεις" τους άλλους οδηγούς να καταλάβουν ότι κάτι τρέχει.....όπως περίπου με το ασθενοφόρο.

 

Τώρα όμως μην μου λες την ΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ,ΤΗΣ ΕΞΑΙΡΕΣΗΣ,ΤΗΝ ΕΞΑΙΡΕΣΗ....!ΕΛΕΟΣ!Συν ότι στο κέντρο δεν υπάρχουν τόσα νοσοκομεία όσα νομίζεις!Υπάρχουν και στις γύρω περιοχές που είναι πού πιο νορμάλ από κίνηση άρα.....ΑΚΥΡΟΝ!

Άσκηση & Τρόπος Ζωής

Όσα θέλετε να μάθετε για την άσκηση...!

http://askisitroposzwis.blogspot.gr/

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς όμως, αν γράψουμε όλα τα παρανόμως παρκαρισμένα, το μόνο που θα γίνει θα είναι το κράτος να βγάζει χρήματα, οι πολίτες να σκοτώνονται μεταξύ τους για τις νόμιμες θέσεις και τίποτε άλλο δε θα αλλάξει.

Με τη μετακίνηση της συζήτησης δεν είχα δει αυτό το μήνυμα. Αν και νομίζω αναφέρεσαι πάλι στα ίδια θέματα που έχουμε συζητήσει ήδη, θα ήθελα να προσθέσω δυο πράγματα.

 

Υπάρχουν οικογένειες που έχουν 4 και 5 ΙΧ, όλα στο δρόμο, ενώ άλλες έχουν μόνο 1 και δεν βρίσκουν θέση να παρκάρουν. Αφού είναι δεδομένη η έλλειψη χώρων, γιατί δεν θα ήταν σωστό να μπει μια τάξη π.χ. 1 ΙΧ/νοικοκυριό. Πάρε όσα θέλεις, αλλά όχι στο δρόμο.

 

Όταν λες ότι στη γειτονιά σου οι περισσότερες θέσεις είναι παράνομες, τι ακριβώς εννοείς? Πάνω σε πεζοδρόμια? Γιατί και στη δική μου γειτονιά έτσι ακριβώς είναι. Πράγμα που θεωρώ ως την πιο ακραία μορφή μαζικού φασισμού. Αυτά τα απίστευτα ζώα στερούν από τους ανάπηρους, από τα παιδιά μας, από όλους μας τα ελάχιστα τετραγωνικά μέτρα που υπάρχουν για να μπορούμε να περπατάμε. Τι πρέπει να κάνω για να προστατεύσω το στοιχειώδες ανθρώπινο δικαίωμά μου να μπορώ να περπατάω? Να αυτοδικήσω? Εκεί με οδηγούν.

Link to comment
Share on other sites

Σαν σκέψη, το να μειωθεί ο αριθμός των αυτοκινήτων / νοικοκυριό είναι καλή. Θα μπορούσε να σου πει πχ, 2 μέγιστο, από εκεί και μετά χρειάζεσαι οπωσδήποτε πάρκινγκ. Το πρόβλημα που υπάρχει εδώ είναι το εξής: Πώς ορίζεις το νοικοκυριό; Εμείς στην οικογένεια έχουμε 3 αυτοκίνητα. Το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου βρίσκονται 1 στην Αθήνα και άλλα 2 σε άλλες πόλεις στην επαρχία. Υπάρχουν όμως και περίοδοι που τα αυτοκίνητα βρίσκονται και τα 3 στην Αθήνα ή έστω τα 2 απ' αυτά. Από την άλλη, θεωρώντας μας νοικοκυριό το κράτος ξεκινάει και έχει μεγαλύτερο πρόβλημα γιατί μετά θα δηλώσω κατοικία το σπίτι της θείας που δεν έχει αυτοκίνητο και θα έχω δικαίωμα και για άλλο αυτοκίνητο και μετά άλλος θα δηλώσει κατοικία στο χωριό και θα έχει δικαίωμα και για άλλο κοκ. Αυτά είναι καλές σκέψεις, αλλά δε βρίσκουν πρακτική εφαρμογή. Και να θελήσει να συνδυάσει κατοικία με νοικοκυριό και λογαριασμούς είναι αδύνατον από τη στιγμή που πολλοί που ενοικιάζουν δεν έχουν ρολόγια στο όνομά τους ή που νοικιάζουν χωρίς απόδειξη ή που μοιράζουν το χρόνο τους σε πολλές περιοχές όπως κάνουν πολλοί συνταξιούχοι. Αυτοί θα έχουν δικαίωμα για αυτοκίνητο στο χωριό και για άλλο στην πόλη; Αν δηλώσουν με τα παιδιά τους ξεχωριστές κατοικίες (άλλος στην Αθήνα, άλλος στο ένα χωριό, άλλος στο άλλο, τα παιδιά σε ξεχωριστά σπίτια στην Αθήνα) δε θα έχουν δικαίωμα για 2-3-4-5 αυτοκίνητα στο κάθε σπίτι; Το κράτος τι θα κάνει; Θα στερεί το δικαίωμα μετακίνησης ενός αυτοκινήτου που έχει δηλωθεί στην Καλαμάτα προς την Αθήνα; Μπλεγμένα πράγματα και το ελληνικο δαιμόνιο τα αντιμετωπίζει αυτά άνετα, οπότε το μέτρο θα γίνει μπούμερανγκ σαν τα μονά - ζυγά. Δεν υπάρχει τέτοιου είδους λύση σε αυτά τα ζητήματα.

 

Παράνομες σταθμεύσεις στη γειτονιά εννοώ ότι έχουμε τουλάχιστον 4 αυτοκίνητα στις 2 γωνίες του στενού. Στον κάθετο δρόμο έχουμε άλλα 15 οχήματα σε δρόμο που απαγορεύεται το παρκάρισμα παρόλο που χωράνε να περάσουν νταλίκες τεράστιες. Το πρόβλημα το έχει η πολιτεία ουσιαστικά. Έχει απαγορεύσει το παρκάρισμα από την πλευρά που είναι λογικό να παρκάρεις (δεν υπάρχουν κάθετα στενά, άρα τα παρκαρισμένα δεν εμποδίζουν κανέναν) και την επιτρέπει στην απέναντι (κάθετοι δρόμοι που ο οδηγός εμποδίζεται, ακόμα και αν κρατήσουμε την απόσταση από στροφή). Άρα, ο πολίτης αν παρκάρει στη σωστή πλευρά δημιουργεί πρόβλημα και αν παρκάρει στη λανθασμένη κινδυνεύει να τον γράψουν. Ευτυχώς, στη γειτονιά δεν έχουμε ακόμα πολλά παρκαρισμένα στα πεζοδρόμια. Συνήθως 2-3 αλλά μόνο τις νυχτερινές ώρες που δε βρίσκεις να παρκάρεις αλλού, το πρωί είμαστε άδειοι σχεδόν. Με 2-3 πολυκατοικίες που χτίζονται όμως θα έχουμε πρόβλημα από Σεπτέμβριο που θα είναι έτοιμες.

 

Πώς λύνεται το πρόβλημα; Περιορισμός των ΙΧ δε γίνεται να υπάρξει προς το παρόν. Μεγάλη αύξηση όμως δε θα παρατηρηθεί καθώς οι περισσότεροι έχουν από 1 αυτοκίνητο, ακόμα και οι μετανάστες. Το πρόβλημα έχει δημιουργηθεί από τη συσσώρευση του πληθυσμού στην Αθήνα και στις άλλες μεγάλες πόλεις. Άρα, είναι καθαρά θέμα υποδομών και οργάνωσης του κράτους. Αν φτιάξει δρόμους μεγάλους και άνετους σε όλη την επικράτεια, αν φτιάξει προαστιακό σιδηρόδρομο στις περισσότερες πόλεις με άνετο πάρκινγκ, αν δημιουργήσει υποδομές τηλεπικοινωνιακές ώστε να εξυπηρετούμαστε από απόσταση χωρίς άσκοπες μετακινήσεις, είναι σίγουρο ότι και η κίνηση θα μειωθεί στους δρόμους και κόσμος θα φύγει προς την επαρχία.

 

Δεν ξέρω την ηλικία σου - φαντάζομαι είμαστε σχετικά κοντά - αλλά πολλοί στη δικιά μου ηλικία το σκέφτονται να φύγουν από την Αθήνα και το μόνο που τους εμποδίζει είναι η εργασία. Εκεί, λοιπόν, το κράτος θα έρθει αρωγός και θα πει: Κύριοι, αν μένετε μόνιμα στην επαρχία έχετε έκπτωση φόρου 20%. Αν δημιουργήσετε επιχείρηση στην επαρχία και με ετήσια βεβαίωση Δημάρχου, ΕΛΑΣ, λογαριασμών ΔΕΚΟ και εφορίας τη λειτουργείτε εκεί, έχετε έκπτωση φόρου 50%. Αν χρησιμοποιείτε και οικολογικά οχήματα (πχ υβριδικά) έχετε δωρεάν στάθμευση στο κέντρο της Αθήνας, της Θεσ/κης κοκ όταν έρχεστε + δωρεάν είσοδος στον δακτύλιο (αυτό ακόμα και για Αθηναίους με υβριδικά) + πληρώνετε συμβολικά τέλη κυκλοφορίας (5-10€ μόνο για το χαρτάκι) + έχετε έκπτωση από τους φόρους στην αγορά του οχήματος.

 

Όλα είναι θέμα συντονισμένης προσπάθειας, τίποτε παραπάνω. Ο δημόσιος υπάλληλος που θα πάει να μείνει στην επαρχία (ξέρω 3-4 οικογένειες που μένουν Αγ. Θεοδώρους πλέον και έρχονται Αθήνα κάθε μέρα με τον προαστιακό ή με αυτοκίνητο) θα δημιουργήσει ανάγκες για καταστήματα, για υποδομές κοκ. Είναι αλυσίδα αυτά. Το ένα παρασέρνει το άλλο. Αρκεί να γίνει η αρχή.

 

Απαγορευτικά μέτρα (και εδώ είναι η διαφωνία μας), σπάνια φέρνουν αποτέλεσμα εκτός και αν είναι δρακόντεια, αλλά στην τελική δημιουργούν και ανελεύθερους ανθρώπους. Τι να τον κάνω αν δεν παρανομεί από φόβο; Έχω δημιουργήσει έναν ακόμα ραγιά που προσπαθεί να γλυτώσει από τον αφέντη του. Ο ραγιάς αυτός θα κάνει τα πάντα να γλυτώσει, θα ρουφιανέψει τον διπλανό του, θα κλέψει, θα ζημιώσει, θα κάνει ό,τι είναι δυνατόν, αρκεί να μην φάει την καρπαζιά από το αφεντικό αφενός και αφετέρου, όταν καταφέρει και κλέψει ένα κομματάκι κρέας από το πιάτο του αφεντικού θα νομίζει ότι κάτι κατάφερε και τότε θα συμπεριφέρεται βασιλικότερα του βασιλέως. Δυστυχώς όμως, αυτός δεν είναι ελεύθερος άνθρωπος. Και από τέτοιους ραγιάδες έχει πήξει η Ελλάδα μας. Πάμε για 200 χρόνια ελεύθερο ελληνικό κράτος και ο ραγιαδισμός δεν μας έχει φύγει ακόμα. Όχι άλλα καταπιεστικά και κατασταλτικά μέτρα. Ας δούμε λίγο πιο πέρα, ας προχωρήσουμε ένα βήμα παρακάτω γιατί όπως λέει και ο Ρήγας: "όποιος συλλογάται ελεύθερα συλλογάται καλά".

 

Ευχαριστώ.

Link to comment
Share on other sites

Σαν σκέψη, το να μειωθεί ο αριθμός των αυτοκινήτων / νοικοκυριό είναι καλή. Θα μπορούσε να σου πει πχ, 2 μέγιστο, από εκεί και μετά χρειάζεσαι οπωσδήποτε πάρκινγκ.

Εγώ μια σκέψη έκανα που θα μπορούσε να μπει σα βάση συζήτησης. Παραλλαγές θα μπορούσαν να υπάρξουν πολλές. Π.χ. για όσα νοικοκυριά δεν έχουν ΙΧ θα μπορούσε ο δήμος να τα επιβραβεύει με μείωση δημοτικών τελών. Όσοι θέλουν και 2ο ΙΧ να πληρώνουν κάποιο σημαντικό ποσό/χρόνο, ενώ κάθε επιπλέον να υπολογίζεται ως επισκέπτης και όταν είναι στο δρόμο να πληρώνει ελεγχόμενη στάθμευση. Οπότε θα αναγκαστεί ο ιδιοκτήτης του να βρει μόνιμη θέση εκτός δρόμων, ή να το πουλήσει και να βολευτεί με τα υπόλοιπα ΙΧ της οικογένειας.

 

Φυσικά, το μένω λίγο εδώ-λίγο στο χωριό ισχύει για πολύ μεγάλο ποσοστό Αθηναίων και δεν το βρίσκω σωστό σαν επιχείρημα. Οτιδήποτε ΙΧ μπαίνει στην Αθήνα θα πρέπει να χαρακτηρίζεται είτε ως μονίμου κατοίκου είτε ως επισκέπτη με την παραπάνω λογική που ανέφερα.

 

Ότι και να προτείνουμε, θα υπάρχουν κάποιοι που θα ωφελούνται και κάποιοι που θα θίγονται. Και θα υπάρχουν και οι συνήθεις πονηριές των ελληναράδων που θα ψάχνουν παράθυρα για να κοροϊδέψουν το σύστημα. Αλλά τελος πάντων κάτι πρέπει να γίνει, και θα πρέπει να ξεκινήσει ένας διάλογος.

 

Αυτό που γράφεις ότι δεν θα μπουν άλλα αυτοκίνητα στην Αθήνα δεν είναι σωστό. Σύμφωνα με τις στατιστικές και τους ρυθμούς αύξησης των ΙΧ, προβλέπεται διπλασιασμός τους μέσα στα επόμενα 10 χρόνια. Αν δεν παρθούν σοβαρά σήμερα, σε λίγα χρόνια δεν θα κινείται τίποτα, ενώ τα προβλήματα από ρύπανση και υποβάθμιση θα είναι πολύ χειρότερα. Κατά τη γνώμη μου το 1 ΙΧ/νοικοκυριό με προοπτική εφαρμογής 5-6 χρόνων θα ανέκοπτε το ρυθμό αγοράς νέων ΙΧ και θα έδινε ώθηση στην κατασκευή νέων πολυώροφων χώρων στάθμευσης στα επόμενα χρόνια. Αν είχαν παρθεί παρόμοια μέτρα πριν 20 χρόνια, η κατάσταση στην Αθήνα θα ήταν σήμερα πολύ καλύτερη.

 

Τέλος εγώ πιστεύω ότι παρόμοια μέτρα θα μπορούσαν να αποφασισθούν από το σύνολο των κατοίκων του λεκανοπεδίου μετά από πολύμηνη συζήτηση και με δημοψήφισμα.

 

Με αυτόν ακριβώς τον τρόπο πάρθηκαν τα μέτρα στο Λονδίνο και τη Στοκχόλμη, ενώ ο δήμος του Παρισιού έχει πρόγραμμα για σταδιακή απομάκρυνση όλων των ΙΧ από το ευρύτερο κέντρο (κάτι σαν το μεγάλο δακτύλιο) μέχρι το 2012. Και σου λέω ότι όλες οι παραπάνω πόλεις αντιμετωπίζουν μόνο κλάσμα του δικού μας προβλήματος, ενώ διαθέτουν ισχυρές αυτοκινητοβιομηχανίες που λογικά θέλουν την αύξηση των ΙΧ. Όμως προσπαθούν να πάρουν μέτρα πριν είναι πολύ αργά.

 

Νομίζω πως αυτή η συζήτηση έχει μεταφερθεί. Γι’ αυτό θα ποστάρω αυτό το μήνυμα και εδώ και στην άλλη συζήτηση που βρίσκονται και τα υπόλοιπα μηνύματα.

Link to comment
Share on other sites

Τώρα όμως μην μου λες την ΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ,ΤΗΣ ΕΞΑΙΡΕΣΗΣ,ΤΗΝ ΕΞΑΙΡΕΣΗ....!ΕΛΕΟΣ!Συν ότι στο κέντρο δεν υπάρχουν τόσα νοσοκομεία όσα νομίζεις!Υπάρχουν και στις γύρω περιοχές που είναι πού πιο νορμάλ από κίνηση άρα.....ΑΚΥΡΟΝ!

Μα δεν είναι μόνο τα νοσκομειακά που καθυστερούν στην κίνηση, αλλά και τα πυροσβεστικά, και τα αυτοκίνητα της αστυνομίας. Ειδικά τα πυροσβεστικά αδυνατούν να προσεγγίσουν πολλούς δρόμους εξαιτίας των παρκαρισμένων, και ο κίνδυνος είναι τεράστιος.

 

Αλλά για να καταλάβω καλά τις απόψεις σου. Εσύ ισχυρίζεσαι ότι όλα στην Αθήνα είναι μια χαρά και δεν πρέπει να παρθεί κανένα μέτρο περιορισμού της χρήσης ΙΧ?

 

Όπως έγραψα και σε άλλο μήνυμα, με βάση τους ρυθμούς αύξησης-απόσυρσης οχημάτων, αναμένεται διπλασιασμός τροχοφόρων στο λεκανοπέδιο μέσα στα επόμενα 10 χρόνια. Πιστεύεις ότι δεν τρέχει τίποτα και θα πρέπει να αφήσουμε τον κόσμο να αγοράζει αμάξια? Άλλες ευρωπαϊκές πόλεις με πολύ μικρότερο πρόβλημα παίρνουν πολύ αυστηρά μέτρα. Αυτοί κορόιδα είναι, κι εμεις οι έξυπνοι?

Link to comment
Share on other sites

Καλά....εσύ αυτό κατάλαβες που λέω τόσο ώρα;;;;

 

Σου έχω γράψει τόοοοοοσες φορές να έχετε πιο ρεαλιστική ματιά ώστε να καταλάβετε τι είναι εφικτό σε αυτή την κ**οπόλη κι εσύ μου λες άλλα τώρα;

 

Μου φαίνεται δεν θες να καταλάβεις τι παίζει στην Αθήνα ή να στο πω καλύτερα.....τι είναι εφικτό να γίνει αλλά και ΠΑΛΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ!Μιλάω ότι πρέπει να γίνουν πράγματα όσο το δυνατόν γρηγορότερα αλλά να είναι σωστά!Όχι να κάνουμε κάτι γρήγορα απλώς για να γίνει και χεστήκαμε για ΟΛΟΥΣ τους οδηγούς!

 

Υπάρχουν τρόποι πολύ πιο έξυπνοι από "διόδια" μέσα στο κέντρο!Το θέμα είναι τι κάνει το κράτος για αυτά τα θέματα.Αν θες απάντηση......εδώ και τόσα χρόνια.....ΤΙΠΟΤΑ!

Άσκηση & Τρόπος Ζωής

Όσα θέλετε να μάθετε για την άσκηση...!

http://askisitroposzwis.blogspot.gr/

Link to comment
Share on other sites

Σου έχω γράψει τόοοοοοσες φορές να έχετε πιο ρεαλιστική ματιά ώστε να καταλάβετε τι είναι εφικτό σε αυτή την κ**οπόλη κι εσύ μου λες άλλα τώρα;

Είμαι απόλυτα ρεαλιστής και στην ανάλυση της κατάστασης και στις προτάσεις που κάνω. Φυσικά δεν είναι δυνατόν να μείνουν όλοι ικανοποιημένοι. Το ζητούμενο είναι να γίνει η πόλη αυτή πιο ανθρώπινη. Θα ήθελα να ακούσω λοιπόν, έστω επιγραμματικά εσύ τι προτείνεις. Λάβε επίσης υπ' όψιν ότι σε 10 χρόνια θα κυκλοφοράνε διπλάσια ΙΧ απ' οτι σήμερα.

Link to comment
Share on other sites

ΔΕΝ είσαι!Έχεις γράψει τόσα πράγματα που σε βρήκαν απόλυτα αντίθετο με αυτά που σου λέω τα οποία ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ να γίνουν λόγω ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΑ!

 

Λύσεις υπάρχουν πολλές.Παράδειγμα:

-Περισσότεροι δρόμοι αν γίνεται σε στυλ Συγγρού(για την αποσυμφόρηση του κέντρου και πολλών περιοχών γιατί ως γνωστόν περισσότερη κίνηση=περισσότερη ρύπανση).

-Υπόγεια πάρκινγκ σε κάθε δήμο,γύρω στα 2-3 αναλόγως τον πληθυσμό.

-Βελτίωση των ΜΜΜ και ΚΥΡΙΩΣ του ΜΕΤΡΟ!!!

 

Για το που θα βρεθούν τα λεφτά για αυτά.....μια χαρα βγαίνουν αυτά από σύνολο εισπράξεων σε: διόδια,τέλη,πρόστιμα,άλλους έμμεσους φόρους κ.α.!Σημασία έχει να βοηθήσει το κράτος.Να δώσει λεφτά όχι μόνο να παίρνει.

 

Αυτά σε πληροφορώ είναι πιο άνετα μέτρα και χωρίς να μείνει ΚΑΝΕΙΣ δυσαρεστημένος!Ίσα ίσα θα είναι όλοι ευχαριστημένοι.

Άσκηση & Τρόπος Ζωής

Όσα θέλετε να μάθετε για την άσκηση...!

http://askisitroposzwis.blogspot.gr/

Link to comment
Share on other sites

ΔΕΝ είσαι!Έχεις γράψει τόσα πράγματα που σε βρήκαν απόλυτα αντίθετο με αυτά που σου λέω τα οποία ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ να γίνουν λόγω ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΑ!.

Όταν δεν υπάρχει χώρος, περιορίζεις ή και απαγορεύεις τα ΙΧ. Αυτό υπαγορεύει η κοινή λογική. Στα χωριά μπορείς να έχεις όσα ΙΧ θέλεις.

 

Λύσεις υπάρχουν πολλές.Παράδειγμα:

-Περισσότεροι δρόμοι αν γίνεται σε στυλ Συγγρού(για την αποσυμφόρηση του κέντρου και πολλών περιοχών γιατί ως γνωστόν περισσότερη κίνηση=περισσότερη ρύπανση).

-Υπόγεια πάρκινγκ σε κάθε δήμο,γύρω στα 2-3 αναλόγως τον πληθυσμό.

-Βελτίωση των ΜΜΜ και ΚΥΡΙΩΣ του ΜΕΤΡΟ!!!

 

Για το που θα βρεθούν τα λεφτά για αυτά.....μια χαρα βγαίνουν αυτά από σύνολο εισπράξεων σε: διόδια,τέλη,πρόστιμα,άλλους έμμεσους φόρους κ.α.!Σημασία έχει να βοηθήσει το κράτος.Να δώσει λεφτά όχι μόνο να παίρνει.

 

Αυτά σε πληροφορώ είναι πιο άνετα μέτρα και χωρίς να μείνει ΚΑΝΕΙΣ δυσαρεστημένος!Ίσα ίσα θα είναι όλοι ευχαριστημένοι.

Στο Λος Αντζελες υπήρχε ένας δρόμος 4 λωρίδων/κατεύθυνση. Είπαν ότι δεν επαρκεί, τον έκαναν πρώτα 5, μετά 6, και τώρα 7 λωρίδες. Στις ώρες αιχμής μετατρέπεται σε ένα αχανές πάρκιν. Ίσως με 25 λωρίδες/κατεύθυνση κάτι να γίνει.

 

Τα μέτρα που προτείνεις θα κοστίσουν δισεκατομμύρια ευρώ και θα εξυπηρετήσουν ελάχιστα. Αυτή η πόλη δεν μπορεί να λειτουργήσει με ΙΧ.

 

Και κάτι ακόμα. Που θα βρουν χώρο να φτιάξουν μερικούς δρόμους σαν τη Συγγρού που προτείνεις? Ξέρεις να υπάρχει πουθενά διαθέσιμος χώρος και δεν τον βλέπουμε? Η ζώνη που κατασκευάστηκε η Αττική Οδός είχε προβλεφθεί πολλές δεκαετίες πριν και είχε παραμείνει αδόμητη. Άλλος παρόμοιος χώρος ΔΕΝ υπάρχει (αν ξέρεις κάπου, πες μου). Εκτός κι αν γκρεμίζουμε πολυκατοικίες για να φτιάξουμε λεωφόρους.

 

Όσον αφορά δεν τα υπόγεια πάρκιν, σου έχω ξαναγράψει. κοίτα πόσο κόστισαν αυτά που κατασκευάστηκαν και πόσο εξυπηρέτησαν. Και στο φινάλε, γιατί να πληρώνω εγώ φόρους για να παρκάρεις εσύ το αυτοκίνητό σου. Αν θέλεις να παρκάρεις, αγόρασε χώρο. Με ποια λογική είναι υποχρεωμένο το κράτος να ξοδεύει άσκοπα χρήματα?

Link to comment
Share on other sites

Διαβάζεις τι γράφω σωστά ή τα ερμηνεύεις όπως θες;

 

-Αυτή είναι δική σου κοινή λογική.Αν αρχίσουμε να απαγορεύουμε σε τέτοιο βαθμό και έτσι ξαφνικά διάφορα πράγματα (όχι μόνο τα αυτοκίνητα) τότε.......θα δημιουργηθούν χειρότερα προβλήματα κοινωνικής φύσεως και όχι μόνο(μην μου ζητήσεις να στο αναλύσω και αυτό.....!!!)!

 

-Τι με νοιάζει το Λος Άντζελες!!!Σταμάτα να φέρνεις παραδείγματα από άλλες πόλεις όταν αυτές δεν έχουν καμια σχέση με αυτές που ζούμε εμείς(σε όλους τους τομείς τους!!!)!!!Εντελώς πληροφοριακά να σου τονίσω ότι έχουν υπερπολλαπλάσιους κατοίκους στην Αμερική!!!Μην μου συγκρίνεις ΑΝΟΜΟΙΑ πράγματα ΣΥΝΕΧΩΣ!

 

-Ελάχιστα;;;;Έτσι σου είπαν;Δεν θα το έλεγα!!!Απλώς κάτσε κάνε τους υπολογισμούς!!!!

 

-Δεν χρειάζεται να φτιάξουμε απαραίτητα καινούριους(α ρε άχρηστα ζώα που έβαλαν πριν δεκαετίες και ασχολήθηκαν με την πολεοδομία αυτής της πόλης και τώρα την πληρώνουμε εμείς!!!).Ας βελτιώσουν με διάφορους τρόπους τους ήδη υπάρχοντες!

 

-Τι άσκοπα χρήματα ρε συ;Μας δουλεύεις;Αυτά τα χρήματα άνετα βγαίνουν από τα προαναφερθέντα έσοδα που σου είπα αλλά μου φαίνεται δεν σε νοιάζει και πολύ τι γράφω!Ας τα επενδύσουν κάπου (σε όλα όσα είπα όπως τα ΜΜΜ και ιδιαίτερα το ΜΕΤΡΟ και όχι μόνο στα πάρκινγκ) παρά να τα τρώνε τα λαμόγια!

Άσκηση & Τρόπος Ζωής

Όσα θέλετε να μάθετε για την άσκηση...!

http://askisitroposzwis.blogspot.gr/

Link to comment
Share on other sites

-Αυτή είναι δική σου κοινή λογική.Αν αρχίσουμε να απαγορεύουμε σε τέτοιο βαθμό και έτσι ξαφνικά διάφορα πράγματα (όχι μόνο τα αυτοκίνητα) τότε.......θα δημιουργηθούν χειρότερα προβλήματα κοινωνικής φύσεως και όχι μόνο(μην μου ζητήσεις να στο αναλύσω και αυτό.....!!!)!

Ποια άλλα θα απαγορεύσουμε? Εγώ δεν είπα καν να απαγορεύσουμε τα ΙΧ, αλλά ακόμα κι αυτό αν γινόταν, τι προβλήματα κοινωνικής φύσεως θα δημιουργούσε? Ψυχολογικά προβλήματα στους εξαρτημένους της ρόδας?

 

-Τι με νοιάζει το Λος Άντζελες!!!Σταμάτα να φέρνεις παραδείγματα από άλλες πόλεις όταν αυτές δεν έχουν καμια σχέση με αυτές που ζούμε εμείς(σε όλους τους τομείς τους!!!)!!!Εντελώς πληροφοριακά να σου τονίσω ότι έχουν υπερπολλαπλάσιους κατοίκους στην Αμερική!!!

Μοντέλα διαχείρησης σου παρουσιάζω. Από τη μια το Λος Άντζελες επενδύει συνέχεια στη ρόδα, από την άλλη το Λονδίνο, η Στοκχόλμη και το Παρίσι κινούνται ακριβώς στην αντίθετη κατεύθυνση, δηλ. πετάνε έξω από την πόλη τα ΙΧ.

 

Η Αθήνα των 4,5 εκατομμυρίων κατοίκων είναι συγκρίσιμη με όλες τις παραπάνω πόλεις.

 

-Ελάχιστα;;;;Έτσι σου είπαν;Δεν θα το έλεγα!!!Απλώς κάτσε κάνε τους υπολογισμούς!!!!
Εσύ τους έχεις κάνει? Για ρίξε λοιπόν μερικά νούμερα.

 

-Δεν χρειάζεται να φτιάξουμε απαραίτητα καινούριους(α ρε άχρηστα ζώα που έβαλαν πριν δεκαετίες και ασχολήθηκαν με την πολεοδομία αυτής της πόλης και τώρα την πληρώνουμε εμείς!!!).Ας βελτιώσουν με διάφορους τρόπους τους ήδη υπάρχοντες!

Ποιος μπορεί να βελτιωθεί, και πόσο περισσότερο μπορεί να βοηθήσει? Οι Ολυμπιακοί Αγώνες ήταν η μεγαλύτερη προσπάθεια που έγινε για συνολική βελτίωση όλων των υποδομών της πρωτεύουσας. Τα περισσότερα χρήματα πήγαν σε οδικά έργα (λεωφόρος Κηφησού και Αττική Οδός). Άλλος οδικός άξονας δεν υπάρχει, ούτε για κατασκευή ούτε για βελτίωση. Με αυτή την υποδομή θα πρέπει να πορευτούμε τα υπόλοιπα 50 χρόνια στην Αττική. Άντε να γίνει και κάποια επέκταση της Αττικής Οδού προς τη Βάρη.

 

Βρε μεγάλε, πετάς κουβέντες στον αέρα, χωρίς να τις έχεις σκεφτεί καθόλου και χωρίς να μπορείς να τις τεκμηριώσεις.

 

-Τι άσκοπα χρήματα ρε συ;Μας δουλεύεις;Αυτά τα χρήματα άνετα βγαίνουν από τα προαναφερθέντα έσοδα που σου είπα αλλά μου φαίνεται δεν σε νοιάζει και πολύ τι γράφω!Ας τα επενδύσουν κάπου (σε όλα όσα είπα όπως τα ΜΜΜ και ιδιαίτερα το ΜΕΤΡΟ και όχι μόνο στα πάρκινγκ) παρά να τα τρώνε τα λαμόγια!

Αν δεις τι φόρους και τι διόδια πληρούν σε άλλες χώρες θα καταλάβεις ότι εδώ δεν φτάνουν ούτε για να συντηρηθούν οι υπάρχουσες υποδομές. Ξέρεις πόσες χιλιάδες χιλιόμετρα εθνικών οδών και επαρχιακού δικτύου υπάρχουν? Όλα αυτά με τι λεφτά θα συντηρηθούν?

Link to comment
Share on other sites

Άντε πάλι οι άτοπες συγκρίσεις....!!!!!!!Τζάμπα μου φαίνεται χάνω τον χρόνο μου!

 

-Όταν εννοούσα κι άλλα πράγματα εννοούσα ότι είναι "κακό" είτε για την υγεία είτε για άλλους λόγους!Γενικά μίλησα!Τώρα για το τι προβλήματα θα δημιουργούνταν......τι να σου πω τώρα!!!Ξέρεις πόσοι θα είχαν πρόβλημα με τις δουλειές τους και με άλλα;Αλλα μου φαίνεται εσένα δεν σε νοιάζει γιατί δεν έχεις να τρέχεις από εδώ και από εκεί!Ένα παράδειγμα να σου δώσω.Εγώ πριν λίγο καιρό έπρεπε να είμαι μέσ ασε ένα 15λεπτό από την μια δουλειά στην άλλη.Αυτή η διαδρομή ήταν από Δάφνη στην Γλυφάδα,προς παραλία,δηλαδή προς τα κάτω.Μετά μπορεί να χρειαζόταν να ξαναγύρναγα Δάφνη και απευθείας από εκεί έπρεπε να πάω πχ Νέο Ηράκλειο!Ε ΟΤΙ και να μου λες αν δεν έπαιρνα ταξί ή αν δεν είχα το αμάξι μου καμιά φορά δεν προλάβαινα στον αιώνα τον άπαντα!Σου έφερα ένα πολύ μικρό παράδειγμα!

 

-Μου παρουσιάζεις μοντέλα διαχείρισης που ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ να εφαρμοστούν στην ΔΙΚΙΑ μας πόλη!!!!Πώς να στο πω αλλιώς για να το καταλάβεις;Όπως βλέπεις από πόλη σε πόλη αλλάζουν τα μοντέλα διαχείρισης!Δεν το είδες;Δεν υπάρχει σύγκριση όσο και να το θες!

 

-Σιγά μην καθήσω να σου βγάλω αναλυτικά.Κάνε πρόχειρους υπολογισμούς και πολύ απλούς για να καταλάβεις!Αν κάθε μέρα περνάνε από τα διόδια 1000 αυτοκίνητα το λιγότερο και πληρώνουν 2€ σου λέω εγώ απευθείας πάμε στα 2000€.Μιλάω μόνο από μια σειρά διοδίων όχι όλα τα διόδια σε όλη την Ελλάδα!Και φυσικά όπως ξέρεις δεν περνάνε κατά μέσο όρο μόνο τόσα!Καμία σχέση!Πολύ περισσότερα!Πρόσθεσε τα πρόστιμα που είναι εκεί πολλά τα λεφτά,πρόσθεσε τα κωλοτέλη,τους διάφορους φόρους κ.α. και μετά πες μου αν είναι λίγα ή όχι.Κάτι ακόμα εντελώς πληροφοριακά.....σε κάποιους δήμους την χρηματοδότηση την αναλαμβάνουν εκτός από τους δήμους και διάφορες ιδιωτικές εταιρείες,υπάρχουν διάφορα ευρωπαϊκά κονδύλια κ.α. αλλά μου φαίνεται δεν σε ενδιαφέρουν!

 

-Για την συντήρηση που λες.....άσε μας ρε συ τώρα!Μην με τρελαίνεις!Έχεις δει εσύ καμιά συντήρηση τόσα χρόνια;Ακόμα και η Εθνική οδός δεν κάποια σημεία δεν πρέπει να λέγεται έτσι από τις κακοτεχνίες κ.α.!Ούτε τα σημεία που είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ δεν φτιάχνουν κι εσύ συνεχίζεις να μου μιλάς που δεν τους φτάνουν τα λεφτά!Ναι μωρέ τους κακομοίρηδες....!!!Κα τους κάνουμε και έξτρα δωρεές για να τα βγάλουν πέρα οι άμοιροι πολιτικοί/δημόσιοι υπάλληλοι κ.α. του κράτους μας!

 

-Τουλάχιστον στο εξωτερικό κάνουν και κάνα έργο και έχουν ΔΡΟΜΟΥΣ όχι ΣΚΟΤΩΣΤΡΕΣ!

Άσκηση & Τρόπος Ζωής

Όσα θέλετε να μάθετε για την άσκηση...!

http://askisitroposzwis.blogspot.gr/

Link to comment
Share on other sites

Τώρα για το τι προβλήματα θα δημιουργούνταν......τι να σου πω τώρα!!!Ξέρεις πόσοι θα είχαν πρόβλημα με τις δουλειές τους και με άλλα;

Αν μπορούσαν τα ΜΜΜ να κινηθούν γρήγορα, θα μπορούσαν όλοι να εξυπηρετηθούν. Ειδικά για τις ελάχιστες δουλειές που απαιτούν υπερβολικά γρηγορη μετακίνηση, θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ΙΧ, αλλά με σημαντικά αυξημένο κόστος.

 

-Μου παρουσιάζεις μοντέλα διαχείρισης που ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ να εφαρμοστούν στην ΔΙΚΙΑ μας πόλη!!!!Πώς να στο πω αλλιώς για να το καταλάβεις;Όπως βλέπεις από πόλη σε πόλη αλλάζουν τα μοντέλα διαχείρισης!Δεν το είδες;Δεν υπάρχει σύγκριση όσο και να το θες!

Αυτό το λες εσύ, αλλά δεν ισχύει σε καμιά περίπτωση. Ίσα ίσα, η Αθήνα λόγω της πολεοδομικής της ιδιαιτερότητας δεν αντέχει τον υπερβολικό όγκο οχημάτων και θα μπορούσε να λειτουργήσε πολύ καλύτερα με ένα μοντέλο σημαντικού περιορισμού τους.

 

-Σιγά μην καθήσω να σου βγάλω αναλυτικά.

Μα τότε δεν έχει νόημα ο ισχυρισμός. Θα πρέπει να δούμε τι εισπράτεται και τι ξοδεύεται.

 

Μην ξεχνάς επίσης ότι το περιβαλλοντικό κόστος από τη χρήση του ΙΧ είναι υπερβολικά υψηλό. Πράγμα που σημαίνει ότι από τους φόρους στα ΙΧ κάποιο σημαντικό ποσοστό θα πρέπει να πηγαίνει για την κάλυψει τέτοιων αναγκών. Π.χ. για την κάλυψη αναγκών στην υγεία, αφού το ΙΧ ευθύνεται για πολύ σοβαρές ασθένειες και σημαντικό ποσοστό θανάτων (τροχαία, μόλυνση κλπ).

 

-Τουλάχιστον στο εξωτερικό κάνουν και κάνα έργο και έχουν ΔΡΟΜΟΥΣ όχι ΣΚΟΤΩΣΤΡΕΣ!

Αλλά πληρώνουν και κάτι φόρους και κάτι διόδια που εμείς δεν τα έχουμε φανταστεί.

Link to comment
Share on other sites

Τώρα η άλλη η κοτσάνα για την δημόσια υγεία......συγγνώμη αλλά αν πιστεύετε ότι το μεγαλύτερο μέρος της μόλυνσης το δημιουργούν μόνο τα αυτοκίνητα κάνετε λάθος!Και κάτι ακόμα....αν το παμε έτσι η δημόσια υγεία βλάπτεται χίλιες φορές περισσότερο και πιο άμεσα ότι εγώ είμαι ΑΝΤΙΚΑΠΝΙΣΤΗΣ και σε κάθε καφετέρια είναι ντουμάνι!!!!

 

Δεν είναι μόνο τα ΙΧ και η ασφυκτική κατάσταση που δημιουργούν, είναι τα λεωφορεία της (ΑΙ)ΘΕΛ, οι νταλίκες, τα πετρελαιοκίνητα ταξί εικοσαετίας που ξερνούν αιθάλη και PM10 μικροσωματίδια. Σύμφωνα με μετρήσεις διεθνών οργανισμών η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη συγκαταλέγονται στις πιο μολυσμένες πόλεις του πλανήτη με τους αέριους ρύπους να ξεπερνούν κατά πολύ τα όρια επιφυλακής.

Ακόμη, όλοι (μα όλοι) ανεξαιρέτως οι Ελληνες συγκοινωνιολόγοι προειδοποιούν ότι ως το 2010 τα αυτοκίνητα θα παραμείνουν ακίνητα στους δρόμους! Αρα, έστω κι αν κάποιος γουστάρει τόσο πολύ το ΙΧ του και είναι κατά των περιοριστικών μέτρων, σε τρία χρονάκια το πολύ θα κάνει δωρεάν "σάουνα" με τις ώρες στη Μεσογείων, στην Κηφισίας, στη Μιχαλακοπούλου, στη Σταδίου, στη Σοφίας, στην Αμαλίας και πάει λέγοντας...

Οσο για το Μετρό, από μόνο του είναι άχρηστο! Γιατί όπως έχει διαπιστωθεί για κάθε 10 αυτοκίνητα που "κάνουν στην άκρη", επειδή οι οδηγοί τους θα πάρουν Μετρό, τα διπλάσια έρχονται να τα αναπληρώσουν (250.000 καινούργια μπαίνουν κατ' έτος στην κυκλοφορία και ουδέν αποσύρεται).

Αλλωστε, για ποιές επεκτάσεις του Μετρό μιλάμε και κυρίως πότε; Το 2015 που θα πάει Πειραιά (αν πάει, καθότι Μετρό τόσο κοντά σε λιμάνι όπως το θέλουν εδώ, δεν υπάρχει πουθενά στον κόσμο). Οσο για τη γραμμή 4, ξεχάστε το! Πρώτον, δεν υπάρχει μία, δεύτερον, αν υπήρχε, κατά το 2030, μπορεί τα δισέγγονα του Σουφλιά να το εγκαινιάζαν!

Πάρτε το χαμπάρι...αυτοί που σήμερα λοιδωρούν το τραμ, θάρθει σύντομα ο καιρός που θα το παρακαλάνε γονατιστοί να τούς σώσει! :lol:

Επιπλεόν, οι κλιματικές αλλαγές που βιώνουμε ήδη, δείχνουν ότι τα πράγματα δεν είναι καθόλου αστεία...:mad:

Link to comment
Share on other sites

:( Δυστυχώς για την απαισιόδοξη έως εφιαλτική προοπτική που περιέγραψα με δικαιώνει πλήρως την επόμενη μέρα, δημοσίευμα της έγκυρης Καθημερινής με τίτλο:

 

ΜΙΚΡΟΣΩΜΑΤΙΔΙΑ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ 5000 ΕΛΛΗΝΕΣ

 

Σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη οι πιο υψηλές συγκεντρώσεις στην Ε.Ε. του φονικού ρύπου που προκαλεί σοβαρά καρδιακά και αναπνευστικά προβλήματα

 

Παρατίθεται πίνακας από έρευνα του ΕΜΠ για την προέλευσή τους:

 

τα ΙΧ παράγουν 114 τόνους ανά έτος

τα ταξί 238 τόνους ανά έτος

τα ελαφρά φορτηγά 53 τόνους ανά έτος

τα βαρέα φορτηγά (νταλίκες) 508 (!!!) τόνους ανά έτος

τα αστικά λεωφορεία 32 τόνους ανά έτος

τα λοιπά λεωφορεία (τουριστικά πούλμαν, σχολικά κλπ) 36 τόνους ανά έτος

 

και ΤΡΑΜ (συμπληρώνω εγώ) ΜΗΔΕΝ τόνους ανά έτος!

 

Αυτά για τους δύσπιστους...Η πλάκα είναι ότι προς το παρόν ο Σουφλιάς δείχνει να ενοχλείται από το τραμ μονάχα!!!

Link to comment
Share on other sites

Ακόμα και από αυτό βγαίνει το ίδιο συμπέρασμα.....ΔΕΝ είναι το ΙΧ το ΒΑΣΙΚΟ πρόβλημα!!!Τα ταξί είναι υπερδιπλάσια!Οι νταλίκες......υπερτετραπλάσιες σε ποσότητα κ.α.!

 

Η μαγκιά είναι κάποιοι σε αυτή την πόλη να καταλάβουν ότι το αμάξι είναι χρήσιμο για κάποια πράγματα και συγκεκριμένες ώρες την μέρα είναι απαραίτητο για ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΑΤΟΜΩΝ!Εδώ πέρα βλέπω κάτι γυναίκες που παίρνουν το αμάξι για να πάνε 3 τετράγωνα κάτω που είναι το σούπερ μάρκετ ή η λαϊκή για να βάλουν τα ψώνια!!!Δηλαδή τόσα χρόνια που όλοι έπαιρναν τα καρότσια ή διάφορα άλλα ήταν μ*****ς;Αλλά κάποιες έξυπνες τα έχουν καταντήσει τα αμάξια DATSUN για αυτό και βλέπεις ότι κάθε οικογένεια έχει 3-4 αμάξια!

 

Εμείς έχουμε 2 (5 χρόνια είχαμε ένα και βολευόμουν εγώ με τον πατέρα μου με ένα αλλά φυσικά τον πατέρα μου ΠΑΝΤΑ τον είχα σε προτεραιότητα) ΑΛΛΑ και οι 2 μας το χρησιμοποιούμε γιατί είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ!

 

Αν κάποιοι στην πόλη μας συνειδητοποιήσουν τουλάχιστον αυτό θα έχουμε πολύ μεγάλη μείωση αλλά.....!

Άσκηση & Τρόπος Ζωής

Όσα θέλετε να μάθετε για την άσκηση...!

http://askisitroposzwis.blogspot.gr/

Link to comment
Share on other sites

:( Δυστυχώς για την απαισιόδοξη έως εφιαλτική προοπτική που περιέγραψα με δικαιώνει πλήρως την επόμενη μέρα, δημοσίευμα της έγκυρης Καθημερινής με τίτλο:

 

ΜΙΚΡΟΣΩΜΑΤΙΔΙΑ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ 5000 ΕΛΛΗΝΕΣ

 

Σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη οι πιο υψηλές συγκεντρώσεις στην Ε.Ε. του φονικού ρύπου που προκαλεί σοβαρά καρδιακά και αναπνευστικά προβλήματα

 

Παρατίθεται πίνακας από έρευνα του ΕΜΠ για την προέλευσή τους:

 

τα ΙΧ παράγουν 114 τόνους ανά έτος

τα ταξί 238 τόνους ανά έτος

τα ελαφρά φορτηγά 53 τόνους ανά έτος

τα βαρέα φορτηγά (νταλίκες) 508 (!!!) τόνους ανά έτος

τα αστικά λεωφορεία 32 τόνους ανά έτος

τα λοιπά λεωφορεία (τουριστικά πούλμαν, σχολικά κλπ) 36 τόνους ανά έτος

 

και ΤΡΑΜ (συμπληρώνω εγώ) ΜΗΔΕΝ τόνους ανά έτος!

 

Αυτά για τους δύσπιστους...Η πλάκα είναι ότι προς το παρόν ο Σουφλιάς δείχνει να ενοχλείται από το τραμ μονάχα!!!

 

Σε προηγούμενο μήνυμά σου μας έβγαλες το μετρό άχρηστο.Σε αυτόν τον πίνακα το μετρό γιατί απουσιάζει;Γιατί δεν βρίσκεται μέσα στην πρόταση που λέει "μηδέν τόνους ανά έτος"; :confused:

 

Θέλεις να γίνει σοβαρή συζήτηση παίρνοντας σαν δεδομένο ότι το μετρό είναι άχρηστο και το μόνο που μπορεί να σώσει την Αθήνα είναι το τραμ; :worry:

Link to comment
Share on other sites

Ακόμα και από αυτό βγαίνει το ίδιο συμπέρασμα.....ΔΕΝ είναι το ΙΧ το ΒΑΣΙΚΟ πρόβλημα!!!Τα ταξί είναι υπερδιπλάσια!Οι νταλίκες......υπερτετραπλάσιες σε ποσότητα κ.α.!

Ούτε τα ταξί είναι υπερδιπλάσια, ούτε οι νταλίκες 4πλάσιες. Για απόλυτους αριθμούς δε συζητάμε, αλλά και ρύπους να συγκρίνεις, η σχέση ρύπων από τα ΙΧ και από όλα τα υπόλοιπα μαζί είναι πολλές φορές μεγαλύτερη. Μην προσπαθείς να αποενοχοποιήσεις τα ΙΧ.

 

Η ρύπανση-κυκλοφοριακό από τις νταλίκες θα μπορούσε να μειωθεί σε πολύ μεγαλο βαθμό, αν γινόταν αυτό που ίσχυε στους ΟΑ. Δηλ. ώρες εφοδιασμού καταστημάτων πριν τις 8 το πρωί. Οι νταλικέρηδες το θέλουν τρελά το μέτρο, όμως αντιδρούν οι μαγαζάτορες που θα έπρεπε να ξυπνάνε από τα μαύρα χαράματα.

 

 

Η μαγκιά είναι κάποιοι σε αυτή την πόλη να καταλάβουν ότι το αμάξι είναι χρήσιμο για κάποια πράγματα και συγκεκριμένες ώρες την μέρα είναι απαραίτητο για ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΑΤΟΜΩΝ!Εδώ πέρα βλέπω κάτι γυναίκες που παίρνουν το αμάξι για να πάνε 3 τετράγωνα κάτω που είναι το σούπερ μάρκετ ή η λαϊκή για να βάλουν τα ψώνια!!!Δηλαδή τόσα χρόνια που όλοι έπαιρναν τα καρότσια ή διάφορα άλλα ήταν μ*****ς;

Ο μέσος πολίτης χρησιμοποιεί ΠΑΝΤΑ το μέσον εκείνο που τον εξυπηρετεί καλύτερα. Ελάχιστοι θα σκεφτούν τη ρύπανση που προκαλούν, ή υπεθέρμανση του πλανήτη.

 

Ο μόνος τρόπος για να αντιστραφεί η χρήση του ΙΧ είναι με κίνητρα και αντικίνητρα. Αν π.χ. η βενζίνη γίνει 5 φορές ακριβότερη (λέμε τώρα ένα παράδειγμα), τότε η νοικοκυρά θα το σκεφτεί πολλές φορές πριν πάρει το αμάξι της για τη λαϊκή.

 

Αντίθετα, όταν τα πεζοδρόμια είναι γεμάτα εμπόδια, θα το σκεφτεί πολλές φορές πριν αποφασίσει να πάει με τα πόδια.

Link to comment
Share on other sites

Σε προηγούμενο μήνυμά σου μας έβγαλες το μετρό άχρηστο.Σε αυτόν τον πίνακα το μετρό γιατί απουσιάζει;Γιατί δεν βρίσκεται μέσα στην πρόταση που λέει "μηδέν τόνους ανά έτος"; :confused:

 

Θέλεις να γίνει σοβαρή συζήτηση παίρνοντας σαν δεδομένο ότι το μετρό είναι άχρηστο και το μόνο που μπορεί να σώσει την Αθήνα είναι το τραμ; :worry:

 

Καλό είναι να μην παραποιούνται τα όσα γράφω...είπα ότι το μετρό από μόνο του είναι άχρηστο...διότι οι δρόμοι παραμένουν κορεσμένοι...είμαι υπερ συνδυασμού μετρό με τραμ κατά το μοντελο της Βιέννης καθότι το μετρό ακόμα και με τις επεκτάσεις του δεν πρόκειται ποτέ να καλύψει όλο το λεκανοπέδιο...εδώ φροντίζουμε μόνο το ΙΧ που μας έχει γίνει μπούμερανγκ...πεζοί, ποδηλάτες, ΑΜΕΑ, δεν έχουν λόγο ύπαρξης κατά το ελληνικό κράτος...

:mad:

Link to comment
Share on other sites

Σε προηγούμενο μήνυμά σου μας έβγαλες το μετρό άχρηστο.Σε αυτόν τον πίνακα το μετρό γιατί απουσιάζει;Γιατί δεν βρίσκεται μέσα στην πρόταση που λέει "μηδέν τόνους ανά έτος"; :confused:

 

Θέλεις να γίνει σοβαρή συζήτηση παίρνοντας σαν δεδομένο ότι το μετρό είναι άχρηστο και το μόνο που μπορεί να σώσει την Αθήνα είναι το τραμ; :worry:

Μα δεν είπε ποτέ πως το μετρό είναι άχρηστο. Απλώς είπε πολύ σωστά ότι είναι αδύνατον να περάσει από τη χάραξη που προτείνει ο Σουφλιάς (δηλ. σε μικρή απόσταση από το κρηπίδωμα του λιμανιού). Αλλά σε κάθε περίπτωση για να δούμε μετρό στην Ευαγγελίστρια θα πρέπει να περάσουν 20 χρόνια. Το τραμ θα μπούσε να περάσει σε λιγότερο από 12 μήνες. Χώρια που θα κοστίσει και το 1/20 των χρημάτων.

Link to comment
Share on other sites

ορισμένοι φίλοι του φόρουμ με αφορμή τον πίνακα για τα μικροσωματίδια που παρέθεσα (πηγή ΕΜΠ), έγραψαν ότι τα (βενζινοκίνητα) ΙΧ δεν είναι η κυρίαρχη αιτία. Σύμφωνοι. Ομως, τα (βενζινοκίνητα) ΙΧ είναι η κυρίαρχη αιτία για τον κατ'εξοχήν ρύπο του θερμοκηπίου. Το διοξείδιο του άνθρακα. Καλό θα ήταν λοιπόν να μην τα αθωώνουμε. Αλλωστε, σύμφωνα με έρευνες του ΕΜΠ το ποσοστό συμμετοχής της κυκλοφορίας θερμικών τροχοφόρων στο φωτοχημικό νέφος της Αθήνας είναι το υψηλότερο από όλες τις άλλες αιτίες, π.χ. βιομηχανία, θέρμανση κλπ;) ;)

 

και δεν είναι μόνο η ρύπανση. Ο χώρος που καταλαμβάνουν δεν παίζει ρόλο στην εν γένει εικόνα; Οι συγκοινωνιολόγοι το είπαν με τον πιο επίσημο τρόπο. Χωρίς κανένα μέτρο υπέρ της δημόσιας συγκοινωνίας, το 2010 τα ΙΧ θα παραμένουν ακίνητα λόγω πληθώρας σε λεωφόρους-πάρκινγκ!:cool:

Link to comment
Share on other sites

Μα δεν είπε ποτέ πως το μετρό είναι άχρηστο. Απλώς είπε πολύ σωστά ότι είναι αδύνατον να περάσει από τη χάραξη που προτείνει ο Σουφλιάς (δηλ. σε μικρή απόσταση από το κρηπίδωμα του λιμανιού). Αλλά σε κάθε περίπτωση για να δούμε μετρό στην Ευαγγελίστρια θα πρέπει να περάσουν 20 χρόνια. Το τραμ θα μπούσε να περάσει σε λιγότερο από 12 μήνες. Χώρια που θα κοστίσει και το 1/20 των χρημάτων.

 

Σ'ευχαριστώ που βάζεις τα πράγματα στη θέση τους. Δυστυχώς το τραμ για να αναπτυχθεί όπως πρέπει χρειάζεται ανθρώπους που να το αγαπούν πραγματικά όπως ο αείμνηστος Τρίτσης. Λέω δυστυχώς γιατί αυτοί οι άνθρωποι σε θώκους εξουσίας σπανίζουν απελπιστικά...ο Αντώνης "έφυγε" νωρίς...εμείς που το αγαπάμε, έστω εκτός θώκων εξουσίας, αγωνιζόμαστε για να πετύχει...δύσκολη και άνιση η μάχη αλλά πιστεύω ότι θα την κερδίσουμε...

Link to comment
Share on other sites

lefterisvry:

 

Κάτσε τώρα γιατί πας να μας τρελάνεις!Μία μας λες ότι τα ΙΧ είναι η κύρια αιτία της μεγαλύτερης ποσότητας ρύπων,μετά ΕΣΥ μας παραθέτεις έναν πίνακα που στην ουσία σου εξηγώ με λόγια (ο πίνακας στο γράφει μς νούμερα!!!) ότι το ΙΧ δεν είναι το κυρίαρχο σε αυτόν τον τομέα και μετά έρχεσαι να μου πεις ότι αυτό δεν ισχύει!Δηλαδή δεν ισχύει ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΣΥ ΠΑΡΕΘΕΣΕΣ!!!!

 

Συγγνώμη φίλε μου αλλά μου φαίνεται ότι γράφεις και ερμηνεύεις τα πράγματα όπως θες!

 

Ακόμα να τονίσω ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΣΤΗ φορά ότι είμαι υπέρ του ΙΧ ΟΤΑΝ ΠΡΕΠΕΙ!Το έγραψα στο προηγούμενο μου μήνυμα με τον πιο απλό τρόπο αλλά μου φαίνεται δεν δώσατε και πολύ σημασία!

Άσκηση & Τρόπος Ζωής

Όσα θέλετε να μάθετε για την άσκηση...!

http://askisitroposzwis.blogspot.gr/

Link to comment
Share on other sites

ορισμένοι φίλοι του φόρουμ με αφορμή τον πίνακα για τα μικροσωματίδια που παρέθεσα (πηγή ΕΜΠ), έγραψαν ότι τα (βενζινοκίνητα) ΙΧ δεν είναι η κυρίαρχη αιτία. Σύμφωνοι. Ομως, τα (βενζινοκίνητα) ΙΧ είναι η κυρίαρχη αιτία για τον κατ'εξοχήν ρύπο του θερμοκηπίου.

Από τη σελίδα του ΥΠΕΧΩΔΕ http://www.minenv.gr/4/44/4401/g440108.html αντιγράφω:

<<

Ενδεικτικά να αναφέρουμε την καθοριστική συμμετοχή του ΙΧ στην φωτοχημική ρύπανση. Ευθύνεται για:

•Το 62% των συνολικά εκπεμπόμενων υδρογονανθράκων

•Το 63% των συνολικά εκπεμπόμενων οξειδίων του αζώτου

•Το 80% του συνολικά εκπεμπόμενου μονοξειδίου του άνθρακα

•Από την κυκλοφορία

•Το κάθε ΙΧ σε σχέση με τα λεωφορεία εκπέμπει ανά μετακινούμενο επιβάτη έως και 40 φορές περισσότερου ρύπους.

•Στο κάθε λεωφορείο που κινείται στο κέντρο αντιστοιχούν 35 - 30 ΙΧ

>>

 

Επίσης από τη σελίδα του “Μεσόγειος SOS” αντιγράφω:

<<

Τα ΙΧ συμμετέχουν στη συνολική κατανάλωση ενέργειας από τις μεταφορές με 61%, τα λεωφορεία με 1%, το μετρό με 1% και άλλες χρήσεις /δημόσια οχήματα με 37%.

>>

 

Δηλαδή έλεος. Τι συζητάμε.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Επισκέπτης
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Κοινοποίηση


×
×
  • Create New...