nikpar2 Δημ. August 5, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 5, 2014 Σήμερα μου ήρθαν 2 μηνύματα ένα για κάθε τηλέφωνο που λένε. Μετά από έλεγχο του αιτήματος σας για την υπηρεσία με αριθμό 228*** έχει εγκριθεί πίστωση 214,12 & θα σας σταλεί πιστωτικό σημείωμα. Ευχαριστούμε. Ακριβώς το ίδιο κείμενο ήρθε και για τον άλλο αριθμό. Δηλαδή τώρα θα μου έρθουν μηδενικά? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
al3x1k0 Δημ. August 5, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 5, 2014 Προφανώς αν αυτό είναι το συνολικό ποσό. Παράθεση (σχεδόν) πάντα φιλικά, Αλέξης Apple iPhone 12 Pro 256GB Gold + Apple iPhone 7 Plus 128GB Gold + Xiaomi Redmi 4X Dual sim Black + Apple Watch Series 3 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikpar2 Δημ. August 5, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 5, 2014 Ναι αυτό είναι το σύνολο. Και τον προηγούμενο μήνα προφορικά μου είπαν στο τηλέφωνο για πιστωτικό του λογαριασμού και μου ήρθε καμπανιά ο λογαριασμός για αυτό ρωτώ. Σε ευχαριστώ πολύ. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
al3x1k0 Δημ. August 5, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 5, 2014 Βλέπεις το λογαριασμό για σιγουριά. Φυσικά τον κρατάς για απόδειξη. Παράθεση (σχεδόν) πάντα φιλικά, Αλέξης Apple iPhone 12 Pro 256GB Gold + Apple iPhone 7 Plus 128GB Gold + Xiaomi Redmi 4X Dual sim Black + Apple Watch Series 3 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
rafm Δημ. August 5, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 5, 2014 Και τυπώνεις και τα μηνύματα κι όλα τα χαρτιά μαζί σε ένα αρχείο για καλό και για κακό Παράθεση Έτσι είναι, εάν έτσι νομίζετε ! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikpar2 Δημ. August 5, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 5, 2014 Στο λογαριασμό της wind δεν με αναγνωρίζει να μπω. Τα μηνύματα ήρθαν στο κινητό αυτά να εκτυπώσω? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
al3x1k0 Δημ. August 6, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 6, 2014 Καλό θα είναι. Μαζί με ημερομηνία και ώρα αποστολής. Παράθεση (σχεδόν) πάντα φιλικά, Αλέξης Apple iPhone 12 Pro 256GB Gold + Apple iPhone 7 Plus 128GB Gold + Xiaomi Redmi 4X Dual sim Black + Apple Watch Series 3 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
rafm Δημ. August 6, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 6, 2014 Στο λογαριασμό της wind δεν με αναγνωρίζει να μπω. Τα μηνύματα ήρθαν στο κινητό αυτά να εκτυπώσω? Ναι,βέβαια να φαίνεται και το brand της Wind ίσως και μια φωτο του sms να ήταν χρήσιμη που να φαίνονται ημερομηνίες Παράθεση Έτσι είναι, εάν έτσι νομίζετε ! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
nikpar2 Δημ. August 6, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 6, 2014 Φωτογραφίες έβγαλα τα μηνύματα. Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
rafm Δημ. August 6, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 6, 2014 Θα μπορούσες να καλέσεις το help desk και να ρωτήσεις για αυτά τα μηνύματα εκμεταλλευόμενος την καταγραφή της συνομιλίας ως άλλοθι σε κάθε στραβο-εξέλιξη Παράθεση Έτσι είναι, εάν έτσι νομίζετε ! Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
journeyman77 Δημ. August 22, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 22, 2014 Παιδια να ρωτησω και γω κατι, ειμαι συνδρομητης της HOL εδω και 5 χρονια.αποφασισα να παω στον οτε μπας και δω ασπρη μερα στο ιντερνετ (3,5 Mbps λογω προβληματικης περιοχης -Παραλια Πατρων προς ενημερωση). Παιρνω λοιπον τηλ γνωστο μου στον Γερμανο στις 20/8 και μου περναει τηλεφωνικος την αιτηση μεταφορας. Στις 21/8 με παιρνει η HOL και μου κανει πολυ συμφερουσα αντιπροσφορα και δεχομαι στο καπακι με 12μηνη δεσμευση. Μου ερχεται και μηνυμα στο κινητο για αυτο. Θα πρεπει λεει μονο να παω στο καταστημα που εγινε η αιτηση και να ζητησω την ακυρωση της. Παω στο καταστημα και μου λενε οτι βλεπουν στο συστημα οτι εχει βγει αιτηση κατασκευης γραμμης (η καπως ετσι). Επισης λενε οτι αν κανω αιτηση διακοπηςτ θα χρεωθω προστιμο απο τον οτε και οτι το νουμερο μου θα μεινει μετεωρο. Να πω οτι εχω παρει και το μοντεμ του οτε. Τα εχω κανει λιγο μουσκεμα αλλα πως μπορω να ακυρωσω την αιτηση στον οτε και να παραμεινω τελικα στην HOL? Ευχαριστω εκ των προτερων Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
al3x1k0 Δημ. August 23, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 23, 2014 Δυστυχώς δεν μπορείς να ακυρώσεις σε αυτό το στάδιο. Παράθεση (σχεδόν) πάντα φιλικά, Αλέξης Apple iPhone 12 Pro 256GB Gold + Apple iPhone 7 Plus 128GB Gold + Xiaomi Redmi 4X Dual sim Black + Apple Watch Series 3 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
journeyman77 Δημ. August 24, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 24, 2014 Αυτο τι σημαινει? σε ποιο σταδιο μπορω? Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
al3x1k0 Δημ. August 24, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 24, 2014 Μέχρι και πριν από αυτό το στάδιο. :):rolleyes: Παράθεση (σχεδόν) πάντα φιλικά, Αλέξης Apple iPhone 12 Pro 256GB Gold + Apple iPhone 7 Plus 128GB Gold + Xiaomi Redmi 4X Dual sim Black + Apple Watch Series 3 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
journeyman77 Δημ. August 24, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 24, 2014 Αυτο με την υπαναχωρηση μεσα σε 14 μερες δεν ισχυει? Το αλλο κουφο που συμβαινει αυτη τη στιγμη με το σταθερο μου ειναι οτι δεν μπορω να το καλεσω καθολου απο το κινητο, ενω απο σταθερο βγαζει μηνυμα του οτε οτι ο αριθμος αυτος δεν αντιστοιχει... Απο το σταθερο μπορω να παρω κανονικα!!! Παράθεση Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
al3x1k0 Δημ. August 24, 2014 Κοινοποίηση Δημ. August 24, 2014 Αφού συνδεθείς με τον ΟΤΕ φυσικά. Για το πρόβλημα πάρε πρώτα hol και μετά ΟΤΕ. Παράθεση (σχεδόν) πάντα φιλικά, Αλέξης Apple iPhone 12 Pro 256GB Gold + Apple iPhone 7 Plus 128GB Gold + Xiaomi Redmi 4X Dual sim Black + Apple Watch Series 3 Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
MIKU Δημ. April 26, 2015 Κοινοποίηση Δημ. April 26, 2015 σε καμία εταιρία δεν έχω συμπάθεια ή αντιπάθεια, μετά από πάνω από 10 χρόνια εμπειρίας στο να νταλαβερίζομαι μαζί τους, ξέρω ότι όλες οι εταιρίες είναι ικανές για το καλύτερο αλλά και για το χειρότερο. Ιδανική εταιρία για μένα πλέον είναι αυτή που κάνει αυτό που υπόσχεται και σε αφήνει ήσυχο. Αλλά επειδή έχω δει και ότι έχουν αναγκαστεί να σοβαρευτούν με τα χρόνια (λόγω προστίμων από την ΕΕΤΤ, όχι επειδή γίνανε καλύτεροι άνθρωποι) αυτό που ζω αυτό τον καιρό μου φαίνεται τελείως απαράδεκτο. Ήμουν αδέσμευτος συνδρομητής HOL. Διαβάζοντας για την προσφορά της WIND έκανα αίτηση στις 15/04 να μπω στο δίκτυο τους. 16/04 με παίρνει τηλέφωνο ο εκπρόσωπος της HOL και τα βρίσκουμε. Λίγο πιο φτηνό πακέτο αλλά μονοετής δέσμευση -ενώ η WIND είναι διετής με το δεύτερο έτος να ακριβαίνει 5 ευρώ. 16/04 και 17/04 στέλνω δύο fax στην WIND δηλώνοντας ρητά ότι δεν επιθυμώ να συνδεθώ στο δίκτυο τους. Τα έστειλα δύο φορές γιατί είχα διαβάσει ότι κάνουν την εξυπνάδα να λένε ότι δεν λάβαμε τίποτα. Μετά από αυτό, έμεινα ήσυχος ότι όλα είναι ΟΚ. Φύλαξα και τα δύο αποδεικτικά του fax για μεγαλύτερη ασφάλεια. 02/05 λαμβάνω sms από την WIND ότι η αίτηση μου προχωράει. Αφελώς, πίστεψα ότι είναι λάθος του συστήματος τους και δεν έκανα καμία κίνηση. Εχθές, 14/05 έλαβα γραπτό λογαριασμό από την WIND. Αρχικά με πιάσαν τα γέλια, αλλά στη συνέχεια γκούγκλαρα who is my isp και είδα το ωραίο Your Internet Service Provider (ISP) is 'TELLAS Telecommunication Services S.A.'. Αρχικά κάλεσα την hol και μου είπανε να πάρω την wind και αν δεν μείνω ικανοποιημένος με τις απαντήσεις τους να καταγγείλω στην ΕΕΤΤ. Στη συνέχεια μίλησα με wind και μου είπαν ότι δεν έχουν λάβει κανένα fax και ότι ο αριθμός που έστειλα είναι o παλιός αριθμός τους (21111201100) που έχει αλλάξει. Στην παρατήρηση μου ότι λάβανε fax -βάση των αναφορών που έχω κρατήσει- σε κάποιο τμήμα τους και θα έπρεπε να επικοινωνήσουν μαζί μου να δουν τι γίνεται, ο πιτσιρικάς μου έλεγε άρες μάρες κουκουμάρες. Τον παρακάλεσα να σημειώσει στην καρτέλα μου ότι είμαι πολύ δυσαρεστημένος για τον τρόπο που έγινε η σύνδεση και κλείσαμε. Του μίλαγα κόσμια αν και μου την έδωσε λίγο ο τρόπος που έβγαζε λάδι την εταιρία σε κάθε περίπτωση και οι φράσεις που χρησιμοποιούσε (πχ, δεν κάνατε τα σωστά βήματα, όταν μου έλεγε για το fax που δεν λάβανε) ρίχνοντας μου εμένα ευθύνη. Έκατσα σήμερα και συνέταξα επιστολή καταγγελίας, σκάναρα και τα δύο αποδεικτικά των fax και είχα έτοιμο το mail, μου έλειπε μόνο η διεύθυνση τους. Την γκουγκλάρω και δεν υπάρχει πουθενά. Παίρνω τηλέφωνο στην wind και ο υπάλληλος αφού με ρωτάει τι θέλω να στείλω και με βάζει σε αναμονή για να ρωτήσει τον προϊστάμενο, επιστρέφει με την τρομερή απάντηση: Δεν έχει mail επικοινωνίας η WIND και μου υποδεικνύει να πάω στην φόρμα επικοινωνίας που έχουν στο σάιτ. Του λέω ότι θέλω διεύθυνση mail για να έχω αποδεικτικά επικοινωνίας μαζί τους και επιμένει Δεν έχει mail επικοινωνίας η WIND. Μετά από αυτά σηκώνω τα χέρια ψηλά και περιμένω αύριο πρωί να πάρω τηλέφωνο στην ΕΕΤΤ να με καθοδηγήσει. Αλλά δεν μπορώ να αντιληφθώ το μέγεθος της βλακείας τους και επειδή αντιλαμβάνομαι ότι το κάνουν σε 100 και τελικά τρώνε μόνο 2 ή 3 καταγγελίες, θα το προχωρήσω. Όχι για τα λεφτά που θα γλυτώσω, αν και δεν μου είναι καθόλου αμελητέο ποσό το τάλιρο κάθε μήνα, αλλά μπας και φάνε κανένα πρόστιμο και αναγκαστούν να συνετιστούν. Τελικά τι έγινε??Βρήκες άκρη? Παράθεση COSMOTE VDSL 100/10, COSMOTE TV FULL PACK, COSMOTE GIGAMAX UNLIMITED, COSMOTE INTERNET ON THE GO με κάρτα (εξοχικό), F2G + CU (για δοκιμές), EON TV FULL PACK. Link to comment Share on other sites Περισσότερες Επιλογές Κοινής Χρήσης
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.