k_giannis
Members-
Δημοσιεύσεις
541 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
100%
Content Type
Προφιλ
Περιοχές Συζητήσεων
Κατάστημα
Αγγελίες
Calendar
Everything posted by k_giannis
-
Cosmote GPRS/3G/HSDPA: Κάλυψη, υπηρεσίες, χρεώσεις, προβλήματα
k_giannis replied to alexkotsis's topic in Cosmote
Ευχαριστω για τις απαντησεις σας παιδια, θα το δοκιμασω και θα δω τι γινεται τελικα.. Αν χρεωνει η οχι, δηλαδη.. ;) -
Cosmote GPRS/3G/HSDPA: Κάλυψη, υπηρεσίες, χρεώσεις, προβλήματα
k_giannis replied to alexkotsis's topic in Cosmote
Γεια σας, θελω να ρωτησω για μια "υπηρεσια" να το πω, δεν ξερω ακριβως, που εχω ακουσει οτι υπαρχει.. Σχετικα με το facebook στα καρτοκινητα της cosmote, οπου κυκοφορει σαν εφαρμογη και συνδεεσαι κανονικα μεσω 3G χωρις ομως να χρεωνεσαι... :) Μπορει καποιος να με βοηθησει λιγο με αυτο και να με ενημερωσει και πως ακριβως γινεται/ενεργοποιειται, τι χρειαζεται, κλπ? -
Τελικα βρηκα κανα δυο μαγαζια... Αν θελει κανεις, μου στελνει και του λεω. Μην τα γραψω εδω και θεωρηθει διαφημιση.
-
Σας ευχαριστω ολους παιδια... Ενος φιλου ειναι και θελει να το δωσει αλλα επεσα μεσα στο οτι δεν αξιζει, απ'οτι βλεπω... Καλυτερα να το κρατησει για δευτερο, να υπαρχει ενα σε ωρα αναγκης, ετσι κ αλλιως δεν το εχει αναγκη το 50αρικο αυτος :mad: :p
-
Ωπ, ενδιαφερον, σ'ευχαριστω astraldor! Θα επικοινωνησω αυριο κιολας να ρωτησω... ;) Βεβαια αν βρεθει και κανενα σε πιο κοντινη (δυτικη) περιοχη, θα χαρω περισσοτερο.. :p ..κανεις να γνωριζει κατι?
-
Θελω να ρωτησω αν ξερει κανεις καποιον / καποιο μαγαζι / καπου, που να τυπωνουν σχεδια πανω σε μπλουζες αλλα οχι με την κλασσικη πλαστικη σταμπα... να τα "βαφει" πανω στην υφανση του ρουχου... Μου ειχαν πει πως λεγεται αυτος ο τροπος αλλα δεν θυμαμαι. Νομιζω μεταξοτυπια ή ψηφιακη εκτυπωση! Με ενδιαφερει κυριως σε περιοχες δυτικα και κεντρο, αλλα αν γνωριζει κανεις καπου αλλου, ας ενημερωσει. :)
-
Παιδια το απλο το Vivaz, περιπου ποσο μπορεις να το δωσεις τωρα? (πληροφοριακα για την "αξιολογηση" ειναι 2 ετων σε παρα πολυ καλη κατασταση και χωρις προβληματα)
-
Wind - Σταθερή τηλεφωνία και internet
k_giannis replied to Γιάννης's topic in Σταθερή Τηλεφωνία/DSL/Fiber
Μαλιστααα......... Ευχαριστω πολυ DemetreKre για τις συμβουλες! Και οπως λες κ εσυ δηλαδη junglist, μονο για το οικονομικο θεμα αξιζει να παω αν ειναι. Οποτε για πειτε μου μια γενικη εικονα, απο θεματα σταθεροτητας, διακοπων, ποιοτητας τηλεφωνικης γραμμης που ειναι κ αυτο σημαντικο, τι λεει η Wind? Στη forthnet ενταξει ειναι ολα σε γενικες γραμμες, εκτος απο κατι απογευματα-βραδυα που "μπουκωνει" το ιντερνετ και... junglist, τα στατιστικα του ρουτερ μου... εννοεις...? :rolleyes: Ταχυτητες κλπ που δειχνει στο STATUS στη σελιδα του ρουτερ ή κατι αλλο? Το ρουτερ που εχω τωρα ειναι ενα D-Link DSL-G624T και στο Status δινει: Downstream SNR Margin - 7 Line Attenuation - 31 Data Rate - 6889 Upstream SNR Margin - 8 Line Attenuation - 16 Data Rate - 976 Αλλα δεν ξερω κατα ποσο αυτα αντιστοιχουν και στην πραγματικοτητα... (με ενα λευκο Thomson που εδινε η Forthnet ηταν ολα πιο χαμηλα, σχεδον και στο μισο) -
Wind - Σταθερή τηλεφωνία και internet
k_giannis replied to Γιάννης's topic in Σταθερή Τηλεφωνία/DSL/Fiber
Γεια σας παιδια, θα ηθελα λιγο τη βοηθεια σας οσον αφορα τις υπηρεσιες της WIND. Πληροφοριακα, ειμαι στην περιοχη του Περιστεριου, ψηλα. Ειμαι στη Forthnet μερικα χρονια, χωρις ομως τιποτα το ιδιαιτερο απο internet (το πολυ γυρω στα 3-4 επαιζα παντα και τωρα με ενα αλλο ρουτερ συγχρονιζω λιγο παραπανω και καλα... και στην Πετρουπολη σε αλλο σπιτι τα ιδια) με το DoublePlay και το γνωστο 40ευρω παγιο. Χωρις να εχω ψαξει ακομα κατι εδω μεσα, σκεφτομαι τον τελευταιο καιρο για Cyta ή ακομα καλυτερα HOL, συμφωνα με αυτα που ακουω γυρω γυρω. Με πηραν ομως χθες απο την WIND και μου ειπαν τα εξης: για ενα πακετο σταθερης-internet-κινητης, με μικροτερο παγιο στο σταθερο και 10 ευρω εκπτωση στο Wind κινητο μας. Αρχικα ειπε κατι μικρα παγια με μισες υπηρεσιες απο αυτες που εχω και μου συγκρινε τις τιμες με το τωρινο παγιο που ομως εχει ολες τις υπηρεσιες (κατι που με τρελαινει και θελω να σπασω το τηλεφωνο οταν το κανουν), οποτε με αυτα που ειπα οτι χρειαζομαι βγηκε ενα παγιο γυρω στα 31ευρω, συν την εκπτωση των 10ευρω απο τωρα και για παντα οπως μου ειπε ξανα και ξανα για το κινητο,,, οποτε ειναι κατι που συμφερει οικονομικα σε σχεση με τα τωρινα αντιστοιχα εξοδα. Οσον αφορα το ιντερνετ τωρα, ενημερωσα τη γυναικα οτι πιανω χαμηλες ταχυτητες, μου ζηταει ενα κοντινο τηλεφωνο για να τσεκαρει την περιοχη οπως ειπε και δινω του ακριβως απο πανω οροφου, γιατι εμενα το νουμερο ειναι μεταφορα απο αλλη περιοχη, και μου λεει θα πιανω γυρω 16 (?!) και αυτο γιατι η Wind κανει μια συνεργασια με τον Οτε και, ναι μεν θα ειμαι συνδρομητης στη WIND αλλα θα βγαινουν μονο τα τιμολογια κλπ απο Wind. Πρακτικα θα ειμαι & θα "λειτουργω" με το δικτυο του ΟΤΕ, οχι με ιδιοκτιτο της WIND και αλλα τετοια οπως αλλες εταιριες.. (εδω το χανω λιγο, γιατι ξερω οτι και παλι με τις γραμμες του ΟΤΕ ειμαι στη Forthnet) :blink: (αλλα διορθωστε αν χρειαζεται γιατι δεν γνωριζω και πολλα πολλα!) Και μου ειπε και για ενα καινουργιο ρουτερ που στελνουν και αναβαθμιζει/ενισχυει την αποδοση, αλλα δεν ηξερε το μοντελο για να το τσεκαρω. Κατι σαν "χαηγουεη" θυμοταν. Γνωριζεις κανεις ποιο ειναι το ρουτερ και τι λεει? Περα απο οποιαδηποτε σημειωση σχετικα με τα παραπανω, πειτε μου λιγο σας παρακαλω, η συνδεση της WIND ειναι σαν μερικες εταιριες που εχω ακουσει οτι παιρνεις γραμμη τηλεφωνου μεσω ρουτερ και αν εχεις διακοπη ρευματος δεν εχεις τηλεφωνο κλπ? Και επισης, τι μπορω να κανω σαν συμφωνια ή οπως αλλιως θελετε να το πειτε, σχετικα με το ιντερνετ, σε περιπτωση που ΔΕΝ ειναι ετσι οπως μου τα λενε για τις ταχυτητες και πιανω παλι μεχρι 6? Οκ, θα πληρωνω λιγοτερα τουλαχιστον αλλα δεν εχω καμια ορεξη να αλλαξω εταιρια και να ειμαι παλι στα ιδια χαλια απο ταχυτητα. Και γενικα, πως τα παει σε γενικες γραμμες η WIND με αυτα? Ευχαριστω και ελπιζω να μην σας κουρασα με το αναλυτικουλι μου ποστ! :rolleyes: ;) -
Καλή μου τύχη λοιπόν... :lol:
- 1.250 replies
-
- android
- android 2.3
-
(and 3 more)
Tagged with:
-
Το βρηκα και, πρεπει να ειναι και παρα πολυ παλιο τελικα! χαχα... Και ετσι για την ιστορια, ειναι το Lil Louis - French Kiss.
-
Γεια χαρα παιδια.. Θελω να ρωτησω κ εγω για ενα κομματακι που εχω ακουσει (προσφατα) αλλα δεν ξερω καθολου πως να το περιγραψω.. ~ Ειναι καπως σαν electro ή κατι τετοιο στυλακι (δεν ξερω καλα απο αυτα) με μονοτονο ρυθμο & beat, λιγο γρηγορο/κανονικο στην αρχη και οσο παει γινεται πιο αργο και πιο αργο σαν ρυθμος ωσπου ξεκιναει να αναστεναζει μια γυναικα. ~ Αν εχετε πιθανες απαντησεις, ποσταρετε! (δεν λεω το παλιο ragasex) ;)
-
xaxaxa ok παιδια, φτανουν αυτα, μου ειπαν κ αλλοι τα ιδια πιο αναπτυγμενα σε συζητηση, οποτε εχω καλυφθει.. νομιζω ηταν λιγο αυτονοητη η απαντηση σε αυτη την συγκριση τουλαχιστον.. :p ευχαριστω!
-
Ειμαι μεταξυ Turbo-X και Dell, οχι σε χαρακτηριστικα αλλα σαν συνολο / ποιοτητα / κλπ. Στα τεχνικα χαρακτηριστικα εχω βρει αυτα που θελω σε παρομοιες τιμες και στις δυο μαρκες, οποτε ενταξει με αυτο. Θελω ομως εμπειριες + γνωμες (εμπεριστατωμενες) οσων αφορα την ποιοτητα και την αντοχη, αλλα και τα σερβις και οτι αλλο μπορει να βοηθησει στην αποφαση, σχετικα με τα Turbo-X... Καλοδεχουμενο και οτι σχετικο θελετε για τα Dell τα οποια εχω σε καλυτερη υποληψη. :)
-
Σας ευχαριστω πολυ παιδια! :)
-
Ωπ.. σωστος.. σ'ευχαριστω, δεν το σκεφτηκα καθολου το skroutz! ;) Σημειωση: PS1 και PS2 εχουν ιδια χειριστηρια, δηλαδη ιδια βυσματα, ε? (η απαντηση μαλλον πρεπει να ειναι: ναι)
-
Γεια σας παιδια. Εχω δυο χειριστηρια απο το πρωτο Playstation και θελω να τα συνδεσω (το ενα μονο) στο PC που εχει διαφορετικη υποδοχη. Για να γλιτωσω την αγορα νεου χειριστηριου (για pc), υπαρχει τιποτα σαν ανταπτορακι για να κανει την μετατροπη του βυσματος? Και αν ναι, εχετε υποψην κατι οικονομικο?
-
Ειδα οτι εχω την εκδοση λογισμικου V30.0.019 (χωρις καποια δυσλειτουργεια). Προτεινετε να περασω την τελευταια εκδοση ή οχι? Χρειαζεται, αξιζει, εχει καμια διαφορα? Θυμαστε τιποτα? :rolleyes:
-
Ωχ?! Ρε prodigy το ειδα λιγο βιαστηκα τοτε που απαντησες και μαλλον ξεχασα να ευχαριστησω μετα και το καταλαβα τυχαια τωρα που ξαναμπηκα... :O Ωραιος..! Πολυ καλη σελιδα, σ'ευχαριστω πολυ!
-
Υπαρχει κατι, καπου, καποια σελιδα, που να μπορω να δω μαζεμενες & με τη σειρα, τις Εκδοσεις Λογισμικου που εχουν βγει για το Ν82;
-
Ασχετο και τελειως εμπειρικα απο την "φετινη" What's Up. ΠΟΣΟ :X:!::!::!::!::X ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΦΕΤΟΣ ΑΥΤΗ Η Cosmote!!! :angry::protest: Τουλαχιστον οσον αφορα την φετινη λειτουργια ξανατονιζω. Εχω αγανακτησει! Δεν ξερω τι αλλο να πω ή πως αλλιως να το πω! Εχω χασει του κοσμου τα ευρω επειδη ληγουν τα κ*λοπρογραμματα και δεν ερχεται κανενα μα κανενα κανενα κανενα ειδοποιητικο μηνυμα! Ακομα και η ιδια η καρτα οταν τελειωνει, τιποτα! Απλα κλεινει το τηλεφωνο αν μιλαω ή απλα παω να κανω κληση και ακουω οτι εχω Μειον Μηδεν Κομμα Εικοσι λεπτα! Φετος, εκτος απο μηνυματα οπως "Βαλτε αυτο με τοσα μονο απο την Κοσμοτε" ή "Παρτε αυτον τον κωδικο και βαλτον εκει..." εκτος απο τετοια, δεν μου εχουν ερθει πανω απο 3-5 (ΤΟ ΠΟΛΥ!) ενημερωτικα μηνυματα για ληξη καποιου κ*λοπρογραμματος που χρησιμοποιω ή για το οτι "αδειασε η καρτα σου ρε βλακα γιατι σε κλεβουμε κανονικοτατα"! Το "αστειο" ειναι οτι μΑλλον θα συνεχισω με Cosmote παρα τα οσα γραφω πιο πανω, γιατι καλως ή κακως εχει μαζεψει μεγαλο αριθμο χρηστων απο προηγουμενα ετη (που ομως ηταν αρκετα καλυτερη τοτε) με αποτελεσμα να μην μπορεις να επικοινωνησεις τοσο οικονομικα μετα με τον κυκλο σου. Συνηθως καπως ετσι συμβαινει δηλαδη.
-
Α ειναι και η επεκταση ναι.. Προς Θεου ομως δεν ειναι θεμα τα 2 ευρω παραπανω που θα δωσω για μια καρτα, αλλα ηθελα πιο πολυ να μαθω τι γινεται επειδη ερχομαι συχνα σε τετοιο σημειο, που να χρειαζονται δηλαδη μονο ενα-δυο ευρω για καποιο προγραμμα.. Και ειπα να ρωτησω εδω γιατι ειχα και καιρο να μπω. :) Σ'ευχαριστω και παλι φιλε μου! ;)
-
Ωραια, σ'ευχαριστω φιλε μου! ;) Ομως απο 5 ευρω και πανω ε? Ηθελα να δω αν μπορουν να μπουν και δυο-3 ευρω μονο, γιατι εχω ενα δευτερο what's up μονο για να μιλαω και καμια φορα λειπου 1 ή 1,5 ευρω για να βαλω καποιο προγραμμα.. :rolleyes:
-
Θα ηθελα να ρωτησω, αν γνωριζει καποιος, 1) γινονται ακομα ανανεωσεις χρονου ομιλιας στα καταστηματα ΓΕΡΜΑΝΟΣ ? 2) ποιο ειναι το ελαχιστο ποσο που μπορεις να προσθεσεις ?
-
Πω πω φιλε μου να'σαι καλα...! Σωστος! Ολα κομπλε! Εκτος απο το θεμα με την μπαρα εφαρμογων! :worry: Δεν εχει τα ιδια εικονιδια/εφαρμογες με τις αρχικες που ειχε και δεν μπορω να κανω την ιδια δουλεια με τα αλλα. Δεν εχω βρει κανενα εικονιδιο/εφαρμογη να βγαζει μονο την μπαριτσα εντασης ηχου...... :( Και καποια δεν τα βρισκω. Για παραδειγμα για την ασυρματη συνδεση ειχε τρεις καθετες γραμμες που εδειχναν το σημα και ρυθμιζα απο'κει το δικτυο τους κωδικους κλπ.. Τωρα το εσβησα ΚΑΙ αυτο.. :wacko: :O Υπαρχει τροπος να επανελθει στην αρχικη της μορφη αυτη η μπαρα με οτι ειχε αρχικα? (με συγχωρειτε για τις πολλες ερωτησεις, αλλα πλεον μθαινω σιγα σιγα)
