Jump to content

superas

Members
  • Δημοσιεύσεις

    8
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About superas

  • Ημ. Γέννησης Απρίλιος 14

superas's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. superas

    OnePlus 3

    Καλησπέρα σε όλους είμαι κάτοχος του OP3 εδώ και μία εβδομάδα, πρώην χρήστης Nexus 5 για δύο χρόνια. Γενικα ευχαριστημένος μέχρι στιγμής, άλλωστε δεν έχω και κάποιες σοβαρές απαιτήσεις. Αυτό που θα ήθελα να ρωτήσω είναι αν έχει χρησιμοποιήσει κάποιος το NFC. Στο nexus χρησιμοποιούσα το winbank wallet για πληρωμές. Με το OP3 ενώ κατεβαίνει η εφαρμογή και το NFC είναι ενεργοποιημένο στις ρυθμίσεις, όταν πλησιάζω σε POS δεν έχει καμία αντίδραση. Έχει χρησιμοποιήσει κάποιος το winbank wallet με OP3?
  2. Κάτοχος κι εγώ ενός ολοκαίνουριου Nexus 5 16 gb με 339 € (24 άτοκες) από Πλαίσιο. Προς το παρόν είμαστε στον μήνα του μέλιτος, είμαι πολύ ευχαριστημένος, εκτός από την μπαταρία, η οποία κρίνεται ανεπαρκής για βαριά και συνεχόμενη χρήση ίντερνετ. Έχω διαβάσει ότι το Nexus είναι universal, μπορεί δηλ. να χρησιμοποιηθεί σε όλο τον κόσμο. Ισχύει τελικά αυτό; Θέλω να το χρησιμοποιήσω τον επόμενο μήνα με τούρκικη SIM (Turkcell) και με προηγούμενα τηλέφωνα που είχα (Samsung και Iphone) αυτό ήταν αδύνατο, όταν έβαζα τούρκικη SIM δεν είχα σήμα. Γνωρίζει κανείς από προσωπική εμπειρία αν το Nexus είναι ξεκλείδωτο για όλες τις SIM διεθνώς; Και αν είναι, θα έχω και 3g/4g κανονικά με την ξένη SIM; Αν γνωρίζει κάποιος ειδικά για Τουρκία, ακόμα καλύτερα!
  3. ευχαριστώ για την απάντηση. Το έβαλα, όντως έβγαλε αναβάθμιση, το ξεκίνησα αλλά κόλλησε για πάνω από 2 ώρες στο 9%. Το αποσύνδεσα να δω τι θα γίνει, μου λέει για ανάκτηση έκτακτης ανάγκης, αλλά κι εκεί κολλάει στο 30%. Δεν ξέρω τι να κάνω... Έκανα back up τις φωτογραφίες μόνο, αλλά είναι και πολλές εφαρμογές με στοιχεία... το κακό είναι ότι είναι της γυναίκας μου και ακόμα δεν της έχω πει τι κάνω στο κινητό της!!! :X
  4. Αγαπητοί φίλοι ζητώ συγγνώμη, σίγουρα έχει απαντηθεί, αλλά δεν βγάζω άκρη με την αναζήτηση. Η γυναίκα μου κι εγώ έχουμε το ίδιο κινητό, αλλά της γυναίκας μου από το ιντερνετικό μαγαζί που το πήραμε ήταν πολωνικής έκδοσης. Άρα φαντάζομαι μπορεί να εγκαταστήσει την Jellybean που έχει βγει για πολωνικά. Πηγαίνοντας όμως στα updates της συσκευής δεν της βγάζει κάποια διαθέσιμη αναβάθμιση. Πώς γίνεται η διαδικασία; είμαστε και οι δύο παντελώς άσχετοι :O
  5. Να ενημερώσω για όποιον μπορεί να ενδιαφερθεί στο μέλλον με παρόμοιο πρόβλημα ότι τελικά το κινητό παραλήφθηκε σήμερα επιδιορθωμένο, δηλαδή με καινούρια κάμερα χωρίς την ενοχλητική μαύρη κηλίδα. Πολύ καλή η εξυπηρέτηση και όλα τζάμπα εντός εγγύησης. Well done Samsung service! :cool:
  6. Γεια σας και πάλι. Πριν από λίγες μέρες έστειλα αυτό το μήνυμα σχετικά με το πρόβλημα της μαύρης κηλίδας στην κάμερα. Το πήγα σήμερα στο service της samsung και μου είπαν ότι είναι πρόβλημα της κάμερας και θα την αλλάξουν χωρίς επιβάρυνση εντός εγγύησης. Επίσης μου είπαν ότι θα πάρει 2-3 μέρες οπότε μόλις το πάρω θα ενημερώσω και πάλι. Ελπίζω όλα να πάνε καλά.
  7. Κατ΄αρχήν ευχαριστώ για την απάντηση :) Δεύτερον να πω ότι μόλις κατέβασα το camera mx και όντως δεν υπάρχει η κηλίδα! έχω μια μικρή αίσθηση ότι οι φωτό όμως από camera mx δεν είναι της ίδιας ποιότητας με της κανονικής εφαρμογής αλλά οκ θα το διαπιστώσω αργότερα. Θα ψαχτώ βέβαια να φτιάξω και την κανονική εφαρμογή της κάμερας, ελπίζω να ισχύει η εγγύηση για προβλήματα software.
  8. Καλησπέρα σε όλους! Κάτοχος κι εγώ του συγκεκριμένου τηλεφώνου εδώ και κανά 20ημερο (από public με 200 €). Μέχρι στιγμής πολύ ευχαριστημένος θα έλεγα, το μόνο θέμα μου παρουσιάστηκε σήμερα εντελώς ξαφνικά! Εμφανίζεται μια μαύρη κηλίδα στο πάνω μέρος της οθόνης όταν ανοίγω την κάμερα, η οποία αποτυπώνεται και στις φωτογραφίες όταν βγάζω. Προσπάθησα να καθαρίσω κάπως το φακό μήπως ήταν κάποιο σκουπιδάκι, αλλά τίποτα, η κηλίδα παραμένει. Δεν ξέρω πως να το αντιμετωπίσω, έχει εμφανιστεί σε κάποιον άλλον ποτέ τέτοιο πρόβλημα; ευχαριστώ...
×
×
  • Create New...