φιλε, μερικα πραματα τα παρελειψα, για να βγει μικροτερο το μνμ! εννοειται οτι κατεβασα το map loader 1.3, εσβησα τους παλιους με την ειδικη επιλογη και εβαλα τους τελευταιους.
το wap gprs χρησιμοποιηται για access point. (εβαλα το garmin κ ησύχασα)
τωρα , για την διαρκεια, θα ηθελα να μου πεις που ειναι κρυμμενη ,ωστε να την ενεργοποιησω.. :)
το αρχικο μενου πως μπορω να το βγαλω απο την ταπετσαρια, κ να εχω μονο αυτην? οπως στην εκδοση 12?
ευχαριστω!