Jump to content

heavyaris

Members
  • Δημοσιεύσεις

    33
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

Everything posted by heavyaris

  1. Παιδια, επεσε αυτο το gps στα χερια μου απο ενα φιλο του πατερα μου.. τρεχει win ce 5, τι χαρτη μπορω να "αγορασω" για την ελλαδα??
  2. ναι, βρηκα τον Autodrive 1.30 και οδηγιες για το πως θα το εγκαταστησω.. η συσκευη ηρθε με περασμενους τους ευρωπαικους.. στο κινητο μου τον εχω και ολα ειναι μια χαρα, δεν ξερω γιατι κολλαω τοσο στη συσκευη.. μπορω να σου στειλω pm με αυτες τις οδηγιες αν θελεις..
  3. παιδια, και εγω εχω το nuvi 250w και δεν μπορω να δω τον autodrive hellas... τι γινεται? μηπως δεν ξεκλειδωνει το συγκεκριμενο μοντελο? εχει καποιος ξεκλειδωσει την συγκεκριμενη συσκευη?? αρχιζω και φοβαμαι οτι δεν το γλυτωνω το 130αρι... παλευω να καταλαβω τι γραφει ο χρηστης raftoput , ισως μπορει να βοηθησει αν το εχει φτιαξει το προβλημα... ευχαριστω..
  4. παιδια , μηπως μπορει να μου πει κανεις πως να εμφανιζω το ποση ωρα μιλαω στην τρεχουσα κληση και αν γινεται να φυγει το ΠΑΛΙΟΜΕΝΟΥ που ειναι μπροστα απο την ταπετσαρια ωστε να βλεπω μονο αυτην κ οταν παταω το κεντρικο πληκτρο να εμφανιζεται..οπως στην εκδοση 12 δλδ. ευχαριστω! τελικα ξετρυπωσα το βιβλιαρακι με τις οδηγιες και τα ρυθμισα. παντως δεν ξερω αν ειναι η ιδεα μου, αλλα νομιζω κραταει περισσοτερο η μπαταρια[εχω μονιμα συνδεδεμενο bluetooth].
  5. φιλε, μερικα πραματα τα παρελειψα, για να βγει μικροτερο το μνμ! εννοειται οτι κατεβασα το map loader 1.3, εσβησα τους παλιους με την ειδικη επιλογη και εβαλα τους τελευταιους. το wap gprs χρησιμοποιηται για access point. (εβαλα το garmin κ ησύχασα) τωρα , για την διαρκεια, θα ηθελα να μου πεις που ειναι κρυμμενη ,ωστε να την ενεργοποιησω.. :) το αρχικο μενου πως μπορω να το βγαλω απο την ταπετσαρια, κ να εχω μονο αυτην? οπως στην εκδοση 12? ευχαριστω!
  6. Nokia n 95 αναβαθμιση λογισμικου παιδια, καλως σας βρηκα! ειπα λοιπον να αναβαθμισω το λειτουργικο απο την εκδοση 12 στην 21, γιατι διαβασα οτι κραταει περισσοτερο η μπαταρια με χρηση bluetooth. ε, τι τοθελα!!! μονο προβληματα απο τοτε. α)αλλαξε η κεντρικη οθονη και απο εκει που εβλεπα μονο την ταπετσαρια , βγηκε ενα οριζοντιο μενου που δεν μπορω να το βγαλω με αποτελεσμα να μην βλεπω τα themes οπως θαθελα. β)ουτε μπορεσα να ξαναβαλω τους χαρτες παρολο που ελαβα το μνμα ρυθμισης απο την κοσμοτε, [wap gprs access point] μου λεει δοκιμαστε αργοτερα[εχω πληρωσει συνδρομη] γ)μολις μπαινω στο μενου με τους χαρτες και πρεπει να επιλεξω περιοχη[πχ ανατολικη ευρωπη] κολλαει και πρεπει να βγω κ να ξαναμπω στο nokia maps για να συνεχισω.. δ)οταν ειμαι σε διαδικασια κλησης , ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΕ η διαρκεια κλησης κ δεν βλεπω πλεον ποση ωρα μιλαω... ελεος. εχω περασει το λειτουργικο 2 φορες και παλι τα ιδια εκανε.. δευτερα το παω στο nokia club. καμμια εμπειρια με την εκδοση 21 κανεις?
×
×
  • Create New...