Jump to content

jojo30

Members
  • Δημοσιεύσεις

    82
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

Everything posted by jojo30

  1. εμενα παλι σε σχεση με τους υπολοιπους φιλους , φτου να μην το ματιασω δεν μου παρουσιαζει κανενα προβλημα μα κανενα και hard reset δεν εκανα και τιποτα αλλο το ιδιαιτερο πριν την αναβαθμιση. Σαν να μην ετρεχε τιποτα, το συνδεσα , αναβαθμιστηκε κι αυτο ηταν ολο. Ουτε γατα ουτε ζημια, να πω οτι δεν ηταν πειραγμενο ουτε πριν ουτε και σκοπευω να το πειραξω, οσο το σκαλιζεις τοσο προκαλεις την δυσλειτουργια. Οπως ειναι μου αρεσει οπως ειναι και τα εξτρα του τα βαζω και ρολοι δουλευει, ολα τα αλλα ειναι φρου φρου και αρωματα....
  2. Παιδες εκανα προσθατα αναβαθμιση στο go launcher ex ( τρεχω ics4.03 σε gs2 ) και παρστηρω οτι δεν μπορω ουτε να προσθεσω ουτε διαγραψω καποιο widget. Το εχει προσεξει κανεις, ενω πριν την αναβαθμιση δεν ειχα θεμα, εκτος και αν πατησα κατι που μπλοκαρει τις αλλαγες και δεν πηρα χαμπαρι....
  3. Μαλιστα, ειναι δυσκολο για εναν αρχαριο, μπορει ευκολα να γινει η θα πελαγωσω και θα τραβαω τα μαλια μου Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
  4. Δεν εκανα backup μιας και δεν το ειχα σε rom, οι εφαρμογες τρεχουν κανονικα οπως τις ειχες με gb. Η αυτονομια ειναι νωρις μαλλον να πω, αλλα μου φαινεται νορμσλ οπως και πριν. Το scrolαρισμα ειναι το ιδιο και η αισθηση, ειναι η αισθηση του καινουριου κυριως στο μενου των ρυθμισεων, ειναι πιο μαζεμενο με νεα γραφικα. Περισσοτερες διαφορες δεν εχω προσεξει Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
  5. Πως μπορω να προσθεσω στο go launcher ex τριτη γραμμη περιστροφης, εννοω την μπαρα που βρισκοντε οι επαφες, τηλεωνο, μηνυματα κλπ που οταν την περιστρεψεις προσθετεις συντομευσεις προγραμματων, χρησιμοποιω s2 v4.03 Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
  6. Εχω το s2 και παρατηρω στο sygic 11.2.6 αργει εκνευριστικα να λοκαρει δορυφορο αλλα εκτος αυτου υπαρχει τροπος η κουμπι για να κανει αναζητηση της τρεχων καθε φορα τοποθεσιας, διοτι με το που ανοιγει σε παει στην τελευταια τοποθεσια, εκτος κι αν συμβαινει αυτο λογω καθυστεριμενης ευρευσης δορυφορου? Υπαρχει καποια καλυτερη εφαρμογη? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
  7. Καινουριος στον χωρο, για ποιο λογο να κανει κανεις το κινητο του root και να μην το αφησει ως εχει; Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
  8. Σημερα φορεσα το επισημο παγωτακι (αγορασμενο απο γερμανια), πρωτες εντυπωσεις αρκετα γρηγορος ο μαμα browser που κανει τον dolphin να σερνεται ενω νωριτερα με gb2.3.5 πετουσε. Το κολπακι με το facelock ειναι σουπερ αλλα μονο με αρκετο φως!! Γενικα σου δινει αλλη αισθηση σε σχεση με gb αν και στην αρχη δεν διαβαζε τις επαφες ο go launcher ex και επαθα μια μικρη πλακα γιατι κολουσε και μαυριζε την οθονη αλλα με επαναγκατασταση ολα καλα. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk Ασχετο αλλα γιατι τρωει το fι?? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk --- Από Ομάδα Διαχείρισης --- Θα σε παρακαλούσα να αποφεύγεις τα συνεχόμενα μηνύματα. Χρησιμοποίησε τη Τροποποίηση Μηνύματος όταν θέλεις να προσθέσεις κάτι στο μήνυμα σου ή τη Πολλαπλή Παράθεση όταν θέλεις να απαντήσεις ταυτόχρονα σε περισσότερα του ενός μηνύματα.
  9. Γνωριζει κανεις, εχω αγορασει το σ2 μου απο γερμανια με συνδεση vodafone , η αναβαθμιση του 4.0.3 πρεπει να αναμενω απο ελλαδα ή απο γερμανια?
  10. Cyprus CM, Vodafone → 4.0.3 Update Available! (24/03) στην ελλαδα ακομα!!!!!
  11. Πως μπορω να αφιρεσω τις επαφες απο το facebook που εχουν μπει μεσα στις επαφες με τα κανονικα τηλεφωνα, μου εχει σπασει τα νευρα, εχετε καμια ιδεα?
  12. Αν και ασχετο με το s2, θα ηθελα την γνωμη σας, εχω αγορασει προσφατα το galaxy mini για τον πατερα μου και ειπα να βαλω και ενα screen protector αλλα επειδη δεν κατσε καλα, το εβγαλα με την μια , αλλα προς εκπληξη μου ειδα οτι εχει αφησει κηλιδες/ σημαδια στην οθονη οι οποιες δεν βγαινουν, λες και εχει ποτησει μεσα/ εχει μεινει σαν σταμπα, καποια συμβουλη, πως βγαινουν αν βγαινουν? Ειναι δυνατον να χαλασα την οθονη αθελα μου?
  13. Παιδια θα ηθελα την συμβουλη σας, εχω αγορασει προσφατα το galaxy mini και ειπα να βαλω και ενα screen protector αλλα επειδη δεν εκατσε καλα, το εβγαλα με την μια , αλλα προς εκπληξη μου ειδα οτι εχει αφησει κηλιδες στην οθονη οι οποιες δεν βγαινουν, λες και εχει ποτησει μεσα, καποια συμβουλη? Ειναι δυνατον να χαλασα την οθονη αθελα μου?
  14. δεν ξερω αν εχει ηπωθει στο forum, αλλα υπαρχει κατι (patch,*****) για το shazam v2.5.1?
  15. εχει ασχοληθει κανεις με το shazam, το προγραμμα ειναι trial για 30 μερες(δυστυχως!), υπαρχει τροπος να το ξεκληδωσουμε ή να το βρουμε σπασμενο?
  16. αγορα προσφατα το κινητο απο Γερμανια, αλλα δεν εχει στο μενου του την ελληνικη γλωσσα, πως μπορω να την προσθεσω?
  17. νομιζω οτι ηδη απαντησα σ'αυτο, τα lg που αναφερεσαι ειναι διχως touchscreen αλλα με πληκτρολογιο φιλε μου
  18. αυτο που λες ομως ειναι διχως touchscreen αλλα με πληκτρολογιο φιλε μου
  19. νομιζω οτι το καινουριο κανει κατι παραπανω απο 300 που ζηταω γυρω στα 350 δες και μονος σου στο http://www.expansys.com.gr/p.aspx?i=157030
  20. πωλειται lg viewty me firmware 10f, δουλευει κανονικα διχως προβληματα με ολα τα αξεσουαρ του, το κουτι του σε αριστη κατασταση μονο η ζελατινα απο την οθονη εχει βγει,δωρο δερματινη θηκη, τιμη 300€
  21. φιλε korchal οντως μονο προβληματα εχει το συγκρκριμενο μοντελο
  22. SE DIABEBAIWNW OTI OXI MONO DEN EXEI PESEI KATW ALLA TO EXW MESA SE THIKI DERMATINI KAI TO PROSEXW SAN KORI OFTHALMOU ALLA EN TOUTOIS EXEI PAROUSIASEI ENA KARO PROBLHMATA!!!!!
  23. Paidia auto to kinito oso me enthousiase arxika allo toso kai xeoirotera mporw na pw me exei entelws ksenerwsei me apotelesma na to exw metanoiwsei. Arxika travouse kapoia kolimata wspou ekana epanakiniseis kai elega den variese, meta arxise na min akougetai o ixos klisis otan kapoios se kalouse kai pali epanakiniseis kai kapws eftiaxne mexri pou ksana kai ksana ginotan to idio dixws giatreia kai san na min eftane auto arxisan ta kolimata kai me tin kamera, fortwne fortwne alla den elege na anoiksei me tipota. Den antexa o antrwpos kai to esteila apo ekei pou irthe, den mporesan na to ftiaxoun kai twra perimenw nea syskeui. Gia na doume....
  24. exei kaneis rythmiseis gia lg viety vodafone????
  25. paidia oson afora to google map pou exei, otan mou trexei sto telos emfanizei to minima den yparxei syndesi, ti lysi exete giauto???:O
×
×
  • Create New...