Jump to content

rebel21

Members
  • Δημοσιεύσεις

    170
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About rebel21

  • Ημ. Γέννησης 29/04/1975

rebel21's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. Πρώτα από όλα... οι Εταιρείες κινητής δεν ευθύνονται για τη βλακεία που τρώει τον καθένα που εγγράφεται σε αυτές τις λαλακίες. Διότι είναι χαρακτηριστικό του Έλληνα, όταν κάνει τη βλακεία του να θέλει να τη μεταδόσει κάπου αλλού... στο καιρό, στον ΟΤΕ(!), στο διπλανό του... αλλά ποτέ στον ίδιο. Για τον φίλο durutti. Φίλε μου από τη στιγμή που ο αποστολέας δεν ήταν κάποιο 5ψήφιο... δεν υπάρχει λόγος να αγχώνεσαι... δε χρεώθηκες. Μπράβο σου που δεν clickάρες στο link και θα σου πρότεινα να καλέσεις στην εταιρεία που ανήκεις και να τους αναφέρεις το γεγονός. Σε μια γρήγορη αναζήτηση στο google, η συγκεκριμένη εταιρεία έχει συνεργάτη στην Ελλάδα την WIN AE (http://www.w2mobile.com/?q=el). Κάλεσέ τους στο (2116004000) και ενημέρωσέ τους για το SPAM που έλαβες από τον συνεργάτη τους. Αν δε βρεις την υγειά σου... κάλεσε στην ΕΕΤΤ και κάνε καταγγελία. Καλή δύναμη!!!
  2. fragolevadinos, Δυο πράγματα θα πρότεινα: 1. Κάλεσε στο στη WIND και πες τους τα παραπάνω ζητώντας τους να σε πιστώσουν το συνολικό ποσό των 4 SMS που έστειλες και χρεώθηκες! (2Χ1,19 + 2Χ1,428) Πές τους πως το STOP command είναι υποχρέωση των Audiotex και λοιπων στις συνδρομητικές υπηρεσίες (ΜΤ - message terminated), εκεί δηλαδή που εγγραφεσαι και χρεώνεσαι premium για τα sms που λαμβάνεις και όχι στις "παραδοσιακές" ΜΟ (message originated) υπηρεσίες. 2. Για να μη σε πρήζουν άλλο, κάλεσε στο 2108778500 (τηλ. κέντρο Audiotex) και ζήτα τους να σε διαγράψουν από τη λίστα ενημέρωσης. Φιλικά
  3. Τους αρκεί το νούμερο κινητού. Δε κάνουν κάποιο ιδιαίτερο διαχωρισμό σε ηλικίες ή άλλα δημογραφικά. Αν έχουν το κινητό σου σου στέλνουν. Μάλιστα οι περισσότερες αποστολές (και η συγκεκριμένη σίγουρα, διότι διαφημιζει υπηρεσία φωνής και όχι sms) γίνονται από πάροχο εξωτερικού. Το συγκεκριμένο νούμερο ανήκει στην εταιρεία ΜΑΚΝΑΝ, πάρε τους τηλέφωνο και ζήτα να σε βγάλουν από τη βάση δεδομένων. Ελπίζω να βοήθησα.
  4. Έβαλες φίλτρα για ADSL (PSTN) σε όλες τις τηλεφωνικές συσκευές σου;
  5. Ax! Αναπολώ τις πρώτες ημέρες το 2play! Όταν στο Βυρωνά ήμουν εγώ και άντε καμια άλλη εκατοστή τυχεροι! Όταν το "unning 10s inbound test (server to client) . . . . . ." έγραφε 18.0Mb/s. Τώρα τζίφος! Παιδιά δούλευα στη Forthnet και ήμουν στη τηλεφωνία. Αυτο που ζώ τώρα δεν είχε ξαναγίνει. Δε περίμενα ποτέ 30 λεπτά για να μιλήσω και να καταθέσω κάποιο πρόβλημά μου. Βέβαια το μεγαλύτερο πρόβλημα της εταιρείας είναι η βιασύνη τους να αρπάξουν κόσμο. Παλαιότερα μιλούσαμε για υπομονή. Ήταν προτιμότερο να καθυστερήσουμε στο launch μιας υπηρεσίας, παρα να τη βγάλουμε προβληματική. Τώρα οι προσφορές βγαινουν με το τσουβάλι και επόμενο είναι και οι καταγγελίες να τους πηγαίνουν με το σάκο των ταχυδρομείων. Τέλος θα δηλώσω πως όσο χιουμοριστικές και ιδιαίτερα πετυχημένες είναι οι διαφημίσεις του πΟΤΕ, τόσο και σε ένα μεγάλο μέρος είναι και αληθινές: Τον Ιούλιο έκανα αίτηση για τη μονοήμερη προσφορά (το τσουβάλι που λέγαμε παραπάνω!) της FORTHnet (10€ x 6 μήνες) για σύνδεση ADSL στο ιδιόκτητο (!no comment!) δίκτυο. Η σύνδεση έγινε αρχές Οκτωβρίου! Ξέρετε ποιος έφταιγε... ο ΟΤΕ! Και μάλιστα το έχω και σε γράμμα, έπειτα από καταγγελία που έκανα. Είχα κάποια αποζημίωση (μπουχαχαχα!) Παιδιά ηρεμία! Σε 2-3 χρονάκια θα ξαναζήσουμε στιγμές καλύτερης επικοινωνίας. Όταν μεγάλες εταιρείες θα αγοράσουν τις μικρότερες, θα γίνουν περισσότερο ευκίνητες και οι υπηρεσίες θα βασίζονται σε δικτυα με @ρχ***α και όχι vise versa! Τι να σου κάνει μια FORTHnet, μια netOne και το υπόλοιπο Χάος; Είναι σα να παίζει η Δόξα Βύρωνος με τον Ολυμπιακό και να απαιτούν οι φίλαθλοί της να τον πατήσουν κάτω. Ακόμη κι αν γίνει θα είναι τυχαίο, περιοδικό. Σε Οοοοολα αυτά εγώ θα κλείσω με μια σειρά ερωτήσεων: Η ΕΕΤΤ που στο καλό βρίσκεται; Γιατί υπάρχει; Ποιός τη διοικεί; Και τι στο καλό προγραμματίζει; Οι εργαζόμενοί της...ζουν;
  6. Και να υπάρξει θα είναι ένα και θα περιλαμβάνει όλες τις υπηρεσίες (ADSL, Voice). Επιπλέον θα έχει και ένα λογαριασμό. Άσε και εγώ ήμουν σε εναλλακτικό, τόσο ως πελάτης όσο και ως εργαζόμενος και γνωρίζω καλά το... πόνο του καταναλωτή να πληρώνει τα κερατιάτικα του λογαριασμού 2 και 3 φορές σε ΕΛΤΑ και Τράπεζες. Τέλος είναι προτιμότερο σε θέμα ποιότητας γραμμής να έχει ένα και μόνο πάροχο με LLU παρά ένα οποιονδήποτε με Προεπιλογή ή κωδικό. Προσωπικά περιμένω πότε η FORTHnet θα μπει στο κέντρο του Βύρωνα για να τα μεταφέρω όλα.
  7. Καλο θα είναι να υπολογίσεις πρώτα πόσα λεφτά πληρώνεις για κλήσεις. Αφαίρεσε επομένως τα πάγια (Voice, ADSL) και αν το ποσό που θα βρεις είναι μεγαλύτερο από 60€ τότε ψάξε και βρες εναλλακτικό, διαφορετικά δεν αξίζει να αλλάξεις! Η μόνη λύση είναι να ανοίξει το llu και να έχω voice, adsl σε άλλο πάροχο με χαμηλότερα πάγια... As simple as that!
  8. Και επείδη εδω μέσα ο ένας σκέφτεται τον άλλο, να σου πω πως πρόκειται για αριθμό που χρησιμοποιεί ο πάροχος περιεχομένου ΜΑΚΝΑΝ (ΜΑΚ Media) για υπηρεσίες Τηλεπαρέας. Ο αριθμός άνηκε στη Lannet αλλά μέσω Φορητότητας πέρασε στη παραπάνω εταιρεία... εικασίες... με αποδείξεις!!!
  9. Σε οικιακό πελατολόγιο η Teledom έχει ήδη ξεκινήσει και πραγματοποιεί Φορητότητα από ΟΤΕ στο δίκτυό της (συνεγκατάσταση με κέντρα ΟΤΕ). Σε εταιρικό πελατολόγιο η FORTHnet πρέπει να είναι η πρώτη και να διατηρεί τα... σκίπτρα, λόγω κυρίως LMDS.
  10. Όλοι (πλην του ΟΤΕ) είναι φθηνότεροι από την Tellas στο Βασικό τιμοκατάλογο. Σε ό,τι αφορά πακέτα προσφορές, εξαρτάται απο τι είδους κλήσεις πραγματοποιείς. Εκεί μπορεί και να βρεις φθηνότερη την Tellas σε σχέση με άλλους παρόχους
  11. Συμφωνώ! Τ ο θέμα όμως είναι να μπορείς και να μιλάς! Αν εσύ κατάφερες να επικοινωνήσεις μέσω Telepassport τότε καλως. Εγώ που μένω Βύρωνα, η Telepassport μου δημιουργούσε πολλά προβλήματα και προτίμησα να παραμείνω σε αυτή που είμαι και τώρα. όσων αφορά την Tellas... Ακριβότερη! Στο μόνο που της βγάζω το καπέλλο είναι στις γνώσεις που έχει η διαφημιστική και στα marketing trick που κάνει για να τραβάει κόσμο. Απο ποιότητα θεωρώ αρκετά καλή.
  12. Ίσως. Πάντως θεωρώ πως το θέμα τις ποιότητας είναι υποκειμενικό και καλώς κάνεις και το θίγεις. Τα υπόλοιπα στο αντίστοιχο thred! :X
  13. Εγω θα διαφωνήσω εν μέρη και με τους δύο. Πρώτον διότι από έγκυρες πληροφορίες (δουλεύω σε εταιρεία που έχει VoIP για εξερχόμενες κλήσεις από FORTHnet) οι υπηρεσίες που παρέχει είναι ιδιαίτερα ικανοποιητικές. Ασε που όταν μιλάμε για δίκτυο, πλην του Δημοσίου, νομίζω πως το LMDS δίκτυο της εξελίσσετε ραγδαία, σε σχέση με άλλες εταιρείες που εξακολουθούν να στηρίχονται σε πόδια άλλων. Βέβαια σε καμία περίπτωση δε μπορώ να κρίνω παραπάνω την άποψη του fixed διότι μπορεί η δική του εμπειρία με Forthnet να μην είχε τα ίδια αποτελέσματα. Πάντως, δικαιωματικά η forthnet μπορει να μιλάει για δίκτυο. Fixed ευχαριστώ για την πληροφορία περι Tellas, δε το γνώριζα. Αυτο μπορεί να είναι πάρα πολύ καλο για την αγορά των 90 αφού ο ανταγωνισμός ίσως να φέρει και νέες ιδέες και νέες υπηρεσίες. Φαντάζομαι εννοείς ότι χρησιμοποιείς την υπηρεσία με πρόθεμα ή προεπιλογή και όχι VoIP. Ανεξάρτητα βέβαια με το είδος, φυσιολογικά αν ήταν τόσο απαράδεκτη η υπηρεσία της θα έπρεπε να την είχες κόψει. Προσωπικά έχω χρησιμοποιήσει τις πιο γνωστές στον χώρο (Acn, Lannet, Forthnet, Tellas, Telepas) και μέχρι και το προηγούμενο Πασχα χρησιμοποιούσα τις 2 καλύτερες, κατα την άποψή μου, Lannet και Forthnet. Πλέον χρησιμοποιώ μόνο forthnet και θεωρώ πως τόσο σε ποιότητα όσο και σε τιμές (Αγαπημένοι προορισμοί) με ικανοποιεί. Αλλά ας μην περάσουμε σε άλλο θέμα, άλλωστε για το ποιά είναι καλύτερη (υποκειμενικό) υπάρχει και thred. Απλά ήθελα να αναφέρω αυτό που... ανακάλυψα στο portal της Fothnet. Forthnet και Tellas ελπίζω να συνεισφέρουν όχι μόνο σε αριθμούς αλλά και σε έλεγχο των εταιριών περιεχομένου, διότι αρκετές, αν όχι όλες, έχουν ξεφύγει από καιρό. Μένει στο 2005 να δούμε αν η απελευθέρωση θα προσφέρει΄, μερική τουλάχιστον, εξυγίανση στο χώρο των 90
  14. Τελικά βήμα με βήμα η FORTHnet αποδεικνύει πως δε θεωρεί τον εαυτό της εναλλακτικό! Δε λέω έχει και αυτή όπως και οι άλλες τα μικρο-προβλήματά της, αλλά φαίνετε διατεθειμένη να ανταγωνιστεί τον ΟΤΕ σε μικρότερες και περισσότερο "κλειστές" αγορές. Διαφορετικά δε μπορώ να εξηγήσω το γεγονός ότι είναι η πρώτη εναλλακτική εταιρεία που μπαίνει σε μια δύσκολη μα και συνάμα κερδοφόρος αγορά, όπως αυτή των υπηρεσιών Audiotex. Μένει να δούμε αν θα μπορέσει να αντισταθεί στην ασυδοσία των διάφορων απατεωνίσκων που κυκλοφορούν στο χώρο και να δώσει αριθμούς και υπηρεσία στις εταιρείες περιεχομένου που τουλάχιστον θα προσφέρουν... περιεχόμενο. Προσωπικά, εύχομαι για το καλό της forthnet και το γενικότερο καλό της αγοράς να μην αποδειχθεί... άνθρακας ο Χρυσός των Audiotex! Πάντως για περισσότερες πληροφορίες μπείτε στο site της εταιρείας. Θα τις βρείτε στο Telephony 1789 Για να δούμε! :) :)
  15. Παιδιά το σενάριο Tellas - FORTHnet έχει παιχτεί πολλάκις και μάλιστα και τις 2 να αγοράζονται και να πωλούνται. Οι 2 εταιρείες είναι από εκείνες που θα μείνουν ζωντανές και δυνατές. Ειδικά τώρα που έχουν μπει και στην αγορά των 90 αριθμών. Σε ό,τι αφορά την Tellas και την οικονομική της κατάσταση θεωρώ πως αν καταφέρει να κλείσει καλά deals με παρόχους 90 τότε σε 2 max χρόνια θα μπει σε πορεία κερδοφορίας. Βέβαια για να το καταφέρει θα πρεπει να αποκτήσει και αξιόπιστο δίκτυο και να είναι και δικό της. Διότι τώρα πουλάει φούμαρα για οπτική ίνα (μέσω Αττικών Τηλ/ων) και οι χρόνοι υλοποίησης δε την καθηστούν και την πιο αξιόπιστη εταιρεία. Βέβαια για να μη λέμε και λόγια του αέρα, αυτό θεωρώ πως θα διορθωθεί μεσα στο 2005. Σε ό,τι αφορά τη θέση της εταιρείας στην αγορά, νομίζω ότι είναι φυσιολογικό από την πλευρα κυρίως της διαφήμησης διότι δε θεωρώ ότι είναι καλύτερη σε σχέση με Forthnet, Lannet, όπως επίσης δεν είναι και φθηνότερη. Απλά το σχέδιο της Tellas έπιασε και... έπιασε αρκετούς πελάτες που δεν πολυψάχνονται. Κλεινοντας και σε ό,τι αφορά το βασικό θέμα έχω να πω.... .... Το άλλο με τον ΤοΤο το ξέρετε;;;;; :p
×
×
  • Create New...