Καλημέρα παιδιά
Αν και παρακολουθώ το forum καιρό, σήμερα αποφάσισα να γράψω πρώτη φορά, μάλλον γιατί παράγινε το κακό με την "εξυπηρέτηση" της super-netmed.
Είμαι Πάτρα και εδώ και μερικές μέρες συμβαίνουν κωμικοτραγικά πράγματα.
Πριν 4 μέρες χάθηκε η κεντρική συχνότητα (11823). Την επόμενη τηλεφώνησα στην "υπέρ-πλήρη" τεχνική υπηρεσία και μια κοπελίτσα μου απάντησε πως δεν γνωρίζουν τι συνέβη και πως πρέπει να απευθυνθώ σε τεχνικό. Χθες πήγα στον τεχνικό αντιπρόσωπο και μου είπε πως στην μισή Πάτρα τις τελευταίες μέρες υπάρχει πρόβλημα λόγω μιας κεραίας της Vodafone που κάνει παρεμβολές. Μου είπε πως πρέπει να ξαναγίνει πεδιομέτρηση, εντοπισμός ξανά κτλ (25euro) και δεν ήξερε αν θα προλάβει να γίνει Δευτέρα.
Έξω φρενών και για την καθυστέρηση (θα έκλεινε βδομάδα χωρίς σήμα) και το κόστος που έπρεπε να πληρώσω αλλά κυρίως γιατί είμαστε απροστάτευτοι σε οποιαδήποτε "παρεμβολή" ξαναπαίρνω τηλέφωνο στην τεχνική υπηρεσία.
Εκεί με πληροφόρησαν πως το θέμα με την παρεμβολή είναι εν μέρη υπεύθυνο. Μου είπαν πως τις τελευταίες μέρες έγινε μια μετατόπιση του δορυφόρου κατά κάποια εκατοστά και μάλλον ανήκω στους "τυχερούς" που επηρεάστηκα από την αλλαγή αυτή. Εκεί άρχισε το πανηγύρι.
Αυτή η μετατόπιση του δορυφόρου ήταν γνωστή? Είχε κοινοποιηθεί? Έβγαλαν καμία ανακοίνωση που να ειδοποιούν για πιθανά προβλήματα ώστε να είμαστε ενήμεροι? Με ποια κριτήρια κατατάσσουν τους συνδρομητές σε κατηγορίες - τυχεροί και άτυχοι? Σαν εταιρία δεν πρέπει να αναλαμβάνει το κόστος για τον εκ νέου εντοπισμό του σήματος?
Όλα αυτά τα είπα στην κοπέλα και όταν μάλιστα ζήτησα να μιλήσω με κάποιον υπεύθυνο (ο οποίος φυσικά ακόμα περιμένω να με καλέσει) μου έκλεισε το τηλέφωνο.
Guys sorry αν σας κούρασα με όλα αυτά. Θέλω να ξέρω αν κανείς άλλος αντιμετώπισε το ίδιο πρόβλημα και αν η μετακίνηση του δορυφόρου ήταν γνωστή κτλ...