Το πρόβλημα είναι διπλό:
1) Η εφοδιαστική αλυσίδα του προϊόντος και κυρίως η γραμμή παραγωγής που έχει να κάνει με την κατασκευάστρια LG.
2) Το άθλιο Google play store που για δεύτερη φορά δεν μπόρεσε να αντέξει το φόρτο και να κάνει checkout παραγγελίες που ήταν ήδη στο καλάθι αγοράς.
Όσο και αν θέλω να δικαιολογήσω και να κατανοήσω το πρώτο, άλλο τόσο δεν μπορώ να συγχωρήσω την μεγαλύτερη εταιρεία ίντερνετ του πλανήτη να πέφτει το web store της. ΔΥΟ φορές σε ΔΥΟ εβδομάδες. Και ενώ γνώριζαν τον χαμό που θα γίνει. Epic fail.
Διαθέσιμο πλέον και στην T-Mobile (USA) και εντός της εβδομάδας και στα ευρωπαϊκά Google stores.
Προς αναμονή και του δεύτερου sold out σήμερα στo US Google store...
Και ξαναλέω:
Έχω αγοράσει galaxy nexus με πιστωτική alpha bank από το αμερικάνικο google store ΧΩΡΙΣ κανένα πρόβλημα με παράδοση σε αμερικάνικη διεύθυνση. Απλά βάζεις billing address ίδιο με το delivery address ακόμα και αν αυτό δεν ισχύει.
Πριν ένα μήνα είχα αγοράσει με ελληνική πιστωτική nexus από το αμερικάνικο google play store με παράδοση σε ξενοδοχείο (επίσης στην Αμερική) χωρίς κανένα απολύτως πρόβλημα.
Έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με τους ελληνικούς χαρακτήρες στα sms (σε όλες τις εκδόσεις 5.xx που έχω δοκιμάσει, με τελευταία την .425)
Υπάρχει λύση για αυτό;
Δεξί κλικ στο εικονίδιο "Blackberry Device Manager", "Properties", στην καρτέλα "Device Connection" ξετσεκάρεις την επιλογή "Start the Blackberry Device Manager on system startup".
Καταρχήν... καλώς ήρθες! :)
Σχετικά με το πρόβλημα που έχεις, δοκίμασε να βγάλεις την μπαταρία για μερικά δευτερόλεπτα και μετά να την βάλεις ξανά. Συνήθως, λύνει αρκετά προβλήματα! Αν δεν λυθεί το πρόβλημα, εδώ είμαστε... :)
Χθες διάβασα ένα εξαιρετικό άρθρο:
http://www.blackberrycool.com/2009/05/a-day-in-the-life-of-a-blackberry-storm-power-user/
Αξίζει να το ρίξετε μια ματιά...
Μετά από κλήση στο 13830, μου είπαν ότι δεν υπάρχει extra χρέωση wap, αλλά αφαιρείται ο όγκος δεδομένων από το πακέτο BIS που έχω.
Αναμένω να το δω και στον λογαριασμό μου...