Καλησπέρα σας,
Την Παρασκευή δέχτηκα ένα μήνυμα από το F2G το οποίο με ενημέρωνε ότι μπορώ να ενεργοποιήσω με την πρώτη ανανέωση με 10 ευρώ σε κατάστημα WIND μια προσφορά με την οποία θα μου έδινε σε κάθε πρώτη ανανέωση του μήνα (για 6 μήνες) 10 ευρώ επιπλέον δώρο. Επισκέφτηκα λοιπόν ένα κατάστημα WIND και ζήτησα να γίνει ανανέωση της κάρτας μου. Ενημέρωσα την υπάλληλο ότι έχω μια προσφορά που μου έχει έρθει μέσω sms και μου είπε ότι κι εκείνη το βλέπει στο σύστημά της ότι μπορώ να ενεργοποιήσω την προσφορά. Έτσι κι έγινε.
Το θέμα μου είναι ότι τα 10 ευρώ που έδωσα για να ανανεώσω την κάρτα μου δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν για κάποιο πακέτο υπηρεσιών, ούτε για κλήσεις και μηνύματα στο εξωτερικό και ισχύουν για όσο διάστημα ισχύουν τα 10 ευρώ που μου κάνανε δώρο, δηλαδή για 1 μήνα. Αυτό σημαίνει ότι το υπόλοιπο της κάρτας μου παρέμεινε το ίδιο και τα 10 ευρώ που έδωσα για ανανέωση της κάρτας μπορώ να τα χρησιμοποιήσω μόνο για μηνύματα και κλήσεις με ισχύ για 1 μήνα και μετά χάνονται. Επικοινώνησα με την τηλεφωνική εξυπηρέτηση του F2G και μετά από 3 κλήσεις (0,72 ευρώ συνολικά χαμένα) καθώς η γραμμή κόπηκε, μου είπαν ότι αυτό ισχύει για την πρώτη φορά που γίνεται αυτή η ενεργοποίηση της προσφοράς και ότι από τον επόμενο μήνα τα χρήματα της ανανέωσης θα πηγαίνουν κανονικά στην κάρτα μου. Μου είπαν επίσης ότι κανονικά θα έπρεπε η υπάλληλος του καταστήματος να με ενημερώσει για τους όρους αυτούς και αν ήθελα να δεχτώ την ενεργοποίηση της προσφοράς, πράγμα που δεν έγινε όμως.
Το θεωρώ απαράδεκτο λοιπόν από μια εταιρεία χωρίς να αναφέρει πουθενά τους όρους αυτής της προσφοράς για να μπορώ να τους διαβάσω, το να μου παίρνει 10 ευρώ και να μπορώ να τα χρησιμοποιήσω μόνο για 1 μήνα και όχι για αγορά πακέτων ή οτιδήποτε άλλο. Αυτά και ελπίζω κάποια στιγμή οι κοροϊδία από τις εταιρείες καρτοκινητής να σταματήσει.