Καλησπέρα,
Στις 22 Ιανουαρίου έμαθα ότι η γραμμή μου αναβαθμίστηκε σε vdsl. Προσπάθησα να ρυθμίσω το router αλλά δεν μπορούσε να συγχρονηστεί σε vdsl ταχύτητα. Οι τεχνικοί μου είπαν θα το κοιτάξουν αλλά αντί να το φτιάξουν μου διέκοψαν εντελώς την πρόσβαση. Από τότε και μέχρι στιγμής δεν έχω Internet. Η δικαιολογία: Δώσαμε την βλάβη στον ΟΤΕ και αυτός δεν αποκρίνεται.
Θα ήθελα λοιπόν να σας ρωτήσω εάν υπάρχει άλλος τρόπος να κινηθώ πέρα από το να καλώ την εξυπηρέτηση πελατών και τι μπορώ να διεκδικήσω ως αποζημίωση πέραν της επιστροφής του παγίου για τις μέρες που δεν έχω υπηρεσίες.