Jump to content

saxo_29

Members
  • Δημοσιεύσεις

    73
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About saxo_29

  • Ημ. Γέννησης Μάρτιος 26

saxo_29's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Φήμη

  1. άντε να δούμε και αυτή τη φορά!! Καλή επιτυχία.
  2. Καλή επιτυχία σε όλους. Μπράβο στο public και στο myphone!
  3. Καλη επιτυχια παιδια. Εαν και χλωμο το βλεπω!
  4. Καλησπερα στην παρεα. Τελικα για να μην δημιουργηθουν λαθος ή αρνητικες εντυπωσεις ειπα να γραψω και τον επιλογο σχετικα με το Μ4 που πηγε για σερβις... Το τηλεφωνο τελικα κατεληξε στα κεντρικα της SONY. Απο εκει με ενημερωσε καποιος κυριος οτι το τηλεφωνο μου εχει φτασει στα χερια τους και οτι θα το κοιταξουν αμεσα. Σημερα με καλεσαν και με ενημερωσαν οτι πραγματη το τηλεφωνο εχει προβλημα, και λογο της ταλαιπορειας που εχω υποστει, ειναι διατεθιμενοι να μου το αλλαξουν με ακομη νεοτερο μοντελο δηλαδη το Μ5 εαν το επιθυμω κι εγω...αλλιως να μου το αλλαξουν και παλι με το ιδιο. Φυσικα τους ευχαριστησα και επελεξα το Μ5. Τωρα αναμενω να ενημερωθω απο το σερβις οπου αφησα το δικο μου για να παραλαβω την νεα μου συσκευη. Εν κατακλειδι, μπορει να ταλαιπορηθηκα με το σερβις, αλλα η SONY HELLAS για μια ακομη φορα ηρθε να μου υπενθυμηση γιατι αγοραζοντας Sony εξακολουθει να ειναι μια απο της καλυτερες προτασεις της αγορας. Ευχαριστω Κ. Ματσαγκος
  5. Απο την Πεμπτη 7 Ιουλιου 2016 που το πηγα ακομη προσπαθουν να το φλασαρουν! Σημερα που ξαναπηρα τηλεφωνο τους εξηγησα οτι το εχω ηδη φλασαρει βαση τις οδηγιες της SONY και πριν απο αυτο ειχα ηδη δοκιμασει να το κανω reset.....αρα το προβλημα δεν ειναι software. Μου ειπαν οτι υπαρχει συγκεκριμενη διαδικασια που πρεπει να ακολουθησουν εκεινοι σαν σερβις ..και οτι θα με ενημεροναν μεχρι το απογευμα. Ακομη δεν εχω λαβει τηλεφωνο τους..... Τους εξηγησα κιολας οτι η εργασια μου εξαρτατε κατα μεγαλο μερος απο το να εχω το τηλεφωονο και οτι χωρις καποια συσκευη...εχω μεινει ετσι τοσες μερες...αντε να δουμε τι θα γινει. Το τηλεφωνο εχει εγγυηση ακομη για πανω απο ενα χρονο...μεχρι 20/08/2017.....
×
×
  • Create New...