Ήμουν στη cyta από netone. Η παρεχόμενες υπηρεσίες δεν έχουν καμία σχέση με της netone. Παρόλο που έχουν την ίδια τεχνολογία, στη Netone πραγματικά δεν σε απασχολούσαν οι βλάβες. Ακόμα και αν συνέβαινε κάτι, είχες δίπλα σου προσωπικό που ήξερε τι έλεγε και καταλάβαινε τι του έλεγες και δε σε έβαζε να περάσεις κάθε φορά την χαζή προκαθορισμένη σειρά επίλυσης προβλημάτων. Ακόμα θυμάμαι την προσπάθεια μου να εξηγήσω στην κοπέλα στη cyta ότι είχα συνδέσει wifi access point σε μια ethernet θύρα του router τους οπότε ναι μεν εγώ ήμουν ασύρματα συνδεδεμένος αλλά το router με έβλεπε ενσύρματα. Για αυτήν που έβλεπε το web interface του router, εγώ δεν ήμουν συδεδεμένος άρα αυτός ήταν ο λόγος που δεν είχα internet...
Μετά από ένα χρόνο, έφυγα για τον ΟΤΕ γιατί δεν τη θεωρώ πλέον φθηνή και βαρέθηκα:
Μια φορά το μήνα να χάνω το δεύτερο κανάλι
Κάθε φορά που επεμβαίνουν οι τεχνικοί, να κάνουν reset και να χάνω ρυθμίσεις port forwarding και wifi.
να είναι μπλοκαρισμένη η θύρα 25.