eagle1
Members-
Δημοσιεύσεις
202 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
About eagle1
- Ημ. Γέννησης 08/06/1971
Κινητή τηλεφωνία
-
Δίκτυο κινητής
Vodafone - Ελλάδα
eagle1's Achievements
Newbie (1/14)
10
Φήμη
-
Όλα σχετικά είναι ... κανένα πρόβλημα!
-
Ισως στο μέλλον τα δοκιμάσω αλλά δε νομίζω ότι έχουν διαφορά. Τα castrol τα είχε 14,5€,μικρή διαφορά τιμής δηλ συγκριτικά με τα ARAL και πιστεύω ότι οφείλεται σε εταιρικές τακτικές (διαφήμισης-προώθησης) κυρίως και όχι σε διαφορά ποιότητας. Άλλωστε 61000χλμ τώρα,ARAL Longlife του βάζω και μαζί με το προσεκτικό στρώσιμο για τα πρώτα 5000χλμ,έχω σαν αποτέλεσμα να μην καίει σταγόνα λάδι! Σήμερα πήγα στον Φιλοσίδη για το service λοιπόν,κατά το οποίο διαπίστωσα ότι τα μπουζί που φορά από τη μάνα του είναι και αυτά NGK,ίδια με αυτά που τους πήγα. Η κατάστασή τους ήταν πολύ καλή πράγμα που φανερώνει την πολύ καλή ποιότητα καύσης.Άνετα θα μπορούσα να βγάλω και άλλα χλμ με αυτά,όμως δεν πειράζει. Στην επέκταση της εγγύησης μου κάλυψαν και το κλείστρο-μπαστούνι της ζώνης ασφαλείας του οδηγού στο οποίο εδώ και μια βδομάδα περίπου δεν κούμπωνε η ζώνη με αποτέλεσμα να την κουμπωνω στου συνοδηγού. Αφού δεν πνίγηκα πάλι καλά...:p
-
Η παραπάνω ερώτηση για τακάκια παραμένει,αλλά όσον αφορά τα άλλα καλύφθηκα.. ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΕΜΕ: -Φ.ΑΕΡΑ : ΜΑΝΝ C35 154 - (12€) -Φ.ΒΕΝΖΙΝΗΣ : MANN WK69 - (18€) -Φ.ΚΑΜΠΙΝΑΣ ΕΝΕΡΓΟΥ ΑΝΘΡΑΚΑ : MANN CUK2939 - (10€) -Φ.ΛΑΔΙΟΥ : MANN HU712/6X - (8,5€) -ΛΑΔΙΑ : ARAL SUPER TRONIC Longlife III 5W-30 - (52€) -ΜΠΟΥΖΙ : NGK - LASER PLATINUM ΚΩΔ.PZFR6R - (48€) ΣΥΝΟΛΟ ΥΛΙΚΩΝ : 148,5 € Την Πέμπτη θα πάω Φιλοσίδη ο οποίος ζητά 114€ εργασία -10% έκπτωση λόγω αγοράς του αυτοκινήτου από αυτόν. Άρα 104€. ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ : 252,5€
-
Γεια σας παιδιά και καλό καλοκαίρι πλέον... Θα πάω μεθαύριο για το σέρβις των 60000 χλμ. στο οποίο αλλάζονται τα μπουζί. Έχει κανείς καμιά πρόταση καλύτερη από αυτήν της αντιπροσωπείας,η οποία όμως να είναι εντός των προδιαγραφών του κινητήρα TSI? Επίσης ίσως χρειαστώ και τακάκια-πρώτη αλλαγή από τότε που το πήρα-οπότε έχουμε πληροφορίες γι αυτά?
-
100-120 λιγότερα θα σου κόστιζε αν αγόραζες τα ανταλλακτικά-λάδια απ'έξω και τους τα πήγαινες για το service. Γύρω στα 240 μου κόστισε το χειμώνα στον Φιλοσίδη.139 εργασία και 100 τα υλικά,χωρίς τακάκια. (Δεν ήταν αναγκαία η αλλαγή τους,ακόμη και σήμερα στα 45000 έχουν πολύ υλικό ακόμη.) Επίσης όταν χρειαστεί,θα τα αλλάξω εκτός εξουσιοδοτημένου συνεργείου πολύ φθηνότερα,ίσως και μόνος μου,με κάποια ποιοτική πάντα φίρμα! Λάστιχα έχω βάλει εδώ και 10 μήνες περίπου τα Continental Sportcontact2 και είμαι πολύ ευχαριστημένος! Μη στεναχωριέσαι πάντως Morfie.Όλοι κάποτε την πατήσαμε κάπως έτσι με τα εξουσιοδοτημένα συνεργεία. Την επόμενη φορά θα είσαι διαβασμένος και δε σου θα κάνουν τα δικά τους!;)
-
Τα παιδιά παραπάνω έχουν δίκιο σε αυτά που σου γράφουν. Η μεσαία θέση για mid συνήθως δεν περιέχει μεγάφωνο. Ψάξτο πρώτα με ένα φακό ή κάτι άλλο και μετά ασχολήσου με αντιπροσωπεία.:)
-
Ευχαριστώ για την απάντηση.:) Τελικά θα περιμένω λίγο ακόμη να ξεκαθαρισουν τα πράγματα με τις προδιαγραφές του MPEG-4 σήματος της επίγειας ψηφιακής εκπομπής γιατί ακόμη τίποτα δεν είναι σίγουρο ...
-
Αυτήν την εποχή ψάχνοντας για monitor - TV ανακάλυψα το LG M23294D-PZ το οποίο εκτός από Full HD ανάλυση,5ms απόκριση και αναλογικό tuner,προσφέρει και επίγειο ψηφιακό δέκτη DVB-T! Ο πωλητής μου είπε ότι έχει πολύ καλές κριτικές από τον ειδικό τύπο και ότι ο ψηφιακός του δέκτης του μπορεί να λαμβάνει μελλοντικά σήμα MPEG-4,αυτό δηλ. που θα αντικαταστήσει το ήδη εκπεμπόμενο από την ΕΡΤdigital, MPEG-2. Ποια η γνώμη σας γι αυτό?Έχετε διαβάσει κάποιο συγκριτικό test που να το περιλαμβάνει? http://hellas.lge.com/prodmodeldetail.do?actType=search&page=1&modelCategoryId=040107&categoryId=040107&parentId=0401&modelCodeDisplay=M2394D&model=NOTHING#
-
Σωστό αυτό που λες Νίκο,αρκεί να έχει όρεξη να διαβάσει. Χαιρετισμούς με την ευκαιρία μιας και έχουμε καιρό να τα πούμε.:)
-
Για τα ηχεία συμφωνώ γι αυτό άλλωστε ήταν και τα πρώτα που άλλαξα. http://www.myphone.gr/gallery/showgallery.php/cat/3258 Όμως και το θέμα πηγή που έχουμε αναλύσει πολύ και εδώ αλλά και "δίπλα",χρήζει συζήτησης,κυρίως όσον αφορά την απαραίτητη ισχύ που χρειάζεται για να οδηγήσει ακόμη και τα εργοστασιακά ηχεία χωρίς παραμορφώσεις και μπέρδεμα των συχνοτήτων. Αυτό είναι και το μεγαλύτερο μειονέκτημα του.Η ισχύς... Η σειρά που θα προχωρούσα σήμερα είναι πρώτα η πηγή ή τοποθέτηση ενισχυτή στο ήδη υπάρχον και μετά θα τοποθετούσα τα μεγάφωνα εφόσον δε θα με ικανοποιούσαν τα υπάρχοντα οδηγούμενα από τις νέες συσκευές.
-
Πράγματι το ραδιόφωνό του είναι πολύ καλό! "The high-quality RCD 300 stereo radio provides for particularly noise-free radio reception in the new Golf V – the CD car radio is equipped with the TwinCeiver, the smallest dual tuner in the world. " http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?p=2189603#post2189603 Όσο για την απόδοση,μέτρια και δε μπορεί να φτάσει αυτήν των after market επιλογών.Τα πράγματα σαφώς βελτιώνονται,όσον αφορά την ένταση και την παραμόρφωση με την τοποθέτηση ενισχυτή,η οποία όμως επίσης καστίζει... Γενικότερα αν κάποιον δεν τον ενοχλεί να αλλάξει την εργοστασιακή μονάδα από πλευράς αισθητικής καθώς και να αυξήσει ελαφρώς τον κινδύνο κλοπής (αφού μια after market συσκευή 2din συνήθως δεν αποσπάται),η τοποθέτησή της αποτελεί απλά μονόδρομο προς την καλύτερη ποιότητα του ήχου...
-
Καλώς ήρθες και καλορίζικο! :up: Φτιάξε καφεδάκι και περιηγήσου στις 500+ σελίδες αυτού του θέματος! Από τη σελ.100 περίπου είναι καλά να ξεκινήσεις. Θα ανακαλύψεις πολύ ενδιαφέροντα θέματα που θα σου δώσουν μία πλήρη εικόνα του νέου σου αυτοκινήτου και θα καλύψουν πλήρως την παραπάνω απορία σου... Μέχρι να το κάνεις όμως,πάρε έτοιμη μια κουβεντούλα για MP3: http://www.myphone.gr/forum/showthread.php?t=79752&page=335
-
Πόσο psycho τον έκαναν να αισθάνεται τον άνθρωπο... Όλοι μας πιστεύω έχουμε αισθανθεί κάπως έτσι στην καρριέρα μας ως ερασιτέχνες έστω οδηγοί. Ιδίως όταν ο κάθε πονηρίδης αρχιμηχανικός οποιασδήποτε αντιπροσωπείας και μάρκας προσπαθεί να μας πείσει ότι όλα είναι καλά ή ότι το τάδε σύστημα/μέρος θέλει άλλαγμα... Χαρά στο κουράγιο του! Πάντως το να είναι κατευθυντήρια γραμμή από την ίδια την VW.ag είναι δύσκολο αλλά ταυτόχρονα πολύ τρομακτικό αν αληθεύει...:worry:
-
Δεν νομίζω να είσαι off-topic αφού φέρεις και εσύ πλέον το τιμημένο σήμα TSI και το συγκεκριμένο μοντέλο δεν κυκλοφορούσε όταν δημιουργήθηκε το θέμα... Απλά είχα την εντύπωση ότι είχε έρθει λιγο αργότερα το 122άρι. Καλορίζικο λοιπόν!
-
To 2007 δεν υπήρχε το απλό Turbo αλλά ο συνδυασμός Compressor - Turbo,με διαφορετικά προγράμματα που έδιναν 140 και 170 άλογα αντίστοιχα. Μάλλον εννοείς το 140άρι. Καλορίζικο και καλοτάξιδο αν το πάρεις τελικά.