Τα φώτα σας κύριοι.Χρόνια πολλά καταρχήν σε όλους. Έκανα αγορά απο την Ευρωπαική αποθήκη της Gearbest την 17 Δεκ 17 ένα ταμπλετ σκεπτόμενος να το έχω τα Χριστούγεννα για δώρο στον μικρό. Την επόμενη μέρα είχα tracking με αποστολή τα ταχυδρομεία της Ουγγαρίας. Εν γνώση λόγω EU αποθήκης πλήρωσα το καπέλο στο τάμπλετ σε σχέση με την τιμή Κίνας. καθώς και 12ε μεταφορικά. Σήμερα δέκα μέρες μετά την αποστολή δεν υπάρχει πουθενά ενεργό το tracking number που μου έδωσαν. Νομίζω πως με έχουν κοροϊδέψει χοντρά και βλέπω να μου έρχεται απο Κίνα η παραγγελία. Έχει κάποιος γνώση τί μπορεί να συμβαίνει? Σκέφτομαι να ζητήσω τα χρήματα μου πίσω μέσο paypal με την παραπάνω λογική. Λέτε να καταφέρω κάτι?