silmarien
Members-
Δημοσιεύσεις
401 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
Content Type
Προφιλ
Περιοχές Συζητήσεων
Κατάστημα
Αγγελίες
Calendar
Everything posted by silmarien
-
"Breaking: JiaYu announce JiaYu G4 launch for the 28th April!" http://www.gizchina.com/2013/04/25/breaking-jiayu-announce-jiayu-g4-launch-for-the-28th-april-however/
-
"PS: All G4 customers will enjoy a list price for a month. (It means, if the price of G4 rises, G4 customers needn't make up the difference. If the price reduces, we will refund the difference.) The manufacturer promised us that Pandawill will be the first seller to get the batch of Jiayu G4." http://www.pandawillforum.com/showthread.php?19336-Jiayu-G4-stock-information
-
Τόσο έχει το presale του Premium model στο Pandawill.
-
G6! <3 Ποιά δεκαετία θα βγει όμως? :lol:
-
Εμένα μου κάνουν εντύπωση τα ακουστικά που έχουν τα οποία είδα και στο unboxing, που φυσικά δεν θα τα δούμε ποτέ εμείς. Εδώ κοντεύουμε να μην δούμε το κινητό θα μου πείτε... :lol:
-
:lol: :lol: :lol: edit: Πάντως δεν κατάλαβα τι διαφορές έχει το G5 για τόση μεγάλη διαφορά τιμής. Επίσης το etotalk έκανε λάθος στον επεξεργαστή.
-
Ό,τι να 'ναι με μαλλιά! http://cl.ly/image/0p0D2T214218/Screen%20Shot%202013-04-19%20at%201.25.17%20PM.png http://cl.ly/image/1P2b0e2b2t1C/Screen%20Shot%202013-04-19%20at%201.25.58%20PM.png http://www.etotalk.com/jiayu-g5-android41-quad-core-12ghz-dual-sim-45-inch-hd-ogs-130mp_p3731.html
-
Από Gizchina: http://cl.ly/image/2Y271O342n2B/Screen%20Shot%202013-04-17%20at%202.48.05%20PM.png
-
Στα 150€ πολύ καλό. Στα 200€ όχι. Ειδικά αν σκεφτείς ότι όπως και τα κινέζικα, ούτε αυτό έχει θα έχει εγγύηση από Ελλάδα οπότε ίσως να συμφέρει κάποιο κινέζικο στα 200€.
-
Τα μόνα που βρήκα στο ebay είναι με extra 40€ μεταφορικά. Δηλαδή κοντά στα 200. Επίσης έρχονται από US, που σημαίνει σχεδόν σίγουρα τελωνείο.
-
Το Μi3 θα κάνει άλλο τόσο για να βγει. Δεν υπάρχει κάτι ουσιαστικό παρά φήμες ακόμη.
-
Τα Jiayu τι λένε από stock firmware? Χρειάζονται οπωσδήποτε custom ROM?
-
Γνωρίζει να μου απαντήσει κανένας αν οι υπάρχουσες Custom Rom του G3 θα λειτουργούν στο υποτιθέμενο καινούργιο τετραπύρηνο G3 που θα βγει? Ή αφού αλλάζει το hardware θα χρειαστεί καινούργιες Roms?
-
Στo ίδιο website έχουν και μαύρο Basic! http://www.jiayuofficial.com/jiayu-g4-mtk6589-android-4-2-quad-core-1gb-ram-4gb-rom-4-7-inch-hd-ips-retina-screen-13mp-camera-gyroscope-basic-smart-mobile-phone-black.html
-
Απαντήθηκε και πιο πριν. Ναι.
-
Μάλλον εγκαταλείπω το παιχνίδι μιας και αυτές τις μέρες θα μου δοθεί η ευκαιρία για Nexus 4 16GB στα 275€ από Αμερική. :ninja:
-
lol :lol: Πάντως το Cubot και χειρότερη μπαταρία έχει και 1GB Ram και το Antutu είναι πιο χαμηλό και από το G4 Basic. Ό,τι και να λέμε μέχρι στιγμής δεν υπάρχει καλύτερο vfm από το G4. Απλά περιμένουμε να δούμε πότε θα βγει ή αν βγει κάτι αντάξιο του στο όλο πακέτο.
-
Πολύ καλή φαίνεται η οθόνη αλλά με τέτοια τιμή και μπαταρία κρίμα είναι. Και το antutu έπαιξε πιο χαμηλά και απο το G4 basic.
-
Ενημέρωσε μας με το αποτέλεσμα μετά από 2-3 βδομάδες. ;)
-
Εγώ παρέλαβα σε 3 βδομάδες tablet Ainol Crystal από Pandawill χωρίς πρόβλημα. Θα το ξαναχρησιμοποιήσω για άλλη αγορά στο μέλλον αφού προσωπικά είχα καλή εμπειρία.
-
Link για την μπαταρία? Το πακέτο του Xiaomi τι μπαταρία έχει από το ibuygou.com?
-
Paypal πάντα! Αν γίνει καμία στραβή έχεις δικαίωμα να ζητήσεις πίσω τα λεφτά σου σε 45 μέρες.
-
Αυτό έγραψαν σε ένα review. Σκεφτόμουν μήπως το προπαραγγείλω σήμερα(μέχρι να βγει το Nexus 5) γιατί έχω κουπόνι 25$ αλλά δεν ξέρω ακόμη αν θα το ρισκάρω.
-
Το pandawill ανάρτησε το εξής Τελειώνει το presell? http://www.pandawill.com/jiayu-g4-advanced-smart-phone-mtk6589-quad-core-2g-32g-47-inch-hd-ips-retina-screen-android-41-13mp-camera-gyroscope-p71208.html
-
Ευχαριστώ. Μπήκα κι εγώ στο κινεζοlenovo και το είδα τώρα. Πάντως δεν είδα να αναφέρουν front facing cam το οποίο είναι deal breaker για μένα δυστυχώς.
