Jump to content

geoponer

Members
  • Δημοσιεύσεις

    1.902
  • Εγγραφή

  • Days Won

    2
  • Αξιολογήσεις

    0%

geoponer last won the day on Μάϊος 7

geoponer had the most liked content!

About geoponer

  • Ημ. Γέννησης Σεπτέμβριος 18

Συσκευή

  • Συσκευή
    moto g9 plus

Κινητή τηλεφωνία

  • Δίκτυο κινητής
    Wind - Ελλάδα

Φύλο

  • Φύλο
    Άνδρας

Πρόσφατοι Επισκέπτες

Το μπλοκ πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένο και δεν εμφανίζεται σε άλλους χρήστες.

geoponer's Achievements

Collaborator

Collaborator (7/14)

  • Very Popular Rare
  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

31

Φήμη

  1. Διαβάζοντας τα παραπάνω επιβεβαιώνω για μια ακόμη φορά ότι (α) δεν ασχολείται κανένας πάροχος κινητής με όσους θέλουν ελάχιστη κατανάλωση σε χρόνο ομιλίας και δεδομένα (β) κάθε νέο πακέτο γίνεται πιο πολύπλοκο, έτσι ώστε να μην καταλαβαίνει κανείς πόσο ακριβώς θα πληρώνει (γ) συνεχίζεται η προσπάθεια να μπουν οι χρήστες καρτοκινητών σε μοντέλο όσο το δυνατόν υψηλότερης και συστηματικής ενεργοποίησης πακέτων, άρα μας φέρνουν όσο πιο κοντά γίνεται στα συμβόλαια, για να έχουν σταθερά έσοδα (και όχι περιοδικά/σποραδικά, όπως παλιότερα).
  2. Εγώ μέχρι το περασμένο καλοκαίρι έδινα €20/μήνα για 24άρα NOVA (που κλείδωνε στα 12-15MBps) και απεριόριστα σταθερά & κινητά, οπότε τα €18 μου φαίνονται εξαιρετικά. Πλέον δίνω €26/μήνα για VDSL 50 που κλειδώνει όντως στα 50, και απεριόριστα σταθερά και κινητά (με δώρο τα πάγια 3 μηνών, προσφορά που τρέχει ακόμα νομίζω). Δεν το λες φθηνό, αλλά έχω το κεφάλι μου ήσυχο μέχρι να ζητήσω μείωση τιμής ή να αλλάξω πάροχο.
  3. Καλά θα πάει και αυτό - από ότι έχω καταλάβει δεν τσούλησε πολύ το Neo...
  4. Ρώτησες για κάποια συγκεκριμένη ή ισχύει για όλες τις πιστωτικές της Πειραιώς;
  5. Μια χαρά ακούγεται, δε λέω, αλλά ας δώσουν κάτι και στα πιο οικονομικά πακέτα (π.χ. Combo M) - δεν θα τους κοστίσει πια τόσο πολύ. Προφανώς αυτά γίνονται για να παγιωθεί η τάση/προτίμηση στα πιο ακριβά πακέτα και να απαξιωθούν τα πιο οικονομικά. Διαχειρίζομαι το CU του γιου μου (συνήθως με το Combo M) και ήδη προσπαθώ να τον βάλω σε σειρά για να καταλάβει ότι δεν μπορεί να έχει απεριόριστα. Τα ίδια θέματα έχω και με το δικό μου F2G, αλλά εκεί έχω μάθει να ζω με τις παροχές των οικονομικών πακέτων που ενεργοποιώ, μοιράζοντας δεδομένα και χρόνο ομιλίας στο χρονικό διάστημα του πακέτου. Ο μικρός μαθαίνει ακόμα.
  6. Φανταστείτε να υπάρχει όντως εσωτερική ενημέρωση των υπαλλήλων της Voda για τα μέτρα που θα πάρει η Wind (και να μην λένε απλά μπούρδες για να πουλήσουν / δικαιολογηθούν)... Αν ισχύει μιλάμε για συντονισμένες δράσεις εταιρειών του ίδιου κλάδου εις βάρος των των καταναλωτών (όχι ότι με εκπλήσσει). Ο ορισμός του καρτέλ!
  7. Και θα αναρωτηθεί κανείς τι μπορεί να το κάνει το IBAN του payzy. Το ότι έχει δωρεάν εισερχόμενα εμβάσματα από άλλη τράπεζα είναι θετικό, γιατί βοηθά να μεταφέρεις ποσά στο πορτοφόλι του payzy (αν δεν σε χρεώσει η τράπεζά σου για το εξερχόμενο). Από την άλλη, είναι νωρίς να χρησιμοποιήσει κανείς το IBAN του payzy για άλλους λόγους - αν τους υποστηρίζει - όπως π.χ. μισθοδοσία. Αν υποστήριζε IRIS transfers κλπ. θα είχε ενδιαφέρον. Όσο για την αποδοχή του, από τις 500+ επαφές μου μόλις 5 εμφανίζονται στην εφαρμογή μετά από συγχρονισμό. Γενικά είμαι early adoopter, αλλά περίμενα περισσότερους φίλους μου on board σε αυτό το διάστημα 🙂
  8. Ε ναι, για τους παλιούς έχουν ήδη το Know Your Customer (KYC).
  9. Αφού έχεις ξεκινήσει επικοινωνία με το κατάστημα, θα σου πρότεινα να επιμείνεις εκεί και να ρωτήσεις εάν υπάρχει κάποια εξέλιξη, γιατί καθυστερεί τόσο πολύ εφόσον έχει γίνει η διόρθωση του λάθους κλπ. Η εσωτερική επικοινωνία τους είναι πιο άμεση από την εξωτερική δική μας. Αν δεν βγάλεις άκρη, επικοινωνία με τη Nova για να δεις εάν υπάρχει κάποιο άλλο κόλλημα - και γιατί δεν έχουν επικοινωνήσει μαζί σου όλο υατό το διάστημα.
  10. Έχει δοκιμάσει κανείς να βάλει πάγια εντολή στην virtual της Payzy; Σκέφτομαι να την βάλω για την εξόφληση των λογαριασμών της ΔΕΗ μέσω ebill, όπου τώρα έχω μια πιστωτική της Εθνικής. **Update** Μου απάντησαν στο μεταξύ από την (εξαιρετική) εξυπηρέτηση πελατών ότι σε αυτή τη φάση δεν υποστηρίζονται πάγιες εντολές με τη χρήση της Payzy 😕
  11. Συνεχίζω να μην καταλαβαίνω το μένος εναντίον της Payzy, και σίγουρα δεν έχω όφελος να την υπερασπιστώ. Με απλά λόγια, και χωρίς βαρυγδουπες αναλύσεις των 20 γραμμών, για ποιο λόγο συμφέρει περισσότερο η χρήση κάρτας που δεν δίνει επιστροφή - ή δίνει ψίχουλα - σε σχέση με τη δωρεάν Payzy που δίνει 1% σε όλες τις συναλλαγές; Καλύτερα δηλαδή να μαζέψεις yellows ή Go4More από αγορά βιβλίων & ρούχων από τυχαίο κατάστημα (ΟΧΙ συνεργάτες του κάθε προγράμματος) ή 1% ανά συναλλαγή; Αν σε κάποια φάση σταματήσει την επιστροφή, ή αλλάξουν οι όροι, τους απλά την ακυρώνουμε και κρατάμε το κέρδος που έχουμε αποκομίσει ως τότε. Μιλάμε για μέσους χρήστες και καθημερινή χρήση, όχι για high spenders και επενδυτές. Εδώ υπάρχουν άλλοι που συνεχίζουν να μη φοράνε μάσκα σε ΜΜΜ (που είναι υποχρεωτική). Πώς να καταλάβουν από αυτά που λέμε εδώ όταν δεν κατανοούν τα βασικά;
  12. Πραγματικά δεν καταλαβαίνω όλη αυτή τη βαβούρα. Οι όροι είναι συγκεκριμένοι και τους αποδεχόμαστε με την εγγραφή μας. Έκανα εγγραφή στο Payzy ΧΩΡΙΣ να είναι συνδρομητής Cosmote, στα δεν πήρα τα απεριόριστα. Επίσης δεν πρόλαβα τα κουπόνια Box, γιατί είχαν εξαντληθεί. Και πάλι έβγαλα εύκολα έστω και μικροποσα 1% επιστροφής εύκολα και γρήγορα, που είναι καλύτερο από το 0%. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί θεωρουμαι θύμα, όταν μόνο κέρδος έχω, έστω και μικρό.
  13. Τώρα που λέμε για φραγές, μου θυμίζει κάποιος τι στέλνουμε και σε ποιον αριθμό για να σταματά η χρέωση δεδομένων όταν τελειώνουν τα δεδομένα μας; Χειρίζομαι το κινητό του γιου μου και φαίνεται να έχει πάρει φόρα! 😄
  14. Συνέβη το Σάββατο: είμαι στο σούπερ μάρκετ και πάω να πληρώσω με Google Wallet, με πιστωτική Πειραιώς. Χτυπάει 2-3 φορές συνεχόμενες για αποτυχημένη συναλλαγή και βγαίνει μήνυμα ότι δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω την κάρτα - ή κάτι τέτοιο. Δοκιμάζω με την εφαρμογή της Πειραιώς, η πιστωτική δεν φαινόταν πουθενά για ανέπαφη πληρωμή! Την προηγούμενη ημέρα την είχα χρησιμοποιήσει κανονικά. Ο κόσμος να περιμένει ουρά στο ταμείο στο μεταξύ. Ευτυχώς που είχα άλλη κάρτα (πλαστικό) μαζί μου και πλήρωσα, αλλά έχασα την επιστροφή που θα έπαιρνα από τη συναλλαγή. Γύρισα στο σπίτι και χρειάστηκε να ξαναπεράσω την κάρτα στην εφαρμογή της Πειραιώς για ανέπαφες συναλλαγές. Τελικά είναι καλό να έχεις μαζί φυσικές κάρτες ή μετρητά, γιατί δεν ξέρεις πότε θα σκάσει πρόβλημα με τα ψηφιακά πορτοφόλια.
  15. Σε ευχαριστώ για την επιβεβαιώση - μου απάντησαν και από το (πάντα γρήγορο) support, αλλά δεν πρόλαβα να το ποστάρω εδώ. Μένουμε συντονισμένοι για επόμενες προσφορές 🙂
×
×
  • Create New...