touristas13
Members-
Δημοσιεύσεις
228 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
Content Type
Προφιλ
Περιοχές Συζητήσεων
Κατάστημα
Αγγελίες
Calendar
Everything posted by touristas13
-
Κερδίστε ένα LG Optimus 4X HD από το myphone.gr και την LG Hellas!
touristas13 replied to Mythozz's topic in Απόψεις
καλα εεεε αυτη την φορα το χωωωωωωωωωωωωωωωωωωω- 2.945 replies
-
- android
- android 4.0
-
(and 3 more)
Tagged with:
-
δεν εχω σχεδον τιποτα απο widgets?? επανεκινηση τι εννοεις ενα απλο restart? εχω κανει πολλες φορες δεν το κανει περιστασιακα το κανει μονιμα. Μηπως να κανω ενα factory reset? Το εχω απο τοτε που ηταν σε 2.3.4 και ποτε δεν εχω κανει. Τι χανω αν το κανω? σβηνει τις εφαρμογες που εχω εγκαταστησει και οτι εχω στην καρτα μνημης? Με τις επαφες τι γινεται?
-
Εχω το εξης προβλημα, δεν εχω δονηση οταν χτυπαει το κινητο ενω αν το εχω μονο δονηση η δονηση λειτουργει κανονικα? Εχετε παρατηρησει κατι παρομοιο? Στις ρυθμισεις ειναι ring and vibrate
-
Κανενα Link με καλα screen protectors γυρω στα 5-6 ευρω γιατι 2 φορες που εχει παρει απο τις φθηνες εχουν βγει μαπα? Μια φορα ειχα παρει την θηκη σιλινοκης της Nillkin η οποια ειχε δωρο ενα screenprotector το οποιο ηταν φοβερο αλλα δεν τα πουλαει σκετα
-
τι εννοεις να κανω επαναφορα? factory reset? δεν θα χασω δεδομενα ετσι?
-
Εμένα οι εντυπώσεις μου παντως απο την 4.1 δεν ειναι και οι καλυτερες. Ενω εμφανισιακα μ αρεσει πολυ παρουσιαζει αρκετα bugs και επισης καταναλωνει πολυ περισσοτερη μνημη σε σχεση με την 4.0.4 Επισης δεν μ αρεσει που 1.Χαλασε το CRT εφε (ειναι bug αν πατησετε πολλες φορες πολυ γρηγορα το πληκτρο κλειδωματος θα δειτε οτι μερικες φορες κανει το εφε) 2.Στις εφαρμογες που τρεχουν πλεον δεν υπαρχει η επιλογη να κανεις Kill τις cache εφαρμογες. Πχ εγω εχω μια βλακεια της citibank που την χρειαζομαι και ακομα και να την κλεισεις τρεχει στο background. 3. Εχει κολλησει 3 φορες η απαντηση σε κληση και μερικα αλλα που δεν θυμαμαι
-
Εμένα οι εντυπώσεις μου παντως απο την 4.1 δεν ειναι και οι καλυτερες. Ενω εμφανισιακα μ αρεσει πολυ παρουσιαζει αρκετα bugs και επισης καταναλωνει πολυ περισσοτερη μνημη σε σχεση με την 4.0.4 Επισης δεν μ αρεσει που 1.Χαλασε το CRT εφε (ειναι bug αν πατησετε πολλες φορες πολυ γρηγορα το πληκτρο κλειδωματος θα δειτε οτι μερικες φορες κανει το εφε) 2.Στις εφαρμογες που τρεχουν πλεον δεν υπαρχει η επιλογη να κανεις Kill τις cache εφαρμογες. Πχ εγω εχω μια βλακεια της citibank που την χρειαζομαι και ακομα και να την κλεισεις τρεχει στο background. 3. Εχει κολλησει 3 φορες η απαντηση σε κληση και μερικα αλλα που δεν θυμαμαι :rolleyes: Μηπως ηρθε η ωρα για την πρωτη μου φορα που θα βαλω custom rom?
-
Κερδίστε ένα Nokia Lumia 610 από το myphone.gr και τη Nokia!
touristas13 replied to Mythozz's topic in Απόψεις
το χωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω- 1.837 replies
-
Κερδίστε ένα Optimus L5 από το myphone.gr και την LG!
touristas13 replied to Mythozz's topic in Απόψεις
καλα εεε αυτη την φορα το χωωωωωωωωω- 1.610 replies
-
- lg optimus
- lg optimus l5
-
(and 1 more)
Tagged with:
-
Κερδίστε ένα Huawei MediaPad από το myphone.gr και την Wind!
touristas13 replied to Mythozz's topic in Απόψεις
καλη τυχη σε ολους- 2.004 replies
-
- huawei
- huawei mediapad
-
(and 2 more)
Tagged with:
-
Κερδίστε ένα Nokia Asha 302 προσφορά της Nokia και του myphone.gr!!!
touristas13 replied to Mythozz's topic in Απόψεις
το χω αυτη την φορα θα το κερδισω -
Κερδίστε ένα LG Optimus L7, προσφορά της LG Hellas και του myphone.gr!!!
touristas13 replied to Mythozz's topic in Απόψεις
Goodluck σε οοοολους !!!!- 2.034 replies
-
- lge
- myphone.gr
-
(and 1 more)
Tagged with:
-
Μεγάλος διαγωνισμός: Κερδίστε ένα HTC One S από το myphone.gr!
touristas13 replied to Mythozz's topic in Απόψεις
Goodluck! :D:D:D- 2.759 replies
-
- android
- android 4.0
-
(and 3 more)
Tagged with:
-
την εχω εγω...ειναι οντως οτι καλυτερο κυκλοφορει σε σιλικονη. Εφαρμοζει τελεια και προστατευει. ΑΛΛΑ κανει το κινητο ασχημο οπως αλλωστε καθε θηκη σιλικονης. Εγω που ειχα μονο mesh θηκες δεν την κρατησα πανω απο εβδομαδα την εβγαλα. Επισης εχει πολυ καλη ζελατινα οθονης δωρο το πακετακι ε!
-
υπαρχει καποιο προγραμμα gps για το κινητο μας για την εκδοση ICS το οποιο να παιζει χωρις να χρειαζεται συνδεση στο δικτυο?? Δοκιμασα με το google maps αλλα πλοηγηση χωρις νετ δεν κανει και τα δειχνει και θολα
-
να ρωτησω κατι...το google maps χωρις συνδεση μονο με το gps ενεργοποιημενο δεν λειτουργει???μονο με 3g μου βρισκει την θεση εμενα αλλιως τιποτα!Δεν γινεται μονο με το gps ξερετε? Επισης υπαρχει καποιος καλος πλοηγος για το κινητο? Ευχαριστω
-
Κάτι που ίσως φανεί χρήσιμο σε μερικούς...πήρα τις 2 καλύτερες υποτίθεται θήκες για το κινητό μας.. Την mesh http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1170012 και την σιλικόνης nillkin http://www.obostore.com/nillkin-rainbow-silicone-soft-case-skin-for-samsung-nexus-s-p-3849-c-117.html . Το πακέτο της nillkin είναι φοβερό.Από τις λίγες σιλικόνης που ταιριάζουν απόλυτα, με δώρο πανάκι, screenprotector καθώς και brelokaki με σφουγγαράκι. Αλλα τελικά...once you go mesh you never go back όλα τα αλλα φαίνονται χοντροκομμένα
-
Όταν το πήρα έμεινα περίπου 1 μηνα με την 2.3.4 και ύστερα πέρασα manually την official ICS. Πραγματικά απορώ με αυτούς που ακόμα περιμένουν ΟΤΑ και δεν την περνούν manually...!Δε βλέπω κανένα ουσιώδες bug στην ICS και συγκριτικά με την 2.3.4 είναι αιώνες πιο ωραία
-
Αντιμετώπιζα και εγώ παρόμοιο πρόβλημα και απλά έφτιαξε μονο του. Αν το βάλεις σε 2G σου δουλεύει το internet για δοκίμασε
-
οχι δεν το εχω στο site το ειδα και εγω...προχθες μου ειπε οτι του το δινουν με αναβαθμιση στα 269 ευρω.Παρε ενα τηλ δεν χανεις τιποτα
-
ενας φιλος το πηρε απο την vodafone στα 269 ευρω αν δεν κανω λαθος σημερα. Μπορεις να δοκιμασεις. Δεν ειναι τυχαιο που εξαφανιστηκε παντως. Λενε για τις οθονες πχ του galaxy s κτλ κτλ αλλα για καποιον που απλα θελει ενα πολυ σταθερο κινητο χωρις να πρεπει να δαπανησει 4235 ωρες να μαθει για κερνελς ροοτ κτλ κτλ ειναι μακραν η καλυτερη επιλογη!
-
Στην ιταλία βρίσκομαι :)
-
με το θέμα με τις μπαταρίες γίνεστε υπερβολικοί...εμενα με 2 ώρες τηλέφωνο,3g data μόνιμα ανοιχτό άπειρο whatsapp και σερφάρισμα στη μια μέρα πέφτει στο 15% η μπαταρία. Χωρίς 3g αλλα με 2g η μπαταρία κρατάει 2 μέρες. Δε νομίζω τα λοιπά smartphone να έχουν μεγαλύτερη διάρκεια μπαταρίας μην τρελαίνεστε
-
έκανα restart αλλα τίποτα...με την εταιρία δύσκολο να επικοινωνήσω!Να περιμένω μήπως φτιάξει κρίμα δεν είναι να κάνω factory reset? Τώρα μου το παρουσίασε δεν το έχει ξανακάνει.
-
σήμερα αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα και δε ξέρω αν φταίει το τηλέφωνο η ο πάροχος μου. Δεν μου λειτουργεί το internet όταν είναι σε 3g και μου έχει φάει όλη τη μπαταρία σε πολύ λίγες ώρες!Το περίεργο είναι ότι αν το βάλω σε 2g το internet παίζει κανονικά!Πρώτη φορα το κάνει.Το τηλέφωνο είναι σε ICS. Παίζει να φταίει το τηλέφωνο?
