Λοιπόν όντως δεν ήξερα λεπτομέρειες και προσπάθησα άμεσα να τον ειδοποιήσω . Εάν θεωρείς ότι ήμουν απόλυτος τι να πώ, του ανέφερα τι γίνεται συνήθως με τις courier. Εάν δεις και το πόστ του telefoneri πριν απο εμένα θα καταλάβεις ότι έκανε την ίδια σκέψη με εμένα όπως και πολλοί άλλοι στο άκουσμα courier. Και στην συγκεκριμένη περίπτωση τι έπρεπε να κάνω; Απλά του έγραψα ένα γρήγορο μήνυμα ώστε να να προλάβει να το διορθώσει . Και στο μήνυμα μου ξεκιναω με την λέξη συνήθως ( όχι πάντα), αναφέρω την λέξη επικοινωνία και τέλος να ακυρώσει ή να τροποποιήσει την παραγγελία του πάντα με την συμβουλή του tinydeal εννοείται. Προσπάθησα να προλάβω δυσάρεστες καταστάσεις χωρίς να ξέρω ότι έχει συνομιλήσει μαζί σου σε άλλο μέρος του φόρουμ. Τέλος καλό όλα καλά και ευχές για γρήγορη παραλαβή του κινητού.