Jump to content

Wizard13

Members
  • Δημοσιεύσεις

    19
  • Εγγραφή

  • Αξιολογήσεις

    0%

About Wizard13

  • Ημ. Γέννησης Μάρτιος 26

Wizard13's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

10

Φήμη

  1. Κι εγώ δεν ανανέωσα την κάρτα και ούτε θα ανανεώσω μέχρι να λήξει το συμβόλαιο, οπότε και τότε θα την κάνω για άλλο πάροχο, γιατί απλά δεν ανέχομαι την κοροϊδία.
  2. Γεια σας! Έχω ένα Samsung J3 2017 με Android 8.0 Έχω ρυθμίσει σε χειροκίνητο τον έλεγχο για update και όταν έβρισκα ένα μικρό update, το πραγματοποιούσα. Τώρα όμως εμφανίστηκε ένα update 1GB για αναβάθμιση σε Android 9.0 Δε λέω ότι δε θα το κάνω, αλλά δε θέλω τώρα, για να δω αν αναφερθούν προβλήματα. Το θέμα όμως είναι ότι αυτό το notification δεν φεύγει. Δεν υπάρχει επιλογή για clear notifications για το συγκεκριμένο και στη system εφαρμογή "Ενημέρωση λογισμικού" δεν υπάρχει ρύθμιση των notifications. Δηλαδή, η Samsung με αφήνει να ορίσω ως manual τον έλεγχο των αναβαθμίσεων, αλλά δεν μπορώ να σβήσω το notification! Αν είναι δυνατόν! Την έκατσα δηλαδή μέχρι να κάνω το update? Και για να πάρω οποιοδήποτε άλλο security update θα πρέπει πρώτα να περάσω σε Android 9.0?
  3. Γεια σας. Το J3 2017 αναβαθμίζεται πλέον από Android 8.0 σε 9.0. Το έχει κάνει κάποιος να μοιραστεί εντυπώσεις;
  4. Η ανακοίνωση λέει: "μετά από κάθε ανανέωση χρηματικού υπολοίπου από την ως άνω ημερομηνία", δηλαδή την 11η Μαΐου. Αφού δεν θα κάνω ανανέωση μετά από αυτή την ημερομηνία, η υφιστάμενη ισχύς της κάρτας δεν παραμένει ως έχει μέχρι να λήξει; Έχω καταλάβει λάθος;
  5. Εγώ λοιπόν που ανανέωσα το double play αρχές Ιανουαρίου θα έχω την τωρινή μου κάρτα να ισχύει μέχρι τις αρχές Ιανουαρίου 2020, εκτός και αν δώσω 5 ευρώ αρχές Μαΐου για να ισχύει μέχρι αρχές Μαΐου 2020. Μετά θα πρέπει να ανανεώνω ανά 2μηνο. Δε σφάξανε! Την πετάω μετά και περιμένω μέχρι να λήξει το συμβόλαιο (ή να κάνουν άλλο "εξορθολογισμό", οπότε φεύγω αζημίως) και τους κουνάω το μαντήλι για πάντα. Συμπέρασμα: μην εμπιστεύεστε τις έξτρα παροχές, καθώς ανά πάσα στιγμή τις αφαιρούν, χωρίς να μπορείς να αντιδράσεις.
  6. Πιθανώς έχεις δίκιο. Πάντως, η προσφορά για την κάρτα έλεγε: "1GB στο Mobile Broadband, κάθε μήνα χωρίς ανανέωση" . Εγώ δεν είχα κάνει ποτέ ανανέωση στο 12μηνο όταν έληγε, καθώς πήγαινα σε κατάστημα και ζητούσα νέα κάρτα. Δεν ξέρω αν η έκδοση νέας κάρτας πιάνεται για ανανέωση, π.χ. εμένα λήγει αρχές Ιανουαρίου, τότε αν βγάλω νέα, θα κρατήσει 2μηνο;
  7. Αυτός όμως θεωρείται λόγος για διακοπή αζημίως του συμβολαίου σταθερής;:confused:
  8. ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΚΑΡΤΟΚΙΝΗΤΗΣ "Επίσης ανακοινώνεται πως από 11 Μαΐου 2019 τροποποιείται η διάρκεια ισχύος της αξίας ανανέωσης για συνδρομητές καρτοκινητής Mobile Broadband Card από 12 σε 2 μήνες. Συγκεκριμένα μετά από κάθε ανανέωση χρηματικού υπολοίπου από την ως άνω ημερομηνία, η διάρκεια ισχύος της αξίας ανανέωσης θα είναι 60 ημέρες από την ημερομηνία της τελευταίας ανανέωσης χρόνου ομιλίας." Δεν καταλαβαίνω, τι σημαίνει αυτό για εμένα που έχω mobile broaband κάρτα με δωρεάν 1GB λόγω συμβολαίου σταθερής; Θα σταματάει τη λειτουργία η κάρτα μετά από 60 μέρες;
  9. Δεκέμβριο έκανα συμβόλαιο double play με 21,50€. Οι λογαριασμοί που μου έρχονται είναι της μορφής: Πάγιο 32,52€ Έκπτωση παγίου λόγω προσφοράς -14,27€ Έκπτωση υπηρεσιών σταθερής -1,20€ Σύνολο 17,05€ + τέλος 5% + ΦΠΑ 24% = 22,20€ Το θέμα είναι ότι αν δεν υπήρχε το τέλος 5%, θα έβγαινε 17,05€ + ΦΠΑ 24% = 21,14€, δηλαδή κάτω από 21,50€ :confused: Τι δεν έχω καταλάβει (και τι είναι αυτό το "έκπτωση υπηρεσιών σταθερής");
  10. :lol::lol: Φυσικά έχεις δίκιο, αλλά από τότε που ήρθα στη Wind και είδα ότι χρεώνεται το 13800, αλλά και το e-mail στο windtools.gr, ρωτάω τα πάντα!
  11. Μάλιστα, ευχαριστώ. Είναι δωρεάν υπηρεσία, έτσι;
  12. Γεια σας! Αν στην αρχική σελίδα εγγραφής του mywind δεν επιλέξω την την υπηρεσία e-bill, μπορώ να το κάνω αργότερα μέσα από την ίδια την εφαρμογή mywind και ακόμα πιο μετά αν θέλω να το ανακαλέσω; Χωρίς ενεργοποίηση του e-bill, φαίνεται από την εφαρμογή mywind ο νέος λογαριασμός που μπορεί να έχει εκδοθεί ή μόνο από το e-bill θα μπορώ να τον βλέπω ηλεκτρονικά; ΥΓ: Δεν είδα να υπάρχει κάποια μηνιαία χρέωση για χρήση του e-bill, σωστά;
  13. https://www.wind.gr/gr/wind/gia-tin-etaireia/anakoinoseis/anakoinosi/?prid=444 "Οι υπάρχουσες εκπτώσεις των πελατών δεν επηρεάζονται. Οι από 6/2/2017 αυξήσεις των μηνιαίων τελών για τα προγράμματα WIND Telephony, WIND Broadband και WIND Double Play δεν επηρεάζουν το τελικό ποσό προσφοράς για τις αιτήσεις που καταχωρούνται από 6/12/16."
  14. Όταν λες ότι υποστηρίζει ελληνικά, εννοείς ότι μπορείς να έχεις ελληνικό πληκτρολόγιο, αλλά η γλώσσα του τάμπλετ (μενού κλπ) δεν θα είναι ελληνική γιατί η ιστοσελίδα αναφέρει: languages: Russian, English, Chinese, Vietnamese, Indonesian keyboard: multilanguage
  15. Γεια σας! Βλέπω στο Πλαίσιο ότι τα ενσύρματα τηλέφωνα τα χωρίζει ανάλογα με τον τύπο της γραμμής σε PSTN και σε ADSL over PSTN. Π.χ. το Alcatel Τ-55 Black το ονομάζει ADSL over PSTN. Αυτό τι σημαίνει, ότι το συγκεκριμένο τηλέφωνο έχει ενσωματωμένο φίλτρο ADSL; Δεν θα παίζει σε απλή PSTN;
×
×
  • Create New...