goutsos
Members-
Δημοσιεύσεις
107 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
Content Type
Προφιλ
Περιοχές Συζητήσεων
Κατάστημα
Αγγελίες
Calendar
Everything posted by goutsos
-
Τεχνολογικοί προβληματισμοί... γενικά!
goutsos replied to vampyre's topic in Τεχνολογικοί προβληματισμοί
Οσες vodafone συσκευες εχω παρει το πρωτο πραγμα που εκανα ειναι να ξηλωνω το vodafone menu. -
Αυτοκόλλητα στα κινητά τηλέφωνα: θα βάζατε ποτέ;
goutsos replied to netgalileo's topic in Τεχνολογικοί προβληματισμοί
ουτε καν δεν υπαρχει περιπτωση -
Τεχνολογικοί προβληματισμοί... γενικά!
goutsos replied to vampyre's topic in Τεχνολογικοί προβληματισμοί
Τι γίνετε στην Cosmote τι στην Vodafone και τι στην Wind όταν ξεπερνάς τα 30giga του απεριορίστου? Aπ οτι ξέρω στην vodafone αν ξεπεράσεις το όριο τότε η στο κλείνουν οι ίδιοι η χρεώνεσε 10€ το 1mb και πάει λέγοντας:O -
Ορίστε και ένα video:
-
Ελπίζω η ACER να ακολουθήσει την πολιτική που έχει και στα laptop δηλ. τα κάνει όλα με χαμηλή τιμή.Πάντως το συγκεκριμένο απο σχεδίαση σκίζει.Ορίστε και ένα video:
-
οριστε και δυο videακια
-
πολύ ωραίο και με καλές δυνατότητες για walkman
-
Το λέω απλα επειδή ενας φίλος είχε μια 3G συσκευή και συγκεκριμένα το W900 και χωρις 3G sim δεν γίνονταν 3G κλήση απο αυτόν, το οποίο άλλαξε μόλις έβαλε 3G sim
-
Όχι γιατι σε ολες τις σημερινές συσκευές η ανάλυση του video που τραβάει μια 3G συσκευή είναι η ίδια:)
-
Μαλλον οχι. Για να απαντήσεις σε μια 3G κλήση δεν χρειάζεται 3G sim,όμως για να κάνεις εσυ μια 3G κλήση πρέπει να έχεις και 3G συσκευή και sim που υποστιρίζει 3G:)
-
Και για οποιον βαριετε να ψαχνει δειτε αυτο: http://www.sonyericsson.com/cws/products/mobilephones/overview/c905?cc=gr&lc=el για να δειτε αν εχει video κλιση
-
Γεια χαρα παιδεια θα ηθελα να με βοηθησετε να παρω laptop με περιπου 1000+ κατι ευρο,αυτο που ζηταω ειναι να παιζει αξιοπρεπος games και να εχει αρκετη ram πανω απο 2γιγα,το βλεπω για acer εσεις τι λετε;;;;;;;;;;;
-
Εχεις δικιο λαθος ηταν η διατυπωση μου:D
-
1) απο την μανα του μεχρι 2 βεβαια μπορεις να περασεις drivers και παει εως 8 2)καλουτσικος μην περιμενεις ενταση sony 3)καλη για 2 megapixel
-
Απο οτι ειδα στο youtube η ram που σου δινει ελευθερη ειναι μονο 40 mb ισχυει;;;;
-
Για δες αυτο http://www.freewarepocketpc.net/get-youtubeplay.html Λογικα κατεβαζει video απο youtube σε μορφη flv αλλα νομιζω οτι παιζει και τα υπαρχοντα αρχεια που εχεις σε flv.κανε download
-
δείτε και αυτό καλο ε
-
mporeis kanonika afou prota perasis to katalilo keyboard
-
gia sas paidia.kserete an aksizei na valo linux sto ps3 kai an ipostirizi ellinika;;;;;euxaristo
-
mazi sou angelo simfono apolitos
-
kalispera paidia pio phone xs prepei na katevaso gia na peraso flash menu sto w850.ta exo idi ena phone xs to opio otan sundeo to kinito kai kanontas auta pou lei sto telos mou leei oti den mporei na to anixei.ti prepei na kano;;;;;;;
-
sostos o raver. steilto kalitera 9volto
-
pos file angelo ksereis tipota; vasika asxoloume edo kai kati ores me ena programma gia to w810 me to opoio mpaino me to xml sto kirios programma alla tipota. an vreis kati voitha.thanks
-
xairete paidia proxtes evgala to vodafone live apo to w850 kai thelo na rotiso pou tha vro flash themes gia to kinito ta opoia na douleuoun.an kserete kati protineteto.euxaristo
-
an enoeis apo to ixeio sto diko moy den akouo tipota.
