-
Δημοσιεύσεις
341 -
Εγγραφή
-
Αξιολογήσεις
0%
About Eliseos
- Ημ. Γέννησης 27/09/1993
Συσκευή
-
Συσκευή
iphone13 promax
Κινητή τηλεφωνία
-
Δίκτυο κινητής
Vodafone - Ελλάδα
Περιοχή
-
Περιοχή
Athens
Φύλο
-
Φύλο
Άνδρας
Πρόσφατοι Επισκέπτες
Το μπλοκ πρόσφατων επισκεπτών είναι απενεργοποιημένο και δεν εμφανίζεται σε άλλους χρήστες.
Eliseos's Achievements
-
Αυτό που λετε δεν είναι ρεαλιστικό τη στιγμή που ο συνδρομητής δύναται το συμβόλαιο να το κάνει καρτοκινητό και βάση της νομοθεσίας που υπάρχει Τη στιγμή που αίτησε για αυτό Δεν είναι χρησιδάνειο Όπως το θέτετε . Στην ίδια την σύμβαση σου δίνει την δυνατότητα να το μετατρέψει σε καρτοκινητό
-
Πολύ δελεαστικό δεν ξέρω τι μπόνους δίνει όταν βάζεις κάρτα.. Σε ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον σου… Εμένα με πνίγει το παράπονο γιατί έχασα τον αριθμό μου Και έχουν το θράσος να μου ζητάνε και εγγύηση 200 €
-
Ήταν μία προσφορά τότε και είχα και μια έκπτωση 10 λόγω ενέργειας
-
Όχι γιατί με καλύπτει ότι καταργήσαμε την έκπτωση του 1 € τον οποίον είχα πριν το καταργήσουν οπότε μπορώ να κάνω ατελώς την διακοπή
-
Καλησπέρα σας συγγνώμη που σας κουράζω αλλά θα ήθελα την άποψη σας και ειδικά ως μέλος που είμαι τόσα χρόνια εδώ. Έχω ένα συμβόλαιο Απεριόριστα όλα Cosmote με 19 € το μήνα , Και το σταθερό. Επίσης είχα μία σύνδεση που την είχα δώσει στον αδερφό μου και το καλοκαίρι αιτήθηκα να γίνει καρτοκινητό. Από λάθος καθαρά της εταιρείας στείλανε ένα μήνυμα ,εγώ εκείνη την ημέρα δεν το είδα ,ούτε ο αδερφός μου το κατάλαβε ,και αντί να το κάνουν καρτοκινητό το διέγραψαν εντελώς. Όταν γύρισε ο αδερφός μου από τις σπουδές και είδε το τηλέφωνο κομμένο εντελώς προσπαθήσαμε να το επαναφέρουμε Και μας είπαν ότι έχει κάποιο πρόβλημα τεχνικό και δεν θα μπορούσε άμεσα να γίνει αυτό και θα το επιλύσουν. Όταν ξαναεπέστρεψε τώρα ο αδερφός μου τελικά δεν είχε γινει τίποτα ,μέχρι που κατάλαβε ότι είχε πρόβλημα η καρτέλα μου στο σύστημα Και δεν μπορούσε κανένα νούμερο να επανασυνδεθεί . Το φτιάξανε κι αυτό πήγε στο Ειδικό τμήμα της Cosmote . Μας είπαν ότι για να γίνει καρτοκινητό Ή αν θέλουμε συμβόλαιο φτηνό Και να μη χάσουμε τον αριθμό μπορούμε να το κάνουμε Cosmote basic και μετά καρτοκινητό. Κάνουμε λοιπόν αίτηση αφού φτιάξανε το θέμα της καρτέλας, Και μου ζητάνε 200 € εγγύηση. Ο συνδρομητής που είμαι έξι μήνες στην κινητή έχω πληρώσει πάντα το λογαριασμό μου πριν λήξει . Δεν έχω καμία Οφείλη ούτε στο σταθερό ούτε στο κινητό το σταθερό το εχω πάρα πολλά χρόνια. Τρίτον παραδέχθηκαν ότι έκαναν λάθος και το αποσύνδεσαν, Και λοιπόν δεν μπορούν να δώσουν έναν αριθμό που το χρησιμοποιούσε ο αδερφός μου; Πρόβλημα σου φτιάχτο . Μου είπανε ότι θα το διαπραγματευτούν από το κατάστημα το θέμα της Εγγυήσεις ή αλλιώς θα προσπαθήσουν να το κάνουν κάτω κινητό αν γίνεται τους λέω ότι αν γίνετε εσείς φταίτε.. Εγώ είχα καταχωρήσει αίτημα να γίνει καρτοκινητό. Αν δεν το κάνουν σκέφτομαι να αποχωρήσω να το κάνω WhatsApp και ας έχω 19 € απεριόριστα. Η συμπεριφορά αυτή είναι απαράδεκτη. Θα πήγαινα σε άλλη εταιρία αν θα έχω πρόβλημα με το σήμα. Εσείς τι πραγματικά θα κάνατε ποια είναι η εμπειρία σας; Δεν μπορούν να γυρίσουνε ένα κινητό σε καρτοκινητό; Πως μπορούν να ζητάνε και μάλιστα έχει γίνει θέμα και από άλλους ανεξέλεγκτα εγγυήσεις Χωρίς να έχουν χρέοι πουθενά; Αυτό είναι το ευχαριστώ. Παρόμοιο θέμα έχει γίνει και με άλλους συνδρομητές; Ψάξτε να δείτε καταγγελίες για αυτές τις περίεργες εγγυήσεις που ζητάνε, Εσείς τι θα κάνατε άραγε Ευχαριστώ για το χρόνο σας
-
Μπορείτε να πάτε στη Vodafone για μία δυο μέρες και να ξαναγυρίσετε στην Cosmote και να πάρετε μία πολύ πιο φθηνότερη τιμή κάπου στα 27-28 αν έχετε και σταθερό στον ΟΤΕ
-
Πάντως προς στιγμήν ποιος θα μας το έλεγε ότι η Cosmote θα ήτανε η καλύτερη στην καρτοκινητή αυτή την περίοδο και σε απεριόριστα και σε σήμα Νομίζω ότι η Nova πάσχει από αυτοκτονικό ιδεασμό.. Η στοχεύει σε αυτούς που δε βάζουνε πολλά λεφτά στην καρτοκινητή. Για εμένα δεν υπάρχει η νόβα Σαν καρτοκινητή , Αν δεν είχα το συμβόλαιο της Cosmote με 19 €όλα απεριόριστα θα προτιμούσα να πάω Vodafone Έστω Με το χειρότερο σήμα που έχει.
-
Ακόμη δεν έχει βγει ο λογαριασμός έχω βλέπω ακόμη 40 στο application ούτε καν 35 . Το πρόβλημα δεν είναι τι γίνεται μετά από 30 μέρες το πρόβλημα είναι ότι με χρέωσαν με άλλο πάγιο από αυτό που μου είπαν. Και άντε τώρα βγάλε άκρη
-
Καλέ τι ανδρείκελο Καρτοκινητής είναι αυτό; Τι πράγμα είναι αυτό; Τι χρώματα είναι αυτά η τηλεφωνία την Ουγκάντα έχει καλύτερα. Τι είναι αυτά τα Προγράμματα; Να με συγχωρείτε αλλά δεν αξίζει..
-
Λοιπόν ακούστε και το δικό μου πόνο τώρα να μου πείτε τη γνώμη σας. Κάνει ο αδερφός μου αίτημα σύνδεσης Στο απεριόριστα όλα. Και τηλεφωνικά και στο κατάστημα που πήγε της Cosmote του λένε 28 €. Ο αδερφός μου είχε ένα αριθμό που το είχε χάσει στην Cosmote και το το επαναφέρανε. OK το ενεργοποιούμε κανονικά παίρνει την κάρτα βλέπει το χαρτί 36 ευρώ Το κανονικό 40…(Έχουμε σταθερό στον ΟΤΕ) Πρώτο φάουλ περιμένουμε να το φτιάξουν δεν έχει μπει η έκπτωση από το Cosmote one 10% Τους λέμε τι 35 28 μας είπατε… Όχι λάθος κάναμε και σας το είπαμε είναι 35 γιατί 28 είναι με φορητότητα… Μα είμαστε δύο άτομα και μας είπατε 28… Όχι 35..Με το 10% από το Cosmote one και 10% Από ενεργειακά κάπου πάει στο 33..Από το 40.. Όμως Εμάς μας είπανε άλλο πάγιο και τώρα έχουμε κάνει αίτημα στείλαμε και e-mail να δούμε τι θα γίνει.Αλλιώς τους είπα θα το κάνω καρτοκινητό. Από την εμπειρία που έχω και από άλλους συγγενικό μου πρόσωπο καθυστερούνε πολύ να βάλουμε τις εκπτώσεις και πολλές φορές δεν μπαίνουν και έρχονται στην αρχή υπέρογκες χρεώσεις αλλά εδώ είναι θέμα λάθος του υπαλλήλου άλλη τιμή μας είπε κι άλλο μας χρέωσε. Τι κάνουμε σε αυτή την περίπτωση γιατί άλλο 33 κι άλλο 25 ευχαριστώ
-
Το τέλος κινητής τηλεφωνίας δεν υπάρχει; Γιατί αν βάλεις 1 € ;;;
-
Εκεί στην Cosmote είναι στα καλά τους; Είναι δεύτερη φορά που μας συμβαίνει κάτι κουλά. Μου στέλνει με σήμερα το πρωί μήνυμα ότι έχουνε λάβει το αίτημα διακοπής της σύνδεσης μου και ότι κάποιος εκπρόσωπο τους θα επικοινωνήσει εντός τριών εργάσιμων ημερών. Παίρνω πανικόβλητος και τους λέω εγώ δεν έχω κάνει κανένα αίτημα να ακυρωθεί η γραμμή μου ούτε ένα μήνα δεν την έχουμε.. Και μου λένε έγινε μάλλον λάθος από την εξυπηρέτηση πελατών γιατί είχα ζητήσει να διαγραφεί ένα καρτοκινητό που χρησιμοποιούσαμε στην υπηρεσία παλιά και τους είχα ζητήσει να το διαγράψω εντελώς από τη βάση. Και αυτή λέει μπερδεύτηκα και νόμιζα ότι έλεγα για το κινητό Το συμβόλαιο.. Τους λέω πως γίνεται αυτό δεν έχει λογική αυτό που λέτε. Και βγαίνει ενώ έχει κλείσει λέει η καρτέλα το αίτημα βγαίνει τώρα στον τηλεφωνητή ότι αν έχω τηλεφωνήσει για το θέμα της διακοπής. Στο ξάδερφό μου κάνουν εντελώς το κουλό ζήτησε Στην γραμμή του Να φύγει έκπτωση του Cosmote one και να διπλασιαστεί τα γιγαμπάιτ που είχε, Εκ παραδρομής κατάλαβε λέει η συνάδελφος και το πήγε από το Cosmote 5 γίγα Στο unlimited 45 €.. Τους ρωτούσαμε ποιός είναι αυτό πώς που το έκανε και ούτε εμείς πήραμε τηλέφωνο και ζητήσαμε να πάει στο πιο μεγαλύτερο πάγιο και μας λέγανε λάθος έγινε εκ παραδρομής, Δηλαδή άλλο ζήτησαεμε Κι άλλο πάλι κατάλαβαν και μετά μας το γύρισα στο παλιό το πρόγραμμα. Μι Με το κορυφαίο να ζητήσουμε διακοπή μίας υπηρεσίας και να μου έρθει μήνυμα στο ξεκάρφωτο ότι Το συμβόλαιο θα γίνει καρτοκινητό σε μια βδομάδα. Πάλι λάθος εκ παραδρομής της υπαλλήλου. Τι να σας πω ειλικρινά θα μπορούσα να γράψω ολόκληρο story… Πως μπορείς να μπερδέψεις ένα Ενυπόγραφο έτοιμα με ταυτότητα και αριθμό Με
-
Παιδιά ακόμη το ίδιο πρόβλημα… Σε όλες τις σελίδες Λαγκάρη.. Τώρα τι να τα κάνω εγώ τα speed test και πράσινα άλογα..
-
Δοθείσης ευκαιρίας Εχθές και σήμερα με με φουλ 5g Βλέπω υπάρχει πρόβλημα στην φόρτωση σελίδων γενικά αργή Τι παίζει; η περιοχή κέντρο και Παγκράτι,